Για κάτσε ρε Πατέρα...Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Η παραμόρφωση οι ελαστικότητα και οι τριβές είναι εχθροί της αίσθησης κατά την γνώμη
Όταν πιάνεις έναν κώλο, τι αίσθηση θα έχεις αν δεν υπάρχει έλαστικότητα, παραμόρφωση και τριβή ???![]()
Για κάτσε ρε Πατέρα...Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Η παραμόρφωση οι ελαστικότητα και οι τριβές είναι εχθροί της αίσθησης κατά την γνώμη
Όταν πιάνεις έναν κώλο, τι αίσθηση θα έχεις αν δεν υπάρχει έλαστικότητα, παραμόρφωση και τριβή ???![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
πίεση (η οποία είναι Δύναμη ανά Επιφάνεια).
![]()
![]()
P=F/A
συμφωνούμε?![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
![]()
![]()
P=F/A
συμφωνούμε?![]()
![]()
(εγώ ΤΙ είπα ρε Σώτερ ανάπαυσον...???)
Δύναμη=F ανά=/ Επιφάνεια=Α
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Μήπως το 'δια' να το έκανε πιο κατανοητό?Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!!
(εγώ ΤΙ είπα ρε Σώτερ ανάπαυσον...???)
Δύναμη=F ανά=/ Επιφάνεια=Α
...έχω βγάλει και ένα επτάωρο με τούρμπο και πολλαπλές, ΜΗΝ έχεις απαιτήσεις ... :hypnotize
Τα 3 threads με BMW δεν βρίσκω.
Να υποθέσω ότι ήτο δικαιολογία ή ότι παρενέβη ο γνωστός βαυαροτραφής?![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Ο κώλος λοιπόν είναι το αντίθετο του φρένου.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Για κάτσε ρε Πατέρα...
Όταν πιάνεις έναν κώλο, τι αίσθηση θα έχεις αν δεν υπάρχει έλαστικότητα, παραμόρφωση και τριβή ???![]()
Γι αυτό και λέμε "εχει φρένα του κώλου"
:rotflmao: :rotflmao:![]()
Καλά....!
Λοιπόν τελικά καταλήγω στο ότι μεγαλύτερη διαδρομή έχει μεγαλύτερη προοδευτικότητα και (άρα..) καλύτερη αίσθηση..
![]()
![]()
Εγώ διαφωνώ.Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
:rotflmao: :rotflmao:![]()
Καλά....!
Λοιπόν τελικά καταλήγω στο ότι μεγαλύτερη διαδρομή έχει μεγαλύτερη προοδευτικότητα και (άρα..) καλύτερη αίσθηση..
![]()
![]()
Απο που προέρχεται η διαδρομή στη μανέτα?
1. Από την ελάχιστη μετατόπιση του εμβόλου της δαγκάνας, που είναι η φυσιολογική λειτουργεία του φρένου, αλλά και
2. Απο την ελαστική παραμόρφωση στο τακάκι, που είναι άσχετο με την λειτουργία του φρένου.
3. Απο την παραμόρφωση των γραμμών που και αυτό είναι άσχετο με την λειτουργία του φρένου.
4. Απο την παραμόρφωση της δαγκάνας ολόκληρης λόγω της πίεσης.
Αν λοιπόν ορίσουμε σαν αίσθηση την αντίδραση της μανέτας στο χέρι μας αυτή η αντίδραση αποτελείται απο μια μετατόπιση λόγω της φυσικής λειτουργίας του φρένου,
και τις αντιδράσεις 3 ελατηρίων γιατί οι παραμορφώσεις στις γραμμές τα τακάκια και την δαγκάνα είναι στην ελαστική περιοχή άρα λειτουργούν σαν ελατήρια.
Για να έχουμε τώρα αίσθηση πρέπει να εξαφανίσουμε τα ελατήρια απο το κύκλωμα.
Αν το καταφέρουμε θα έχουμε και αίσθηση και μικρότερη διαδρομή στην ίδια διάμετρο τρόμπας.
elatiria?Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εγώ διαφωνώ.
[...]
Για να έχουμε τώρα αίσθηση πρέπει να εξαφανίσουμε τα ελατήρια απο το κύκλωμα.
Αν το καταφέρουμε θα έχουμε και αίσθηση και μικρότερη διαδρομή στην ίδια διάμετρο τρόμπας.![]()
enoeis elastikotita etsi? elastikotita pou "jafnika" xanete...
perierga pragmata... einai kai vradi kai eimai monos kai skiazomai eukola...![]()
![]()
![]()
opws kai na exei telos padon, emeis mono troba allajame oxi olokliro to sistima frenwn...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
perierga pragmata... einai kai vradi kai eimai monos kai skiazomai eukola...![]()
![]()
![]()
Lucy in the sky with diamonds...
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Για το 3 συμφωνώ, αλλά για το 2 & 4 πιστεύω ότι η παραμόρφωσή τους επιφέρει ελάχιστη "παραπληροφόρηση" στα δάκτυλα..Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εγώ διαφωνώ.
Απο που προέρχεται η διαδρομή στη μανέτα?
.
....αλλά και
2. Απο την ελαστική παραμόρφωση στο τακάκι, που είναι άσχετο με την λειτουργία του φρένου.
3. Απο την παραμόρφωση των γραμμών που και αυτό είναι άσχετο με την λειτουργία του φρένου.
4. Απο την παραμόρφωση της δαγκάνας ολόκληρης λόγω της πίεσης.
Αν λοιπόν ορίσουμε σαν αίσθηση την αντίδραση της μανέτας στο χέρι μας αυτή η αντίδραση αποτελείται απο μια μετατόπιση λόγω της φυσικής λειτουργίας του φρένου,
και τις αντιδράσεις 3 ελατηρίων γιατί οι παραμορφώσεις στις γραμμές τα τακάκια και την δαγκάνα είναι στην ελαστική περιοχή άρα λειτουργούν σαν ελατήρια.
Για να έχουμε τώρα αίσθηση πρέπει να εξαφανίσουμε τα ελατήρια απο το κύκλωμα.
Αν το καταφέρουμε θα έχουμε και αίσθηση και μικρότερη διαδρομή στην ίδια διάμετρο τρόμπας.
Το θέμα πολύ σύνθετο όντως..
Υπάρχουν τριβές του υγρού παντού - στη τρόμπα - στις γραμμές / σωληνάκια κτλ..κτλ...
Το θέμα είναι γενικώς να διώξουμε τις τριβές των συστημάτων που δεν συμβάλουν στο αποτέλεσμα της πέδησης..
![]()
Κάτι άλλο θέλεις να πεις, μάλλον...Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
στο αποτέλεσμα της πέδησης..![]()
![]()
(Το "αποτέλεσμα" της πέδησης είναι το σταμάτημα της μηχανής...)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Δηλαδή τις τριβές που υπαρχουν π.χ. από το o-ring του εμβόλου με τα τοιχώματα της τρόμπας μέχρι και την τριβή του υγρού μέσα στο σωληνάκι...Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
...Το θέμα είναι γενικώς να διώξουμε τις τριβές των συστημάτων που δεν συμβάλουν στο αποτέλεσμα της πέδησης..
![]()
Ναι να εξαλείψουμε τις τριβές που δεν βοηθούν στο σταμάτημα της μηχανής..
Γενικώς το θέμα πάντως μου φαίνεται πολύ δύσκολο για μένα![]()
Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που επιρεάζουν.
![]()
Αν ονειρεύεσαι ένα κόσμο χωρίς τριβές, θα σε παραπέμψω στο παραπάνω παράδειγμα του χεριού και του κώλου (αποφάσισε τι από τα 2 θέλεις να είναι δικό σου....)Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Γενικώς το θέμα πάντως μου φαίνεται πολύ δύσκολο για μένα![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
![]()
![]()
Μπά το κώλο προτιμώ...![]()
Υ.Γ. Ευελπιστώ πάντως μια aftermarket ή σύγχρονη τρόμπα φρένου να έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με υψηλότερα standards -χαμηλώτερες ανοχές από αυτές προ 10ετίας...
![]()
μηνες μετα, αλλα δεν μπορω, πρπει να γραψω κατι!!!!
εγω εκανα το εξεις. σε ενα κριπτον εβαλα μια τρομπα απο fx125. ειναι αρκετα μεγαλητερι σε
διαμετρο και αυτο που ειδα πρακτικα ηταν αυτο που ειχα σκευτει θεωριτικα, με το help απο
βιβλια υδροδυναμικης.
εχοντας μεγαλητερη διαμετρο στο εμβολο συμενη το οτι για την ιδια μετακινιση του εμβολου εχουμε μεγαλητερη μεταφορα υγρων προς την δαγκανα.
(την μεγαλητερη μεταφορα υγρων στην δαγκανα μπωρηται να την ονομασετε και μεγαλητερη δηναμη, αν ετσι ειναι πιο ευκολο για καποιους)
το αποτελεσμα ηταν με πολυ μικρο πατημα της μανετας η ακαριεα ακινιτοποιηση με εντονο φοβο για μλοκαρισμα.και πλλα αυτα με τα μαμα σοληνακια, που να εβαζα και υψηλης!!!!
ως ψυχακιας μου αρεσε το φρενο ετσι αλλα εκανα και μια μανιαουρια. αφησα λιγο αερα στο κυκλομα απλα για να μην ειναι οσο ακαριαιο το φρενο.εχω χασει παρα πολυ σε εσθηση αλλα σε διναμη δεν παιζετε.το λητουργω ετσι περιπου τρια χρωνια και ακομα γουσταρω να τσιτονω φρενα. το μονο κακο??
το εμπρος λαστηχο την ακουει για πλακα και κοντευω να το αλλαζω πιο συχνα και απο το πισω:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Υ.Γ. Προσεχα στης δοκιμεσ που εκανα οτι ακομα και η διαφορετικη δυαμετρο στο ρακορ της τρομπας αλλα και της βιδας που το κραταει (μεσα απο την οποια περναει αρχικα το υγρο)κανουν διαφορα!!
Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!