Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 48

Θέμα: ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    101
    Το σχόλιο μου αφορά το ότι δεν με βολεύουν τα καλώδια. Δεν αφορά την ποιότητα της συσκευής.

    Αλλά αφού το ανέφερες...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gloum
    το σύστημα που έδινε το lidl είναι απλά ΑΡΙΣΤΟ για τα λεφτά του
    Ναί, συμφωνώ απόλυτα! Για τα λεφτά του, είναι πολύ καλό. Για τα λεφτά του, ΑΡΙΣΤΟ.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gloum
    μέχρι τα 120 ακούς ανετότατα
    Όχι, διαφωνώ.
    Φυσικά εξαρτάται από χίλιους δυό παράγοντες, μηχανή, φέρινγκ, κράνος, αέρα.
    Η δική μου εμπειρία είναι ότι μέχρι τα 80 ήταν ανεκτό. Στα 100 ήταν απαράδεκτα ενοχλητικό.


    Και ολοκληρώνοντας, ΣΥΜΦΩΝΩ ότι για τα λεφτά του είναι ότι καλύτερο, απλά εγώ θέλω κάτι καλύτερο κι ας το πληρώσω.

  2. #17

    Talking

    ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ Ο argy_kap ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ 230 ΕΥΡΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑ
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    http://www.nea-peramos.gr/

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex-vstrom
    ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ Ο argy_kap ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ 230 ΕΥΡΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑ

    εγω παντος έχω μπει σε διαδικασία με την βοηθεια του Αργύρη για παραγγελεία!


    όποιος άλλος θέλει να μου πει να μειώσουμε και το κόστος!


  4. #19
    To infinity...and beyond! Το avatar του/της argy_kap
    Εγγραφή
    11/08/2005
    Μηνύματα
    864
    Αρχικά δημιουργήθηκε από iziogas
    Μπορεί κάποιος να δώσει περισσότερες πληροφορίες για AutoCom?

    Συγκεκριμένα:

    1. Υπάρχει ελληνική αντιπροσωπία; Κατάστημα που να τα εισάγει;

    2. Εχω δοκιμάσει το σύστημα του lidl και δεν μου άρεσαν τα καλώδια από το κράνος στην μονάδα. Υπάρχει option στην Autocom για ασύρματη επικοινωνία του κράνους με την κεντρική μονάδα;

    3. Ποιό μοντέλο αρκεί για μόνιμη τοποθέτηση, 2 επιβάτες, κινητό, mp3player, pmr? Αρκεί το KIT 200 Active-Duo?

    4. Ξέρετε τιμές για κάθε μοντέλο;

    5. Οταν αναφέρει noise cancelation, αναφέρεται μόνο στο ότι το μικρόφωνο δεν πιάνει τους αεροδυναμικούς και άλλους θορύβους ή ότι το ακουστικό με κατάλληλη ανάδραση των θορύβων (διαφορά φάσης 180 μοίρες), σε κάνει ούτε κάν να ακούς αυτούς τους θορύβους.
    Αυτό είναι μεν κάπως επικίνδυνο (δεν ακούς ούτε κινητήρα, ούτε κόρνες κλπ) αλλά πολύ καλύτερο από οποιαδήποτε ωτοασπίδα καθώς σου επιτρέπει να ακούς καθαρά μόνο αυτά που θες.
    1. Δεν νομίζο
    2. Όχι
    3. Ναι
    4. Τις έχει αναλυτικότατα στο site
    5. Όταν δεν μιλάς μια χαρά ακούς του θορύβους τους εξωτερικούς....είναι απλά σαν να μην φοράς ακουστικά


    Δεν λέω για τα λεφτά του το σύστημα του Lidl μια χαρά ήταν.....και το ποδήλατο καλό είναι αλλά άλλο πράγμα η μηχανή.....και τα δύο κάνουν χιλιόμετρα αλλά αλλιώς τα κάνει το ένα και αλλίως το άλλο....μην κάνετε το λάθος και συγκρίνετε ανόμοια πράγματα.....και για να μην λέμε μπαρούφες να ξέρεις οτι έχω δοκιμάσει και του lidl και απλά δεν είναι καν στην ίδια κατηγορία...

    Όπως σε όλα τα πράγματα οτι πληρώνεις παίρνεις. με ?7 παίρνεις κάτι που κάνει την δουλεία του μέχρι κάποια χλμ/ω αλλά μετά απο 30 λεπτά το αυτί σου δεν την παλεύει και πολύ. Τα καλώδια κρέμονται παντού και πρέπει να έχεις καβάτζα μπαταρίες....

    Με ?200 παίρνεις ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας απροβλημάτιστο, δεν το καταλαβαίνεις οτι υπάρχει, εμένα στα 2 χρόνια λειτουργίας δεν με απασχόλησε ποτέ και βασικά είναι ξεκούραστο και κάνει αυτό ακριβός που λέει.....τα ακουστικά είναι μόνιμα στο κράνος όπως και το μικρόφωνο και δεν χρειάστηκε απο την ημέρα που τα πέρασα ξανακουμπίσω κάτι.

    Για να μην υπάρχει παρεξήγηση δεν έχω καμία σχέση με την Autocom απλά είμαι ένας πολύ ευχαριστημένος πελάτης γιατί βρήκα ένα προιόν που μου προσέφερε αυτό ακριβώς που υποσχέθηκε....

    Άν δεν το θέλετε για μικρά ταξίδια χαβαλέ και μπορείτε να διαθέσετε τα χρήματα κάντε το!

  5. #20
    όχι παλιός... Το avatar του/της PanVas
    Εγγραφή
    28/08/2006
    Μηνύματα
    2.395
    Είμαι και εγώ κάτοχος και καθημερινός χρήστης του συστήματος ενδοσυνεννόησης Autocom από τον Απρίλιο '06. Στην αγορά προχώρησα με δεδομένες συγκεκριμένες ανάγκες χρήσης που θα είχα στο άμεσο τότε μέλλον, αλλά και σύμφωνα με τις προσδοκίες χρήσης του συστήματος, αλλά και τις μοτοσικλέτας μου. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και ικανοποιημένος από την αγορά του συγκεκριμένου συστήματος επικοινωνίας, και συγκεκριμένα του Kit 300 Duo.

    Παρακάτω θα προσπαθήσω να παρουσιάσω όσες πληροφορίες κατάφερα να περισυλλέξω, αλλά και την προσωπική μου εμπειρία με την συσκευή.


    Διαδικασία επιλογής – Ανταγωνισμός.

    Στην Ελληνική αγορά από την έρευνα που έκανα, μία βόλτα από την Μιχαλακοπούλου και όχι κάτι περισσότερο, υπήρχαν πολύ απλές εφαρμογές, τύπου μόνιμο ανοικτό μονοφωνικό κανάλι επικοινωνίας, μπαταρίες τύπου ΑΑ και στην καλύτερη περίπτωση είσοδο για μία και μόνο εξωτερική πηγή ήχου. Μικρόφωνο και ακουστικό τύπου hands free και μία φθηνής κατασκευής (χωρίς αδιαβροχοποίηση, φθηνό και ευαίσθητο πλαστικό) εξωτερική μονάδα ελέγχου, ενισχυτή κτλ… Πολλά τα αρνητικά που με απέτρεψαν στην αγορά αυτών των συστημάτων.
    Χαμηλή αυτονομία
    Υψηλό κόστος για μπαταρίες
    Αποκλεισμός εναλλακτικής με επαναφορτιζόμενες, για πολλού λόγους, όπως: έξτρα όγκος φορτιστή στις καθημερινές αποσκευές ενός πιθανού ταξιδιού, αλλά και υποχρεωτική πηγή 220V, κάτι που δεν είναι πάντα εύκαιρο…
    Μη αξιόπιστη κατασκευή, καλώδια και κεντρική μονάδα έδιναν την αίσθηση "προϊόντος μιας χρήσης"…

    Προχωρώντας την έρευνα αγοράς στο εξωτερικό και με δεδομένο ότι σε διαφημιστικά φυλλάδια ή περιοδικά του χώρου δεν είχα βρει κάτι, χάθηκα για λίγο στο internet και τα αντίστοιχα forums… Με τα πολλά κατέληξα ανάμεσα σε δύο επιλογές. Autocom και Baehr . Βρετανικό και Γερμανικό αντίστοιχα… Το δεύτερο το θεωρώ καλύτερο ποιοτικά και γενικότερα δείχνω απόλυτο σεβασμό στο συγκεκριμένο προϊόν…Από το site της εταιρείας και μόνο καταλαβαίνεις τι παίζει. Εκτός από την Αμερική , αντιπροσωπεύεται και στην φτωχή μας Ελλάδα… ! (EDIT!!!!) Προσπάθησα να αποφύγω το απευθείας link με τον Έλληνα αντιπρόσωπο, αλλά δεν επιτρέπει η δομή της σελίδας των Γερμανών... Οπότε το link είναι αυτό...
    Το κόστος όμως, δεν μου το επέτρεπε… Είπαμε. Επιλογή ανάλογα πάντα με τις ανάγκες και την χρήση! Στο επόμενο project ίσως το χτυπήσω…
    Στέλνοντας mail και ζητώντας περισσότερες πληροφορίες από τους Βρετανούς, είδα ότι το κλίμα επικοινωνίας είναι αρκετά καλό και προχώρησα στην παραγγελία. Με δεδομένη πιθανή ημερομηνία άφιξης και με την αντίστοιχη πίεση που τους άσκησα, είχα τα πάντα σε δύο μέρες από την ημερομηνία παραγγελίας έτσι ώστε να υπάρχει και χρόνος για να πραγματοποιήσω την εφαρμογή του συστήματος στην μηχανή μου αλλά και στα δύο κράνη. Όλα καλά στις συναλλαγές. Λίγο προσοχή με το VAT! (διευκρινίστε αν συμπεριλαμβάνεται ή όχι στις τιμές που σας προσφέρουν!)



    Τεχνικά Χαρακτηριστικά.

    Η επιλογή του συγκεκριμένου συστήματος, έγινε βάση κάποιων απαιτήσεων από το σύστημα που είχα. Παραθέτοντας παρακάτω διάφορα τεχνικά χαρακτηριστικά του συστήματος θα βοηθήσει να καταλάβουμε όλοι και τον τρόπο λειτουργίας του.

    Το σύστημα αποτελείται από μία κεντρική μονάδα, κλειστού τύπου, με προδιαγραφές στεγανότητας για αντιμετώπιση υγρασίας και σκόνης, νούμερο ένα εχθρό ηλεκτρονικών εξαρτημάτων στις μοτοσικλέτες, στην οποία βρίσκονται όλα τα κομβία ελέγχου της μονάδας, αλλά και από εκεί βγαίνουν όλα τα καλώδια σύνδεσης του συστήματος.
    Σε αυτήν περιλαμβάνονται και οι υποδοχές τύπου mini jack για οποιαδήποτε εξωτερική πηγή. Για τροφοδοσία το σύστημα θα χρησιμοποιήσει κατευθείαν ρεύμα από την μπαταρία της μοτοσικλέτας, (ενσωματωμένη ασφάλεια) ενώ για την σωστή λειτουργία της μονάδας καλό θα ήταν να δοθεί ρεύμα από σημείο που ελέγχεται από τον κεντρικό διακόπτη.

    Όλες οι συνδέσεις πραγματοποιούνται με ειδικά καλώδια παρεχόμενα στην συσκευασία του KIT. Αξιόπιστες λύσεις με εφαρμογή ασύρματων εφαρμογών, την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που ασχολήθηκα με την αγορά και το έψαξα, δεν υπήρχαν. Αλλά και να υπήρχαν, BMW και κάποια άλλα, δεν παίζαν τα γκαφρά!

    Στο κράνος του οδηγού (με την λογική ότι δέχεται τον περισσότερο αέρα-θόρυβο, αλλά και θα είναι ο μόνιμος χρήστης του συστήματος) τοποθετείται ένα δεύτερο μικρόφωνο, το οποίο λειτουργεί σαν αισθητήρας θορύβου. Ανάλογα με τον ήχο που καταγράφει αυτό ρυθμίζεται και η ένταση ήχου των ακουστικών. Η ευαισθησία του συγκεκριμένου μικροφώνου δύναται να ελεχθεί από συγκεκριμένο περιστροφικό κομβίον που βρίσκεται στην παραπάνω μονάδα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κινείσαι κάθε χρονική στιγμή έχεις και διαφορετικούς αεροδυναμικούς θορύβους, οπότε και διαφορετική ηχητική ένταση στα αυτιά σου! Βγαίνεις από Αττική Οδό μετά από πολύωρο ταξίδι και περιμένεις στο φανάρι στην Κηφισίας, τα έχεις σπάσει όλα ακούγοντας το αγαπημένο σου κομμάτι και ξαφνικά έρχεται η ηρεμία, ηρεμία περιμένοντας στο φανάρι αλλά και ηρεμία μέσα στο κράνος, μιας και η ένταση είναι αρκετά χαμηλά έτσι ώστε να ακούς τα πάντα γύρω σου. Πάντα σε στερεοφωνικό ήχο να υπενθυμίσω. Ανοίγεις την ζελατίνα. Μαζί με την σκόνη και τα διάφορα αρώματα, ανεβαίνει και η ένταση, μιας και το μικρόφωνο πιάνει πιο εύκολα τους εξωτερικούς ήχους…
    Τι γίνεται με την εσωτερική ή και εξωτερική επικοινωνία? Το σύστημα διαθέτει μικρόφωνο, ειδικό για την συγκεκριμένη χρήση. Η θέση του πρέπει να είναι συγκεκριμένη μιας και αν δεν μιλήσεις σε συγκεκριμένο σημείο δεν πιάνει και πολλά. Στόχος είναι να μην μπερδεύεται το σύστημα με τους εξωτερικούς απρόβλεπτους θορύβους. Σε αυτό το κανάλι υπάρχει αντίστοιχο φίλτρο για τον αποκλεισμό περιττών και ενοχλητικών θορύβων. Όταν θέλω να μιλήσω απλά χωρίς καμία περαιτέρω ενέργεια, μιλάω! Αυτομάτως το σύστημα, χαμηλώνει την μουσική ή οποιαδήποτε άλλη εξωτερική πηγή έχω στα αυτιά μου. Παράλληλα ακούω από τα ηχεία και τα λεγόμενα μου, έτσι ώστε να μπορώ να αυξομειώσω την ένταση της φωνής μου, αλλά να αλλάξω και την χροιά μου, ανάλογα με της συνθήκες που επικρατούν. Η ευαισθησία του συγκεκριμένου μικροφώνου ελέγχεται πάλι από την κεντρική μονάδα. Έτσι σε περίπτωση που ο συνεπιβάτης σας πρήζει απλά του κόβεται το δικαίωμα να παρέμβει στα αυτιά σας στην χειρότερη, ή σε περίπτωση που θέλει να σιγοτραγουδάει ρυθμίζετε ανάλογα.
    Οι εξωτερικές πηγές στην συγκεκριμένη μονάδα μπορούν να φτάσουν τις 5!!! Ανάλογα με τις ανάγκες υπάρχουν και οι αντίστοιχοι προσαρμογείς από την Autocom. Κινητά, ipods, motoroleς GPS και ότι άλλο φανταστεί κανείς μπορούν να δουλεύουν παράλληλα πάνω στο μπιμπλίκι! Ένας από τους βασικούς λόγους που το επέλεξα ήταν και το γεγονός της δυνατότητας υποστήριξης τόσων διαφορετικών εξωτερικών πηγών. Με δεδομένες τις ανάγκες μου, λοιπόν, παράγγειλα από τους Βρετανούς και ένα ζευγάρι motoroleς, Τ5422 (best value for money διαπλανητικά! την συγκεκριμένη χρονική στιγμή) μαζί με όλα τα συμπράγκαλα (προσαρμογείς, διακόπτες κτλ...) για εγκατάσταση στην μοτοσικλέτα μου. Έτσι σε περίπτωση πιθανής επικοινωνίας με το outerspace, μπορώ, με αντίστοιχη καλωδίωση και μέσω διακόπτη επιλογής να χειριστώ τον ασύρματό μου, ενώ αυτός (και φόρτιση) παίρνει μόνιμα ρεύμα από την μπαταρία της μοτοσικλέτας. Εκεί δύναται και η δυνατότητα επιλογής τρόπου συνομιλίας (μονίμος ανοικτό κ.α. ) με άλλους ασυρμάτους κτλ, αλλά είναι εκτός θέματος και θα μας κόψει το ΕΣΡ.

    (έχει και συνέχεια λέμε...)

  6. #21
    όχι παλιός... Το avatar του/της PanVas
    Εγγραφή
    28/08/2006
    Μηνύματα
    2.395
    συνέχεια...


    Εφαρμογή - Εγκατάσταση

    Στα κράνη εφαρμόζονται εσωτερικά (μέσα από τις επενδύσεις) τα ειδικά ακουστικά και το μικρόφωνο που σου παρέχεται μαζί με την κεντρική μονάδα. Ανάλογα με το ΚΙΤ που παραγγέλνει κανείς (solo ή duo) παραλαμβάνει ένα ή δύο αντίστοιχα σετ μικροφώνων και στερεοφωνικών ακουστικών. Η εταιρεία παρέχει οδηγίες εγκατάστασης και εφαρμογής, σε μορφή *.pdf, σχεδόν για όλα τα επώνυμα κράνη του εμπορίου. Στα δικά μου Schuberth Q1 και Concept, δεν χρειάστηκα περισσότερο από δύο ώρες για την πλήρη εγκατάσταση. Να σημειωθεί ότι μετά την πρώτη δοκιμή στον δρόμο αναγκάστηκα να ανοίξω ξανά και ξανά τις επενδύσεις μέχρι να βρω τις ιδανικές θέσεις και αποστάσεις για την σωστή λειτουργία του συστήματος, αλλά και να μην ΠΟΝΑΝΕ τα αυτιά του χρήστη!!! Να σημειωθεί εδώ ότι ο αντιπρόσωπος της Γερμανικής επιλογής, μου είχε αναφέρει για κόστος εφαρμογής στα κράνη περί τα 50 εούρος για κάθε κράνος. Λογικό ποσό με δεδομένο την χρήση ειδικών μη τοξικών ουσιών για την κόλληση των επενδύσεων κτλ… Λογικό αλλά μη διαθέσιμο, λέω εγώ και προχωράω… Προσωπικά δεν χρησιμοποίησα καμία κόλλα ή οτιδήποτε άλλο εκτός από κάποια κομμάτια ταινίας διπλής όψεως αλλά και ταινία τύπου Velcro που περιλαμβανόταν στο κουτί της συσκευασίας που παρέλαβα από τον Λονδρέζο.

    Με δεδομένη την χρήση του συστήματος, δεν πραγματοποίησα μόνιμη εγκατάσταση της μονάδας στην μοτοσικλέτα. Προτίμησα να το τοποθετώ στο tankbag, ανάλογα πάντα με την προοπτική χρήσης του σε κάποιο ταξίδι ή όχι. Να σημειωθεί εδώ, ότι η εταιρεία παρέχει KIT που προσαρμόζει το τερματικό οποιασδήποτε πηγής ήχου, έτσι ώστε να μπορεί να συνδεθεί με τους προσαρμογείς σύνδεσης του κράνους. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αξιοποιηθεί η καλωδίωση και τα ακουστικά του κράνους, χωρίς την απαραίτητη παρουσία της κεντρικής μονάδας. Σε συγκεκριμένο σημείο κοντά στην μπαταρία, μετά από έρευνα σε σχετικά forums και στο αντίστοιχο manual της μοτοσικλέτας, βρήκα καλώδιο παροχής ρεύματος, που ελέγχεται από τον κεντρικό διακόπτη και πρόσθεσα ένα κλίπ. Έτσι όποτε θέλω να χρησιμοποιήσω το σύστημα, απλά plugαρω την μονάδα και είμαι έτοιμος. Σημαντικοί παράγοντες που με απέτρεψαν στην μη μόνιμη τοποθέτηση της μονάδας στην μοτοσικλέτα, είναι η μη πρόσβαση στους διακόπτες ρύθμισης της μονάδας, αλλά και η άσκοπη επιβάρυνση του συστήματος από σκόνες, υγρασία και κραδασμούς. Ακόμη ο δανεισμός της μονάδας μου σε κάποιο φίλο είναι ένα ανοικτό σενάριο…
    Σε μελλοντικό μεγάλο ταξίδι, σίγουρα θα επιδιώξω την μόνιμη εγκατάσταση σε κρυφό σημείο της μοτοσικλέτας, μιας και οι ρυθμίσεις (music fader, vox control, riders volume, passengers volume) γίνονται μία μόνο φορά.

    Χρήση – Εντυπώσεις.

    Όλα τέλεια. No more comments!!!


    Συμπέρασμα, επίλογος dear friends…

    Από όλα τα παραπάνω και από τις δυνατότητες που παρέχει το συγκεκριμένο σύστημα, καταλαβαίνουμε όλοι βασικά πράγματα! Ο Χριστός ήταν Έλληνας, ότι πληρώνεις παίρνεις, ανάλογα με τις ανάγκες του ο καθένας και τις απαιτήσεις του ας αποφασίσει ποια θα είναι η αγορά που θα πραγματοποιήσει.


    Γ@μώ την πουτάνα μου … Οι Βρετανοί, ούτε στον ύπνο τους τέτοια παρουσίαση…


    Άντε ας το παέι και κανένας moderatorατορας και στην αντίστοιχη κατηγορία τώρα… (aftermarket, τεχνικά tips?) ή εδώ ή εδώ?


    Links από αυτή την σελίδα:
    http://www.autocom.co.uk/
    http://www. baehrusa.com
    http://www.baehr.net/
    http://www.baehr.net/import/GR.html

    http://www.moto.gr/forums/showthread...hlight=autocom
    http://www.moto.gr/forums/showthread...hlight=autocom

    http://www.youtube.com/watch?v=kRqO1_mlYew


    Να και κάποιες φώτος για να έχουμε μία ιδέα για τι μιλάμε.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	autocom_pan_vas.jpg 
Προβολές:	389 
Μέγεθος:	78,9 KB 
ID:	85840

  7. #22
    ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΕΛΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΙΣ Κ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    http://www.nea-peramos.gr/

  8. #23
    To infinity...and beyond! Το avatar του/της argy_kap
    Εγγραφή
    11/08/2005
    Μηνύματα
    864
    Χαίρομαι που ακούστηκε και μια δεύτερη γνώμη γιατί μέχρι τώρα το post ήταν σαν μονόπλευρη διαφήμιση.

    Παναγιώτη, δοκίμασες το σύστημα με τον ασύρματό? Πως είναι?

    Πάντος εγώ το έχω μόνιμα πάνω στο strom και μετά απο τόσο καιρό είναι απλά σκονισμένο κάτω απο την σέλα αν και έχει φάει και νερά δεν έχει παρουσιάσει τίποτα.....επίσης να πω οτι όντως τις ρυθμίσεις τις κάνεις μία φόρα και μετά το ξεχνάς.....

  9. #24
    όχι παλιός... Το avatar του/της PanVas
    Εγγραφή
    28/08/2006
    Μηνύματα
    2.395


    Παναγιώτη, δοκίμασες το σύστημα με τον ασύρματό? Πως είναι?
    Το σύστημα με τον ασύρματο είναι τούμπανο! Νιώθεις λίγο ταρίφας, λίγο από ΠΝ, αλλά μετά από λίγη εξοικείωση είναι πολύ καλό και πρακτικό!

    Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά. Σε κοινή πορεία όμως με φιλικό αυτοκίνητο στην εθνική η ποιότητα του ήχου ήταν εκπληκτική. Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις νομίζω ότι μπορεί να θεωρηθεί πολύ χρήσιμο και πρακτικό, και όχι μία υπερβολή όπως ίσως θεωρηθεί από κάποιους. όσο για τις motorolες τις χρησιμοποιώ και σε διάφορες δουλίτσες που προκύπτουν Αλλιώς δεν θα προχώραγα και στην αγορά τους...

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από argy_kap
    5. Όταν δεν μιλάς μια χαρά ακούς του θορύβους τους εξωτερικούς....είναι απλά σαν να μην φοράς ακουστικά
    Οταν μιλάς; Ακούς τους εξωτερικούς θορύβους; Οταν ακούς μουσική;

    Προφανώς πρέπει να τους ακούς αλλιώς δεν θα είχαν την λειτουργία της αύξησης της έντασης ανάλογα με τον εξωτερικό θόρυβο. Εσείς που το έχετε ξέρετε καλύτερα, γι' αυτό ρωτάω.
    Επίσης αυτό το χαρακτηριστικό το έχει μόνο το KIT 300.


    Και τέλος αν ξέρετε κάτι για τον τιμοκατάλογό τους:
    Οι τιμές τους είναι σε λίρες ή ευρώ? (Μάλλον λίρες, ώ δυστυχία μου!)
    Περιλαμβάνουν ΦΠΑ;


    Ωραίο είναι αλλά κοστίζει και πολλά! 200 λίρες = περίπου 300 γιούρια !!! Το μεσαίο μοντέλο! Χωρίς μεταφορικά!

  11. #26
    To AUTOCOM το είδα από κοντά στον Αργύρη όταν πήγαμε εκδρομή και είναι άψογο!Αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω!Κώστα είμαι μέσα αν είναι για παραγγελία!
    Don't follow me I'm lost too

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από integrale
    To AUTOCOM το είδα από κοντά στον Αργύρη όταν πήγαμε εκδρομή και είναι άψογο!Αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω!Κώστα είμαι μέσα αν είναι για παραγγελία!

    Γιώργο μου έστειλε ο Αργύρης τα e-mail επικοινωνίας και τις συζητησεις που κατά την προσπάθεια παραγγελείας του. Οπότε το προχωράω για 2!! Μιλάω για το κιτ200!!

    Πάρε με κανα τηλ φιλαράκο γιατί εγώ τα χασα τα τηλέφωνα!

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    101
    Εμένα γιατί δεν με παίζετε???

  14. #29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από iziogas
    Εμένα γιατί δεν με παίζετε???

    οπότε η παραγγελέια πάει για τρεις!


  15. #30
    λοιπον μετα απο μαιλι προς της εταιρια μου απαντησαν το παρακατω!!!



    Hi Mr Dotsikas,

    Without any postage or any other charges you are looking at £199.99 for each of the kits. I can not discount any costs on only three kits unfortunately.

    Regards

    Richard Wallace

    Autocom Products Ltd
    Unit 4
    Tachbrook Link
    Tachbrook Park Drive
    Warwick
    CV34 6RH

    01926 431249

    enquiries@autocom.co.uk






    εσύ αργύρη είσαι σίγουρος ότι τα είχες πάρει 150 λίρες?

    γιατι 200+μεταφορικα ειναι θεμα οπως και να το κανεις!

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σύστημα Abs
    από ruyjin στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2005, 22:43
  2. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 12:31
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 10:15
  4. Προβολικό σύστημα για μοτοσικλέτες
    από skor-billys στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2004, 02:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF