Καλημέρα σας.
Με χαρά και δημιουργικότητα.
Καλή Διάθεση σε όλους. 'οσο σκ@τ@ και να είναι τα πράγματα γύρω μας, μόνο καλύτερα μπορούν να γίνουν έτσι.
Χαμογελάστε είναι μεταδοτικό!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
προσοχή στους πάγους!!!
καθόλου βάρος στα χέρια, το βάρος στηρίζεται με τη μέση (καλοί μου ραχιαίοι), όπου παρουσιασθεί ολίσθηση πίσω τροχού ανασηκωνόμαστε ελαφρά (λίγους πόντους απο τη σέλα) για να μη μας κλωτσήσει το μηχανάκι, και προσπαθούμε να κλείσουμε το γκάζι όσο μα όσο πιο αργά γίνεται (σχεδόν δε το κλείνουμε καθόλου) ,επίσης προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη μοτό όσο πιο όρθια γίνεται (σε κατακόρυφη θέση) (το ίχνος (η σκιά της οταν ο ήλιος είναι ακριβώς απο πάνω μας) της να περνά απο τα σημεία επαφής του ελαστικού με το οδόστρωματος)
στο φρενάρισμα επίσης όλη τη δύναμη της αδράνειας μας τη κρατάμε σφίγγοντας με προσαγωγούς και γόνατα πάνω στο ρεζερβουάρ, επίσης μπορόυμε να κοντράρουμε τα πέλματα μας με τη καμάρα στα μαρσπιέ .
και προσπαθούμε παράλληλα να κατεβάζουμε και ταχύτητες για να διατηρείται η μοτο δεμένη στο οδόστρωμα.
όταν γίνονται κατεβάσματα (κάτι που πολύ το κάνουν λάθος) προσπαθούμε να μειώσουμε όσο το δυνατόν πιο πολύ το χρόνο που πατάμε το συμπλέκτη δίοτη το μηχανάκι είναι λυμμένο και ανεξέλεγκτο (νευρικό). πολλοι το κάνουν για να μπεί πιο μαλακά η ταχύτητα. για να μπεί καλύτερα ρίξτε μια μικρή ξερογκαζιά (μαρσάρισμα)μικρή την ώρα που πατάτε το ποδόπληκτρο για να συντονισθεί ο κινητήρας , μαζί και το κιβώτιο και να κουμπώσει πιο έύκολα η ταχύτητα. Μη λύνεται την μοτό!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ![]()
![]()
![]()