Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 40

Θέμα: Suzuki SV650S '03 Δυναμομέτρηση

  1. #16
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Δλδ πιστεύεις πως το sv ή το Hornet με τελευταία σχέση στο κιβώτιο σπινάρει; Και μην ακούσω κανέναν να πει ότι η ιπποδύναμη είναι διαφορετική ανάλογα την σχέση στο κιβώτιο
    Δεν μιλάμε για μηχανάκια με διαφορετική ισχύ ανάλογα την σχέση στο κιβώτιο όπως το Vstrom 1000 κλπ.

    Μια μικρή ολίσθηση μεταξύ τροχού και δρόμου υπάρχει πάντα. Και στα 10χλμ/ωρα και στα 200 χλμ/ώρα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #17
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Πολύ θεωρία έπεσε. Το SV του Λάμπρου στην ΕΟ που έχουμε πάει μαζί, ΔΕΝ είχε 187 που λέει η ¨θεωρία¨. Είχε παραπάνω....

    (Λάμπρο θέλω κέρασμα)
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αυτο που με ενδιαφερει εμενα, ειναι να καταλαβω ποιο χρωματακι
    δειχνει τι .
    Ολα τα αλλα ειναι ασαφειες.

    Σπινιαρισμα δεν νομιζω να υπηρχε γιατι αμα ειναι ετσι τα τερατα των 160 αλογων θα εχαναν μονο απο αυτο τα μισα αλογα.
    Ασε που η τελικη μετρηση γινειται με την μεγαλυτερη σχεση απο ρελαντι μεχρι κοφτη ακριβως για να φανει ολη η καμπυλη.
    Αν υπαρχουν χαζοσπινιαρισματα φαινονται στην καμπυλη σαν μικρες αποκλισεις (τρυπες) , και αυτο σε πολυ δυνατα μηχανακια και αν.
    Οχι σε μηχανακια 70 αλογων που βγαζουν γραμμικα την ιπποδυναμη.

    Το δικο μου σε δυναμομετρο dynojet δειχνει τα εξης νουμερα με 3 τελικες μετρησεις που πραγματοποιηθηκαν κατα τον ιδιο τροπο οπως και στο fuchs απότι ξερω.

    Η πρωτη μετρηση εγινε με 2η σχεση απο ρελαντι εως τον κοφτη και χωρις να μπει αλλη σχεση
    και εδειξε μεγιστο 65 αλογα στο peak νουμερο απολυτα λογικο γιατι λογω γραναζωματος σε αυτη την σχεση υπαρχουν μεγαλες απωλειες απο την μεταδοση (δισκοι σασμαν π.χ)

    Η δευτερη πραγματοποιηθηκε με 4η σχεση παλι απο ρελαντι εως κοφτες και στο peak εδειξε 68 αλογα.

    Η τριτη εγινε με ολες τις σχεσεις σε στυλ ας πουμε "τις σπαω ολες και οποιον παρει ο χαρος" .
    Εκει εξαγονται τα πιο ενδιαφεροντα αποτελεσματα.
    Οταν η τεταρτη εφτασε στο peak της εδειξε οσο και η προηγουμενη δυναμομετρηση 68 αλογα.
    Η αμεσως επομενη σχεση η 5η εβγαλε στο peak 71 αλογα και η 6η καπου 66 (λογικο ειναι η πιο μεγαλη σχεση και χανεται παλι αποδοση λογω μεκριας μεταδοσης)
    Εδω εχει μεγαλη σημασια οτι η πρωτη σχεση εβγαλε μεγιστο 64 αλογα η δευτερα οσο και η πρωτη δηλαδη περιπου 65 και τις αλλες τις αναφεραμε.

    Αρα η συγκλιση βρισκεται στα 68 αλογα με χαμηλοτερη αποδοση τα 65 και 64 αλογα της πρωτης και δευτερης σχεσης και τα 71 της τεταρτης.

    Η πραγματικη αποδοση ειναι 68 αλογα μετρημενη με ολες τις σχεσεις.

    Καπως ετσι βγαινουν τα αποτελεσματα αν και ακομα εχω καποιες αποριες σχετικα με αυτο που αυθαιρετα ονομαζω σημειο συγκλισης και θα ηθελα να το δουμε λιγο.

    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟΥΜΕ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.


    Λαμπρο αυτο το διαγραμμα που ποσταρες ελπιζω να εχει και πισω οψη γιατι απο μονο του δεν λεει απολυτως τιποτα δεν καταλαβαινεις τι μετρησεις εγινα καιμε ποιο τροπο. Το διαγραμμα των dynojet ειναι αυτο που συνανταται συχνα εξω και εξηγει τι και πως

    Οταν βρω χρονο θα σκαναρω και θα ποσταρω το δικο μου να το δουμε λιγουλακι.
    Να μπει ΟΛΟ το τοπικ στα τεχνικα να χασει τον υπνο του ο παλιανθρωπας μεχρι να βγει ακρη.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  4. #19
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    τα τέσσερα χρώματα από πάνω προς τα κάτω είναι

    στρόφαλος - κόκκινο

    σασμάν - μπλε

    τροχός - μωβ/ροζ

    roller/ασφαλτος - μαύρο


    Καταρχήν τα λάστιχα του λάμπρου πρέπει να είναι αρκετά φαγωμένα καθώς προς το τέλος της καμπύλης αρχίζουν τα γρέζια/τρεμοπάιγματα που σημαίνει ότι το λάστιχο είναι τελειωμένο...

    το πρώτο διάγραμμα δείχνει τους μέγιστους ίππους και σε πόσες στροφές τους βγάζει
    ακριβώς από κάτω είναι η μέγιστη ροπή και σε πόσες στροφές την βγάζει

    το δεύτερο διάγραμμα δέιχνει τη μέγιστη ταχύτητα σε πόσες στροφές
    και ακριβώς από κάτω την ταχύτητα που έχει το μηχανάκι στους μέγιστους ίππους...


    η διαφορά τροχού και roller είναι οι απώλειες που έχει η ιπποδυναμη από τον τροχό στην άσφαλτο λόγω τριβών, βάρους κλπ...
    στην ουσία με κάποιον αλγόριθμο υπολογίζει το δυναμόμετρο την κίνηση του τροχού από το αυτοκολλητάκι που του βάζουν και τις μετρήσεις της κίνησης του roller εσωτερικά στο πάτωμα του δυναμόμετρου...

    στο δυναμόμετρο ας πούμε που πρέπει να πατάει καλά το λάστιχο (και όπου οι αεροδυναμικές τριβές σε σχέση με το δρόμο είναι ανύπαρκτες) ενας πιο βαρύς (σε κιλά) δοκιμαστής θα έκανε το μηχανάκι να πατάει καλύτερα και πιθανότατα θα έβγαζε περισσότερα άλογα (μικρές αλλά υπαρκτές διαφορές). Επίσης έχει σημασία αν και κατά πόσο το "πνίγει" το γκάζι ο δοκιμαστής ειδικά προς το τέλος της δυναμομέτρησης...

    Επίσης η δυναμομέτρηση γίνεται με την μεγαλύτερη σχεση στο κιβώτιο και όχι αλλάζοντας σχεσεις. ανοίγεις το μηχανάκι φορτώνοντας τις ταχύτητες και στην τελευταία σχέση κλείνεις το γκάζι μέχρι να πέσει περίπου στις 3000 στροφές πατάς το κουμπί της μέτρησης και τότε ανοίγεις τελείως το γκάζι μέχρι τους κόφτες...

    Αν θέλετε δυναμομέτρηση για να δείτε ποιος την έχει μεγαλύτερη τότε πολύ απλά μπορείτε να ζητήσετε να τυπωθεί στο χαρτί ό,τι θέλετε ή η μέτρηση να γίνει με άλλη ταχύτητα από την προβλεπόμενη ή ας πουμε να μη δηλωθούν στο πρόγραμμα τα έξτρας που έχει η μηχανή και που υποτίθεται ότι δίνουν στη μηχανή περισσότερα άλογα (φίλτρο, εξατμίσεις, χάρτης, πρόγραμμα, ρυθμισμένα όλα αυτά)...

    ξεκολλάτε με τη διαφορά roller και τροχού... υπάρχουν αρκετές απώλειες είτε θέλετε να το καταλάβετε είτε όχι...

    μπορείτε να λέτε ότι θ΄λετε και η επίσημη ιπποδύναμη να αναφέρετε ότι είναι ο τροχός αφού το αποτέλεσμα στην άσφαλτο διαφοροποιείται από πάρα πολλους παράγοντες...

    δύναμη στον τροχό λοιπόν... και όρθιοι στους δρόμους...

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Κατσε ρε Νοστρα γιατι αν δεν λεμε το ιδιο πραγμα τοτε μαλλον κανεις λαθος.

    Εμενα με ενδιαφερει τι ιπποδυναμη πηγαινει στον τροχο.
    Το αν χανονται 10 αλογα επειδη τα λαστιχα ειναι φαγωμενα ΔΕΝ εχει σημασια γιατι το μοτερ μου που αποδιδει 7ο στον στροφαλο κατεβαζει με επιτυχια τα 68 στην γαμωζαντα.
    Το αν χανονται 50 επειδη κατω εχει λαδια δεν με ενδιαφερει γιατι παλι το μοτερ κατεβςζει 68 στην ασφαλτο.

    Μην μπερδευεις την ιπποδυναμη στον στροφαλο με τον τροχο.

    Τα φθαρμενα λαστικα οι αεροδυναμικες τριβες οι "ξεφουσκωτες" αλυσιδες και τα φθαρμενα ρουλεμαν ειναι εξωγενεις παραγοντες και δεν μας ενδιαφερουν.

    Γιατι αμα ειναι ετσι βγαζω το νεο 1000 SS με 8 μποφωρ και βροχη εξω και ανακοινωνω 70 αλογα στον δρομο.
    Αυτο ειναι το νουμερο που μετραει για μενα και που δειχνει το μηχανολογικα τελειο (η μαπα) ,ειναι το ολο πακετο, να ξεπερναει τις απωλεις τριβων και να κατεβαζει στον ΔΡΟΜΟ νουμερο που ελαχιστα αποκλινει απο τα νουμερο του κατασκευαστη που ειναι μετρημενα σε στροφαλο (με το μοτερ χυμα σε ειδικα μηχανηματα ωστε να βρεθει ποση δυναμη παραγει ο κινητηρας χωρις τριβες και σαχλαμαρες)

    Στο λεω αυτο και διαβασε το καλα επειδη ειμαι σιγουρος οτι τα εχεις μπλεξει.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Κατσε γιατι εκανα μια διορθωση στο κειμενο αφου πανω στην αναμπουμπουλα εγραψα αλλα αντι αλλων στην τελευταια παραγραφο :rotflmao:
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  7. #22
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Πολύ θεωρία έπεσε. Το SV του Λάμπρου στην ΕΟ που έχουμε πάει μαζί, ΔΕΝ είχε 187 που λέει η ¨θεωρία¨. Είχε παραπάνω....

    (Λάμπρο θέλω κέρασμα)
    Δεν λέει 187. Αυτη ειναι η ταχύτητα οπου εχει την μέγιστη ιπποδύναμη στο τύμπανο.
    Δεν σημαίνει οτι δεν ανεβάζει κι αλλα χιλιόμετρα. Εχει βγάλει λίγο λιγότερα από 220 απ οτι δείχνει.

    Το σημαντικότερο είναι οτι δεν εχει βγάλει διάγραμμα μίγματος ώστε να ξέρει ο Λάμπρος αν το μηχανάκι του ειναι σωστά ρυθμισμένο.
    Μάλλον η δυναμομέτρηση εγινε με την προσφορά ε?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #23
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Στο λεω αυτο και διαβασε το καλα επειδη ειμαι σιγουρος οτι τα εχεις μπλεξει.
    αν και η ροή του λόγου είναι λίγο σαν το μυαλό σου... σκατά....

    κατάλαβα τί θέλεις να πεις...

    και κάνω μια ερώτηση απλή ...

    εσένα σε ενδιαφέρει να αποδείξεις ότι οι ίπποι που λέει η suzuki στον πάγκο του εργοστασίου μεταφέρονται όλοι στον τροχό σου στην ελλάδα (άντε με απώλεια 2-3 από δάυτους)

    ή

    να δεις την πραγματική ιπποδύναμη που έχει το μηχανάκι σου μετά από την χρήση και τις φθορές που του έχεις κάνει ?

    επίσης την απώλεια του 10% της ιπποδύναμης από τον στρόφαλο-κόκκινο μέχρι τον τροχό-ροζ/μωβ ~72 ---> ~66 ίππους την θεωρείς υπερβολική ? γιατί εμένα μου ακούγεται φυσιολογική διαφορά...


    τώρα αν εσύ λες διαφορετικά πράγματα κι εγώ τελειώς άλλα... γάμησέ τα... πρέπει να κεράσεις κάνα κρουασαν στο ciao και να έχεις κάνει και μπάνιο και θα τα βρούμε...



  9. #24
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Το σημαντικότερο είναι οτι δεν εχει βγάλει διάγραμμα μίγματος ώστε να ξέρει ο Λάμπρος αν το μηχανάκι του ειναι σωστά ρυθμισμένο.
    Μάλλον η δυναμομέτρηση εγινε με την προσφορά ε?
    κανονικά θα πρέπει να γίνει δυναμομέτρηση ώστε να φανούν οι κοιλιές στο διάγραμμα, μετά αν αμπει καυσαναλυτής και ρύθμιση καρμπυρατέρ ή injection και μετα ξανα δυναμομέτρηση και ούτω καθ' εξής...

    αλλά αυτό λέγεται jetting όπως ξέρεις...

    η απλή δυναμομέτρηση είναι ανεβαίνεις, μετριέσαι, φεύγεις... απλά πράγματα...


    ΥΓ: το παπάκι με την leovince που φτιάξατε από αυτό το συνεργείο δεν έχει περάσει?



  10. #25
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Δεν λέει 187. Αυτη ειναι η ταχύτητα οπου εχει την μέγιστη ιπποδύναμη στο τύμπανο.
    Δεν σημαίνει οτι δεν ανεβάζει κι αλλα χιλιόμετρα. Εχει βγάλει λίγο λιγότερα από 220 απ οτι δείχνει.
    Τα 220 δείχνει πως τα βγάζει με -10 άλογα από τα ψηλά του. Γύρω στα 52 HP αν βλέπω καλά...... Δεν ξέρω μάγκες. Λίγα μου φαίνονται, αλλά εσείς οι μηχανολόγοι κάτι θα ξέρετε παραπάνω.



    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #26
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Γύρω στα 52 HP αν βλέπω καλά......
    περίπου 67 θες να πεις ή μάλλον πρέπει να δεις...

    ακόμα κι όταν περνάει το peak της ιπποδύναμης το μηχανάκι ανεβάζει κι άλλο ταχύτητα...

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra


    επίσης την απώλεια του 10% της ιπποδύναμης από τον στρόφαλο-κόκκινο μέχρι τον τροχό-ροζ/μωβ ~72 ---> ~66 ίππους την θεωρείς υπερβολική ? γιατί εμένα μου ακούγεται φυσιολογική διαφορά...


    Την θεωρω φυσιολογικοτατη και χαιρομαι που συμφωνουμε.
    Αλλωστε οι μετρησεις δρομου με το μηχανακι του Λαμπρου και το δικο μου με εκαναν να πιστευω οτι του λαμπρου ειναι κακορυθμισμενο.

    Την μαυρη μαλακια στο τελος θεωρω ανουσια και κοντολογις κοροιδια για πολλους και διαφορους λογους.

    Οσο για την σκατενια ροη του λογου μου (που παραδοξως μπορεσες και την παρακολουθησες επιτυχως μπραβο) ,πρεπει να ξερεις οτι ειναι αποτελεσμα πολλως παραγοντων οπως η εμφυτη μου αδυναμια να πληκτρολογησω γρηγορα (οπως και να διαβασω γρηγορα ολες τις διαφορετικες απαντησεις) σε ενα μοτοσυκλετιστικο θεμα που με ενδιαφερει τοσο, ωστε ο νους να προτρεχει του χεριου, το οποιο δυστυχως δεν ειναι μαθημενο στο μεγαλα κειμενα των 2 ωρων που γραφει ενας μοντερειτορ των Αναζητησεων-Σκεψεων-Προβληματισμων.

    Ξερεις αυτων των ωραιων κειμενων/εκθεσεων με τον μεστο λογο και την πολυ ωραια συνταξη που σου κλεβουν χρονο απο τις μοτοβολτες που θα επρεπε να κανεις λιγο πιο συχνα ειναι η γνωμη μου.

    Οπως επισης και απο τις δυο απαξιωτικες αραδες ενος μοντερειτορ των ανεκδοτων κυριολεκτικα που παραμενει μοντ μονο και μονο γιατι δεν εχει κατι καλυτερο να κανει με την μοτοσυκλετα του.

    Αν λοιπον συμφωνουμε για τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης τοτε ελα να σε κερασω καποια στιγμη κρουασαν, αλλα μην ξεχασεις να πλυθεις και να βαλεις και πολυ ταλκ.
    Γιατι μου αρεσουν οι στεγνες....
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  13. #28
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    κανονικά θα πρέπει να γίνει δυναμομέτρηση ώστε να φανούν οι κοιλιές στο διάγραμμα, μετά αν αμπει καυσαναλυτής και ρύθμιση καρμπυρατέρ ή injection και μετα ξανα δυναμομέτρηση και ούτω καθ' εξής...

    αλλά αυτό λέγεται jetting όπως ξέρεις...

    η απλή δυναμομέτρηση είναι ανεβαίνεις, μετριέσαι, φεύγεις... απλά πράγματα...


    ΥΓ: το παπάκι με την leovince που φτιάξατε από αυτό το συνεργείο δεν έχει περάσει?


    To συγκεκριμένο δυναμόμετρο βγάζει και διάγραμμα αναλογίας μίγματος συνδέοντας τον καυσαναλυτη.
    Το ξέρω γιατί το έχω δεί. Δεν μιλάω για ρυθμίσεις, απλά αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης.
    Νομίζω οτι με μια συγκεκριμένη προσφορά που εχει γίνει, πολύ καλή τιμή, δεν γίνεται αυτη η μέτρηση.

    Ναι το παπί ειναι συχνά εκεί, ο κάτοχος του ειναι κολλητός του Βασίλη.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #29
    Αμελές μέλος Το avatar του/της Alki_Viades
    Εγγραφή
    12/05/2003
    Μηνύματα
    414
    Ρε μαγκες τωρα προβληματιστηκα, εκανα κι εγω δυναμομετρηση στην εκθεση με την προσφορα ως εξης:

    2 περασματα με τεταρτη ταχυτητα, διαγραμα ιπποδυναμης & ροπης, χωρις αναλυση καυσαεριων

    και βγηκε το παρακατω. Τωρα ομως αναρωτιεμαι, η ενδειξη αυτη ειναι στον τροχο ή στον δρομο; Λογικα το 2ο, σωστα;


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2007-04-21 sv1000s dyno a.jpg 
Προβολές:	116 
Μέγεθος:	91,7 KB 
ID:	85997

  15. #30
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Alki_Viades
    η ενδειξη αυτη ειναι στον τροχο
    Στον τροχό φίλε. Είναι dyno αυτό το δυναμόμετρο.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF