Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 45

Θέμα: Τι θα κάνει το κάρμπ σε μεγάλο υψόμετρο;

  1. #16
    Αν αρχίσει και ρετάρει το μοτόρι αφαίρεσε το μαμίσιο φίλτρο αέρα και βάλε ένα πιό ελεύθερο να αυξηθεί έστω και λίγο η παροχή οξυγόνου λόγω μικρότερης πτώσης πίεσης.
    Βίδωσε μία μία τις βίδες ρύθμισης των καρμπυρατέρ και γράψε τις υπάρχουσες ρυθμίσεις που έχεις π.χ 2 και 1/2 ξεβίδωμα απο τέρμα βίδωμα στον πρώτο κύλινδρο. Στη συνέχεια άρχισε να τις κλείνεις σταδιακά (για να κόψεις τα μίγματα)έως ότου στρωσει λίγο η λειτουργία του κινητήρα .
    Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να υποκαταστήσουμε τον ρόλο των μικρότερων ζιγκλέρ όπως περιγράφει και ο ΟλντΜαν (που τον βρήκες αυτό το υπέροχο πινακάκι φίλε μου??)που είναι και η ενδεδειγμένη λύση, απλά να ανακουφίσουμε λίγο το όλο προβλημα (καθώς μόνο τα ψεκαστά διαθέτουν βαρομετρικό αισθητήρα που ανιχνέυει την ατμοσφαιρική πίεση ).

    Οι δε δίχρονοι είναι τόσο ευαίσθητοι απο την αλλαγή μιγμάτων που πρίν χρόνια κάποιος άσχετος έμπορος εισήγαγε εξωλέμβιες απο λίμνες του Καναδά που λειτουργούσαν σε υψόμετρο, και δεν γνώριζε ότι πρέπει να αλλάξει ζιγκλέρ και να τις επαναρυθμίσει σε θαλάσσιο επίπεδο. Το αποτέλεσμα ήταν τα φτωχα μίγματα να κάψουν τα μοτόρια και πολλοί τον κυνηγούσαν μετά για την ασχετοσύνη του. Τα φτωχά μίγματα αέρα καυσίμου σηκώνουν κάτι τρελές θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης αναλόγως φυσικά και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, πτητικότητα βενζίνης και άλλοι παραγοντες καθιστωντας εξαιρετικά επιζήμια την λειτουργία του κινητήρα.
    engine is revving up with our soul

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από billias1gr
    που τον βρήκες αυτό το υπέροχο πινακάκι φίλε μου??
    Το συγκεκριμένο το έφτιαξα ιδίοις χερσιν (και μακάρι να θυμόμουνα από που το θυμόμουνα...)

    Υ.Γ.
    Μην ταλαιπωρείσαι με αναλυτικές οδηγίες, γιατί ο SF είναι ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΣ και δεν πρόκειται να κάνει τίποτε...

    (εδώ του είπα να ανοίξει 2-3 τρύπες στο φιλτροκούτι, να τις καλύψει με τάπες ή μονωτική ταινία και να αρχίσει να τις ανοίγει όταν "ρετάρει" το μοτέρ του - και η απάντησή του ήταν " Σοβαρά μιλάς τώρα που θα κάνω ΤΟΣΗ δουλειά ??"
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Το συγκεκριμένο το έφτιαξα ιδίοις χερσιν (και μακάρι να θυμόμουνα από που το θυμόμουνα...)

    Υ.Γ.
    Μην ταλαιπωρείσαι με αναλυτικές οδηγίες, γιατί ο SF είναι ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΣ και δεν πρόκειται να κάνει τίποτε...

    (εδώ του είπα να ανοίξει 2-3 τρύπες στο φιλτροκούτι, να τις καλύψει με τάπες ή μονωτική ταινία και να αρχίσει να τις ανοίγει όταν "ρετάρει" το μοτέρ του - και η απάντησή του ήταν " Σοβαρά μιλάς τώρα που θα κάνω ΤΟΣΗ δουλειά ??"
    ΑΥΤΟς εχει μαθει να βουλώνει τρύπες παπου...

    να ανοιγει δε ξερει. :rotflmao:

  4. #19
    Τον κόβω με νίτρο έξω απο τις Αλπεις :a5:
    engine is revving up with our soul

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος

    (εδώ του είπα να ανοίξει 2-3 τρύπες στο φιλτροκούτι, να τις καλύψει με τάπες ή μονωτική ταινία και να αρχίσει να τις ανοίγει όταν "ρετάρει" το μοτέρ του - και η απάντησή του ήταν " Σοβαρά μιλάς τώρα που θα κάνω ΤΟΣΗ δουλειά ??"
    Λίγο παλιό το θέμα αλλά έχω μια αντίστοιχη απορια. Διαδρομή χωμάτινη, με κλίση μεγάλη, υψόμετρο 2500 με 3300, μηχανακι 650cc φορτωμένο, εξάτμιση μαμίσια , καρμπ και ζιγκλερ μαμίσια, φίλτρο twin air. Θα την βγάλω μέχρι τα 3300 ή δεν θα τραβάει και θα σβήσει?

    Η μοντα με τις τρύπες και την μονωτική να υποθέσω πως είναι μια βολική λύση?

  6. #21
    εγω λεω να παρει αυτοκαι αντι για την μουρη του να το ενωσει στο καρμπυλατερ για να μην μας πριζει με της ριθμυσεις
    http://www.fire-expert.gr/index.php?...&productId=110
    ποτε ξανα σκουπιδια της BMW. καλυτερα κινεζικο παπι....

  7. #22
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Εξαρταται απο πολλα συντροφε, τι μηχανακι ειναι, πως ειναι σεταρισμενο απο μαμα και αν στο βουνο που θα ανεβεις η αυξηση υψομετρου συνοδευεται απο αποτομη μειωση θερμοκρασιας. Η μοντα με τις τρυπες, ναι ειναι μια βολικη λυση (λιγες και μεγαλες αντι πολλες και μικρες).
    Αν το Twin air ειναι πιο ελευθερο απο μαμα, δεν θα εχεις προβλημα σε υψομετρο αλλα μπορει να εχεις προβλημα σε μη υψομετρο. Επισης εχε υποψιν το εξης, το καρμπυρατερ εχει χοντρικα τρεις περιοχες λειτουργιας οι οποιες ομως αλληλεπικαλυπτονται, το idle circuit (μικρα ανοιγματα γκαζιου) τις βελονες (μεσαια) και τα κυρια ζιγκλερ (μεγαλα ανοιγματα). Απο αυτα τα τρια κυκλωματα οι βελονες (εφ'οσον μιλαμε για καρμπ υποπιεσης) προσαρμοζονται αρκετα καλα στο υψομετρο. Το πρωτο κυκλωμα ρυθμιζεται σε καποιο ευρος και εξωτερικα με τις λεγομενες βιδες καυσιμου που θα πρεπει να εχει το καρμπυρατερ σου. Αν τις βρεις και εχεις το καταλληλο κατσαβιδακι (και μηχανακι) ωστε να τις ρυθμισεις χωρις να βγαλεις τεποζιτο καρμπυρατερ κλπ, τοτε οταν παρατηρησεις οτι αρχιζει να μη τραβαει, μπορεις να κανεις παιχνιδι και μ'αυτες (τις βιδωνεις μεσα). Σε αυτην την περιπτωση λογικα θα εισαι οκ μεχρι μεσαια ανοιγματα στο γκαζι (50-75%).

    Τι μηχανη εχεις?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Τι θερμοκρασίες θα έχει δεν γνωρίζω. Αλλά δεν νομίζω να είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά απο εκεί που θα ξεκινήσω. Ελπίζω δηλαδη...

    Το μηχανάκι ειναι DR 650 SE '96. To carb που φοράει είναι Mikuni BST40 (υποπίεσης). To twin air είναι ποιο ελεύθερο (μάλλον) αλλά δεν λεχω παρατηρήσει πρόβλημα σε χαμηλό υψόμετρο.

    Το μόνο που ξέρω ότι ρυθμίζεται είναι το βιδάκι για το idle. Γενικά είναι σχετικά εύκολα προσβάσιμο. Δεν ξέρω όμως πόσο εύκολο θα είναι το καβάλα/ξεκαβάλα με πράγματα και σε κλίση.

  9. #24
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    σιγουρα εχει....κοιτα εδω
    http://advrider.com/forums/showpost....ostcount=67944
    Βρες ενα αφτερμαρκετ που να ρυθμιζεται με το χερι ευκολα οπως αυτο της φωτο στο παραπανω λινκ.
    Παιζει ομως να χωραει και κοντο κατσαβιδακι...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Βρήκα! http://www.kientech.com/ExtendedFuelScrews.htm

    Οπότε υποθέτω ότι δεν θα χρειαστέι να πειράξω το φιλτροκούτι (?)

  11. #26
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skolix Προβολή μηνύματος
    Βρήκα! http://www.kientech.com/ExtendedFuelScrews.htm

    Οπότε υποθέτω ότι δεν θα χρειαστέι να πειράξω το φιλτροκούτι (?)
    Πιθανοτατα οχι, αλλα στην δικη σου περιπτωση ειναι πολυ ευκολο, απλα βγαζεις το snorkel, υποθεση ενος λεπτου.
    http://i605.photobucket.com/albums/t...l/100_7502.jpg
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Για να το βγάλω αυτό θα χρειαστεί να βγάλω την σέλα! Ισως μπορεσω να κάνω κάτι με τις βίδες που κρατάνε το καπάκι του φιλτροκουτιού (είναι στο πλάι) ώστε αν χρειαστεί απλά να σηκώσω λίγο το καπάκι να πάρει αέρα.

    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

    (Θα βγάλω φωτό. Ή που θα δείχνει την κορυφή ή που θα δείχνει το μηχανάκι να κυλάει προς τα κάτω!!)

  13. #28
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skolix Προβολή μηνύματος
    Για να το βγάλω αυτό θα χρειαστεί να βγάλω την σέλα! Ισως μπορεσω να κάνω κάτι με τις βίδες που κρατάνε το καπάκι του φιλτροκουτιού (είναι στο πλάι) ώστε αν χρειαστεί απλά να σηκώσω λίγο το καπάκι να πάρει αέρα.

    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

    (Θα βγάλω φωτό. Ή που θα δείχνει την κορυφή ή που θα δείχνει το μηχανάκι να κυλάει προς τα κάτω!!)
    Φροντισε να πακεταρεις ετσι ωστε το να βγαλεις την σελα δεν θα ειναι και τοσο θεμα. Μη ξεβιδωνεις βιδες απο φιλτροκουτι γιατι θα περασει σκονη στην εισαγωγη.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #29
    Μεσόγειος διασώστης Το avatar του/της Shiatman
    Εγγραφή
    24/09/2004
    Μηνύματα
    702
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Επισης εχε υποψιν το εξης, το καρμπυρατερ εχει χοντρικα τρεις περιοχες λειτουργιας οι οποιες ομως αλληλεπικαλυπτονται, το idle circuit (μικρα ανοιγματα γκαζιου) τις βελονες (μεσαια) και τα κυρια ζιγκλερ (μεγαλα ανοιγματα). Απο αυτα τα τρια κυκλωματα οι βελονες (εφ'οσον μιλαμε για καρμπ υποπιεσης) προσαρμοζονται αρκετα καλα στο υψομετρο. Το πρωτο κυκλωμα ρυθμιζεται σε καποιο ευρος και εξωτερικα με τις λεγομενες βιδες καυσιμου που θα πρεπει να εχει το καρμπυρατερ σου
    Το είδα κάπου αλλού και επειδή φάνηκε σχετικό το παραθέτω:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	553725_405471069517400_1830546063_n.jpg 
Προβολές:	150 
Μέγεθος:	23,6 KB 
ID:	266974
    WHO RUNS THE SHOW

  15. #30
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ωραιος! Αυτο ακριβως!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι παιχνιδια κανει το μυαλο....
    από SUZUKAKIAΣ στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2008, 18:40
  2. Τι σου κανει το μυαλο!
    από costas81 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2006, 23:50
  3. Τι θα κανετε το Σ/Κ?
    από kalant στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2006, 17:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF