Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 22 από 22

Θέμα: ΥΑΜΑΗΑ - ΣΕΡΒΙΣ με βάση τον ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

  1. #16
    Εγώ καθότι κάποια στιγμή διάβαζα μάνιουαλς αντί για κόμιξ θα σας πω να κάνετε ότι λένε αυτά, και να επιμένετε να είσαστε μπροστά και να τσεκάρετε τί κάνει ο μηχανικός στη μηχανή σας. Θα γλιτώσετε από ένα κάρο μαλακίες.


    Παίρνωντας ένα τηλεφωνάκι σε 3 εξουσιοδοτημένα, μου είπε ο κάθε πικραμένος μηχανικός τη μαλακία του, και αποφάσισα όπως πάντα να το κάνω μόνος μου το service, και κάποια στιγμή να βρώ ένα μηχανικό με καυσαναλυτή και να τσεκάρω τί έκανα. Άμα σε κόψει η ανάγκη να φτάσεις στα μπουζί, οι βαλβίδες δίπλα είναι για τσεκάρισμα.

    Η αγωνιστική χρήση μόνο δικαιολογεί υποδιπλασιασμό σέρβις (αγωνιστική λέμε, όχι 5 λεπτά άνοιγμα και μετά κότα), συχνότερη αλλαγή λαδιών όμως μπορεί να είναι αναγκαία και ένας τρόπος να δεις άμα χρειάζεται είναι να τσεκάρεις το κιβώτιο άμα παρασκλήρυνε.

    Τα μπουζί παραδοσιακά τα πετάω κάθε χρόνο πάντως, τα υγρά φρένων και ψυγείου επίσης.


    Πολλές φορές όταν πρωτοκάνω κάτι σε καινούρια μηχανή, μου παίρνει πολλαπλάσιο χρόνο, αλλά είμαι ψείρας.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harlek
    Εγγραφή
    28/08/2005
    Μηνύματα
    222
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer


    Και καλά τα διαστήματα είναι προσαρμοσμένα στις ελληνικές συνθήκες..
    Και τι έχουν δηλαδή οι ελληνικές συνθήκες; Όποιος έχει πάει σε ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις (Ρώμη, Παρίσι κ.λπ.) θα έχει διαπιστώσει ότι σε πολλές περιπτώσεις το κυκλοφοριακό της Αθήνας ωχριά μπροστά τους!

    Προσωπικά δεν έχω ΚΑΜΙΑ αμφιβολία ότι τα service συχνότερα από όσο ορίζει η μαμά εταιρεία είναι περιττά. Για να μην πω ότι βλάπτουν κιόλας, γιατί ως γνωστόν μετά το συνεργείο και την επέμβαση του μηχανικού ακολουθεί η πιο επικίνδυνη περίοδος για να πάθεις ζημιά, αφού βγαίνουν στη φόρα τυχόν λάθη του.

    Αν τώρα κάποιοι ρομαντικοί πιστεύουν ότι τη στρατηγική Service της Yamaha Hellas (και οποιαδήποτε άλλης αντιπροσωπείας) δεν την καθορίζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ η μεγιστοποίηση του κέρδους της, ας ρυθμίζει βαλβίδες και κάθε 5000χλμ!

    Και μην ξεχνάτε ότι μεγιστοποίηση κέρδους δε σημαίνει μόνο να τους σκάμε πολλά ?, αλλά και να απασχολούνται λίγο, πουλώντας αναλώσιμα. Γι' αυτό και δουλειές τύπου αλλαγή λαδιών, μπουζί, τακάκια κ.λπ. είναι βούτυρο στο ψωμί τους...

    * ΥΓ και φυσικά πατάνε πάνω στην ψυχολογία του πελάτη "Άσε καλύτερα μη χάσω την εγγύηση κι έχω μπλεξίματα", "να έχω το κεφάλι μου ήσυχο" κ.λπ.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    αυτη η παπαραλογια για τις ελληνικες συνθηκες πρεπει να σταματησει.

    δηάδη αυτος που μενει στο Νευροκοπι και αυτος που μενει στην καλαματα δεν εχουν διαφορετικες ειδικες συνθηκες εντος ελλαδας?

    ο ασχετος τεχνικος διευθυντης της εκαστοτε αντιπροσωπειας βγαζει ειδικη οδηγια στο τοπικο εξουσιοδοτημενο συνεργειο για το ποτε θα γινεται η αλλγη λαδιων και μπουζι?
    η απαντηση ειναι οχι..
    δηλ η νοτια Ιταλια,Ισπανια,Γαλλια, κτλ ποσο διαφορετικο κλιμα εχει απο την ελλαδα?

    εχει σφιξει το κερδος που εχει το καθε λαμογιο που ανοιγει αντιπροσωπια και μικρενουν τα sevice να βγαλουν κανα νοικι..
    ε παρτε απ εξω τα λαδια,τα μπουζι,τα παραφλου,τα τακακια,τα υγρα φρενων οπου θα τα παρετε σε πολυ χαμηλοτερες τιμες και πηγαιντε στην αντιπροσωπεια να χρεωσουν μονο εργασια...
    ζητηστε πριν την εργασια το κοστος και αν δειτε οτι ειναι υπερβολικο πειτε οτι θα πατε αλλου.
    αυτοι απο το να σας χασουν απο πελατη τελειως θα κοψουν κατι...
    αυτο εκανα 6 χρονια οπου το αμαξι ηταν σε εγγυηση..
    η μηχανη κατα 80% των εργασιων γινεται απο εμενα..και ειναι εκτος εγγυησης.
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  4. #19
    Καυλαντης ! Το avatar του/της R-1nas
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    457
    Diavasa kai ego to service manual tis R1 mou kai elege teleios diaforetika pragmata, alla to service sta 10.000xlm pou allaksa kai mpouzi edosa 150e.

    Ama theleis mporo na sou protino enan poly kalo ston peiraia kai filotimo ANTHROPO na pigeneis to mixanaki sou kai na eisai isixos.

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/11/2002
    Μηνύματα
    14
    Επειδή δεν έβγαλα άκρη ρε παιδιά τελικά με τα σέρβις...
    Έχω ένα fz6 '06 με 8500km
    Πότε πρέπει να κάνω σέρβις?στα 10000 ή στα 12000?
    Τί θα πρέπει να αλλάξω?Πόσο περίπου θα πάει?

    Thanx!

    Υ.Γ. Ξέρετε κανένα καλό εξουσιοδωτημένο στο Π.Φάληρο ή κάπου στα νότια προάστια?

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της pavlaras1
    Εγγραφή
    17/07/2004
    Μηνύματα
    493
    Να σας πω και εγω τα προσφατα μου νεα, με τα επισημα απαραδεκτα σερβις τις YAMAHA.

    Πριν απο δυο μηνες πηγα να κανω ενα γενικο σερβις και μου αλλαξαν μπουζι με προσθεσαν παραφλου και λαδι μου ρυθμισαν και το ρελαντι στις 2000 στροφες.

    Τον προηγουμενο μηνα το πηγα ξανα για να μου αλλαξουν την εξατμιση και
    μαζι με αυτην μου αλλαξαν και το μπουζι και μου χαμηλωσαν το ρελαντι απο τις 2000 στροφες στις 1000.

    Με αποτελεσμα με το που παταω φρενο για να χαμηλωσω - κοψω ταχυτητα μου σβηνει ενω κινουμε με καμια 20 χ/ω, πρωτου καν καταφερω να σταματησω την μηχανη και οχι μονο αυτο αλλα αν θελησω να επιταχυνω δεν μπορω γιατι πρεπει να σταματησω τελειως το μηχανακι και μετα να το ξανα βαλω μπρος.

    Οταν τους ρωτησα γιατι μου αλλαξαν το μπουζι τοσο γρηγορα μου απαντησαν οτι ηθελε αλλαγμα.

    Τοτε του ζητησα να μου το δωσει το παλιο να το δω και δεν το ειχε λεει διοτι το πεταξε.

    Τι να πω!!!.

    Ολα τα επισημα σερβις τις Yamaha εδω τουλαχιστον στην Θεσσαλονικη ειναι απαραδεκτα κατα την γνωμη μου παντα.

    Παντα το παω για καποιο προβλημα που εχει και οταν φευγω το παιρνω με αλλο προβλημα.

    Οπως οταν το ξανα πηγα να μου ανεβασουν παλι το ρελαντι, το πηρα με προβλημα στην μανιβελα.

    Οποτε χρησιμοποιω την μανιβελα για να ξεκινησω μιας και η μιζα μου την κανανε να μην δουλευει καθολου.

    Η μανιβελα με το που την πατας για να ξεκινησει μενει κατω και δεν επανερχεται στην αρχικη της θεση.

    Γιαυτο πρεπει να την ξανα σηκωσεις με το χερι ή με το ποδι και μετα παλι ξανα να κανεις το kick start για να παρει εμπρος η μηχανη.

    Εχω την εντυπωση οτι το προβλημα ειναι στο ελατηριο επαναφορας της μανιβελας.

    Πρεπει να ειναι η πολυ χαλαρο ή να μαλακωσε ή να χαλασε ή να εσπασε ή δεν ξερω τι αλλο μπορει να ειναι.

    Βλεπω τι κανουν στο εξωτερικο διαφορα συνεργεια που βελτιωνουν μηχανακια και βλεπω και τα συνεργεια τις Ελλαδος που δεν μπορουν να τα κανουν ουτε μια σωστη απλη συντηρηση.

  7. #22
    Δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα όπως σε πολλά άλλα πράγματα έτσι και εδώ φαίνεται η έλλειψη επαγγελματισμού που μας διακρίνει και βέβαια αυτό το κάτι στο οποίο διακρινόμαστε είναι η ΛΑΜΟΓΙΑ. Το μόνο που σκεφτόμαστε είναι το πως θα τα πάρουμε απ΄τον άλλο και να τον πιάσουμε κορόιδο (νοοτροπία κότας). Εγώ εκεί που αγόρασα την μηχανή μου είπαν ότι η πρώτη αλλαγή λαδιών είναι στα 500 χιλιόμετρα γιατί είναι καλύτερα σε αντίθεση με τον κατασκευαστή ο οποίος δίνει την πρώτη αλλαγή λαδιού στα 1000 χλμ. Σκεφτήτε λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι που σε κάθε μηχανή που πουλάνε (καινούργια ή μεταχειρισμένη ) έχουν και κάποια σέρβις παραπάνω γιατί απλά έτσι κάνουν εκείνοι. Εννοείται βέβαια ότι εγώ έκανα σέρβις με βάση το βιβλίο του κατασκευαστή δηλαδή στα 1000 χλμ.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF