Bart μπορείς να πας να αγαπηθείς ελεύθερα !!!
Bart μπορείς να πας να αγαπηθείς ελεύθερα !!!
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Συμπάθα με, αλλά δε κατάλαβα: Εννοείς να βάλεις καλάι στο λαμάκι, εκεί που "πατάει" η βελόνα; Προσοχή μόνο να ζεστάνεις λίγο το λαμάκι πρώτα για να μη γίνει ψυχρή κόλληση και μετά έχεις κομματάκια από καλάι να περιφέρονται.Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750
και για να επανελθουμε στο θεμα, Στραβωσα τα λαμακια οσο πηγαιναν και το προβλημα περιοριστικε αισθητα. τωρα θα κολησω λιγο καλαϊ στα λαμακια εκει που πατανε οι πηροι και νεα δοκιμη.
Και μια άσχετη σκέψη: Κοίταξες μήπως κάποιο από τα φλοτέρ ακουμπάει πουθενά στο λεκανάκι (αν είναι λίγο στραβό π.χ.) και το εμποδίζει να ανέβει;
@sonic22: Για το καλάι, τρόμπα και μετά σύρμα αποκόλλησης για τα "ψιλά". Αν δεν έχεις πιει 25 φραπέδες () κάνει πολύ καλή δουλειά!
![]()
42
Εκανα ψυχρη κοληση και ειχε μεγαλη βελτιωση , αλλα δεν εξαφανιστηκε το προβλημα.Μετραω την σταθμη με σωληνακι εξωτερικα και ειναι ακριβως στην φλατζα στο κατω λεκανακι, ειναι σωστο αυτο? Λογικα θε επρεπε να την ειχα κατεβασει πιο κατω.
Αυτο που με βαζει σε σκεψεις τωρα ειναι το εξις , το προβλημα εμφανιζεται πιο δυσκολα και σε πολυ πιο εντονα ανοιγματα , κατι που μου δεινει να καταλάβω οτι εχει σχεση με το ποσο ψηλα σηκωνονται οι βελονες. Μηπως λοιπον δεν ειναι μονο τα φλοτερ ή μηπως δεν ειναι καν τα φλοτερ και ειναι διαβρομενες βελονες ή και ξεχειλομενα ζιγκλερ?
βεβαια αν η σταθμη ειναι ψηλα και ακουμπαει το ζιγκλερ σε υγρη βενζινη μολις σηκωθει πολυ η βελονα θα τραβηξει υγρη βενζινη.
Για πειτε καμια ιδεα , γιατι το μηχανακι ειναι σε καλη κατασταση και εχει και σχετικα λιγα χλμ 45.000 και ειναι κριμα απο μια τοσο μικρη , αλλα δυσκολη βλαβη να μενει στην αυλη.
Να συμπληρωσω η σταθμη στο ενα ειναι πιο χαμηλα απο την φλατζα , την μετρηση την εκανα πανω στη μηχανη εν λειτουργια. Οταν γυρισα απο την βολτα δεν μετρησα , αλλα λογικα δεν θα πρεπει να εχει αλλαξει τιποτα.
Καλό θα ήταν να απαντήσει κάποιος πιο έμπειρος, άλλα μέχρι τότε:
1. Ψυχρή κόλληση ΔΕΝ θες να κάνεις. Είναι αυτό που συμβαίνει όταν το ζεστό καλάι έρθει σε επαφή με ψυχρή επιφάνεια, με αποτέλεσμα να μην "πιάνει" καλά και να υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φύγει.Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750
Εκανα ψυχρη κοληση και ειχε μεγαλη βελτιωση , αλλα δεν εξαφανιστηκε το προβλημα.Μετραω την σταθμη με σωληνακι εξωτερικα και ειναι ακριβως στην φλατζα στο κατω λεκανακι, ειναι σωστο αυτο? Λογικα θε επρεπε να την ειχα κατεβασει πιο κατω.
2. Για τη μέτρηση της στάθμης, παίρνεις ένα σωληνάκι, βάζεις μία γραμμούλα κάπου και το βάζεις στην αποστράγγιση. Με ΣΒΗΣΤΗ μηχανή (η βενζίνη αναφλέγεται πολύ εύκολα!). Η γραμμή πρέπει να είναι αρκετά πάνω από την ένωση του καρμπ με το λεκανάκι (η φλαντζα που λες). Γυρνάς τον διακόπτη βενζίνης στο PRI (αυτοσχεδιάζεις αν δεν έχει), ξεβιδώνεις τη βίδα αποστράγγισης και κατεβάζεις σιγά σιγά το σωληνάκι (που κρατάς κάθετα) μετρώντας στη μέση του σώματος του καρμπ ώστε η γραμμούλα να ευθυγραμμιστεί με την ένωση καρμπ - λεκανάκι.
Στη δική μου μηχανή, θα πρέπει η στάθμη να είναι στο ύψος της γραμμούλας ή ελάχιστα πιο πάνω (0.5~1mm). Κοινώς η στάθμη πρέπει να είναι λίγο πάνω από τη φλάντζα. Ωστόσο κάθε μηχανή και καρμπυρατέρ έχουν δικές τους ακριβείς προδιαγραφές, οπότε το σωστότερο είναι να δεις τι λέει το manual για τη στάθμη (μπορεί σε σένα να πρέπει να μην περνάει την ένωση, αν τα ζιγκλέρ προεξέχουν περισσότερο).
Εδώ μάλλον εννοείς τις βελόνες των ζιγκλέρ (jet needle) και όχι τις βελόνες του φλοτέρ (τα πυραυλάκια). Το κύριο ζιγκλέρ προεξέχει περισσότερο οπότε είναι λογικό να επηρεάζεται πιο πολύ αν η στάθμη είναι ψηλή (όπως και λες δηλαδή).Αυτο που με βαζει σε σκεψεις τωρα ειναι το εξις , το προβλημα εμφανιζεται πιο δυσκολα και σε πολυ πιο εντονα ανοιγματα , κατι που μου δεινει να καταλάβω οτι εχει σχεση με το ποσο ψηλα σηκωνονται οι βελονες. Μηπως λοιπον δεν ειναι μονο τα φλοτερ ή μηπως δεν ειναι καν τα φλοτερ και ειναι διαβρομενες βελονες ή και ξεχειλομενα ζιγκλερ?
βεβαια αν η σταθμη ειναι ψηλα και ακουμπαει το ζιγκλερ σε υγρη βενζινη μολις σηκωθει πολυ η βελονα θα τραβηξει υγρη βενζινη.
Εμένα πάλι το γεγονός ότι κατέβασες τόσο πολύ τα λεκανάκια και η στάθμη παραμένει έστω και στο ύψος της φλαντζας μου κάνει σε πρόβλημα στις βελόνες του φλοτέρ... τις οποίες έλεγξες. Μου τελείωσε η φαντάσία...![]()
42
Ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Η κοληση ειναι θερμη , ηθελα να γραψω οτι δεν εκανα ψυχρη , αλλα μπερδευτικα.(αλλωστε με ψυχρη δεν κολαγε)
Το manual περιγραφει τη ρυθμιση του υψους του φλοτερ με το φλοτερ αναποδα , αποτε ειναι λιγο δυσκολο να καταλαβεις σε ποια θεση θα ειναι σε λειτουργια. Τα πυραυλακια ειναι ελεγμενα και ειναι οκ. Παντα βεβαια υπαρχει περιθωριο λαθους.
Θα ξανακανω τις μετρησεις μου και τις δοκιμες μου και θα επανελθω.