Μπράβο στα παιζάκια με τα μάυρα μηχανάκια για τις ωραίες φωτό!
![]()
μονδέλα!!!!
:rotflmao: :rotflmao:
![]()
Έχουμε δεί το τέλος της ιστορίας, το τέλος του υπαρκτού σοσιαλισμού, το τέλος της Θρησκείας, το τέλος της αυταπάτης, ακόμα και το τέλος της χιλιετηρίδας...
Μόνο το τέλος της μαλακίας δεν προβλέπεται να δούμε σύντομα.
ψωναρααααΑρχικά δημιουργήθηκε από BILLY FILTH
stork again
Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet 60
ψωναραααα
![]()
![]()
![]()
ONLY THE GOOD DIE YOUNG
Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet 60
ψωναραααα
εεεεεεεεεεεεεεε ουυυυυυυυυυυυυυ!!!! τι ψωνάρα! μια χαρά είμαι!!!! έναν άλλο κύριο φωτογράφισα και μου πόζαρε σα να έκανε φωτογράφιση εσωρούχων!
μη ρωτάτε! ονόματα δε λέω!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
4/11/2006 Ο καλύτερα βελτιωμένος κουλάντζας!!!
The MRT will be back soon!!!
Φίλε Chris το τιμονάκι που βλέπουμε στη φωτό δεν είναι το μαμίσιο, είναι ιταλικό και συγκεκριμένα της Tomaselli (η MotoGuzzi βάζει τέτοια εάν δεν απατώμαι). Το λάθος εδώ είναι ότι οι ρικνώσεις του (οι λεπτές γραμμούλες επάνω στο τιμόνι αριστερά και δεξιά απο τις βάσεις του τιμονιού) δεν σφίγγονται κάτω απο τις βάσεις του τιμονιού όπως θα έπρεπε. Αυτές οι ρικνώσεις κάνουν το τιμόνι σταθερό όταν σφίγγονται ανάμεσα στις βάσεις του τιμονιού.
Στην περίπτωση σου επειδή το τιμόνι της Τομασέλι δεν είναι το ενδεικνύμενο καλύτερα να δεί ο μηχανικός σου εάν το τιμόνι είναι αρκετά σταθερό (καθώς εάν δεν είναι σε ένα δυνατό φρενάρισμα π.χ μπορεί να γυρίσει το τιμόνι στις βάσεις του εάν αυτές είναι φθαρμένες όπως έγινε παλιά σε ένα φίλο) και εάν είναι μακρύτερο απο το στάνταρτ της Χόντα κατά πόσο οι ντίζες και τα καλώδια τεντώνονται ομαλά όταν στρίβει το τιμόνι απο γωνία σε γωνία. Εάν το έχει τοποθετήσει κάποιος μηχανικός θα το έχει ελέγξει φαντάζομαι , αλλά καλύτερα να το κοιτάξει ακόμα ένας μήπως το έβαλε κάποιος άσχετος ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης χωρίς να γνωρίζει τις όποιες επιπτώσεις στο σύστημα.
Οσο για τις μπλέ πλάκες στα όργανα έχουν κυκλοφορήσει διάφορες λύσεις και υπάρχουν και μερικοί που κατασκευάζουν τέτοιες πλάκες σε διάφορα χρώματα.
engine is revving up with our soul
billias thanks gia thn ypodeiksh tha to koitaksw oso poio syntoma mporw giati me ekanes na anyshxhsw..to paidi pou to koitakse o mhxanikos fainotan kalos sthn douleia tou kai to ekane kai elenxo prin to parw...pisteyw oti to exei proseksei ayto to thema h mallon tha to topothetise kai o idios..alliws o theos na mas fylaeikatatalla pws sou fainete ?
![]()
The Devil is Back ...
file billias shmera to prwi kai enw skeftomoun ta logia sou eriksa mia poio prosextikh matia sto mhxanaki kai parathrisa kati pou den fainete sthn photo..oi rabdwseis pou exei to timoni gia na pianoun den einai mono aytes!!! exei kai poio mesa kai ekei akribws exei sfiksei to timoni..tha sou bgalw mia photo na to deis...eksexoun kai ligo apo to sfiksimo kai etsi tis proseksa..profanws exei kai poio eksw rabdwseis gia allo mhxanaki alla to timoni sigoura einai sfigmeno panw se rabdwseis to eida kai to parathrhsa shmera to prwi phgainontas gia douleia..opote de pisteyw na exw prob...epeishs epibebaiwthika oti estw se ayto o mhxanikos den eixe kanei mlkia... PALI KALA..
Se eyxaristw poly giati san apeiros an yphrxe mlkia tha thn eixa pathsei... many thanks...
Twra entypwseis....
Proxthes pou gyriza apo korintho pathmenos parathrisa polles fores enw eixa megalh taxythta sto kibwtio kai patousa na dwsei p.x 5h apo 70km kai to termatiza to gkazi mou ekane ena elafry kopsimo san na me esprwxne aeras apo mprosta kai meta siga siga edine...ayto na ofeilete oti mpoukwnoun ta karmpyrater?kapws etsi to skeftomai den kserw kiolas...
Parayta to mhxanaki me phge kai me gyrise aneta den exw kanena parapono kai apo frena apsogo...to mono ellatwma einai oti panw apo ta 140 ginete panikos...o aeras kai h mhdenikh prostasia apo fering pou exei to cb se sprwxnoun kai se apotrepoun na pathseis parapanw...eftasa sta 180 kai fobithika na anoiksw allo logw tou yperbolikou aera...
Yparxei zelatina pou na se prostateyei eparkws ?kai na mpainobgainei aneta ?xwris polla polla ? H genikws den yparxei ??? Na se prostateyei sta polla omws oxi sta 100...
Pantws osoi eidan to mhxanaki 1 mhxanikos kai 1 filos mou apo sxolh odhgwn oloi mou eipan oti to moter douleyei roloi kai to mhxanaki einai se para poly kalh katastash..elpizw na bgoun alhthinoi kai na mhn einai polla ta "perasmata apo panw" ...
Off topic ... CBades kanonizete kana meeting kati ?
The Devil is Back ...
Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα αλλά γενικά οι μαστόροι είναι λίγο βαριεστημένοι και θέλουν τσίγκλισμα γενικώς. Αυτές οι γραμμούλες (ρικνώσεις) κατά μήκος στο τιμόνι τοποθετούνται έτσι ώστε όταν σφίξουν οι διαιρούμενες βάσεις που συγκρατούν το τιμόνι, το μαλακό αλουμίνιο στο εσωτερικό τους μέρος να παραμορφωθεί και να γαντζώσουν σαν σφήνες αυτές οι ρικνώσεις ώστε να μην μπορεί να περιστραφεί το τιμόνι εντός των βάσεων. Για αυτό έχει έννοια ο έλεγχος που συζητάμε.
Η μηχανή στις φωτό φαίνεται σε καλή κατάσταση αλλά με ξένισε λίγο η ένδειξη του κοντέρ σου όσον αφορά τα χιλιόμετρα. Μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο να έχει η μηχανή τόσο λίγα χλμ εδώ και δεκαπέντε περίπου χρόνια εκτός εάν έχεις πάνω απο τα 100000 χλμ δηλαδή να έχει μηδενίσει κοντέρ.
Π.χ στη φωτό που βλέπεις απο τη δική μου που πούλησα πρόσφατα , η οποία έχει περίπου 20000 χλμ στο κοντέρ ,ενώ τα πραγματικά της είναι γύρω στα 35000 καθώς εκεί γύρω στα 12.000 χλμ μου κλάπηκαν και τα αντικατέστησα με καινούργια. Στα 8 χρόνια που είχα τη μηχανή έκανα περίπου 30.000 χλμ δηλαδή γύρω στα 3500 χλμ το χρόνο καθώς τον υπόλοιπο καιρό χρησιμοποιούσα αυτοκίνητο, δηλαδή μιλάμε για ελάχιστη χρήση. Εάν λοιπόν η μηχανή σου γράφει αυτά τα χλμ είναι αδύνατον να εχει κάνει μόνο τόσα (καθώς θα ήταν μουσειακό έκθεμα) άρα έχει πάνω απο 100000 χλμ και θα πρέπει να είσαι προσεκτικός με την συντήρηση της και την χρήση της καθώς έχει αρκετά χλμ στην πλάτη της και μία χ ηλικία σε συνδυασμό του ότι είναι πολύστροφη και με αρκετά άλογα για τον κυβισμό της συγκριτικά π.χ με μία αργόστροφη δικύλινδρη π.χ τσόπερ με 1200 κυβικά και 50 άλογα η οποία θα άντεχε σαφώς περισσότερο. Η γνώμη μου είναι πάντως ότι ο έμπορος στην πούλησε πολύ ακριβά (όσον αφορά ηλικία,μοντέλο και χιλιόμετρα) παρά την ομολογουμένως πολύ καλή εξωτερική της κατάσταση όσο φαίνεται αυτό απο τις φωτό. Αφού την πήρες όμως κοίτα να την χαρείς και να την προσέχεις. Καλές βόλτες.
![]()
engine is revving up with our soul