Σελίδα 9 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 45678910111213141959109 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #121
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Τα νεοτερα απο την εκθεση ειναι τα ακολουθα:

    Ζελατινα βρεθηκε. 10 εκατοστα ψηλοτερη. Μονο ενας ειχε! Δεν ειχε να μου την δειξει και νομιζω οτι ηταν καπου στα 70€. Γενικα η εκθεση αυτη σε σχεση με την προηγουμενη μου φανηκε πως ειχε λιγοτερα aftermarket. Περσυ βεβαια δεν ειχα δωσει τοση σημασια δεδομενου οτι ηθελα να παρω μηχανη και οχι πραγματα για την μηχανη.

    Προς το παρον εμεινα με την ορεξη να βρω:

    - Λασπωτηρα
    - Ζελατινα
    - Φωτα xenon
    - Προστατευτικο ψυγειου λαδιου

    Αλλα που τετοια τυχη..

    Καμια ιδεα για το προς τα που να κινηθω?


    @mondo: Wellcome! Μολις με ξενερωσες! Τι κεραμυδι ηταν αυτο??

    Τωρα για την επιλογη σου. Απο την δικη μου την οπτικη αν και εχω τραβηξει αρκετα με την δικη μου (διαβασε ολο το thread και θα καταλαβεις) αν σου αρεσει εμφανισιακα και σε καλυπτει σαν αποδοση χτυπα την. Στην αρχη και εγω ημουν μεταξυ fazer και bandit και προς το παρον δεν εχω μετανοιωσει για την επιλογη μου.. Ψαχτο λιγο..

  2. #122
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Συνονοματε,

    www.justbandits.com

    τσεκαρισμενο και με καλες τιμες. Στο Ελλαδα μη περιμενεις να βρεις και πολλα πραγματα.



    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #123
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Συνονοματε,

    www.justbandits.com

    τσεκαρισμενο και με καλες τιμες. Στο Ελλαδα μη περιμενεις να βρεις και πολλα πραγματα.



    Παλι ζωγραφησες!!!!

    Thanx!!

  4. #124
    mondo Άμα το βλέπεις και τρελλαίνεσαι, κάνε μια βόλτα από αντιπρόσωπο και καλοτάξιδο! Αφού έτσι και αλλιώς από κάπου θα το πάρεις, πάρε το από το μαγαζί που θα σου δώσει τα πιό πολλά δωράκια, είναι μεγάλο έξοδο ο πρώτος εξοπλισμός. Η τιμή που το δίνουν τώρα είναι ίδια με την τιμή προσφοράς του μοντέλου 2006! Δε λέει όμως αν είναι με ABS ή όχι. Ίσως να έχουν δίκιο οι έμποροι, να είναι προσφορά λανσαρίσματος και μετά να ακριβύνει. Βέβαια, έξω το 1200άρι πωλείται 8500, οπότε μάλλον λογική τιμή το δίνουν το 650... Μαγαζί δεν έχω να σου προτείνω γιατί το πήρα από τη Suzuki μεταχειρισμένο, αλλά ένα ψαξιματάκι στο φόρουμ θα σου λύσει απορίες. Δες τα thread του Vstrom. Νομίζω αρκετά παιδιά έλεγαν για τον Γκουντούφα ότι είναι καλός. Δες και σε περιοδικά, ποιός δίνει τι με καινούρια μοτοσικλέτα!




    To Justbandits έχει αρκετά πράγματα, όντως... Ζελατίνα από ποιόν βρήκες; Μάρκα; γμτ 10 πόντους παραπάνω, μήπως είναι πολλοί; Τόσο είναι και η Givi.

  5. #125
    απο οσο εχω δει σε foroum και ακουσει γενικα το bandit ειναι καλο μηχανακι.βεβαια απο οτι λενε ξερω.απο ομορφια μου αρεσει αρκετα!απο επιδοσεις ειναι μια χαρα.αλλωστε δεν εχω σκοπο να την παω κομπο συνεχεια.αμα ηθελα κατι τετοιο θα επαιρνα κανενα 600 RRRRRR.......
    απλως δεν μου αρεσει να με κοροιδευουν και να βγαζουν λεφτα εις βαρος μου.οσον αφορα την εγγυηση αμα δεν το παρω απο την suzuki και το παρω απο αλλου δε θα εχω εγγυηση απο την suzuki?απο μαγαζια εχω δει τον βινιο και τον πετσα(δεν θελω να κανω διαφημιση)και δινουν αρκετα καλουδια!εσεις εχετε δει κατι στο μηχανακι που......κατι δεν παει καλα?cbf kai fazer που ειδα ειναι ακριβα.και παλιευχαριστω για τις απαντησεις σας

  6. #126
    Από τους ανταγωνιστές, το CBF έχει παρόμοια απόδοση κινητήρα αλλά παίρνει πιο πολύ "πείραγμα" αν αποφασίσεις κάποτε να το κάνεις. Έχει επίσης λίγο πιο όρθια θέση οδήγησης, κάποιον ίσως τον βολεύει κάποιον όχι. Το βάρος του είναι λίγο πιο χαμηλό, αλλά οι αναρτήσεις του Bandit καλύτερες. Γενικά είναι παρόμοια μηχανάκια, τα bandit 2005-2006 και το καινούριο ουσιαστικά κατά παραδοχή της Suzuki φτιάχτηκαν ώστε να χτυπήσουν το CBF σε όλες του τις αδυναμίες... Δεν είμαι ειδικός για να ξέρω αν τα κατάφεραν, αλλά παράπονο από το Bandit δεν έχω μέχρι σήμερα! Το Fazer είναι πιο "σπόρ" με πιο σκληρή ανάρτηση και κινητήρα που θέλει στροφές για να αποδώσει. Στην Ελλάδα οι δημοσιογράφοι το θεωρούν καλό, στην Αγγλία δημοσιεύτηκαν άρθρα σε περιοδικά που γράφανε "Fazer is shit" για οδήγηση στην πόλη, λόγω της έλλειψης δύναμης στις χαμηλομεσαίες! Αν βάλεις και το θέμα της τιμής, το CBF κοστίζει με ABS 8000 αν θυμάμαι καλά και το Fazer 8500 περίπου, δεν υπάρχει σύγκριση...

    Εφ'όσον το μηχανάκι είναι εισαγωγής Σφακιανάκη και όχι ανεξάρτητου εμπόρου, σε καλύπτει η εγγύηση. Ο Βύνιος και ο Πέτσας αν δεν απατώμαι είναι συνεργάτες της επίσημης αντιπροσωπείας και άρα δεν θα έχεις πρόβλημα. Το καλύτερο, αν καταλήξεις σε κάποιον από αυτούς, είναι να πας και να δεις από κοντά τα "δώρα" γιατί μερικές φορές είναι για γέλια (πχ μπουφάν και κράνη 'ψεύτικα' που καλύπτουν μόνο την τυπική εκ του νόμου απαίτηση) και οι πιο "ψείρες" συνιστούν να πάρεις τον αριθμό πλαισίου της μηχανής που θα αγοράσεις και να τηλεφωνήσεις στο Σφακιανάκη να σου επιβεβαιώσουν ότι είναι δικό τους.


    Ζελατίνες έχω δει τις: Puig

    Givi

    Ermax

    Αυτή είναι η MRA, Γερμανικές

    Παραγγελία γιατί δεν υπάρχουν σε στοκ, η Givi σε οποιονδήποτε έχει και τις βαλίτσες της (εισαγωγέας Δημητρόπουλος, αλλά δεν κάνει καλές τιμές περιέργως) η Puig στον Μπαξεβάνη έχει και την ζελατίνα που βλέπεις και καρίνα και φτερό. Μπες www.puig.tv να δεις, έχει μαύρο και carbon, σύμφωνα με τον κατάλογο "πίσω φτερό μαύρο ?128, carbon ?150" και ζελατίνες "απο ?86 ως ?102". H Puig έχει και αρκετές αποχρώσεις. Βγάζει και η Ermax αλλά είναι μάλλον κιτσάτες σε σχήμα και χρώματα (πάλι παραγγελία). Αντιπρόσωποι Ermax εδώ έχει δύο για Ελλάδα.
    Αυτή εδώ είναι η Secdem αλλά είναι ΑΘΛΙΑ σε εμφάνιση.
    edit: Ίδια με την Givi αλλά φτηνότερη έχει και σε Kappa.
    edit: Ο εισαγωγέας MRA είναι σε αυτή τη σελίδα
    edit: Να και μια προστασία ψυγείου λαδιού

    Αυτό είναι το κάτω μισό fairing που σκέφτομαι πολύ σοβαρά να προσθέσω στο μέλλον...

  7. #127
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/06/2006
    Μηνύματα
    10
    Το γνωστό μοντέλο της Suzuki, με νέο υγρόψυκτο κινητήρα 656 κ.εκ., ισχύ 85 ίππων, νέο αναβαθμισμένο πλαίσιο, τροφοδοσία με ηλεκτρονικό ψεκασμό, τεχνολογία Euro ΙΙΙ και με απίστευτη τιμή στα 5.995 ? αποτελεί την καλύτερη λύση μετακίνησης στον ιδανικότερο συνδυασμό ποιότητας – τιμής.



    Το νέο GSF 650 BANDIT είναι εδώ κάνοντας το κορυφαίο deal στη μεσαία κατηγορία. Ο ιστορικός “ληστής” της Suzuki, μια street μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού κατάλληλη για κάθε χρήση που προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης, φιλικότητα στην οδήγηση, οικονομία στη χρήση και πρακτικότητα καθώς διαθέτει διπλό stand και ρυθμιζόμενη σέλα και τιμόνι καθ’ ύψος.

    Το νέο BANDIT 650 είναι διαθέσιμο σε μπλε electric , μπλε σκούρο , μαύρο και κόκκινο χρώμα στο δίκτυο λιανικής ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε. καθώς και στο δίκτυο συνεργατών πανελλαδικά.
    Πληροφορίες στα τηλέφωνα: (210) 3499000 – 3499863

    Πηγή:Μότοτρίτη


    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?

  8. #128
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos-3-

    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
    Μας την πέσανε Το νέο μοντέλο ήρθε ίδια τιμή με την προσφορά του παλιού... Αν το είχα πάρει καινούριο, μάλλον θα άφριζα τώρα.

  9. #129
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Από τους ανταγωνιστές, το CBF έχει παρόμοια απόδοση κινητήρα αλλά παίρνει πιο πολύ "πείραγμα" αν αποφασίσεις κάποτε να το κάνεις.
    Μην ορκιζεσαι κιολας.

    Ξερεις απο που προερχεται ο κινητηρας που φορας ?
    Ο πιο πολυ-πειραγμενος κινητηρας ever



    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  10. #130
    Δεν ορκίζομαι, εξάλλου το bandit είχε πάντα τη φήμη του χούλιγκαν, αλλά μάλλον για το 600άρι μιλούσαν. Το 650 συγγενεύει με την παλιά σειρά αλλά δεν νομίζω να παίρνει εξαρτήματα παλιού superbike επάνω, όπως το μοτέρ του CBF. Δεν έχω δει και πουθενά εκκεντροφόρους πχ που υπάρχουν για CBF ή άλλα τέτοια tuning πραγματάκια, πέρα από εξάτμιση/φίλτρο/ρύθμιση αβανς. Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με, δεν μπορώ να πω ότι με ενδιαφέρει άμεσα η βελτίωση (μια εξατμισούλα δε θα έλεγα όχι) αλλά δε βλάπτει να ξέρω το τι μπορώ να κάνω! Τϊθεται και το θέμα του αερόψυκτου και πόσο θα αντέχει υπό πίεση βελτιωμένο, ενώ το CBF λογικά δεν θα έχει τέτοια προβλήματα. Θα μου πεις βέβαια, κάτσε ψάρακα να μάθεις να το στρίβεις (και να το στύβεις) πρώτα και μετά μιλάς. Και δεν θα έχεις και άδικο...

    edit: Τώρα θυμήθηκα ότι έχω δει και dynojet kit για τα καρμπυρατέρ Θα μου πεις, τι έμεινε να πειράξεις; ΟΚ, δεν έχει εκκεντροφόρους τότε...

  11. #131
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Δεν το εχω ψαξει γιατι δεν με ενδιαφερει (για ην ωρα ) αλλα ο κινητηρας ειναι ιδιος με την παλια αεροελαιοψυκτη σειρα των gsxr

    Παντως καποια στιγμη θα το σκεφτω για μια τουρμπινα



    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  12. #132
    turbo σε αερόψυκτο;;; ξανασκέψου το...

    Το 600 μοτέρ ήταν του GSXR, αλλά ΠΟΛΥ παλιού GSXR λέμε... Του CBF το μοτέρ είναι αρκετά πιο καινούριο. Τέλος πάντων, δεν έχει και νόημα η όλη ιστορία, με μιά Leovince και ένα DNA θα κερδίσει πιο πολύ στις μεσαίες που με ενδιαφέρει και αν θέλω παραπάνω... θα πάρω άλλη μηχανή!

  13. #133
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Εγω πικραθηκα λιγο με την τιμη τις καινουργιας! Οσο εδωσα και για την δικη μου. 7 ονομαστικοι ιπποι περισσοτεροι, ψεκασμος και υδροψυξη... Και ολα αυτα με τα ιδια χρηματα που εδωσα για την δικια μου! Τι να κανουμε, life is life..

    Ας γυρισουμε λιγο στα προβληματα μου ομως! Χθες παρατηρησα το εξης περιεργο. Κατα το ζεσταμα, ειδα στο πατωμα να εμφανιζονται μικρες σταγονες. Ηταν στο υψος της αρχης του τελικου της εξατμισης, ισως και λιγο πιο πισω.. Καμια ιδεα επι του θεματος?? Να ανησυχησω παλι? Τα προβληματα μου δεν λενε να τελειωσουν!

  14. #134
    Η εξάτμιση έχει κλίση προς τα εμπρός, που σημαίνει πως ότι υδρατμοί μένουν μέσα υγροποιούνται στο σωλήνα. Ίσως κατά το ζέσταμα που δεν έχουν πάρει τα μέταλλα της τις διαστολές που έχουν κανονικά, οι υγροποιούμενοι υδρατμοί να στάζουν. Ήταν νερό αυτό που έσταζε;;; Το έπιασες να δεις; Η να βάλεις κανένα πανάκι/καθαρό χαρτί αποκάτω μήπως καταλάβεις τι είναι αν δεν είναι νερό; Υπάρχει περίπτωση να μην έχουν βάλει σωστά τον στεγανωτικό σύνδεσμο ανάμεσα στο σωλήνα του τελικού και την 4άδα που κατεβαίνει από το μοτέρ...

    Το φίλτρο με το κόκκινο πλαίσιο είναι της BMC τελικά, τα είχε στην έκθεση.

  15. #135
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Το βρηκα και εγω.. Εχει μια πολυ μικρη τρυπα στην βαση του trioval. Απο εκει σταζει. Αλλα δεν καταλαβαινω γιατι τοση υγροποιηση.. Ισως να ειναι λογω του προβληματος που εχω. Δεν μυριζει βενζινη αλλα και παλι ειναι λιγο παραλογη η ποσοτητα... Τι να πεις!

Σελίδα 9 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 45678910111213141959109 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF