Σελίδα 13 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 389101112131415161718 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 181 έως 195 από 309

Θέμα: Ρε συνάδελφοι... τη γνώμη σας

  1. #181
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    Όργανα, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά συστήματα – ψηφιακή τεχνολογία.
    Η νέα R 1200 GS Adventure υιοθετεί όλα τα χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό που ήδη προσφέρει το βασικό μοντέλο αναφορικά με τα όργανα και τα ηλεκτρονικά συστήματά της.
    Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει εξαιρετικά ελαφριά όργανα, οθόνη Info-Flatscreen, ένα πρωτοποριακό δίκτυο επικοινωνίας μέσω CAN-bus και ένα ηλεκτρονικό immobilizer.

    Σώμα και σχεδίαση
    Με την πρώτη κιόλας ματιά, η νέα R 1200 GS Adventure μεταφέρει μία εικόνα δυναμικών επιδόσεων και ευελιξίας, συνδυάζόμενα με τη στιβαρότητα και αντοχή ενός MegaEnduro.
    Υψηλής ποιότητας υλικά και επιφάνειες όπως ανθεκτικό σφυρήλατο ανοξείδωτο ατσάλι στα προστατευτικά του ρεζερβουάρ και του κινητήρα καθώς και στη σχάρα αποσκευών, και επιπλέον ειδικής επικάλυψης αλουμίνιο στις ζάντες και τα επιμέρους καλύμματα, προσδίδουν σε όλη τη μηχανή μία εικόνα τεχνικής, λειτουργικής κομψότητας.
    Η χρωματική φιλοσοφία συμβολίζει την υψηλή αισθητική και το δυναμικό χαρακτήρα, υποδηλώνοντας σαφώς την πρόοδο που έχει συντελεστεί σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

    Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει από δύο χρωματικούς συνδυασμούς:
    Alpine White, το κλασικό χρώμα μιας BMW GS σε συνδυασμό με Μαύρη και Κόκκινη σέλα καθώς και Μαύρα προστατευτικά.
    White Aluminium συμπληρώνεται από μία σέλα σε Μαύρο Γκρι και Λαδί προστατευτικά με επικάλυψη από μαγνήσιο.

    Γκάμα εξοπλισμού
    Προαιρετικές επιλογές και ειδικός εξοπλισμός.
    • BMW Motorrad Integral ABS (μερικής διασύνδεσης, κατ’ επιλογή λειτουργία).
    • Ελαστικά Offroad (χωρίς επιπλέον κόστος).
    • Αντικλεπτικό προειδοποιητικό σύστημα*.
    • Χρωμιωμένη εξάτμιση .
    • Θερμαινόμενα γκριπ*.
    • Λευκά φλας*.
    • Στηρίγματα για αλουμινένιες μπαγκαζιέρες*.
    • Πρόσθετοι προβολείς*.
    • Υπολογιστής ταξιδιού.
    Τα στοιχεία που επισημαίνονται με ένα* διατίθενται επίσης σαν ειδικός εξοπλισμός από το επίσημο δίκτυο μοτοσικλετών της BMW.

    Πρόσθετοι προβολείς.
    Όπως το προηγούμενο μοντέλο, η νέα R 1200 GS Adventure διατίθεται με πρόσθετους προβολείς τοποθετημένους στα προστατευτικά του ρεζερβουάρ.
    Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτών των προβολέων είναι η υψηλή τους φωτεινότητα σε συνδυασμό με τις συμπαγείς διαστάσεις, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα και καθιστώντας τη μοτοσικλέτα ευκολότερα ορατή στο δρόμο. Οι πρόσθετοι προβολείς διατίθενται είτε απευθείας από το εργοστάσιο, ή από το δίκτυο εμπόρων μοτοσικλετών της BMW για εκ των υστέρων τοποθέτηση.

    Υπολογιστής ταξιδιού.
    Ένας προαιρετικός υπολογιστής ταξιδιού που αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες της οθόνης Info-Flatscreen που τοποθετείται στάνταρ, αποτελεί έναν πολύ πρακτικό σύντροφο σε μεγάλα και μικρά ταξίδια.
    Ο υπολογιστής παρουσιάζει την εξωτερική θερμοκρασία, την αυτονομία με την υπόλοιπη ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ, τη μέση κατανάλωση καυσίμου και τη μέση ωριαία ταχύτητα.
    Επιπλέον, ο υπολογιστής ταξιδιού, προειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση ανεπαρκούς στάθμης λαδιού καθώς και για τον κίνδυνο πάγου μόλις η εξωτερική θερμοκρασία πέσει στους 3 °C ή πιο χαμηλά.

    Ελαστικά Off-road
    Οι ενθουσιώδεις αναβάτες που θα αγοράσουν την R 1200 GS Adventure κυρίως για χρήση offroad μπορούν να επιλέξουν χωμάτινα ελαστικά.
    Αυτά τα πολύ ανθεκτικά, βαρέως τύπου ελαστικά Continental TKC 80 (με τελική ταχύτητα που περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 160 km/h) διασφαλίζουν το κατάλληλο είδος πρόσφυσης στην άμμο, το χώμα, τις πέτρες ή τη λάσπη, και τοποθετούνται σαν μία επιλογή χαμηλού κόστους απευθείας από το εργοστάσιο.

    Ειδικός εξοπλισμός
    • Βάση πάνω μπαγκαζιέρας για αλουμινένια μπαγκαζιέρα.
    • Αλουμινένια πάνω μπαγκαζιέρα.
    • Βάσεις για αλουμινένιες μπαγκαζιέρες*.
    • Αλουμινένιες μπαγκαζιέρες.
    • Λαβή μεταφοράς για αλουμινένιες μπαγκαζιέρες.
    • Εσωτερικές τσάντες για αλουμινένιες μπαγκαζιέρες και την πάνω μπαγκαζιέρα.
    • Τσάντα ρεζερβουάρ.
    • Σπορ μαλακή τσάντα, μεγάλη.
    • Σύστημα Πλοήγησης BMW Motorcycle Navigator, συμπερ. βάσης, καλωδίων και θήκης.
    • Θερμαινόμενα γκριπ*.
    • Πρόσθετοι προβολείς*.
    • Αντικλεπτικό προειδοποιητικό σύστημα*.
    • Λευκά φλας*.
    • Προστατευτικό κάλυμμα offroad για τους προβολείς.
    • Πρόσθετη παροχή ρεύματος.
    • Κιτ με καπάκια βαλβίδων έκτακτης ανάγκης.
    • Εμπρός λασπωτήρας από πλαστικό ενισχυμένο με υαλονήματα.
    • Πίσω λασπωτήρας από πλαστικό ενισχυμένο με υαλονήματα.
    • Κεντρικό σταντ συνεργείου (paddock stand) με αντάπτορα
    • Συμπληρωματικό φορητό κιτ εργαλείων.
    Τα στοιχεία που επισημαίνονται με ένα* διατίθενται επίσης από το εργοστάσιο.

    Νέο αλουμινένιο σύστημα αποσκευών.
    Το νέο σύστημα αποσκευών αποτελείται από αλουμινένιες μπαγκαζιέρες και βάσεις από ανοξείδωτο ατσάλι καθώς και από μία αλουμινένια πάνω μπαγκαζιέρα που συνοδεύεται από μία βάση για συναρμολόγηση στην σχάρα αποσκευών από ανοξείδωτο ατσάλι, η οποία προσφέρεται στάνταρ. Και οι δύο μπαγκαζιέρες όπως και η πάνω είναι αδιάβροχες και συνοδεύονται από αδιάβροχες εσωτερικές τσάντες προαιρετικά.
    Συνολικά, οι μπαγκαζιέρες προσφέρουν χωρητικότητα 79 λίτρων, και η πάνω παρέχει 33 λίτρα επιπλέον.
    Το κάθε καπάκι μπαγκαζιέρας περιλαμβάνει δύο κλειδαριές. Όταν ξεκλειδώνετε τη μία, η άλλη δρα ως μεντεσές προσφέροντας ένα εύκολο άνοιγμα/κλείσιμο στο καπάκι. Ανοίγοντας και τις δύο κλειδαριές, ο αναβάτης μπορεί να αφαιρέσει τελείως τα καπάκια για ακόμα πιο εύκολη πρόσβαση.

    Μία ακόμα επιλογή είναι η χρήση ενός κλειδιού για τις δύο μπαγκαζιέρες και την ανάφλεξη, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης ευελιξίας και πρακτικότητας.
    Οι δύο αλουμινένιες μπαγκαζιέρες και η πάνω μπαγκαζιέρα διαθέτουν πρόσθετα σημεία πρόσδεσης και για άλλες αποσκευές.
    Συνολικά, το σύστημα αποσκευών μπορεί να μεταφέρει φορτίο μέχρι 25 kg, επιτρέποντας στον αναβάτη να ταξιδεύει ομαλά και με ασφάλεια με ταχύτητες μέχρι 180 km/h
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  2. #182
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    Bmw Dakar


    Στο χώμα…
    Μία από τις πρώτες μοτοσικλέτες που ήρθαν στο μυαλό μας μόνο με το άκουσμα της λέξης "Ακρόπολις", ήταν το μικρό GS. Και μιας και μέχρι εκεί που θα φτάναμε μεσολαβούσε και η εθνική, η δεύτερη σκέψη μας ήταν να πάρουμε μαζί και το μεγάλο GS. Η BMW Hellas ήταν θετικότατη, και έτσι εύκολα και σύντομα, τα δύο GS βρίσκονταν στα χέρια μας. Αρχίζοντας από το τέλος προς την αρχή, παραθέτουμε το τελικό συμπέρασμα ότι το μικρό GS αποδείχθηκε ως το ιδανικότερο και πιο ολοκληρωμένο overall σε ολόκληρη τη διαδρομή που κάναμε. Και αυτό γιατί το F650GS Dakar είναι μια μοτοσικλέτα φτιαγμένη απλά για να υποφέρει. Μαζί με το Yamaha, ήταν τα μόνα που κατάφεραν να βγουν νικητές μέσα από τους ατέλειωτους όγκους λάσπης και τα αμέτρητα χιλιόμετρα χωματόδρομων. Απέχοντας αρκετά σε φιλοσοφία από μια καθαρά enduro μοτοσικλέτα και με αρκετές ιδιοτροπίες σε σχέση με το καθιερωμένο στιλ των μοτοσικλετών εκτός δρόμου, το GS Dakar μπορούμε να πούμε ότι παίζει σε ένα παιχνίδι με τους δικούς του όρους. Και αυτό γιατί είναι από τα "λίγα" που συνδυάζει την άνεση με το χώμα, αλλά και το ταξίδι με την πόλη. Το GS Dakar είναι μια ώριμη και ολοκληρωμένη ταξιδιάρικη πρόταση μεικτής χρήσης από τη βαυαρική BMW. Αλλωστε, ανήκει κι αυτό στη θρυλική σειρά GS. Η μεγάλη διαφορά του από τον ανταγωνισμό μπορεί να γίνει αμέσως αντιληπτή, αν οδηγείς οτιδήποτε άλλο και αμέσως ανέβεις στο Dakar. Το τιμόνι του είναι στενό και βρίσκεται ψηλά, η σέλα του βρίσκεται επίσης ψηλά (870 χιλ.) και η απόσταση από το τιμόνι είναι σχετικά μεγάλη. Ο σχεδιασμός της σέλας δεν επιτρέπει στο σώμα να πλησιάσει κοντά στο τιμόνι. Φαίνεται παράλογο, μέχρι όμως να σηκωθείς όρθιος. Το ψηλό τιμόνι σε αυτήν την περίπτωση, θα δείξει ότι η θέση του δεν είναι τυχαία. Παραμένοντας όρθιος, ωστόσο, το εσωτερικό των ποδιών δεν θα μπορέσει να βρει πουθενά στήριγμα για να κρατήσει το σώμα σταθερό και όλη η δουλειά θα πρέπει να γίνεται με τα χέρια. Επίσης, λόγω σχεδίασης, το δεξί πεντάλ του πίσω φρένου δεν μπορεί να ανέβει προς τα πάνω, μιας και το "στοπ" του είναι τοποθετημένο σταθερά πάνω στο πλαίσιο. Είναι κάτι εξαιρετικά άβολο και παράλληλα περίεργο που δεν έχει προβλεφθεί από την BMW. Ο λεβιές των ταχυτήτων αλλάζει θέση πάνω στο καρέ του άξονα με ένα άλεν Νο 5 (αντίθετα με του 1200GS, που χρειάζεται αστέρι). Αντίθετα, τα μαρσπιέ είναι εξαιρετικά. Εχουν ένα ελαστικό κάλυμμα που βγαίνει εύκολα με το χέρι και αμέσως μεταμορφώνονται από καθαρά τυπικά σε εντουράδικα. Οσο ιδιαίτερο θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε το Dakar, το ίδιο θα μπορούσαμε να πούμε και για την οδήγησή του στο χώμα. Η περίεργη απόδοση του μοτέρ (μοιάζει σαν να μην "ακούει" αμέσως, σαν να υπάρχει κάποιο lag στην απόκριση), ζητάει από το γκάζι να ανοίγει περισσότερο, κάτι που αποδεικνύεται σωτήριο αν δεν είσαι σίγουρος για το τι ακριβώς κάνεις, αλλά αρνητικό για τις περιπτώσεις που θα χρειαστείς αστραπιαίο και άμεσο γκάζι. Σε αργά κομμάτια και με πρώτη σχέση δεν θα σκορτσάρει καθόλου, αλλά θα χρειαστεί οπωσδήποτε συμπλέκτης. Συμπλέκτης θα χρειαστεί επίσης και με τη δεύτερη σχέση, γιατί έχει μεγάλη σχετικά απόσταση από την πρώτη. Είναι μια απόδειξη ότι το Dakar αρέσκεται περισσότερο σε πιο ανοιχτά κομμάτια. Το μαλακό και αρκετά μακρύ πιρούνι (μεγάλη απόσταση τιμόνι-ρόδα, καμία ρύθμιση) απαιτεί λίγη ώρα μέχρι να το συνηθίσεις και βέβαια να το εμπιστευτείς, καθώς η αίσθηση του μπροστινού τροχού είναι αρκετές φορές μειωμένη. Το απολαυστικότερο είναι να σημαδεύεις το πιο μεγάλο εμπόδια που υψώνεται μπροστά σου. Το Dakar, απλώς θα αδιαφορήσει και θα περάσει με χαρακτηριστική ευκολία από πάνω του. Πίσω, τα πράγματα είναι πιο "συμβατικά". Το αμορτισέρ διαθέτει remote προφόρτιση και ένα ρυθμιστή απόσβεσης επαναφοράς μεγάλης ακριβείας. Το GS Dakar δεν είναι μια καθαρόαιμη enduro. Είναι μια μοτοσικλέτα κομματάκι πιο "χαλαρή". Λατρεύει το cross country, να τρέχει με μεγάλες ταχύτητες σε ανοιχτούς και μεγάλους χωματόδρομους, να διανύει μεγάλες αποστάσεις (ρεζερβουάρ 17,3 λίτρα), να διασχίζει ποτάμια, να περνάει από απάτητα μέρη με γοργούς, ακούραστους και ασταμάτητους ρυθμούς. Ξεκούραστα, απροβλημάτιστα και το κυριότερο, άνετα, πολύ άνετα. Είναι ένας πραγματικός χωμάτινος ταξιδευτής.

    …και στο δρόμο
    Μια γρήγορη ματιά στο press kit της BMW, αποδεικνύει πόσα πράγματα χωρίζουν το F 650 GS Dakar από το απλό F 650 GS. Πιο μεγάλη και πιο λεπτή μπροστινή ζάντα (και αντίστοιχα, ελαστικό), αρκετά μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων (κατά 40 χιλ. εμπρός και 45 χιλ. πίσω), μεγαλύτερη κάστερ, μεγαλύτερο ύψος και μακρύτερο μεταξόνιο. Εκεί που ζημιώνεται το Dakar απ' όλα τα προηγούμενα, είναι στον τομέα "οδική συμπεριφορά", συγκριτικά βέβαια με το GS… που όμως είναι μια άλλη ιστορία. Ωστόσο, μόλις το Dakar βγει απ' το χώμα και βρεθεί στην άσφαλτο (δηλαδή εκεί που θα περάσει, δυστυχώς, το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του), μια ευχάριστη έκπληξη περιμένει τον αναβάτη του. Μετά από καμιά 10αριά στροφούλες, τα λάστιχα καθαρίζουν και το Dakar μεταμορφώνεται. Αυτή είναι η μαγεία των πραγματικών on-off. Το Dakar μπορεί να κινηθεί στην άσφαλτο πραγματικά πολύ γρήγορα, με μοναδικό τίμημα το πέλμα των Michelin Sirac που εξαντλείται αρκετά εύκολα και γρήγορα (το κράτημά τους, αντίθετα, είναι εκπληκτικό), όπως και τη σχετικά μεγάλη απόσταση τιμονιού και σέλας από το δρόμο, το σχετικά μεγάλο βύθισμα του πιρουνιού και τις ελάχιστες αλλά υπαρκτές ελαστικότητες ολόκληρης της μοτοσικλέτας που θα εμφανιστούν μόλις ο ρυθμός ανέβει αρκετά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι κλίσεις που μπορεί να πετύχει το Dakar περιορίζονται μόνο από τα ελαστικά. Η ασαφής αίσθηση του απομακρυσμένου μπροστινού, αλλά και του εμποδίου, που λέγεται αλλιώς και ρεζερβουάρ, μπορεί να αντιμετωπιστεί με λίγο σκύψιμο προς τα εμπρός για να "πέσει" λίγο περισσότερο βάρος αντίστοιχα στον μπροστινό τροχό. Μέτριο σε αίσθηση είναι και το μπροστινό φρένο (έχει αρκετή δύναμη), πολύ καλό όμως το ABS, που σημειωτέον μπορεί να απενεργοποιηθεί πολύ εύκολα και με τον κινητήρα σε λειτουργία, αρκεί το Dakar να βρίσκεται εν στάση. Το δούλεμα του κινητήρα και κυρίως η λειτουργία του ψεκασμού, "κρύβουν" τη δύναμη του Dakar και το κάνουν να δείχνει πιο αδύναμο απ' ό,τι τελικά είναι. Πάντως, ένα είναι σίγουρο, ότι οι συγκεκριμένοι κινητήρες της Rotax, που χρησιμοποιούνται από την BMW σε όλη τη σειρά F, έχουν μεγάλη διαφορά στην απόδοση πριν και μετά το στρώσιμο. Το "δικό" μας Dakar, όταν έφτασε στο γκαράζ, είχε μόλις 20 χλμ. στο χιλιομετρητή του… Λόγος περί άνεσης δεν χρειάζεται να γίνει, γιατί είναι απλώς κορυφαία. Μόνο η ζελατίνα, έχει αρκετή κλίση προς τα πίσω (δεν μπορείτε να δείτε από μέσα της γιατί είναι κατάμαυρη) και θα αφήσει αρκετό αέρα να ξεφύγει. Υπέρ της άνεσης είναι επίσης η σχάρα με λαβές για τον πίσω, τα θερμαινόμενα γκριπ και η ρυθμιζόμενη μανέτα του συμπλέκτη (όχι και του φρένου), όχι όμως και το σταντ σαθρού εδάφους, που θα δείξει την αξία του στο χώμα, και μόνο εκεί. Αν όλα τα προηγούμενα σας φαίνονται σαν προβλήματα, τότε ίσως να σας ενοχλήσει και κάτι ακόμη. Αν και η τελική του Dakar φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, με τελευταία σχέση και πάνω από τα 140 χλμ./ώρα, ο κινητήρας του αρχίζει να πλησιάζει επικινδύνως τις 6.000 σ.α.λ…. ομολογουμένως πολλές για τετράχρονο μονοκύλινδρο και πολλές και για το Dakar. Αν πάλι όλα τα προηγούμενα φτάνουν στα αυτιά σας απλώς σαν λεπτομέρειες, τότε μπορείτε κάλλιστα να περιορίσετε τις ταχύτητες ταξιδιού στα υπερ-άνετα 120-130 χλμ./ώρα.
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  3. #183
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    καλα φοβερα τα λεει για τα bmw....στο χωμα το μικρο ειναι καλυτερο ..σε ολα τα αλλα το μεγαλο ...το adv ομως δεν το πιανει κανενα πουθενα ..αν βεβαια θελεις να μπεις σε αυτη τη κατηγορια του ιδανικου και οχι του πολυμορφικου
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  4. #184
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    καλα φοβερα τα λεει για τα bmw....στο χωμα το μικρο ειναι καλυτερο ..σε ολα τα αλλα το μεγαλο ...το adv ομως δεν το πιανει κανενα πουθενα ..αν βεβαια θελεις να μπεις σε αυτη τη κατηγορια του ιδανικου και οχι του πολυμορφικου


    :wacko: αφου εχει και νεο πλαισιο

    βρε ατιμη εξελιξη :rotflmao:
    Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι ή ανήθικα, ή παράνομα ή παχαίνουν.


    ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ


  5. #185
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Dodok edessa
    :wacko: αφου εχει και νεο πλαισιο

    βρε ατιμη εξελιξη :rotflmao:
    παντως καλα εκανε και αππεριψε το μουλτι ...γιατι τοτε δεν θα αφηνε γυναικα για γυναικα
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  6. #186
    Ξεχάστε το adventure ρε σεις...

    Ακόμα και να μπορούσα να το κουμαντάρω το θεωρώ υπερβολή για αυτά που θέλω να κάνω εγώ

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #187
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    παντως καλα εκανε και αππεριψε το μουλτι ...γιατι τοτε δεν θα αφηνε γυναικα για γυναικα
    ενώ τώρα ε;

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    θα σε δούμε στην εκδρομή ρε αλεπού;

    για να το κάνω μια βολτίτσα;
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  8. #188
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Ξεχάστε το adventure ρε σεις...

    Ακόμα και να μπορούσα να το κουμαντάρω το θεωρώ υπερβολή για αυτά που θέλω να κάνω εγώ


    μπορει παντως οικονομικα να σε τσουξει αλλα παρε το μεγαλο ...το μικρο θα το βαρεθεις γρηγορα ...
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  9. #189
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    ενώ τώρα ε;

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    θα σε δούμε στην εκδρομή ρε αλεπού;

    για να το κάνω μια βολτίτσα;
    εγω λεω να μη το δοκιμασεις ....η αν ακομα το δοκιμασεις παρε και καθαρα εσωρουχα μαζι σου
    Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι ή ανήθικα, ή παράνομα ή παχαίνουν.


    ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ


  10. #190
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    ενώ τώρα ε;

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    θα σε δούμε στην εκδρομή ρε αλεπού;

    για να το κάνω μια βολτίτσα;

    εκτος απροοπτου θα ειμαι οποτε ...οτοασπιδες μονο να φορας και μακρια απο τον σνιπερ που ακουγε ντουκατι και εβγαζε σπυρακια και τωρα με το τερας τρωει ολο το φαη του!!
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  11. #191
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.638
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    παντως καλα εκανε και αππεριψε το μουλτι ...
    Καλά, κάτσε να δει το δικό σου στην εκδρομή ,και τα ξαναλέμε......

    (αν δεν έχει προλάβει να παρει καμμιά μαλακία μέχρι τότε)....

    Αααα και πουσε Cap10... επειδή δεν απάντησα στο άλλο ποστ...

    Τα aprilia πάνε δεν πάνε, τα Bmw τα νε.......



    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #192
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    μαυτο θα γερασω αγαπητε ..εκλεισα σαν ανδρας με τη μονικα!
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  13. #193
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.638
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
    Bmw Dakar

    Στο χώμα…

    Το απολαυστικότερο είναι να σημαδεύεις το πιο μεγάλο εμπόδια που υψώνεται μπροστά σου. Το Dakar, απλώς θα αδιαφορήσει και θα περάσει με χαρακτηριστική ευκολία από πάνω του.

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Δεν μας λέει όμως αν θα είναι και ο οδηγός μαζί. :rotflmao:


    Που είναι και ο oldman τέτοια ώρα ρε γαμώτο !!!
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #194
    Καραμελος Το avatar του/της kalesin
    Εγγραφή
    30/09/2005
    Μηνύματα
    1.083
    Τον βλεπω με το Buell τελικα


    αντε βρε... μεγεια



  15. #195
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αφού εμεινες ανάμεσα στα 2 (Dakar & 1200) τότε μόνο εσύ μπορείς να απαντήσεις σε δυο ερωτήσεις που κρίνουν ουσιαστικά τα πάντα.

    α) Σου φτάνουν τα χρήματα για το 1200GS? (φυσικά υπάρχει και η επιλογή του μεταχειριμένου που δεν είναι καθόλυο κακή ειδικά για το συγκεκριμένο)

    β) Σε ενδιαφέρει πολύ να κινείσαι άνετα μέσα στην πολη σε συνθήκες traffic? Διότι με το BMW θα κινείσαι όπως και με Vstrom, Varadero, Capo κλπ της κατηγορίας. Δεν έχει σφήνες και κινηση παπιού που θα την είχες με το Dakar.

    γ) (λιγότερο σημαντικό) Σε ενδιαφέρει να περνάς απλά χώμα ή και κάτι παραπάνω? Το Dakar λόγω βάρους είναι πιο εύκολο εκτός δρόμου. Το 1200 πάει ΠΑΝΤΟΥ κι αυτό αλλα θέλει χέρια και συνήθεια.

    Αν το (α) είναι ΟΚ και το (β) όχι τόσο σημαντικό τότε 1200
    Αν το (α) σε ζορίζει και το (β) είναι αρκετά σημαντικό τότε Dakar για να αξίζουν πραγματικά τα χρήματά σου. Μην ξεχνάς ότι το ταξίδι είναι αυτό που υπερτερεί το 1200 και ταξιδάκια 1) δεν κάνουμε συνήθως πολλά (δεν μετράνε οι βόλτες του ΣΚ) και 2) μια χαρά κάνεις και με το Dakar και 150-160χλμ/ω μέση ταχύτητα. Απλά δεν έχεις την ευχαρίστηση του 1200.

    Μην πέφτεις στην παγίδα του marketing. Αξιολόγησε τις ανάγκες σου κι αν σου περισευουν χρήματα κάνε ενα ταξιδάκι παραπάνω πχ

Σελίδα 13 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 389101112131415161718 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Θέλω τη γνώμη σας
    από dodos_1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2005, 16:16
  2. Λοιπόν τη γνώμη σας για tatto
    από kapeos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2005, 20:47
  3. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2004, 19:00
  4. Τη γνωμη σας
    από gRim στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2004, 08:52
  5. Τη γνώμη σας παρακαλώ..
    από almalibera στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2003, 12:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF