Σελίδα 7 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 234567891011121757107 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #91
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα.
    @amyroukai: κάγκελα έχω βάλει εγώ, της givi 110euro αν θυμάμαι καλά. Κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.

    @symplektis: δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το μηχανάκι σου να γράφει 7km όταν το πήρες. Μπορεί και να μην έχει μεγάλη σημασία αλλά εμένα κάτι τέτοια μου την σπάνε. Ήμουν μπροστά όταν βάζανε την μπαταρία και τοποθετούσαν τα κάγκελα και το έβαλα εγώ μπροστά για πρώτη φορά. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να κάνει βόλτα το μηχανάκι μου για να φορτίσει την μπαταρία χωρίς πρώτα να το έχω καβαλήσει εγώ. Σίγουρα κάποιος θα το έκανε βόλτα για το δοκιμάσει αλλά το κοντέρ μου έγραφε μηδέν παντού. Όσο για την κατανάλωση παίζει και ένα ρόλο το πως το πας αλλά πάλι πόσο τέρμα να το πηγαίνεις στο στρώσιμο; Τα λέμε...

  2. #92
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    A) Δεν νομιζω να εκανε κανεις βολτα την μηχανη σου για να την δοκιμασει
    Β) Λογικα τα 7χμ ηταν για να γινει μια πολυ προχειρη φορτιση της μπαταριας
    Γ) Οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης πηγαινα αυστηρα μεχρι 4000 στοφες οποτε πιο κατω δεν νομιζω οτι παει...

  3. #93
    Περίμενε να δεις τη νέα κατανάλωση με τη ρύθμιση και την πιο σωστή καύση. Αν και δε μας βοηθάει ο καιρός.

  4. #94
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Συμφωνω πως πιο σωστα συμπερασματα θα βγαλω με αυτο το ντεποζιτο..Ελπιζω να δω καλα νουμερα, τα οποια λογικα θα γινουν λιγο καλυτερα με το φιλτρο και την yoshimura σωστα? Οσο για τον καιρο τι να πω.. Τοσο καιρο δεν εβρεχε και βρεχει τωρα.

  5. #95
    Αμφιβάλλω αν θα είναι καλύτερη η κατανάλωση. Αυτό που πετυχαίνεις με την εξάτμιση και το φίλτρο είναι να οδηγείς περισσότερο μίγμα αέρα και βενζίνης στον θάλαμο καύσης σε κάθε κύκλο, επειδή διευκολύνεις την εισαγωγή αέρα και αυξάνεις την ταχύτητα εξόδου των καυσαερίων. Έτσι αυξάνεις την απόδοση του κινητήρα. Άρα δεν θα κατέβει η κατανάλωση από τη μετατροπή, θεωρητικά στον ίδιο ρυθμό περιστροφής θα καίει περισσότερο. Πιθανόν να πρέπει να ξαναρυθμίσουν και τα καρμπιρατέρ, ο ψεκασμός σίγουρα θέλει πείραγμα μετά από τέτοιες αλλαγές. Αλλά αν είναι πιο δυνατή, θα θέλει λιγότερη πίεση για να πας το ίδιο γρήγορα, οπότε υποθέτω ότι θα εξαρτηθεί και από εσένα σαν οδηγό.
    Το καλύτερο πάντως κατά γενική ομολογία, αν ξέρεις αξιόπιστο μάστορα με δυναμόμετρο, να στη μετρήσει πριν κάνεις τις αλλαγές και μετά να στη ρυθμίσει αφού βάλεις τα καλούδια επάνω στο δυναμόμετρο. Θα έχεις άμεση εικόνα του πόσο βελτιώθηκε και θα έχεις τη μέγιστη απόδοση.

  6. #96
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Περι καταναλωσης ο λογος. Χθες πηγα για ταισμα απο την τελευταια φορα που το συζητουσαμε. Απο τα 706 εφτασε στα 925χμ και πηρε 18.5lt... Με προχειρους υπολογισμους μου βγαινει καταναλωση καπου στα 8.5lt / 100km. Γνωμες?

  7. #97
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από symplektis
    Περι καταναλωσης ο λογος. Χθες πηγα για ταισμα απο την τελευταια φορα που το συζητουσαμε. Απο τα 706 εφτασε στα 925χμ και πηρε 18.5lt... Με προχειρους υπολογισμους μου βγαινει καταναλωση καπου στα 8.5lt / 100km. Γνωμες?
    Η μηχανη εχει προβλημα. Δεν ειναι δυνατον να καψει τοσο.
    Εκτος και εαν εχει να κανει με το τροπο οδηγησης σου.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  8. #98
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Μα βρε συνονοματε με 4.000 στροφες (αντε 5.000 την τελευταια εβδομαδα) τι να καψει?? Δεν ξερω τι να πω.. Και αντε να το αποδειξεις.. Πριν απο την πρωτη χρηση ποσο την αφηνετε να ζεσταθει? Μηπως το παρακανω εκει και χανω χιλιομετρα? Εγω την αφηνω κανενα 5'.. Τι να πω..

  9. #99
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Πολλα νομιζω ειναι τα 5 λεπτα αλλα δεν πρεπει να ειναι αυτο. Τα γεμισματα γινονται σωστα ? Μηπως στο προτελευταιο γεμισμα δεν γεμισε μεχρι πανω και στο τελευταιο μεχρι να μην παει αλλο ?
    Τι να πω. Στο στρωσιμο γυρω απο τα 5,5 lt/100 πρεπει να παιζει η καταναλωση.

    :wave2:
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  10. #100
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα. Φίλε μου symplektis κάτι παίζει με το μηχανάκι σου. Προχθές γέμισα για πρώτη φορά το τεπόζιτο μέχρι να μην παίρνει άλλο, έχω κάνει 205km (τα 160km έγιναν σε ταξίδι με 8500 στροφές) και ακόμα ο μετρητής είναι στις 2 μπάρες. Στο επόμενο γέμισμα θα σου πω ακριβώς πόσο πήρε γιατί θα το ξαναγεμίσω μέχρι να ''σκάσει''. Από ότι έχω δει μέχρι τώρα για να κάψει 7-7,5lt/100km πρέπει να το δουλεύεις αρκετά ψηλά ενώ 8,5Lt/100km φαντάζομαι θα χρειάζεται αεροδρόμιο και ''διακοσάρες''. Στο ζέσταμα νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός (2λεπτά μάλλον είναι αρκετά), αλλά δεν φαντάζομαι να σου ανεβάζει τόσο πολύ την κατανάλωση... Θα σου πω μόλις ξαναγεμίσω. Γνώμη μου είναι ότι το ταλαιπωρείς πηγαίνοντας το μόνιμως με 4000 στροφές, αρχισε να το ανοίγεις σιγά σιγά. Τα λέμε...

  11. #101
    Σήμερα είχα την ευκαιρία να το βγάλω λίγο άδεια Εθνική και το κράτησα στα 180 για κανένα 10λεπτο και πολύ το χάρηκα (αν και με κούρασαν οι σφαλιάρες που έτρωγα από τον αέρα) και μάλλον το χάρηκε και το bandit γιατί το είχα σαπίσει στην Αθήνα με 5000 στροφές. Διασκεδάζω πολύ γιατί είναι αρκετά γρήγορο, έστω και όταν δουλεύει με "χαμηλές" στροφές. Αλλά μάλλον το παράκανα, θέλει και το ανοιγματάκι του να ξεμουδιάζει.

    Η κατανάλωση σταθερά στα 6.2-6.3λ/100.

    Για το ζέσταμα, συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, 2 λεπτάκια είναι αρκετά, όταν βλέπεις ότι ανοίγεις το γκάζι και δεν "κολλάει/πνίγεται" μέχρι να αρπάξει μπορείς να φύγεις. Χαλαρά εννοείται, όχι σκίσιμο κατ'ευθείαν. Μετά από κανένα 5λεπτο κίνησης, άνοιξέ το όσο θέλεις...

    Είδα και το καινούριο Bandit στην έκθεση. Αν εξαιρέσει κανείς τον κινητήρα, οι άλλες εξωτερικές αλλαγές είναι αστείες. Ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη όπως του φρένου, υδραυλικός συμπλέκτης πλέον και καμία άλλη αλλαγή. Τουλάχιστον δεν πρόσεξα εγώ... Ίσως να έχουν βάλει λίγο παραπάνω αφρολέξ στη σέλα του επιβάτη, αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρος. Τις πιο χοντρές σωλήνες του πλαισίου ζηλεύω μόνο στο καινούριο... Και ίσως το σκούρο μπλε που από το 1200 πέρασε και στο 650.

  12. #102
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Για το γεμισμα βασικα κραταω τις επιφυλαξεις μου.. Παντα το γεμιζω μεχρι πανω και αυτο επιβεβαιωνεται και απο τα λιτρα που παιρνει. 20αρι ρεζερβουαρ δεν εχουμε? Τελευταια φορα πηρε 18.5lt. Και ενα lt να χανω λογω κακου γεμισματος δεν πεφτει τοσο πολυ η καταναλωση.. Εντος της εβδομαδας θα κανω το πρωτο service και θα δουμε μετα πως θα παει.

  13. #103
    Ωραίος! Εγώ όταν αρχίσει και αναβοσβήνει το εικονίδιο το γεμίζω, αν και κάνει κάπου 230-240 το πολύ μέχρι να ανάψει... με 14 λίτρα περίπου! Που σημαίνει το φλοτεράκι θέλει ρύθμιση, γιατί κρατάει 6 λίτρα ρεζέρβα. Στα 18,5 λίτρα δε με βλέπω να φτάνω, ψυχολογικά δε μου κάθεται καλά να κάνω 100 χιλιόμετρα με το λαμπάκι να αναβοσβήνει!


    Αρχικά δημιουργήθηκε από symplektis
    Για το γεμισμα βασικα κραταω τις επιφυλαξεις μου.. Παντα το γεμιζω μεχρι πανω και αυτο επιβεβαιωνεται και απο τα λιτρα που παιρνει. 20αρι ρεζερβουαρ δεν εχουμε? Τελευταια φορα πηρε 18.5lt. Και ενα lt να χανω λογω κακου γεμισματος δεν πεφτει τοσο πολυ η καταναλωση.. Εντος της εβδομαδας θα κανω το πρωτο service και θα δουμε μετα πως θα παει.

  14. #104
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2004
    Μηνύματα
    28
    όταν λέτε ότι πήγατε με 180km ή στις 8500 στροφές, μπορείτε να μου περιγράψετε λίγο πως αισθανόταν ο κινητήρας; φαινόταν να ζορίζεται ζητώντας πιο χαλαρούς ρυθμούς ή θα μπορούσε να πηγαίνει έτσι συνέχεια στην εθνική; επίσης, με τι στροφές δουλεύει στα 140, 160 και 180 km?

  15. #105
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Εγω χθες που πατησα επιτελους τα 1000 χμ. και τον ανοιξα λιγο καταλαβα τι εννοουσαν για τριγμους οι κατοχοι που το εχουν ηδη στρωσει.. Στις 9.000 στροφες ακουγοταν αρκετα και υπηρχαν εντονοι τριγμοι. Μια και δεν εχω συνηθισει να την ανοιγω δεν μπορω να σου πω ποσο μπορει να κρατηθει σε ταξιδι. Εντος της εβδομαδας ομως που θα ανεβω Χαλκιδα και θα περασω απο εθνικη θα μπορεσω να σου απαντησω σε ολες σου τις ερωτησεις εκτος και αν με προλαβει καποιος αλλος

Σελίδα 7 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 234567891011121757107 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF