Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 63

Θέμα: Συστημα εντοπισμου

  1. #1

    Συστημα εντοπισμου

    Διαβάζοντας τα τελευταία 3 χρόνια που μπαίνω στο forum όλες αυτές τις περιπτώσεις κλοπών κάθισα αρκετές φορές να σκεφτώ τρόπους προστασίας μας από τους επιτήδειους μιας και από ότι κατάλαβα οι υπάρχοντες συναγερμοί δεν προσφέρουν ιδιαίτερη προστασία ..

    Η ιδέα ήρθε τυχαία στην συζήτηση με κάποιον φίλο ο οποίος ασχολείται με συστήματα διαχείρισης στόλου και δορυφορικούς συναγερμούς. Υπέθεσα τότε με το φτωχό μυαλό μου ότι τέτοια συστήματα θα υπήρχαν και για μηχανές . Μετά από αρκετό ψάξιμο δεν βρήκα τίποτα ιδιαίτερο και αφού εξέφρασα τις ιδέες μου στον φίλο αυτόν αποφασίσαμε να αναπτύξουμε ένα τέτοιο σύστημα για μηχανές.

    Προς το παρόν υπάρχει ένα τέτοιο σύστημα που θα δουλέψει πιλοτικά στην δική μου (παλαιά transalp) και θα κάνει τα εξής:

    Α)Όταν το σύστημα είναι οπλισμένο παγιδεύει (προς το παρόν ) το πλάγιο Stand,τη σέλα και διακόπτει την τροφοδοσία στην ηλεκτρονική. Υπάρχει επίσης και αισθητήρας αλλαγής κλίσης 360 μοιρών .
    Σε περίπτωση που ένα από αυτά δώσει σήμα στο σύστημα (παραβίαση στην ουσία) τότε το σύστημα 1. στέλνει sms μέσω κινητού( σε νουμερο/α που ορίζουμε εμείς ) με τη θέση της μηχανής (gps) καθώς και την παγίδα που ενεργοποιήθηκε.

    Β) Όταν το σύστημα δεν είναι οπλισμένο θα μπορείς σε περίπτωση απώλειας να στείλεις sms στο σύστημα να διακόψει την λειτουργία του κινητήρα και να σου στείλει sms με τη γεωγραφική θέση της μηχανής.

    Φυσικά το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί να κάνει και αλλά πολλά (εμφάνιση της θέσης σε χάρτη μέσω internet ή στο κινητό σαν ιστοσελίδα), αλλά θεώρησα για αρχή ότι αυτά είναι τα βασικά. Ο λόγος λοιπόν της συζήτησης αυτής είναι να προσπαθήσω να καταλάβω μέσω των απόψεων σας αν έχει λόγω ύπαρξης ένα τέτοιο σύστημα και αν ναι τι άλλο θα μπορούσε να κάνει ώστε να γίνει καλύτερο.

    Όλες οι απόψεις δεκτές.

  2. #2
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    υπάρχει τέτοιο σύστημα στις ΗΠΑ αυτή την στιγμή και ονομάζεται Lo-jack.

    Το πρόβλημα σας στον εντοπισμό θα είναι το υψηλό κόστος συνδρομής σε πάροχο κινητής τηλεφωνίας καθότι το uploading σε δορυφόρο κανένα σύστημα τηλεματικής δεν το διαθέτει εκτός ελαχίστων και πανάκριβων (όπως της FMS) και το βάζουν μόνο σε καράβια.

    Το κόστος σε GPRS πάροχο ανά μήνα θα έρχεται κοντά στα 10-15? μόνο για κάποιο όγκο δεδομένων που θα δείχνουν το στίγμα απο την πλακέτα στο μηχανάκι. Αν τώρα θελήσετε να συνδέσετε και υπηρεσία που θα αποστέλλει ηλεκτρονική διαταγή μπλοκαρίσματος απο δορυφόρο σε αυτό θα χρειαστέι εκ νέου συνδρομή σε δορυφορικό πάροχο πλέον με το ανάλογο κόστος.

    Πληροφοριακά , το σύστημα το είχε φέρει ενα φεγγάρι η Wachenhutt Security και δεν είχε προχωρήσει λόγω αυξημένης συνδρομής (νομίζω κάπου στα 30.000δρχ. τον μήνα τότε).

    Κανείς δεν διαφωνεί βέβαια για την χρηστικότητα του. Αλλά το κόστος θα είναι υπέρογκο κάθε χρόνο αν φτάσει στα 80? ας πούμε τον μήνα. Κοντά δηλαδή στα 900-950? μόνο για εντοπισμό!!!!

    Το GSM SMS μήνυμα που αναφέρεις πρόσφατα το έχουν προσαρμόσει σε νέους συναγερμούς , που με με ειδική υποδοχή για SIM κάρτα , μπορούν να αποστείλουν ειδοποίηση στο κινητό σου , απο την στιγμή που θα ενεργοποιηθεί ο συναγερμός στην μηχανή σου.
    Για σύνδεση δεδομένων εντοπισμού όμως, μπορεί να γίνει μόνο μέσω GPRS δεδομένων και φυσικά αναλόγου κόστους και περιοχής κάλυψης.


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  3. #3
    Εξ'οσων γνωριζω εκτος απο τα συνδρομιτικα συστηματα (τυπου Lo-Jack) υπαρχουν δυο τροποι να παρακολουθησεις οχημα μεσω GPS. Ο ενας ειναι με tracking της διαδρομης δηλ ενας logger ειναι τοποθετημενος πανω στο οχημα που επιθυμουμε να παρακολουθησουμε και καταγραφει την διαδρομη που εκανε. Τον συνδεουμε μετα στο αναλογο λογισμικο και εχουμε μπροστα μας ολη του την διαδρομη. Αυτο προφανως ειναι αχρηστο στη δικη μας περιπτωση, και ειναι περισσοτερο χρησιμο αν για παραδειγμα θελεις να παρακολουθησεις καποιον.

    Ο αλλος ειναι real time και αναμεταδιδει στιγμα του οχηματος, εχοντας ενα πομπο και ενα δεκτη χωριστο, ανα τακτα χρονικα διαστηματα( συνηθως κατω του λεπτου). Τετοια συστηματα υπαρχουν αλλα το κοστος τους ειναι μαλλον απαγορευτικο για ιδιωτες . Και εγω νομιζα οτι θα ηταν κατι απλο, μιας και το μονο που χρειαζεσαι ειναι εναν απλος πλοηγος με ξεχωριστο ομως πομπο. Ε! αυτος ο " ξεχωριστός πομπος" ειναι που κανει ολη τη διαφορα, στα χρηματα εννοειται.

    Αν παντως βρεις, κρατα μας ενημερους

    Χαρης

  4. #4
    Δηλαδη τωρα σοβαρευτηκα.? Το avatar του/της rsp
    Εγγραφή
    07/06/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Στειλε στο γεροπιτσιρικο ενα μηνυμα, νομιζω οτι εχει οτι πληροφορια θελεις!
    Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)

    www.elnak-seaside.blogspot.com

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αν θυμάμαι καλά η META δεν είχε ενα αντίστοιχο συναγερμό που μπορούσε να εντοπίσει το οχημα σε περίπτωση κλοπής???

    αν θυμάμαι καλά ήταν για αυτοκίνητα και δεν γνωρίζω αν εφαρμόζεται σε μοτοσυκλέτες
    και φυσικά το κόστος τοποθέτησης και λειτουργίας του σχετικού συναγερμού ήταν σημαντικό...

    ωστόσο πολλοί λένε ότι αν το αυτοκίνητο μεταφερθει σε ένα υπόγειο για παράδειγμα ή κάπου που περικλείεται απο χοντρούς τοίχους τότε το GPRS δεν μπορεί αν ανιχνέυσει το σήμα...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    ερώτηση....
    αν συνεργάζονταν οι αρμόδιες αρχές με τις κρατικές υπηρεσίες, δεν θα ήταν εφικτός ο εντοπισμός μιας κλεμένης μηχανής που περιείχε ένα μηχανισμό με λογισμικό κινητού τηλεφώνου η οποία να μπορεί να εκπέμπει σε περίπτωση κλοπής???
    έτσι θα είναι εφικτό μέσω κάποιου sms να εντοπιστεί η γεωγραφική τοποθεσια μεσω των κεραιών κινητής τηλεφωνίας....
    με ανύπαρκτο κόστος για τον κατοχο του οχήματος...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    apagoreyete o entopismos tou simatos gsm...mono me eisageliki paremvasi...kai pali einai diskolo.Se moto den pezei tipota apo ola ayta...giati,mia moto to poli na kostizei kana 13k€ opote to kostos pou anaferthike katantaei terastio kai giati einai POLI aplo kapoios na ani3ei tin sela kai na ton 3ilosei...mesa se 2 lepta.To gps mesa se fortigo/ypogeia klpo den pianei opote kai gsm kai gps papala
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  8. #8
    Το Lo-Jack υπήρχε και ίσως εξακολουθεί να υπάρχει, το έφερνε ένα διάστημα όντως η Wachenhutt Security. Το κόστος χρήσης είναι τεράστιο και για αυτό το λόγο δεν έγινε αποδεκτό από τον κόσμο, ειδικά την εποχή που κυκλοφόρησε η κινητή τηλεφωνία και ήταν στα επάνω της και πέρνανε κεφάλια από αυτούς που «γουστάρανε τεχνολογία» οπότε η αποτυχία ήταν μαθηματικά προσδιορισμένη.


    Αν όμως το κόστος της συνδεσης είναι 5€ μηνιαίως (για 1024 GPRS μηνύματα - ναι γίνεται!) είναι καλή τιμή.

    Και αν κάποιος έχει τον εξοπλισμό (ένα PC με το κατάλληλο λογισμικό) μπορεί να το στήσει και μόνος του το σύστημα στο σπίτι , γραφείο και να παρακολουθεί τα πάντα μεσα από το ιντερνετ το κινητό, ... Η τεχνολογία έχει απ’ όλα

    Επίσης το σύστημα λειτουργεί και με SMS και GPRS ή και αυτόματο συνδιασμό και των δύο ανάλογα με την διαθεσιμότητα των υπηρεσιών (κυρίως για το GPRS).

    Οσο το να λειτουργεί με SMS μόνο όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα είναι η οικονομικότερη λύση.

    Το καινούργια GPS που κυκλοφορούνε έχουν πολύ καλύτερη λήψη και μεγαλύτερη ακρίβεια. Στο σύστημα που αναφέρουμε και αναπτύσουμε μέχρι και κάτω από σκεπασμένα μέρη «βλέπει» δορυφόρους.

    Το GPRS ναι σωστά δεν θα είναι η καλύτερή του όταν πάει σε ενα υπόγειο, αλλά το SMS και από υπόγειο φεύγει και από φορτηγά φεύγει και από ασανσέρ. Χωρίς καμία αμφιβολία αυτό.

    Και ας μην ξεχνάμε ότι το συναγερμό τον βάζουμε για να πιάσουμε τη στιγμή που γίνετε κάτι, τα δύο λεπτά όχι μόνο είναι κρίσιμα, το δευτερόλεπτο είναι. Μέχρι να μπεί και να φορτωθεί θα έχει χτυπήσει πολλές φορές , θα έχει ακουστεί, θα έχει απενεργοποιήσει την ηλεκτρονική, και εσυ μπορείς να ελέγχεις τον συναγερμό μέσα από SMS, μέχρι και να μιλήσεις με το «κακοποιό στοιχείο» !!!


    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Το πρόβλημα σας στον εντοπισμό θα είναι το υψηλό κόστος συνδρομής σε πάροχο κινητής τηλεφωνίας καθότι το uploading σε δορυφόρο κανένα σύστημα τηλεματικής δεν το διαθέτει εκτός ελαχίστων και πανάκριβων (όπως της FMS) και το βάζουν μόνο σε καράβια.

    Gandalf
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Δεν υπάρχει λόγος οι πληροφορίες να αποστέλλονται μέσω δορυφόρου παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις που δεν υπάρχει παροχεας κιν. τηλεφωνίας


  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nelson
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    152
    πολύ έξυπνη και ενδιαφέρουσα η ιδέα σου για μένα και ως μοτοσυκλετιστής αλλά εργαζόμενος.

    ρίξε μια ματιά στα παρακάτω, τα 2 πρώτα είναι ελληνικά, για τεχνογνωσία,υλικό κλπ κλπ.

    http://www.position24.gr/
    http://www.prosms.gr/

    http://www.mobilecomms-technology.co...es/andrew_old/
    http://www.novatracker.com/vehicletrack.html

    σε τι στάδιο εξέλιξης είστε ; θα με ενδιέφερε να μάθω περισσότερα...

    όσον αφορά τα παραπάνω link, δεν έχω καμία σχέση με τις εταιρίες και κανένα όφελος.
    NeLSoN

  10. #10
    Λοιπόν
    Σύμφωνα με όσα μου έχει πει ο φίλος μου, το σύστημα είναι εξαιρετικά ευέλικτο. Από που να αρχίσω και που να τελιώσω. Ας βάλουμε μια σειρά.
    Ισως είναι καλά να καλέσουμε τον φίλο μου να συμμετάσχει σε αυτή τη συζήτηση, μιας και ο ίδιος δεν έχει σχεση με μηχανές!!! Οι πληροφορίες που μπορεί να μας δώσει είναι πολλές και ανεκτίμητες εφόσον έχει σχεδιάσει και αναπτύσει τέτοιου είδους συστήματα. Του έστειλα το link για να διαβάσει τις απορίες σας, και θεώρησε ότι πρέπει να σας ενημερώσει για μερικά θέματα.

    Τι είναι το «σύστημα»

    Είναι ένα ολοκληρωμένο σύνολο από ηλεκτρονικά εξαρτήματα και υποσυστήματα. Τι σημαίνει αυτό, ότι είναι όλα τα απαραίτητα υποσυστήματα σε ένα κουτί. Ονομάζεται AVL (Automatic Vehicle Location). Και είναι ένα προηγμένο σύστημα απομακρισμένης παρακολούθησης οχημάτων χρησιμοποόντας την δορυφορική τεχνολογία του GPS και της ασύρματης τεχνολογίας της κινητής τηλεφωνίας.

    Πως λειτουργεί

    Κάθε όχημα εξοπλίζεται με ένα AVL το οποίο λαμβάνει τα σήματα από τους δορυφόρους προσδιορισμού θέσης. Η γεωγραφική του θέση, η ταχύτητα και η διεύθυνση καθορίζονται από τις μετρήσεις και υπολογισμούς των αποστάσεων. Οι πληροφορίες μπορούν να αποθηκευτούν για μελλοντική επέξεργασία ή να μεταδοθούν σε ενα κεντρικό σταθμό και να εμφανιστεί το όχημα σαν μια κουκίδα επάνω σε ένα ηλεκτρονικό γεωγραφικό χάρτη.

    Τι περιλαμβάνει

    Τι περιλαμβάνει το «Είναι ένα ολοκληρωμένο σύνολο από ηλεκτρονικά εξαρτήματα και υποσυστήματα.»
    Ενα «κινητό τηλέφωνο» σε μορφή module ικανό να λειτουργεί σε GSM/GPRS θα αναφερθεί αναλυτικότερα ποιά η διαφορά και ο τρόπος λειτουργίας τους,
    Ενα GPS module που αποκωδικοποιεί τα δορυφορικά σήματα των «καλών δορυφόρων»
    Μια μονάδα με εισόδους και εξόδους, όπου συνδέονται οι αισθητήρες και
    Μια μονάδα για σύνδεση άλλων συσκευών.

    Τι σχέση έχει ένα σύστημα εντοπισμού με ένα κλασσικό συναγερμό

    Οι συναγερμοί είναι συστήματα που εδώ και χρόνια προστατεύουν όσο καλύτερα μπορούν τις κινητές ιδιοκτησίες. Αυτή τη στιγμή εκμεταλλεύονται σχεδόν σε μηδενικό βαθμό την τεχνολογία. Αυτό σημαίνει ότι ενώ η τεχνολογια έχει προχωρήσει τόσο πολύ οι συναγερμοί απλά έχουν ιυοθετήσει φτηνά ηλεκτρονικά συστήματα και φανταχτερά άχρηστα τηλεχειριστήρια, ενεργοποιούνται χωρίς λόγο επειδή πάτησε μια γάτα πάνω ή πέρασε μια θορυβώδη μηχανή, Φυσικά τα γνωρίζεται όλα αυτά γιατί τα ζείτε, και το χειρότερο, ποιός δίνει σημασία σε ένα συναγερμό που βαράει, σχεδόν κανείς, γιατί οι περισσότεροι έχουν συνηθίσει τα «false alarms»!!!!!
    Και έστω ότι ενεργοποιήθηκε ο συναγερμός, πως ενημερώνεσαι όταν οι επίδοξοι «φιμώσουν» την κόρνα ή πάρουν την κινητή σου περιουσία; Θα μου πείτε με τα πολύχρωμα τηλεχειριστήρια που δουλέυουνε super όταν είσαι δίπλα τους 40-50 μέτρα άντε 100ή κοιμάσε αγγαλιά με την κινητή σου περιουσία, αλλά αν παρκάρεις 2-3 τετράγωνα πιο κάτω ή άφησες το όχημα (ότι και είναι αυτοκίνητο ή μηχανή) στο πάρκινγκ του αεροδρομίου μετρό, ... εκεί απλά κουβαλάς το τηλεχειριστήριο με τα πολύχρωμα λαμπιόνια!!!

    Η πραγματική «μηχανή»

    Ενας συναγερμός πρέπει να λειτουργεί πάντα, να κάνει ότι και ο κλασσικός συναγερμός αλλά δεν πρέπει να δίνει “False alarms”, πρέπει να ενεργοποιείται εφόσον συμβούν πραγματικά γεγονότα και όχι τυχαία. Να σε βοηθάει να εντοπίσεις την θέση του οχήματος, ακόμη και αν δεν θυμάσε που το έχεις παρκάρει το προηγούμενο βράδυ.
    Μετά από πολύχρονη εμπειρία σε συστήματα διαχείρισης στόλου έχει συσσωρευτεί πολύτιμη τεχνική εμπειρία, χιλιάδες γραμμές κώδικα προγραμματισμού για να ενεργοποιηθεί και να λειτουργήσει το σύστημα.


    Από εδώ και πέρα προσπαθώ να βάλω σε μια σειρά όλο το σκεπτικό για τον νέο συναγερμό, που πολύ σωστά έχουν αναφέρει κάποιοι ότι δεν είναι «καινούργιος» αλλά κάποιοι άλλοι το έχουν φέρει στο προσκίνιο πριν αρκετά χρόνια. Φυσικά η τεχνολογία τρέχει τόσο γρήγορα και αυτό που γνωρίζουν πολλοί λίγοι το μαθαίνουν και οι άλλοι σε χρόνο μηδέν. Ειδικά στην εποχή μας, και στο φοβερό internet …

    Ο λόγος που δεν έχει «προχωρήσει» το concept είναι γιατί όλοι θέλουν να ξεζουμίσουν τον καταναλωτή, και εγώ ένας από αυτούς τους κακόμοιρους καταναλωτές είμαι , ένας από εσάς που κοιτάτε πως να πάρουν κάτι καλό που να αξίζει και να πεις μωρέ ήταν όλα τα λεφτά, χωρίς περιθώρια δεύτερης σκέψης.
    Έτσι ξεκίνησα την αναζήτηση συσκευών, που πιστέψτε με υπάρχουν δεκάδες στην αγορά, αλλά στην κυριολεξία μόνο λίγα, μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού αξίζουν και το κυριότερο δουλεύουν σωστά.

    Μπορώ να θεωρηθώ πολύ τυχερός που «ανακάλυψα» ίσως το καλύτερο και πιο αξιόπιστο σύστημα που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στο εμπόριο.

    Λειτουργία

    Η λειτουργία του συστήματος στηρίζεται στην συλλογή σημάτων από αισθητήρες. Σαν αισθητήρες μπορούν να χαρακτηριστούν διακόπτες, ηλεκτρονικά κυκλώματα που δίνουν μετρήσεις, οτιδήποτε μπορεί να σηματοδοτήσει και να ενεργοποιήσει ηλεκτρικά ένα κύκλωμα στην συγκεκριμένη περίπτωση το «κουτί».

    Συζητώντας με τον φίλο μου σχετικά με το τι μπορεί να είναι αισθητήρας σε μια μηχανή μου ανάφερε το stand, την σέλα. Το πρώτο πράγμα που ήρθε στο μυαλό μου είναι ότι αν όλα αυτά είνια ένας απλός διακόπτες δεν απαιτείται απολύτως καμία μετατροπή/προσθήκη για να ενσωματωθεί στο «κουτί». Και όντως είναι απλοί διακόπτες on/off.

    Τον ρώτησα τι θέλει να παγιδεύει. Και απλά μου απάντησε την ηλεκτρονική ανάφλεξη για να μην παιρνει μπροστά η μηχανή και να βαράει η σειρήνα.

    Τι άλλο θα έκανε; Θα έστελνε SMS σε αυτόν, και σε άλλους ενδεχώμενα φίλους συγγενείς, ... Θα ήθελε να το βλέπει τη θέση του επάνω σε ηλεκτρονικό χάρτη, προς τα που κινείται, να μαθαίνει τη κατάσταση και θέση του όποτε αυτός επιθυμεί, και το καλύτερο ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ.

  11. #11
    Ας πάμε λίγο πιο τεχνικά

    Βαφτίζουμε το σύστημα σαν ΣΕΟ (Συσκευή Εντοπισμού Οχήματος), Οχημα (οτιδήποτε κινείται και θέλουμε να προστατέψουμε, από ένα ποδήλατο μέχρι ένα φορτηγό, σκάφος, ...)

    Η συγκεκριμένη ΣΕΟ λοιπόν λειτουργεί με δύο διαφορετικούς τρόπους. Μέσω GSM (SMS), ή GPRS (mobile internet). Σε λιγάκι κάθε τεχνολογία θα αναπτυχθεί με τα συν και πλειν που έχει.

    Το GPS συλλέγει πληροφορίες από τους πιο δυνατούς δορυφόρους που βρίσκει από πάνω του και με πολύπλοκες μαθηματικές πράξεις και προσεγγιστικές μεθόδους καταλήγει να εξάγει το αποτέλεσμα που είναι δύο νούμερα, Χ & Υ όπως τα λέγαμε στο σχολείο. Αυτό που με απλά ελληνικά ονομάζουμε συνεταγμένες μεταφρασμένες σε απόλυτο γεωγραφικό μήκος και πλάτος.

    Βεβαια πέρα από τις συντεταγμένες εξάγονται και άλλες πληροφορίες που είναι συνάρτηση και προηγούμενων μετρήσεων, όπως το υψόμετρο (altitude), η κατεύθυνση σε απόλυτο νούμερο μοιρών (heading), και άλλες δευτερεύουσας σημασίας για την ώρα πληροφορίες.

    Η μονάδα του GPS προωθεί όλα αυτά τα δεδομένα στην μονάδα μετάδοσης πληροφοριών μέσω GSM/GPRS, που ανάλογα με τον προγραμματισμό της ΣΕΟ εκπέμπονται με το κατάλληλο πρωτόκολλο επικοινωνίας. Η μετάδοση γίνεται μέσω της κινητής τηλεφωνίας, φυσικά υπάρχει χρέωση για αυτή την υπηρεσία από τις ίδιες τις εταιρίας τηε κινητής, αλλά είναι ελεγχόμενη, εφόσον η ΣΕΟ προγραμματίζεται. Ε



    SMS mode

    Η ΣΕΟ προγραμματίζεται να λειτουργεί σαν ένα απλό κινητό τηλέφωνο που αναμεταδίδει τις πληροφορίες του GPS σε τακτά χρονικά διαστήματα στον κεντρικό υπολογιστή (server) που είναι εφοδιασμένος με τον κατάλληλο εξοπλισμό λήψης SMS και φυσικά το λογισμικό αποθήκευσης και επεξεργασίας των πληροφοριών.

    Φυσικά το σύστημα δεν εκπέμπει και τίποτα παρά μόνο όταν υπάρξει κάποιο γεγονός (event) που έχει συλλεγεί από τους αισθητήρες που είναι συνδεδεμένοι στη ΣΕΟ. Αυτό σημαίνει ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Λειτουργεί μόνο όταν είναι απαραίτητο. Ή όταν εμείς το ζητήσουμε να το κάνει για 5 φορές ανά 5 λεπτά (που σημαίνει ότι θα στείλει 5 SMS μηνύματα σε διάστημα 20 λεπτά).

    GPRS mode

    Η ΣΕΟ έχει προγραμματιστεί να εκπέμπει πληροφορίες μέσω GPRS σε ένα server εκτεθιμένο στο internet που ακούει στο πρωτόκολλο TCP/IP, το λογισμικό επικοινωνίας αποθηκεύει όλες τις πληροφορίες που του αποστέλονται, και τις προετοιμάζει σε μορφή επεξεργάσιμη από άλλα προγράμματα λογισμικού.

    SMS/GPRS mode

    Η ΣΕΟ προγραμματίζεται να λειουργεί με την διαθέσιμη υπηρεσία πάντα έχοντας προτεραιότητα το GPRS. Επειδή το GPRS σαν υπηρεσία δεν είναι παντού διαθέσιμη η ΣΕΟ αλλάζει τρόπο λειτουργίας για ένα προκαθορισμένο χρόνο σε SMS και μετά προσπαθεί να το γυρίσει σε GPRS. Αυτό συνεχίζεται διαρκώς προκειμένου να υπάρχει μόνιμη σύνδεση.

    SMS ή GPRS

    Ολοι θεωρούν ότι η χρήση του GPRS είναι αντι-οικονομική λύση, αλλά υπάρχουν πολλά συν σε αυτό τον τρόπο λειτουργίας, που μπορεί επίσης να επιτευθεί πολύ μεγαλύτερη οικονομία σε σχέση με το SMS. Η αγορά ενός φθηνού πακέτου GPRS σύνδεσης (6 € το μήνα) για 1 MB όγκο δεδομένων, σημαίνει ότι η ΣΕΟ θα στέλνει 1024 μηνύματα το μήνα, δηλαδή 34 περίπου μηνύματα την ημέρα, δηλαδή σχεδόν 2 μηνύματα την ώρα, έτσι, για να εξαντλήσετε τη συνδρομή σας. Αν βάλετε κάτω οποιοδήποτε πακέτο SMS αυτό το κόστος δεν μπορεί να επιτευθεί ούτε στην καλύτερη πρόθεση της Q-telecom με τα super πακέτα τους των 500 και βάλε μηνυάτων. Φυσικά το κόστος σε κάθε μετάδοσης πληροφοριών μέσω GPRS είναι μόλις 0,0036€ σε αντίθεση με το φθηνότερο SMS που είναι 0,03€ (8 φορές φθηνότερα!!!!!!). Αυτό σημαίνει διαρκής ενημέρωση με ελάχιστο κόστος.

    Η λειτουργία του GPRS όπως έχω προαναφέρει στηρίζεται στο λογισμικό επικοινωνίας, αποθήκευσης και επεξεργασίας, το οποίο δίνεται δωρεάν.

    Εξοπλισμός SMS

    Ο εξοπλισμός που απαιτείται είναι ένας υπολογιστής με λειτουργικό σύστημα Windows XP, Αγοράζετε ένα GSM/GPRS modem για την λήψη και επεξεργασία των SMS στον server, και τους χάρτες στους οποίους θα εμφανίζεται το όχημα σας.

    Εξοπλισμός GPRS

    Ο εξοπλισμός που απαιτείται είναι ένας υπολογιστής με λειτουργικό σύστημα Windows XP, σύνδεση στο internet (προτείνετε η ADSL), στατική διεύθυνση (static IP) αν είναι εφικτό – σε διαφορετική περίπτωση η δωρεάν υπηρεσία δυναμικής IP είναι «must» για να λειτουργήσει όλο το project. Το μόνο πράγμα που αγοράζετε είναι τους χάρτες στους οποίους θα εμφανίζεται το όχημα σας.

    Εξοπλισμός SMS/ GPRS

    Ο εξοπλισμός που απαιτείται είναι ένας υπολογιστής με λειτουργικό σύστημα Windows XP, , σύνδεση στο internet (προτείνετε η ADSL), στατική διεύθυνση (static IP) αν είναι εφικτό – σε διαφορετική περίπτωση η δωρεάν υπηρεσία δυναμικής IP είναι «must» για να λειτουργήσει όλο το project. Αγοράζετε ένα GSM/GPRS modem για την λήψη και επεξεργασία των SMS στον server, και τους χάρτες στους οποίους θα εμφανίζεται το όχημα σας.

  12. #12
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Λοιπον αδερφέ επειδή και εγώ ασχολούμαι με τα ασύρματα δίκτυα να σου πω ενα δύο πράγματα.

    1) Το GSM σαν χαμηλότερη συχνότητα διύσδεισης έχει τα 900ΜΗz που ναι μεν έχει πολύ καλή κάλυψη αλλά απο την άλλη , μπορεί να στείλει μόνο SMS όπως είπες, αλλά για εντοπισμό θα πρέπει να κάνει χρήση των κυψελών του πάροχου , όπου μόνο με εισαγγελική εντολή μπορεί να γίνει, όπως πολύ σωστά ειπώθηκε.
    Το GPRS τώρα ναι μεν μπορεί να σηκώσει καλύτερα το φόρτο εντοπισμού , αλλά και αυτό ακόμα θέλει την ανάλογη εντολή ώς άνω για να δώσει στοιχεία εντοπισμού μέσα απο τις κυψέλες.

    2) Τα καλύτερα τηλεματικά , όπως έχουν στην Βρεττανία για παράδειγμα στα μέσα μαζικής μεταφοράς καλύπτονται απο το γνωστό PMR (Private Mobile Radio) που παίζουν σε πολύ χαμηλότερες συχνότητες για καλύτερη κάλυψη στο θέμα εντοπισμού. Λειτουργούν με δικές τους κεραίες και με την λογική του ραδιογωνιόμετρου. Η αμφίδρομη επικοινωνία τώρα όντως ολοκληρώνεται με GSM/GPRS δίκτυο για την ολοκληρωμένη αποστολή των μηνυμάτων (μπλοκάρισμα κινητήρα, και λοιπές εντολές ηλεκτρονικής φύσης).

    3) Η συνδρομή σε κάποιο πάροχο και ενα σημαντικό αριθμό μηνυμάτων μέσα απο GSM/GPRS δεν πέφτει κάτω απο 10-15? το όχημα (απο πρόσφατη προσφορά διαγωνισμού αυτό) ανά μήνα.
    Αν μάλιστα περάσει το όριο των μηνυμάτων (κλοπή, συνεχής επικοινωνία) το κόστος αυτό επιβαρρύνεται με τον πρόσθετο όγκο που συνήθως όμως το επιβαρρύνεται ο πάροχος.

    4) Η κάλυψη του GPS γίνεται απο 16 δορυφόρους με ελάχιστους 2 για τον εντοπισμό. Αν δεν έχεις τουλάχιστον 2 το σήμα χάνεται. Ακόμα και βέλτιστοι ανιχνευτές αν περάσουν μέσα απο την μεγάλη σήραγγα της Κακιάς Σκάλας , "τυφλώνονται". Σε αυτή την περίπτωση γίνεται χρήση του PMR όπως είπα για τον εντοπισμό τους.

    όπως καταλαβαίνεις με μια πρόχειρη ματιά... μιλάμε για χρήση δικτύου κυψέλης ή αντίστοιχα τοποθετημένων ιδιωτικών κεραιών για σήμα. Συνδρομή σε τρίτους πάροχους για GSM/GPRS , κόστος παραμετροποίησης πλακέτας για διάθεση εμπορική. Πιστοποίηση CE και Υπουργείου, μιας και θα μπεί πάνω σε όχημα κτλ.. κτλ...

    Καθόλου εύκολο εγχείρημα για διάθεση εμπορική.

    Το AVL στο εξωτερικό στηρίζεται στην λογική PMR που υφίσταται εδώ και πάρα πολύ καιρό στην ευρώπη (απο το RDS ακόμα) οπότε οι υποδομές είναι υπαρκτές. Εδώ οι μόνες υποδομές που πιθανόν να βρείς , είναι κάτι κεραίες TETRA στον Υμμητό με ληγμένες κιόλας άδειες λειτουργείας απο την ΕΕΤΤ.

    Καλησπέρα μας.


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  13. #13
    Τα πράγματα είναι πιο απλά...

    * Η συσκευή αυτή έχει επάνω gps και κάρτα sim.

    * Για να βρίσκει η συσκευή τη θέση της μέσω gps δεν χρειάζεται παροχή από πουθενά

    * όταν κάποιος αισθητήρας λειτουργήσει η συσκευή στέλνει αυτόματα sms με τη θέση (x,y) απο το gps

    *ΑΝ υπάρχει software (η στο κινητό ή στο pc) που να μεταφράζει της συντεταγμένες στο χάρτη σου εμφανίζει τη θέση του οχήματος πάνω σε αυτόν.

    *Ο μόνος παροχέας που χρειάζεται είναι αυτός της κινητής τηλεφωνίας

    Τώρα αν είναι 2 μέτρα κάτω από τη γη ή έρθουν και τη σκεπάσουν με κουβέρτα από μολύβι ότι και να βάλεις...

    Η ουσία είναι να σε ενημερώσει άμεσα για το τι γίνεται.
    Περισσότερα όταν ολοκληρωθούν οι δοκιμές που είναι σε εξέλιξη.

    Derd

  14. #14
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    ok..δεκτόν...

    Δηλαδή κάνεις χρήση του GSM δικτύου με κόστος ανά SMS που θα δίνει (ανά πόσο χρονικό διάστημα; ) η συσκευή για το tracking του οχήματος;
    ή θα γίνεται ενεργό ,μόλις ενεργοποιηθεί και ο συναγερμός;

    Αν είναι το πρώτο, μιλάμε για υψηλότατο κόστος σε σύγκριση με το δεύτερο που όμως θα είναι ενεργό μετά συνέχεια;... και ανά πόσο χρονικό διάστημα ή απόσταση θα στέλνει SMS;

    Το κόστος του ψηφιακού χάρτη μόνο για την Ελλάδα και οχι για την κάθε πόλη , έχει κοντά στα 3000? .. την παρακολούθηση θα την κάνει κάποιος κεντρικά δηλαδή;... και πόσο θα χρεώνει αυτός για τις υπηρεσίες του;

    Για δοκίμασε εν πάσει περιπτώση και πες μας αν λειτουργεί σε αρχικό στάδιο.


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nelson
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    152
    δεν υπάρχει κανένας λόγος να πρέπει ο κάθε χρήστης να αγοράσει λογισμικο και χάρτες, μάλιστα θα έλεγα οτι υπάρχουν πολλοί λόγοι να γίνεται αυτό κεντρικά ή ακόμα και ως web-based application. ακριβώς όπως γίνεται στο πρώτο link που έβαλα παραπάνω.

    Όσον αφορά τους χάρτες και ενδεχομένως και αλγόριθμους πάνω σε αυτούς, μπορώ να σε φέρω σε επικοινωνία με κάποια εταιρία, αν ενδιαφέρεσαι.

    Σε μια πιο οικονομική ανάλυση πιστεύω οτι θα μπορούσε να γίνει κάποια συμφωνία με τις εμπλεκόμενες εταιρίες όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική. Μπορούν να γίνουν διάφορα κόλπα, π.χ συμφωνία με μια εταιρία για τη web εφαρμογή στο site της οποίας θα διαφημίζεται
    ο παροχέας δικτύου κλπ. Μπλέκουν πολύ διαφημίσεις και marketing στο θέμα.
    Επίσης μπορείς να βρεις κάποια επιδότηση για τη συσκευή αν το εντάξεις κάποιο πρόγραμμα, όπως π.χ τα κινητά τηλέφωνα.
    Τέλος το να ενσωματώσεις blue tooth στη συσκευή αφήνει ανοιχτές κι άλλες περιπτώσεις χρήσης πέραν της παραδοσιακής πλέον πλοήγησης.
    Στην ελλάδα υπάρχουν εταιρίες που θέλουν να αναπτυχθούν αυτοί οι τομείς για να βγάλουν κι αυτές, οπότε ίσως θα έπρεπε να το ψάξεις.

    Με συγχωρείς αν θεωρείς οτι τα παραπάνω είναι άχρηστα ή/και άσχετα με τα όσα έχεις κατα νου...
    NeLSoN

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Συστήμα εντοπισμού για μήχανες
    από soter3gm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2010, 12:12
  2. Σύστημα Abs
    από ruyjin στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2005, 22:43
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 12:31
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 10:15
  5. Προβολικό σύστημα για μοτοσικλέτες
    από skor-billys στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2004, 02:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF