Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 63

Θέμα: carbon ζάντες BST

  1. #16
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Φίλε μην παρεξηγείσαι, αλλά κάτι δεν καταλαβαίνω.

    Αρχικά μίλησες ότι είναι πολύ επικίνδυνες για το δρόμο. Αυτό φυσικά δεν ισχύει.
    Μετά ανέφερες ένα παράδειγμα (ένα έτσι...) πριν από 2-3 χρόνια για κάποιον που έψησε τις ζάντες με τις ηλεκτρικές κουβέρτες και είχε πρόβλημα μετά.

    Αυτά τα 2 που είπες, τι σχέση έχουν το ένα με το άλλο?
    www.clubcsl.com

  2. #17
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Ελπίζω οτι εχουν βελτιωθεί πολύ από το 2004.
    http://www.labusas.org/forum/archive...p/t-52399.html

    Οι φωτογραφίες δεν υπάρχουν πια, αν θέλεις τις εχω εγω σε αλλο PC να στις στείλω.

    Δεν παρεξηγούμαι, συζήτηση κάνουμε.

    Η τεχνολογία προχωρεί, αλλά ο Robert Dunlop δεν επανήλθε ποτέ απο το ατύχημα στο Isle of Man οταν του διαλύθηκε ο πίσω τροχός, ουτε βέβαια και ο Freddie Spencer.
    Εχουν περάσει πολλά χρόνια από το ατύχημα του Spencer, αλλά οχι και τόσο πολλά απο το ατύχημα του Robert Dunlop.
    Ισως εγω να είμαι κολλημένος, απλά οταν βλέπω να διαλύεται ο τροχός σε μοτο που δεν πάτησε ποτέ σε δρόμο παρά μόνο σε πίστα, φαντάζομαι τι μπορεί να γίνει στους Ελληνικούς δρόμους.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #18
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    Προόριζονται για χρήση δρόμου.
    Μην γράφουμε παρακαλώ ότι δεν γνωρίζουμε και συνάμα φοβόμαστε.
    alexk δεν υπάρχει καμμιά κακή πρόθεση, εκ μέρους μου. Αναφερω ότι έχω διαβάσει. πχ κάποιο σχόλιο του amauri (μηχανικός στην αγωνιστική ομάδα της aprilia usa πλεον, και ένα link σχετικό.

    Both of our customers who have had the BSTs installed are having issues with them not holding air, they loose 5-10 psi per month.

    As far as weight, here is a thread I started: http://www.apriliaforum.com/forums/s...ghlight=weight

    Ενα σχόλιο για την χρήση ή μη των carbon σε δρόμο είχα διαβάσει και από τον Ed/AF1 (επίσης μηχανικό σε αγωνιστικά aprilia). Απλά έλεγε ότι η χρήση πρέπει να αποφεύγεται καθώς δεν τα πάνε πολύ καλά με τις λακούβες κλπ. Δεν έκανε όμως διαχωρισμό σε διαφορετικού τύπου εκδόσεις (δρόμου-πιστα). Ίσως να μιλούσε για racing ζάντα.

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #19
    ΔΕΝ ΠΑΩ ΚΑΛΑ. . . . Το avatar του/της tdm900rules
    Εγγραφή
    30/10/2006
    Μηνύματα
    57
    εγω το μονο π εχω να πω ειναι πως οι ζαντες ειναι κ@υλ@!!!!!!!!!!
    και δεν νομιζαω ο alexk να μην ψαχτηκε πριν τις αγορασει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!



    καλοριζικες αρχηγε!
    GSXR K4 1000

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.797
    Οι ζάντες ςίναι πανέμορφες.Καλορίζικες και καλοτάξιδες.Όσο για τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί πράγματι τα έχω ακούσει αλλά θέλω να πιστεύω ότι όλα θα πάνε ΟΚ.

  6. #21
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Και έτσι for the record.... πόσο βγήκε η λυπητερή??

    SUPER πάντως


  7. #22
    Αλέξη με γειά,οι ζαντούλες σου είναι κ@βλ@
    Fortis Fortuna Adiuvat

  8. #23
    Άντε να σου ρθει και το γραναζάκι να τις βάλεις.

    Επειδή τις είδα από κοντά είναι απίστευτα όμορφες και πανάλαφρες.
    Τώρα για το αν αντέχουν ή όχι, εγώ πιστεύω ότι δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα.
    Εκτός αν πάει σε πίστα στη Σαχάρα.

    Τώρα που μαθαίνω κάποια πραγματάκια για το πως κατασκευάζονται Carbon parts μπορώ να πω ότι η τεχνολογία των BST είναι πολύ μπροστά


    Άντε αδελφέ καλορίζικες και πάντα λαμπάδα η μηχανή



    PS: Μόλις τις βάλεις πάρε τηλέφωνο να τις δω από κοντά. Μάλλον με βλέπω να χρεώνομαι πάλι.
    Μακάρι να κουφαθώ να μην μπορώ να σε ακουώ

  9. #24
    Καλορίζικες Άλεξ μουν@ρΕ$ είναι καλοφόρετες!

    Εμένα δε με νοιάζει τόσο να μου πεί για την εμφάνιση και την αντοχή αυτό που θέλω να μάθω είναι πόσο βελτιώθηκε η συμπεριφορά στη στροφή και στην επιτάχυνση!

    Καλοφόρετες μάν!
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  10. #25
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Υπάρχει περίπτωση να έχει σχέση η μια συμπεριφορά με την άλλη?

    Όσους σχετικούς είχα ρωτήσει παλιότερα για αλλαγή ζαντών με ελαφρότερες (επειδή δεν ξέρω από αυτά) μου έιχαν πει ότι είναι από τις μεγαλύτερες βελτιώσεις που μπορείς να κάνεις στην μηχανή. Ίσως καλύτερη και από Ohlins εμπρός πίσω.


    Δεν μάθαμε όμως το κόστος. Έτσι για να βρίσκεται στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Ή καλύτερα να μην το μάθουμε και μπούμε στο τριπάκι κι εμείς?

    ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΕΣ

  11. #26
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Υπάρχει περίπτωση να έχει σχέση η μια συμπεριφορά με την άλλη?

    Όσους σχετικούς είχα ρωτήσει παλιότερα για αλλαγή ζαντών με ελαφρότερες (επειδή δεν ξέρω από αυτά) μου έιχαν πει ότι είναι από τις μεγαλύτερες βελτιώσεις που μπορείς να κάνεις στην μηχανή. Ίσως καλύτερη και από Ohlins εμπρός πίσω.


    Δεν μάθαμε όμως το κόστος. Έτσι για να βρίσκεται στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Ή καλύτερα να μην το μάθουμε και μπούμε στο τριπάκι κι εμείς?

    ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΕΣ
    Για αγορά από Ελλάδα δεν το συζητάμε. Για αγορά από έξω μιλάμε για γύρω στα 2500-3500? (ανάλογα με το μαγαζί/προσφορά που θα πετύχεις) για carbon σαν αυτές του Αλέξη.


  12. #27
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    Για αγορά από Ελλάδα δεν το συζητάμε. Για αγορά από έξω μιλάμε για γύρω στα 2500-3500? (ανάλογα με το μαγαζί/προσφορά που θα πετύχεις) για carbon σαν αυτές του Αλέξη.

    Γράψτε λάθος.......... 3500? είναι το minimum!

  13. #28
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Χρειάζονται περίπου 3800 για ένα σετάκι BST.
    www.clubcsl.com

  14. #29
    Με την BST εχω ξεκινησει αλληλογραφια/συνεργασια απο το 2003. Παρ'ολο που ειχαμε status distributor δεν ετυχε να δωσουμε ποτε σετ στην Ελλαδα, το δικο μου μαγαζι τοτε ηταν προσανατολισμενο σε Harley και Dragster και τα αντιστοιχα μοντελα δεν ειχαν εξελιχθει ακομα.
    Κατοπιν παραγγελιας φερνουμε BST σε τιμες γυρω στα 3300 Ευρω αναλογα με το μοντελο.
    Υπαρχουν πλεον και supermoto για αγωνιστικη χρηση οπως και για Dragbikes. Στον συγκεκριμενο τομεα εχω δουλεψει με τις συγκεκριμενες ζαντες και σε "street" μηχανακια με 500 ιππους και σε κανονικες μηχανες δρομου που πρεπει να επιβιωσουν σε λακκουβες κλπ. Τα τεστ που περναει ο συγκεκριμενος κατασκευαστης δεν τα εχει αντιμετωπισει κανενας και οι ζαντες ειναι 100% ασφαλεις και εγκεκριμενες για χρηση δρομου (τα αντιστοιχα μοντελα) .
    Ο φιλος που τις αγορασε πρεπει να εχει καταλαβει μεχρι τωρα περι τινος προκειται, νομιζεις οτι εχεις αλλαξει τελειως μηχανακι, δυσκολα μπορεις να περιγραψεις σε καποιον τι συμβαινει οταν εχεις 2 κιλα ζαντα αντι για 6.
    Το θεμα με τις κουβερτες υφισταται αλλα πανω απο τους 80 βαθμους και σε συγκεκριμενους τυπους κουβερτας που αγκαλιαζουν ολη τη ροδα και αυξανουν κατα πολυ τη θερμοκρασια.
    Σχετικα με τις συγκεκριμενες αλλα και αλλες CF ζαντες και τα δεδομενα/στοιχεια που εχω μαζεψει απο την ερευνα μου τα τελευταια χρονια και για OEM χρηση οποιος θελει μπορει να μου στειλει e-mail


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dutchchamp03_european_top10.jpg 
Προβολές:	318 
Μέγεθος:	45,6 KB 
ID:	84450
    Atomic H-D & Triumph
    White Line Cycles
    Paranoid Racing ltd.

  15. #30
    Οι καινουριες


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bottomedout2small.jpg 
Προβολές:	318 
Μέγεθος:	45,7 KB 
ID:	84451
    Atomic H-D & Triumph
    White Line Cycles
    Paranoid Racing ltd.

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ζάντες BST Carbon για R6 '03 με Michelin Pilot Race στο ebay με 600-1000 GBP
    από SeNNinhA στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2009, 09:32
  2. Προστατευτικά carbon/kevlar
    από SF στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2006, 13:35
  3. Χυτές ζάντες και δισκόφρενα!
    από milaber στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2005, 13:06
  4. καρμπον ζαντες?
    από ppaylos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2004, 07:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF