Τα θέματα ύψους τα έχω λύσει (ας είναι καλά η wunderlich και οι χαμηλές της σέλες :rotflmao: )
Το βάρος και το θέμα ευκολίας με απασχολεί στο 1200...
(να μην πω για την τιμή...)
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
το σιγουρο ειναι οτι το Βήτα..ΘΑ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ...Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
και β)
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Το "α", το "α" !!!![]()
![]()
![]()
![]()
τό ξερα!![]()
![]()
αφου πεθανε το μουλτι .....παρε ενα τρανσαλπ να μας φτιαχνεις και το κεφι οταν σε βλεπουμε !!!!:rotflmao:
Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι ή ανήθικα, ή παράνομα ή παχαίνουν.
ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τα θέματα ύψους τα έχω λύσει (ας είναι καλά η wunderlich και οι χαμηλές της σέλες :rotflmao: )
Το βάρος και το θέμα ευκολίας με απασχολεί στο 1200...
(να μην πω για την τιμή...)
![]()
Ηλία, έλα πάρε να οδηγήσεις το δικό μου (άσχετα με το άν το δώσω ή όχι) να δείς την ευκολία του και το βάρος πως δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ!
Όσο για την τιμή, άν καλοπιάσεις τον dodok θα σου βρεί εκείνος ένα και δεν θα σου πιάσει τον κώλο.....πολύ!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dodok edessa
αφου πεθανε το μουλτι .....παρε ενα τρανσαλπ να μας φτιαχνεις και το κεφι οταν σε βλεπουμε !!!!:rotflmao:
![]()
![]()
![]()
που να μην ξαναδεί ο Αρης Α' εθνική ρε λαθρέμπορα
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dodok edessa
αφου πεθανε το μουλτι .....παρε ενα τρανσαλπ να μας φτιαχνεις και το κεφι οταν σε βλεπουμε !!!!:rotflmao:
σωστός! και μαλακία που δεν σκέφτεσαι και το Αφρικα!
Θα έχεις και μόντ τον ΑΦΡΟ!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τα θέματα ύψους τα έχω λύσει (ας είναι καλά η wunderlich και οι χαμηλές της σέλες :rotflmao: )
Το βάρος και το θέμα ευκολίας με απασχολεί στο 1200...
(να μην πω για την τιμή...)
![]()
πληροφορίες λένε πως ετοιμάζεται να έρθει στην Ελλάδα το F800 σαν αυτό που έχει διαλέξει ο McGyver αλλά σε όρθιο-ψηλό πως σκατά λέγεται... δικύλινδρο σε σειρά... όχι boxer...
μέχρι να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες έχε το σαν σκέψη... θα ξεφύγεις από τα 650 και θα ανέβεις λίγο στα κυβικά... φαντάζομαι και στην ιπποδύναμη...
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
πληροφορίες λένε πως ετοιμάζεται να έρθει στην Ελλάδα το F800 σαν αυτό που έχει διαλέξει ο McGyver αλλά σε όρθιο-ψηλό πως σκατά λέγεται... δικύλινδρο σε σειρά... όχι boxer...
μέχρι να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες έχε το σαν σκέψη... θα ξεφύγεις από τα 650 και θα ανέβεις λίγο στα κυβικά... φαντάζομαι και στην ιπποδύναμη...
![]()
ΕΣΥ τράβα στους προβληματισμούς σου κι άσε μας εμάς στη μ@λ@κία μας!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Συζητείται εδω και 1 χρόνο αυτό ρε Τάσο... Από τότε που έβγαλε το F800 η bmw ακούγεται συνεχώς οτι θα βγάλει και μια GS έκδοση.Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
πληροφορίες λένε πως ετοιμάζεται να έρθει στην Ελλάδα το F800 σαν αυτό που έχει διαλέξει ο McGyver αλλά σε όρθιο-ψηλό πως σκατά λέγεται... δικύλινδρο σε σειρά... όχι boxer...
μέχρι να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες έχε το σαν σκέψη... θα ξεφύγεις από τα 650 και θα ανέβεις λίγο στα κυβικά... φαντάζομαι και στην ιπποδύναμη...
![]()
Όοοοοοταν βγει, μια χαρά θα είναι (αλλα κρατάω μια επιφύλαξη για το οπτικό αποτέλεσμα). Σε περίπου 1 χρόνο μάλλον θα κυκλοφορήσει, βάλε οτι δε μΕ αρέσει να παίρνω μηχανάκι που μόλις κυκλοφόρησε, πάμε σε 2 χρόνια...
Μέχρι τότε;
Dakar (η φρόνηση)
1200GS (η μ@λακία - κ@υλα)
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Dakar, δαγκωτό, αν και η κ@υλα λέει 1200...![]()
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...
Hλία.....
το GS (1200) να πάρεις .....![]()
![]()
![]()
για να μην είμαστε πολλές με 990![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
H BMW παρουσίασε την τελευταία έκδοση της μοτοσικλέτας enduro μεγάλων αποστάσεων για τους λάτρεις των ταξιδιών και της περιπέτειας, την R 1200 GS Adventure.
BMWΕκτός από τη σύνθεση δυναμικών επιδόσεων, φιλοσοφίας τουρισμού και offroad ικανοτήτων που διακρίνουν το «βασικό» μοντέλο, η R 1200 GS Adventure, παρέχει στον αναβάτη πρόσθετες δυνατότητες σε συνθήκες offroad touring και ακόμα υψηλότερα πρότυπα οδηγικής άνεσης για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Έτσι, χωρίς να απαιτείται συμπληρωματικός εξοπλισμός, η νέα πρόταση της BMW διαθέτει όλα τα απαραίτητα προσόντα απευθείας από το εργοστάσιο για να ξεκινήσετε το ιδανικό σας ταξίδι!
Το παλιό και το νέο!
Συγκριτικά με την προκάτοχό της, R 1150 GS Adventure, η νέα έκδοση κάνει την είσοδό της στην αγορά με πληθώρα βελτιώσεων και πλουσιότερη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού – στοιχεία που αναβαθμίζουν τα χαρακτηριστικά της BMW R 1200 GS Adventure και διαφοροποιούν σαφώς το νέο μοντέλο από τη βασική έκδοση, η οποία παραμένει κανονικά στην παραγωγή.
Πολλά χαρακτηριστικά που προηγουμένως ήταν διαθέσιμα σαν ειδικός εξοπλισμός ή άξεσουάρ, τώρα υπάρχουν στάνταρ.
Μεταξύ αυτών: το ρεζερβουάρ καυσίμου 33-λίτρων, μία νέα ζελατίνα για αυξημένη προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες, η σέλα με ρυθμιζόμενο ύψος, τα προστατευτικά του ρεζερβουάρ και του κινητήρα, καθώς και τα φαρδιά μαρσπιέ για τον αναβάτη σε συνδυασμό με ρυθμιζόμενο πεντάλ επιλογέα ταχυτήτων και φρένου.
Με τη νέα Adventure που βασίζεται στην R 1200 GS, ο αναβάτης ωφελείται επίσης από τη σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή του δικύλινδρου boxer: η μέγιστη ισχύς είναι 74 kW/100 hp στις 7,000 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει στα 115 Nm/85 lb-ft @ 5,500 rpm.
Τα υπόλοιπα τεχνικά και ειδικά χαρακτηριστικά της R 1200 GS Adventure είναι τα ίδια με του τρέχοντος βασικού μοντέλου.
Όμως χρησιμοποιώντας ελαφρύτερα εξαρτήματα στον κινητήρα, το κιβώτιο και το τελικό εξάτμισης, καθώς και εξαρτήματα βελτιστοποιημένου βάρους, όπως το πλαίσιο, η ανάρτηση και οι τροχοί, η νέα Adventure, διατηρεί το βάρος της σταθερό σε σχέση με το βασικό μοντέλο, παρά τον παραπάνω εξοπλισμό (223 κενό).
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το νέο εξατάχυτο κιβώτιο, η πιο σύγχρονη τεχνολογία Paralever και Telelever, τα νέα όργανα ψηφιακής τεχνολογίας και το δίκτυο επικοινωνίας με τεχνολογία διαύλου CAN.
Όπως πάντα η BMW υπόσχεται υλικά υψηλής ποιότητας ενώ οι επιφάνειες από ανοξείδωτο ατσάλι και αλουμίνο ομορφένουν το σύνολο. Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει από δύο διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων.
Ειδικός εξοπλισμός
Ανανεωμένη είναι και η γκάμα ειδικού εξοπλισμού και αξεσουάρ.
Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που διατίθενται από το εργοστάσιο είναι σύστημα BMW Motorrad Integral ABS (μερικής διασύνδεσης, κατ’ επιλογή λειτουργία), ειδικά ελαστικά offroad, πρόσθετοι προβολείς και ένας υπολογιστής ταξιδιού.
Πέρα από τον στάνταρ εξοπλισμό, η BMW προσφέρει επίσης μία νέα σειρά από αλουμινένιες μπαγκαζιέρες, το σύστημα πλοήγησης BMW Motorrad Navigator, καθώς και αρκετά ακόμα πρακτικά αξεσουάρ, που δίνουν στον αναβάτη τη δυνατότητα να αναβαθμίσει τη μηχανή του, σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και τις ιδιαίτερες οδηγικές συνθήκες και ανάγκες.
Βελτιωμένη σε όλους τους τομείς και από κάθε άποψη, η νέα R 1200 GS Adven¬ture είναι ασφαλώς μία πολύ περήφανη διάδοχος του προηγούμενου μοντέλου 1150-cc.
Βασισμένη στη στάνταρ έκδοση της R 1200 GS, έχει στόχο να γίνει η απόλυτη Mega enduro μικρών και μεγάλων αποστάσεων για τους φίλους των ταξιδιών και της περιπέτειας, και ταυτόχρονα ένα επαγγελματικό εργαλείο για τολμηρούς αναβάτες που συμμετέχουν σε χερσαίες αποστολές και απαιτούν τα μέγιστα από τον εξοπλισμό τους.
Τα σημαντικότερα ειδικά χαρακτηριστικά της νέας R 1200 GS Adventure έναντι της ‘στάνταρ’ R 1200 GS είναι:
• Ρεζερβουάρ καυσίμου 33-λίτρων.
• Μεγαλύτερη ζελατίνα.
• Προστατευτικά ρεζερβουάρ, κινητήρα και καπακιών βαλβίδων.
• Σχάρα αποσκευών από ανοξείδωτο ατσάλι.
• Ρυθμιζόμενη σέλα με εργονομία offroad.
• Ρυθμιζόμενο αλουμινένιο τιμόνι με προστατευτικά χεριών.
• Μεγαλύτερη διαδρομή ελατηρίου για ανώτερη συμπεριφορά.
• Ζάντες με διασταυρούμενες ακτίνες.
• Φαρδιά μαρσπιέ, ρυθμιζόμενα πεντάλ επιλογέα ταχυτήτων και φρένου.
• Υψηλής απόδοσης εναλλάκτης 720 W.
Τα σημαντικότερα τεχνικά πλεονεκτήματα της νέας R 1200 GS Adventure έναντι της προηγούμενης R 1150 GS Adventure:
• Σημαντική μείωση βάρους.
• Σημαντική αύξηση ισχύος (+ 15%) και ροπής (+ 17 %).
• Νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
• Νέο Evo-Paralever με γόνατα ελατηρίων TDD.
• Νέο Telelever.
• Νέα όργανα ψηφιακής τεχνολογίας με επίπεδη οθόνη πληροφοριών Info-Flatscreen.
• Δίκτυο επικοινωνίας μονού καλωδίου (single-wire) με τεχνολογία διαύλου CAN.
• Ηλεκτρονικό immobiliser.
Ρεζερβουάρ καυσίμου 33-λίτρων – περισσότερα χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ.
Αναμφίβολα ένα από τα πιο εντυπωσιακά και σημαντικά χαρακτηριστικά της R 1200 GS Adventure είναι το μεγάλο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 33 λίτρων, συμπεριλαμβανομένων των 4 λίτρων περίπου της ρεζέρβας.
Αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης ωφελείται από τα επιπλέον 13 λίτρα σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο – και η αύξηση στη χωρητικότητα καυσίμου είναι περίποιυ τρία λίτρα παραπάνω από την προηγούμενη R 1150 GS Adventure, όπου ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ ήταν προαιρετικός εξοπολισμός.
Με σταθερή ταχύτητα 90 km/h, το Adventure έχει μία – θεωρητική – αυτονομία 750 χιλομέτρων.
Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης, θα μπορεί να διανύει ακόμα μεγαλύτερες αποστάσεις πριν τον επόμενο ανεφοδιασμό.
Μεγαλύτερη ζελατίνα, για περισσότερη προστασία.
Με μία προσεκτικά μελετημένη σχεδίαση, η νέα ζελατίνα διοχετεύει τη ροή του αέρα ομαλά δίπλα από τον αναβάτη χωρίς την παραμικρή αναταραχή της ροής ή στροβιλισμό αέρα, απομακρύνοντας επομένως αποτελεσματικά τις συνήθεις δυνάμεις από την κεφαλή και το επάνω μέρος του σώματος του αναβάτη, κυρίως στις υψηλές ταχύτητες.
Επιπρόσθετα, ειδικά σχεδιασμένα πτερύγια πίσω από τη ζελατίνα εξυπηρετούν για να περιορίζουν περαιτέρω τα ρεύματα αέρα στην περιοχή της λεκάνης. Και επειδή η γωνία της ζελατίνας είναι ρυθμιζόμενη, υπόσχεται να προσφέρει σε όλους τους αναβάτες άριστη προστασία από τον αέρα και τον καιρό.
Προστασία ρεζερβουάρ, κινητήρα και καπακιών βαλβίδων από μικροχτυπήματα.
Σταθεροί και στιβαροί σωλήνες από ανοξείδωτο ατσάλι προστατεύουν το ρεζερβουάρ και τον κινητήρα αποτελεσματικά από τις συνέπειες των «αγορών» σε χώμα / άσφαλτο.
Σχάρα αποσκευών από ανοξείδωτο ατσάλι
Ισχυρά και πρακτικά σημεία πρόσδεσης και ενισχύσεις για τις αποσκευές είναι απολύτως απαραίτητα για μία μοτοσικλέτα offroad που έχει στόχο να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο.
Ακριβώς γι αυτό, το νέο Adventure προσφέρεται με μία φαρδιά και ανθεκτική σχάρα αποσκευών από ανοξείδωτο ατσάλι όπου μπορούν να τοποθετηθεί η αλουμινένια μπαγκαζιέρα.
Ρυθμιζόμενη σέλα
Άριστη θέση οδήγησης υπόσχεται η σέλα δύο τμημάτων, που μπορεί να ρυθμίζεται σε δύο διαφορετικά επίπεδα.
Στην επάνω θέση, με ύψος σέλας 915 mm, το κάθισμα προσφέρει στον αναβάτη όλη την άνεση μιας τελείως επίπεδης «ενιαίας» σέλας (χωρίς σκαλοπάτι) και ελευθερία κινήσεων εκτός δρόμου.
Στη κάτω θέση, η σέλα μετακινείται προς τα κάτω σε επίπεδο 895 mm, διευκολύνοντας τους πιο μικρόσωμους αναβάτες.
Αλουμινένιο τιμόνι με προστατευτικά χεριών
Το υψηλής ποιότητας, κωνικό τιμόνι από ελαφρύ κράμα διατίθεται με ένα σπογγώδες στοιχείο προστασίας ενσωματωμένο σε ειδικό πλαστικό υλικό. Πρακτικά προστατευτικά χεριών είναι επίσης στάνταρ χαρακτηριστικό στη νέα R 1200 GS Adventure.
Φαρδιά μαρσπιέ και ρυθμιζόμενα πεντάλ επιλογέα ταχυτήτων και φρένου.
Με στόχο την εκτός δρόμου χρήση, το Adventure διατίθεται με φαρδιά μαρσπιέ προσφέροντας μία σταθερή θέση στήριξης και βοηθώντας τον οδηγό, να διατηρήται με άνεση στην όρθια στάση.
Οι ρυθμιζόμενοι επιλογείς ταχυτήτων και φρένου βοηθούν για την προσαρμογή της μοτοσυκλέτας στα μέτρα του αναβάτη.
Μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων και ισχυρότεροι τροχοί
Η ανάρτηση του Adventure έχει 20mm περισσότερη διαδρομή, σε σχέση με το βασικό 1200.
Το Telelever στον εμπρός τροχό έχει διάμετρο 41 mm στον σταθερό σωλήνα, ενώ το Evo-Paralever είναι προοδευτικό.
Στάνταρ είναι και οι εξαιρετικά ανθετικές ζάντες με ακτίνες της BMW. Οι τροχοί εφοδιάζωνται με ελαστικά tubeless και οι ακτίνες μπορούν να αντικαθίστανται ατομικά, μία-μία.
Πλαίσιο – μεγαλύτερη ευστάθεια από μικρότερο βάρος.
Μέγιστη ακαμψία και αντοχή υπόσχεται το ατσάλινο σωληνωτό πλαισίο δύο τμημάτων.
Το εμπρός και βασικό πλαίσιο προέρχεται απευθείας από την R 1200 GS, ενώ το πίσω πλαίσιο έχει γεωμετρικά τροποποιηθεί ελαφρώς στην περιοχή των βάσεων κεντρικού και πλαϊνού σταντ.
Η εξαιρετικά ελαφριά σωληνωτή δομή συμβάλλει στην περαιτέρω μείωση βάρους του Adventure έναντι της προκατόχου της.
Τέλος, το τροποποιημένο κεντρικό σταντ επιτρέπει στον αναβάτη να στηρίζει πιο εύκολα τη μοτοσικλέτα του.
Υψηλής απόδοσης εναλλάκτης
Ισχυρότερος εναλλάκτης, αναβαθμισμένος σε 720 W, 120 W παραπάνω από της στάνταρ έκδοσης.
Κινητήρας – κιβώτιο από το 1200
Η επίπεδη δικύλινδρη κινητήρια μονάδα με αντικραδασμικό άξονα που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στη βασική R 1200 GS προσφέρει και στη νέα Adventure ανώτερη ισχύ και επιδόσεις.
Η μέγιστη απόδοση στον κινητήρα 1,170cc είναι 100 bhp στις 7,000 rpm, με μέγιστη ροπή 115 Nm/85 lb-ft στις 5,500 rpm.
Το πολύ ελαφρύ εξατάχυτο κιβώτιο, προέρχεται επίσης από την R 1200 GS.
Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!