Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Ερώτηση για θερμοκρασια λαδιών

  1. #1

    Ερώτηση για θερμοκρασια λαδιών

    Γυρνώντας από βόλτα που είχα πάει στο Αγρίνιο, έμπλεξα σε μποτιλιάρισμα και για καμιά δεκαριά λεπτά πήγαινα πολύ σιγά, σχεδόν σταματημένος. Τότε παρατήρησα την θερμοκρασία να ανεβαίνει επικίνδυνα και μέχρι να μπορέσω να ξεφύγω λίγο ο δείκτης έφτασε μόλις ένα τετραγωνάκι πριν τα κόκκινα!!! .Η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν 22 βαθμούς. Είναι αυτό φυσιολογικό???? Αν ναι τότε τι θα γίνονταν αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν ...40? Με το απλό gs πέρσι στην Σκύρο έκανα μέσα στο καταμεσήμερο μία χωμάτινη διαδρομή μίας ώρας περίπου (με πολύ χαμηλές ταχύτητες και δικάβαλος) και παρ' όλα αυτά η θερμοκρασία δεν θυμάμαι να ανέβηκε σχεδόν καθόλου.
    Ακούω γνώμες..

    Αααα, όταν δέ κατάφερα και ξεκόλλησα η θερμοκρασία άρχισε σιγά σιγά να πέφτει μέχρι που έφτασε στα κανονικά της επίπεδα...


    Έχω το 1150 gs adventure
    η στάθμη των λαδιών είναι οκ
    Η μηχανή είναι αντιπροσωπείας με 16.000 χλμ


    Αφού άλλαξα τα λάδια, το ξαναέπαθα στην Βουλιαγμένης σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος και μετά από 10-15 λεπτά αργής κίνησης.

    επαναλαμβάνω στην πορεία ΔΕΝ ανεβάζει θερμοκρασία..
    Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα (Πάτρα) ο τεχνικός μου είπε ότι είναι φυσιολογικό και ότι απλά αν μπει στα κόκκινα πρέπει να σβήσω την μηχανή μέχρι να κρυώσει.
    Αυτό εγώ το θεωρώ Α-ΣΟΒΑΡΟ.
    http://giorgos-fantasyfotos.blogspot.com/

  2. #2
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Δεν είναι ΑΣΟΒΑΡΟ

    απλά....


    ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ είναι


    και όπως ΟΛΑ τα αερόψυκτα.....εαν κινείται ψύχεται, εαν δεν κινείται τότε ανεβάζει θερμοκρασία.

    Κανείς δεν προσπάθησε να σε κοροϊδέψει. Απλά δεν το έλαβες υπόψην σου οταν αγόρασες την μηχανή.

  3. #3
    φίλε μου ευχαριστώ για την άμεση απάντηση αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου. Τα αερόψυκτα είναι σχεδιασμένα να ψύχονται και στο ρελαντί. Μιλάω εκ πείρας γιατί πρίν απο τα bmw είχα ένα xt 600 και ποιο πρίν ένα gsx 400 e τα οποία και δυο μέρες να τ'άχες να δουλέυουν στο ρελαντί η σε κίνηση δεν ανεβαζαν ΠΟΤΕ θερμοκρασια.
    το θεωρώ δεδομένο ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα και γι'αυτό άλωστε ποστάρω έδώ μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρ΄όμοιο
    http://giorgos-fantasyfotos.blogspot.com/

  4. #4
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Δεν νομίζω παλι οτι αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα. Να φανταστείς ότι στους Ολυμπιακούς τα BMW ηταν μοτοσυκλέτες συνοδείας στα αγωνίσματα καθώς και για τους καμεραμαν (πχ ποδηλασία, μαραθώνιος, mountain bike κλπ)

    Όλες τους αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα με εσένα και ας κινούνταν έστω και με χαμηλή ταχύτητα.

    Στις συνθήκες μποτιλιαρίσματος η θερμοκρασία περιβάλλοντος μπορεί να λέει 22οC αλλα εκεί χαμηλά στο ύψος του κινητήρα είναι ΠΟΛΥ παραπάνω λόγω των καυσαερίων των αυτοκινήτων. Λόγω του μποτιλιαρίσματος ακόμη, δεν κυκλοφορεί ο αερας χαμηλά και δεν υπάρχει ουσιαστικά ψύξη.

    Εαν είχες πρόβλημα τότε πολύ σωστά όπως λές κι εσύ, θα το είχες και όταν θα άφηνες την μηχανή στο ρελαντί έξω από το σπίτι σου.

    Έτσι μπορώ να συμεράνω τουλάχιστον από αυτά που αναφέρεις.

  5. #5
    μακάρι να είναι έτσι. Είναι ενοχλητικό όμως ρε φούστη μου ...
    http://giorgos-fantasyfotos.blogspot.com/

  6. #6
    Ωστόσο έχει και ψυγείο λαδιού το GS ... Και εγώ ΧΤ600Ε είχα και στη κίνηση δεν λέω έκαιγε σχετικά όταν σταμάταγα σε κίνηση όμως και για BMW είναι λίγο περίεργο. Ισως και να το είδες βέβαια τώρα και να μην είναι και τίποτα . Πάντως λίγο άσχετο αλλά θέλω να δω το ΧΤΧ που είναι υδρόψυκτο τι θα λέει καλοκαιριάτικα μέσα στη κίνηση . Σέ σύγκριση με το ΧΤ μετά από διαδρομή Αθήνα μέσω Εθνικής για Λυκόβρυση δεν συγκρίνεται πάντως .

  7. #7
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Το ψυγείο λαδιού δεν έχει βεντιλατερ όμως.... αρα οταν είσαι σταματημένος πάλι τον πίνεις...

  8. #8
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    senninha θα διαφωνησω οτι τα καυσαερια των αυτοκινητων σου ζεσταινουν τον κινητηρα..μου ακουγεται κουλο (αν κ δεν ειμαι απολυτα σιγουρος ) σε ολα τα αλλα εχει δικιο
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
    θα διαφωνησω οτι τα καυσαερια των αυτοκινητων σου ζεσταινουν τον κινητηρα..
    Αν είσαι σβυστός ξημερώματα Φεβρουάριο, τον ζεσταίνουν...

    Ο Λαρισαίος θέλει να πει ότι δεν αφήνουν να γίνει η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή εναλλαγή θερμότητας μεταξύ μοτέρ και περιβάλλοντα χώρου !!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αυτό που λεω είναι ότι ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα και μέχρι το ύψος του καπώ από αυτά
    α) υπάρχει εκλωβισμένος αέρας ο οποίος δεν κυκλοφορεί
    β) η θερμοκρασία είναι πολύ ανεβασμένη λόγω των καυσαερίων που βγαίνουν εκεί.

    Έτσι ακόμη και αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι 22οC, μεσα στο μποτιλιάρισμα η θερμοκρασία του αερα γύρω από τον κινητηρα της μοτοσυκλέτας σου είναι κατα ΠΟΛΥ ΑΥΞΗΜΕΝΗ. Αρα δεν μπορεί να υπάρξει αρκετή ανταλλαγή θερμότητας μεταξύ του κινητήρα και του περιβάλλοντος και έτσι ανεβαινει η θερμοκρασία λαδιού του κινητήρα.

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Γιάννη, άσε τον OzZzZzY να διαβάσει, γιατί @ρχίδια Γεωπονική θα μπεί ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    ΟΖΖΥ

    ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΑΠΟ ΕΔΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕ :a015:

    άντε για να έχεις και του χρόνου περισσότερο χρόνο για βόλτες και μηχανές

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Δηλαδη η θερμοκρασια αναμεσα απο τα σταματημενα αυτοκινητα ποσο ηταν 40 βαθμους?

    Αμφιβαλω αν ηταν 22.5............


    Ακομη ολες οι μηχανες ανεβαζουν λιγο ή πολυ θερμοκρασια στο μποτιλιαρισμα......

  14. #14
    Το όργανο θερμοκρασίας λαδιού έχει απλώς κουτάκια ή μήπως έχει και ένδειξη βαθμών (ή έστω μήπως γράφει την αντιστοιχία στο μανιουαλ)?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GATHAN
    φίλε μου ευχαριστώ για την άμεση απάντηση αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου. Τα αερόψυκτα είναι σχεδιασμένα να ψύχονται και στο ρελαντί. Μιλάω εκ πείρας γιατί πρίν απο τα bmw είχα ένα xt 600 και ποιο πρίν ένα gsx 400 e τα οποία και δυο μέρες να τ'άχες να δουλέυουν στο ρελαντί η σε κίνηση δεν ανεβαζαν ΠΟΤΕ θερμοκρασια.
    το θεωρώ δεδομένο ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα και γι'αυτό άλωστε ποστάρω έδώ μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρ΄όμοιο
    Μόνο που τα παλιά σου μηχανάκια έχουν το μισό και 1/3 κυβισμό από αυτό που έχεις τώρα.
    Στο ρελαντί ψύχονται από τον αέρα που έρχεται ('εγκλωβίζεται') σε επαφή με τις ψύκτρες.
    Παρομοίως το λάδι ψύχεται από τον αέρα που κυκλοφορεί γύρω από τις κυψέλες του ψυγείου λαδιού (έχει έτσι? ). Ακόμα και όταν φυσάει και είσαι σταματημένος, βοηθάει.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ερώτηση για αλλαγή λαδιών
    από JOR στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2009, 18:21
  2. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
    από X_NR750 στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2006, 15:16
  3. Ερωτηση Για Ολους...
    από almalibera στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 11:43
  4. Ερωτηση Για Fmf
    από ctpanoramix στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 15:58
  5. Ερωτηση Για Fmf
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF