φίλε μου τότε το μηχανάκι μου έχει σίγουρα εναν καταλύτη!!! γιατί απλά έχει αυτούς τους σωλήνες!!
αν δω ότι έχουν και οι εξατμίσεις τότε.......................................................
θα πρέπει να τις αλλάξω!!!!
φίλε μου τότε το μηχανάκι μου έχει σίγουρα εναν καταλύτη!!! γιατί απλά έχει αυτούς τους σωλήνες!!
αν δω ότι έχουν και οι εξατμίσεις τότε.......................................................
θα πρέπει να τις αλλάξω!!!!
99,9% οι καταλύτες είναι μέσα στην εξάτμηση γι αυτό και είναι τόσο βαριές. Εαν το δικό σου δεν έχει κάποιο καζανάκι από κάτω, όπου θα βρισκοταν ο καταλύτης, τότε δεν μπορεί να βρίσκεται πουθενά αλλού.
Οι σωλήνες που λες και αν κατάλαβα καλά βρίσκονται πριν τα τελικά ενώνοντας το κύκλωμα, απλά εξισορροπούν την πίεση των καυσαερίων στα τελικά και υπάρχουν σε όλες τις μηχανές σε διαφορετικό σημείο απλά.
Ο καταλύτης βρίσκεται ΠΑΝΤΑ σε ενδιάμεσο σημείο έτσι ώστε το 100% των καυσαερίων να περνά από μέσα του.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
ΔΕΝ έχει άλλο καζανάκι!!!
οπότε μάλλον έχω 2 καταλύτες!!!! στους σωλήνες και στις εξατμίσεις!!!
αλλά για σίγουρα θα διαβάσω αύριο επάνω στις εξατμίσεις αν γράφει κάτι για καταλύτη!!!
θα τις βγάλω και φωτό και θα τις ποστάρω να μου πείτε και εσείς!!!
ΟΤΑΝ ΛΕΤΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ GS 1200 BMW ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΩΡΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΑΓΙΑΜΠΟΥΣΑ.ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΛΑΜΔΑ.(ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ).ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΧΑΓΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ.ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΩΝ ΣΩΛΗΝΩΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΤΑΛΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΑΚΑΥΤΩΝ ΒΕΝΖΙΝΩΝ.ΕΝΑΣ ΨΕΥΤΟΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΕΝΝΟΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΛΑΜΔΑ.
ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.
Καταλύτες είναι είτε με αισθητήρα λ είτε χωρίς. Αλλα χωρίς τον αισθητήρα δεν κάνουν σοβαρή δουλειά. Από την άλλη το 1999 οι γιαπωνέζοι δεν έβαζαν σε καμία μηχανή τους αισθητήρα λ.
Πάντως γιατί δεν κοιτάς τους σωλήνες που λες? Εγώ δεν πιστευω ότι έχει καταλύτη εκεί μέσα. Ή το κοίταξες και έχουν? Πάντως εαν είναι κατι από τα δυο ευκολα διορθώνεται.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
όπως καθόμαστε στο μηχανάκι στον δεξιά σωλήνα έχει αισθητήρα λ(ένα παπαράκι που μοιάζει με μπουζί και ξεβιδώνει) αλλά δεν πάει πουθενα!!
τον έχει επάνω ο δεξιός σωλήνας είμαι 100% σίγουρος για αυτό.
για αυτό που δεν είμαι είναι οι εξατμίσεις τις οποίες θα δω αύριο!!
Αν η σωληνα αυτη ειναι απο μοντελο 2002 και μετα και ειναι η δεξια τοτε εχει καταλυτη μεσα.Αν και το χταποδι σου ειναι απο 2002 μοντελο απο την αριστερη πλευρα εκει που τελιωνει το χταποδι και ενωνεται με την σωληνα(κανει ενα στρογγυλο εξωγκομα το χταποδι)βρισκεται ο αλλος καταλυτης.Αν εχεις το μαμα χταποδι,αυτο εχει τετοιο σωληνα (μαυρο ομως )μονο απο δεξια,απο την αριστερη πλευρα το χταποδι ειναι ενιαιο μεχρι το τελικο και αν δεν κανω λαθος καταλυτη εχουν μονο τα 2001 και μετα μοντελα.Να εχεις τοσα λιγα αλογα εξαιτιας των καταλυτων αποκλειεται,επισης να ειναι κλειστο με 130 ροδα αποκλειεται παλι.Ή λαθος στην δυναμομετρηση εγινε ή εχεις καποιο προβλημα.Παιζει και κατι ακομα το μηχανακι σου να ειναι μια χαρα,να στο παρουσιαζει ετσι αυτος που εκανε την δυναμομετρηση για να σε ψησει να στο φτιαξει και καλα,να σου παρει τα ευρω και μετα να στο δυναμομετρησει κανονικα για να σου δειξει οτι δηθεν το εφτιαξε και ειχε και καλα αυτο το προβλημα.Τελος πιστευω αν ειχε μονο 130 τροχο θα φαινοταν στο δρομο με την πρωτη βολτα που θα εκανες.Αρχικά δημιουργήθηκε από david xaza
ξέρει κανείς να μου πεί το 99άρι μπούσα που έχει τον καταλύτη? η δεν έχει?
γιατί το λέω.
υπαρχει περιπτωση το μηχανακι μου να εχει 2 καταλυτες!!!
πριν με κράξετε να σας πω τι εννοώ.
οι εξατμίσεις πανε 4 σε 2.
απο τις 4 φεύγουν 2 σωλήνες οι οποίες ενώνουν τα τελικά.δλδ μετα το χταπόδι και πρίν τα τελικά υπαρχουν 2 σωλήνες για να τα ενώνουν.
αν υποθέσουμε ότι αυτοι οι σωλήνες ειναι καταλύτες(γιατί μάλλον έχουν αλλαχτεί και είναι από πιο καινούργιο μοντέλο) και υπάρχουν και καταλύτες μεσα στις εξατμίσεις τότε τι γίνεται?
μήπως το μηχανάκι φιμώνεται πολύ και δεν μπορεί να αποδόσει?
βάζω μια φωτό απο τους σωλήνες που λέω για να καταλάβεται.
ΣΤΑ 350 ΧΛΜ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΟΝΑΞΙΑ!!!
www.bikepics.com/members/vicxx11/
κοιτα φιλε αυτο το χταποδι εχω!!!
δεν ξερω αν το χταποδι ειναι της μανας η το εχουν αλλαξει!!
μου ειπανε οτι μπορει να μην δουλεψανε τα ram air.
δλδ να μην εστελνε τον απαιτουμενο αερα ο ανεμηστηρας αν το καταλαβες τι εννοω!!!γιατι το δυναμομετρο δεν μπορει να στειλει αερα με πχ 250χλμ/ω,τον ανεμιστηρα τον εχει απλα για να κρυωνει το μηχανακι.
απο ενα ξενο φορουμ μου ειπαν οτι σε περιπτωση που δεν λειτουργουν τα ram air ειναι 15 αλογα κατω!!
![]()
Δεν φαινεται καλα,ειναι πολυ ταλαιπωρημενο,ειναι μαμα απλα το εχουν λυσει ολοκληρο,κοιτα το νουμερο δυο στην φωτο(Sorry πολυ προχειρο) εκει εχει κολιε και βγαινει η σωληνα,στα σημεια με το νουμερο ενα ειναι οι καταλυτες.Τωρα οσον αφορα τις δυναμομετρησεις ολες αναφερονται σε στατικη μετρηση χωρις να δουλευει το ram-air,καποια δυναμομετρα εχουν καποια υποβοιηθηση αερα αλλα ειναι αμελητεα και θεωρητικα εν κινηση με το ram-air να δουλευει υπαρχει μια αυξηση του 7-10 % αναλογως το μηχανακι.Ξεχασε το οτι δεν δουλευει το ram-air και για αυτο τα 130 αλογα που λες ειναι σωστα,επρεπε να εχεις τουλαχιστον 152+ αλογα σε dynojet αλλιως κατι παιζει ψακτο φιλε μου ειναι κριμα.Αρχικά δημιουργήθηκε από david xaza
κοιτα φιλε αυτο το χταποδι εχω!!!
δεν ξερω αν το χταποδι ειναι της μανας η το εχουν αλλαξει!!
μου ειπανε οτι μπορει να μην δουλεψανε τα ram air.
δλδ να μην εστελνε τον απαιτουμενο αερα ο ανεμηστηρας αν το καταλαβες τι εννοω!!!γιατι το δυναμομετρο δεν μπορει να στειλει αερα με πχ 250χλμ/ω,τον ανεμιστηρα τον εχει απλα για να κρυωνει το μηχανακι.
απο ενα ξενο φορουμ μου ειπαν οτι σε περιπτωση που δεν λειτουργουν τα ram air ειναι 15 αλογα κατω!!
![]()
ΣΤΑ 350 ΧΛΜ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΟΝΑΞΙΑ!!!
www.bikepics.com/members/vicxx11/
θα παω και αλλου να το δυναμομετρησω!! γιατι.....
επιασα 301χλμ στο κοντερ..(μετα δεν την παλευα)
με ενα zx12 που ανοιξα το οποιο τουλαχιστον φοραγε after market εξατμισεις δεν μου εφευγε...
το δυναμομετρησα σε fuchs δυναμομετρο.
τωρα θα παω σε dynojet.
300 στο κοντερ του BUSA ειναι πολυ λιγα(ΓΥΡΩ ΣΤΑ 275-280 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ) και υποθετω με 5η?Τα fuchs δεν εχουν μεγαλες διαφορες απο τα dynojet.Οσο για το ανοιγμα δεν μπορεις να το θεωρησεις απολυτο.Μετρανε παρα πολα τεκμηρια σε καθε ανοιγμα.Μπορει να πετυχεις δωδεκαρι που να το περνας,που να σε περναει,που να πηγαινετε μαζι.Στη παραπανω φωτο που εβαλες δεν φαινεται ο αισθητηρας Λ που ελεγες,επισης η αλλη φωτο δεν ειναι δικη σου τελικα.Και ενα τελευταιο τι εννοεις "δεν την παλευα"Αρχικά δημιουργήθηκε από david xaza
θα παω και αλλου να το δυναμομετρησω!! γιατι.....
επιασα 301χλμ στο κοντερ..(μετα δεν την παλευα)
με ενα zx12 που ανοιξα το οποιο τουλαχιστον φοραγε after market εξατμισεις δεν μου εφευγε...
το δυναμομετρησα σε fuchs δυναμομετρο.
τωρα θα παω σε dynojet.
ΣΤΑ 350 ΧΛΜ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΟΝΑΞΙΑ!!!
www.bikepics.com/members/vicxx11/
με 6η ημουν(απο ρεπριζ) αλλα οχι σπασμενος γιατι δεν την παλευα απο τον αερα!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από vic13r
300 στο κοντερ του BUSA ειναι πολυ λιγα(ΓΥΡΩ ΣΤΑ 275-280 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ) και υποθετω με 5η?Τα fuchs δεν εχουν μεγαλες διαφορες απο τα dynojet.Οσο για το ανοιγμα δεν μπορεις να το θεωρησεις απολυτο.Μετρανε παρα πολα τεκμηρια σε καθε ανοιγμα.Μπορει να πετυχεις δωδεκαρι που να το περνας,που να σε περναει,που να πηγαινετε μαζι.Στη παραπανω φωτο που εβαλες δεν φαινεται ο αισθητηρας Λ που ελεγες,επισης η αλλη φωτο δεν ειναι δικη σου τελικα.Και ενα τελευταιο τι εννοεις "δεν την παλευα"
Με εχεις μπερδεψει μιλας για 130 αλογα τροχο και ανοιγεις με 6η εως 300 κοντερ και πας μαζι με 12αρι με εξατμιση δυστυχως δεν γινεται καπου τα χεις μπερδεψει!!Αρχικά δημιουργήθηκε από david xaza
με 6η ημουν(απο ρεπριζ) αλλα οχι σπασμενος γιατι δεν την παλευα απο τον αερα!!!![]()
![]()
ΣΤΑ 350 ΧΛΜ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΟΝΑΞΙΑ!!!
www.bikepics.com/members/vicxx11/
λοιπον!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από vic13r
Με εχεις μπερδεψει μιλας για 130 αλογα τροχο και ανοιγεις με 6η εως 300 κοντερ και πας μαζι με 12αρι με εξατμιση δυστυχως δεν γινεται καπου τα χεις μπερδεψει!!![]()
![]()
μετα την δυναμομετρηση εψαχνα διαφορους τροπους για να δοκιμασω το μηχανακι μου κατα ποσο ηταν αξιοπιστη η δυναμομετρηση που εκανα.
ετσι λοιπον μια μερα στην εθνικη συναντησα ενα zx12 με το οποιο και ανοιξα!
εφτασα μεχρι τα 300χλμ(στο κοντερ) και μετα εκοψα.παρατηρησα οτι το 12αρι δεν μου εφευγε.
ετσι λοιπον σκεφτηκα οτι δεν μπορει να βγαζει μονο 130(το δικο μου) τροχο και κατι αλλο εγινε στην δυναμομετρηση!!
μια απαντηση ειναι οτι δεν δουλεψανε τα ram air καθολου η ο τυπος μου εδειξε λιγοτερα αλογα υποτιθετε για να μου πασαρει εξατμισεις - φιλτρα κ.α.
δεν λεω εχω πιο γρηγορο μηχανακι απο το 12 αλλα ξερω οτι και αυτο βγαζει 175 αλογα οσο και το μπουσα.
ετσι λοιπον το πηρα σαν μετρο συγκρισης με το δικο μου!
καποια στιγμη θα παω να το δυναμομετρησω παλι αλλου!