Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: Enduro 250 2τ ή 250 4τ

  1. #1

    Lightbulb Enduro 250 2τ ή 250 4τ

    Γεια σε όλους,



    Ασχολούμαι εδώ και περίπου 2 χρόνια με τα εκτός δρόμου. Έχω ένα εντουράκι 200cc 2τ του 92 (wr) και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να το αλλάξω γιατί πιστεύω ότι ένα πιο καινούριο θα με βοηθήσει περισσότερο να βελτιωθώ.
    Το μηχανάκι το χρησιμοποιώ αυστηρά και μόνο εκτός δρόμου και περισσότερο στα διάφορα πιστάκια των 120 ή σπανιότερα καμία εντουράδα στην πάρνηθα.
    έχω καταλήξει στα κυβικά που μπορώ και θέλω να καβαλήσω (250) αλλά ακόμα δεν έχω καταλήξει ποιο θα είναι το καινούριο που θα πάρω, γιατί δεν έχω ξεκαθαρίσει το ποιο βασικό: αν θα είναι 2τ ή 4τ.
    Μέχρι στιγμής έχω συνηθίσει με το 2τ και μου φαίνεται πάρα πολύ απλό αλλά και φτηνό στη συντήρηση, αλλά....... όλες οι εταιρείες υποστηρίζουν πολύ τα 4τ τους. Δεν είναι κρίμα να πάρεις ένα καινούριο μηχανάκι και σε ένα, άντε δύο χρόνια να σταματήσει η παραγωγή του (euro 3 και δίχρονα)?
    Όσον αφορά τα 4τ δεν έχω καμία ιδέα, γιατί ποτέ δεν είχα.
    Αν μπορεί κάποιος να μου πέι τη γνώμη του για τα 4τ 250 ...................
    Δίλημμα !!!!!!!!

    Thanks

  2. #2
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    2T 250cc = ~400-450cc 4T
    2T 125cc = ~250cc 4T

    Είναι πιθανόν να σου φανεί χωρις ιδιαίτερη δύναμη το 4Τ 250 ιδιαίτερα για τα πιστάκια

    Τα 4Τ εντουρο/ΜΧ έχουν πολύ πιο ακριβή συντήρηση αλλα φυσικά πιο αραιή. Εαν δεν πάρεις ΜΧ και πάρεις enduro τότε θελει τυπικά πραγματα και δεν μετράς τουλάχιστον ώρες λειτουργίας.

    Δίχρονα ευτυχώς εξακολουθεί και τα υποστηρίζει και να εξελίσει η ΚΤΜ τουλάχιστον. Οπότε πήγαινε προς τα εκεί. Προσωπικά θα έπαιρνα ενα 4Τ 450 enduro γιατί και δύναμη ομαλη έχουν και ροπή που σε βοηθαει στα δυσκολα και ελαφριά έχουν γίνει πια. Δυσττυχώς προς το παρόν παραμένω κι εγώ με το DT200WR λόγω έλειψης χρημάτων

  3. #3
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Προσωπικά θα έπαιρνα ενα 4Τ 450 enduro γιατί και δύναμη ομαλη έχουν και ροπή που σε βοηθαει στα δυσκολα και ελαφριά έχουν γίνει πια.
    +1

    Ακόμα και κάποιο 400 που έχει μείνει πίσω λίγο σε εξέλιξη, έχει όμως τα θετικά του 4τ... Κάνεις εκδρομή σαν άνθρωπος ρε παιδί μου... Δε μυρίζει.... Ροπιάζει από ρελαντί... Το κάνεις και super motar για εμπειρία σε ασφάλτινη πίστα...

    Εγώ θέλω ένα drz400...

    Τώρα άμα σε παίρνει οικονομικά, πήγαινε προς ΚΤΜ 450... Βασιλιάς
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  4. #4
    Προσωπικά θα έπαιρνα ενα 4Τ 450 enduro γιατί και δύναμη ομαλη έχουν και ροπή που σε βοηθαει στα δυσκολα και ελαφριά έχουν γίνει πια. Δυσττυχώς προς το παρόν παραμένω κι εγώ με το DT200WR λόγω έλειψης χρημάτων [/B][/QUOTE]


    Δυστυχώς το 450 4τ μου φαίνεται πολύ δυνατό. Δε νομίζω ότι είμαι ακόμα σε θέση να το εκμεταλλευτώ πλήρως.
    Προφανώς εμένα να με κάλυπτε κάτι ανάμεσα απο 450 και 250 4τ, για να πλησιάζει περισσότερο το wr.
    Το wr από πλευρά δύναμης τα πάει καλά, το πρόβλημα είναι στη θέση οδήγησης που έχει αρχίσει και με κουράζει.

  5. #5
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    τότε έρχεσαι στα λόγια μου, κάνε test ride ένα DRZ
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  6. #6

    Re: Enduro 250 2τ ή 250 4τ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από jmst
    Γεια σε όλους,


    ... όλες οι εταιρείες υποστηρίζουν πολύ τα 4τ τους.

    Thanks


    H KTM ανανεώνει και τις 2 σειρές εξίσου κάθε χρόνο, η GASGAS κυρίως τα 2Τ.

    Προσωοικά σου συστήνω 2Τ.
    Εκτός της ευκολίας συντήρησης είναι ΚΑΙ το κόστος συντήρησης/

    Επίσης, οδηγικά οποιαδήποτε στιγμή κατέβεις από 4Τ και ανέβεις σε 2Τ θα αντιληφθείς την διαφορά στο βάρος.

    Το DRZ είναι ατυχής επιλογή για τον φίλο που μάλλον δεν είναι άπειρος (άσε που το μηχανάκι που ήδη έχει πάει πολύ καλύτερα).


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Τα 450 δεν έχουν τόσο πολύ δύναμη όσο νομίζεις. άλλωστε την βγάζουν ομαλά στον τροχό και δεν έχουν τα ξεσπάσματα των δίχρονων. Τα 550 είναι τα τέρατα που σου βγάζουν τα χερια. Πλεονέκτημα των 4Τ η διπλάσια αυτονομία τους.

    Μπορείς πάντα να πας και στο ΚΤΜ 300EXC 2Τ

    Όσον αφορά την θέση οδήγησης τα καινούργια δεν έχουν και τεράστιες διαφορές από αυτό που έχεις. Κάποια έχουν και χειρότρη. Μήπως απλά πρέπει να σηκώσεις το τιμίνι με πιο ψηλά καβαλέτα? (πιθανότατα να το έχεις κάνει ήδη.

  8. #8
    ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΟ ISDE ΛΕΜΕ Το avatar του/της nantin
    Εγγραφή
    21/11/2006
    Μηνύματα
    466

    ΦΙΛΕ

    ΦΙΛΕ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ .ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΝΑ ΓΚΑΣ ΓΚΑΣ 250 2Τ .ΑΠΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΥΡΑΔΕΣ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ 426 ΤΟ 4Τ .ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ 426 ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 2001 ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΗ ΑΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ 250 2Τ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΘΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ 450 4Τ . ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΔΥΝΑΜΗΣ .ΑΠΛΑ ΤΟ 4Τ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΕΙ ΜΠΟΥΡ ΜΠΟΥΡ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΩ ΣΤΟ ΔΙΧΡΟΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ ΤΟ ΔΙΧΡΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ ΘΑ ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ ΑΣΠΡΟΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΘΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΡΕΛΛΑ .ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΟΨΙΖΟΥΜΕ .ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΙΧΡΟΝΟΥ ΟΠΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ .ΑΝ ΒΡΑΖΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕ ΕΝΑ 250 Η 300 2Τ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙΣ . ΑΝ ΟΜΩΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΙΒΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΨΥΧΙΚΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΕ ΕΝΑ 450 ΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΑΙΡΝΑ 4Τ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟ 400 ΤΗΣ ΚΤΜ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΟΛΑ .Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΛΑ ΣΤΕΙΛΕ ΦΟΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ

  9. #9

    Re: ΦΙΛΕ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nantin
    Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΛΑ ΣΤΕΙΛΕ ΦΟΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ

    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΦΩΤΟ.
    TA 250 4T ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΌΦΙΑ?

    ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΤΟ 2Τ.
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ, ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ 2Τ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ... ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΔΟΣΗ...


    GAS GAS EEEE?

  10. #10
    ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΟ ISDE ΛΕΜΕ Το avatar του/της nantin
    Εγγραφή
    21/11/2006
    Μηνύματα
    466

    Re: Re: ΦΙΛΕ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από jmst
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΦΩΤΟ.
    TA 250 4T ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΌΦΙΑ?

    ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΤΟ 2Τ.
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ, ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ 2Τ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ... ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΔΟΣΗ...


    GAS GAS EEEE?
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΕΨΗ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΚΤΜ ΜΕ ΤΗ ΜΙΖΑ ΣΤΑ 2Τ ΑΝ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΑΝΤΑΡ ΘΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΣΤΟ ΓΚΑΣ ΓΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΖΑ ΠΛΕΟΝ ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ . ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  11. #11
    extreme Το avatar του/της nasos_wr426
    Εγγραφή
    10/02/2007
    Μηνύματα
    77
    ΕΙΧΑ ΤΟ 200WR ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ.ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ!!!ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ=ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ,ΒΑΛΒΙΔΑ ΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ ΝΑ ΒΑΡΑΕΙ...

    ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ 200 ΣΟΥ ΠΑΡΕ ΕΝΑ 4Τ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ 450 ΜΕ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ!!!

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΩΣ 426WR ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΣΚΙΖΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ(MOTARD) ΕΔΩ KAI 6 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!''ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟ!!''ΚΑΙ ΕΞΩΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΜΠΟΥΖΙ ΛΑΔΙΑ ΚΙ ΑΝΤΕ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΘΕ 3.500ΧΛΜ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΛΙ ΞΑΝΘΑ.ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ ΠΟΤΕ ΛΑΔΙ!

    ΤΑ 2Τ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΠΙΟ ΠΑΘΙΑΡΙΚΑ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΑ 4Τ.
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ 4Τ ΠΛΗΡΩΝΗΣ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ.

    ΕΠΙΜΕΝΩ ΓΙΑ 450 ΚΑΙ ΠΑΝΩ(ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ 250 4Τ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΡΚΑ YAMAHA-KTM

    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΙΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ.ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΚΡΕΤΑ ΑΥΤΟ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	wew.jpg 
Προβολές:	769 
Μέγεθος:	8,8 KB 
ID:	83054

  12. #12
    ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΟ ISDE ΛΕΜΕ Το avatar του/της nantin
    Εγγραφή
    21/11/2006
    Μηνύματα
    466
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από nasos_wr426
    [B]ΕΙΧΑ ΤΟ 200WR ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ.ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ!!!ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ=ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ,ΒΑΛΒΙΔΑ ΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ ΝΑ ΒΑΡΑΕΙ...

    ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ 200 ΣΟΥ ΠΑΡΕ ΕΝΑ 4Τ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ 450 ΜΕ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ!!!

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΩΣ 426WR ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΣΚΙΖΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ(MOTARD) ΕΔΩ KAI 6 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!''ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟ!!''ΚΑΙ ΕΞΩΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΜΠΟΥΖΙ ΛΑΔΙΑ ΚΙ ΑΝΤΕ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΘΕ 3.500ΧΛΜ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΛΙ ΞΑΝΘΑ.ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ ΠΟΤΕ ΛΑΔΙ!

    ΤΑ 2Τ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΠΙΟ ΠΑΘΙΑΡΙΚΑ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΑ 4Τ.
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ 4Τ ΠΛΗΡΩΝΗΣ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ.

    ΕΠΙΜΕΝΩ ΓΙΑ 450 ΚΑΙ ΠΑΝΩ(ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ 250 4Τ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΡΚΑ YAMAHA-KTM

    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΙΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ.ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΚΡΕΤΑ ΑΥΤΟ...


    ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΛΟΞΟΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΓΚΑΣ ΓΚΑΣ
    ΕΓΩ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΤΑ ΑΤΙΜΑ ΤΑ 450 ΟΜΩΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ .ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ ΓΚΑΣ ΓΚΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  13. #13
    extreme Το avatar του/της nasos_wr426
    Εγγραφή
    10/02/2007
    Μηνύματα
    77
    ΧΑΧΑ...

  14. #14
    ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΟ ISDE ΛΕΜΕ Το avatar του/της nantin
    Εγγραφή
    21/11/2006
    Μηνύματα
    466

    ΚΑΙ ΤΑ 2Τ ΕΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΜΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΚΑΣ ΓΚΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΛΟ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ Η ΣΕΛΑ ΤΟΥ ΠΟΝΑΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΚΑΙ ΠΟΝΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ

  15. #15
    ΙΔΙΑ ΣΕΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ 4Τ - ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΣ ΚΤΜ
    ΚΑΙ Η ΜΑΝΙΒΕΛΛΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. xmax 250 η xciting 250
    από xkord στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2005, 20:27
  2. cbf-250 ή beverly 250???βοηθηστε παιδια!
    από karby στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2005, 02:13
  3. Beverly 250 vs CBF 250
    από DrLo στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 10/06/2005, 13:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF