Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 63

Θέμα: Motor Kote

  1. #16
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Τι λε ρε πούστη μου ...???:hypnotize :hypnotize


    Ρεεε βάσει ποιων ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ μεθόδων παίρνει αυτά τα αποτελέσματα, ρωτάω !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #17
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τι ακριβώς είναι αυτό το "ASTM Μέθοδοι" ??

    Afise Salinikie Tis Malakies ....



  3. #18
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    Να σας πω την δικια μου εμπειρια.

    Σε ανα παπι που ειχα και εχω ακομα, ειχα βαλει αυτο το βελτιοτικο. Αποτελεσματα
    Μια πιο ομαλη λειτουργεια ου μοτερ
    μια ελαφρια βελτειωση της αποδοσης
    Καμια παρατιριση για οικονομια καυσιμου
    Οταν μετα απο 20,000 και συνολικα70000χιλ, ανοικτηκε το μοτερ(προλιπτικα)
    ολα μεσα ηταν αρκετα πιο καθαρα απο οτι περιμεναμε(βαλβιδες , πιστονια κ.α)
    Και πιο συμαντικο.οταν εχασα τα λαδια απο το μοτερ , χωρης να παρω πρεφα ΤΙΠΟΤΑ!!! εκανα περιπου 20 χιλ και μετα κολλησε το μοτερ



    Υ.Γ. Δεν το πουλαω , δεν το εισαγω , δεν εχω κανενα οφελος αν θα πουλησει η οχι.
    Απλα για να μην παρεξηγιθω που γραφω καλα λογια
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από S705
    Να σας πω την δικια μου εμπειρια.

    Σε ανα παπι που ειχα και εχω ακομα, ειχα βαλει αυτο το βελτιοτικο. Αποτελεσματα
    Μια πιο ομαλη λειτουργεια ου μοτερ
    μια ελαφρια βελτειωση της αποδοσης
    Καμια παρατιριση για οικονομια καυσιμου
    Οταν μετα απο 20,000 και συνολικα70000χιλ, ανοικτηκε το μοτερ(προλιπτικα)
    ολα μεσα ηταν αρκετα πιο καθαρα απο οτι περιμεναμε(βαλβιδες , πιστονια κ.α)
    Και πιο συμαντικο.οταν εχασα τα λαδια απο το μοτερ , χωρης να παρω πρεφα ΤΙΠΟΤΑ!!! εκανα περιπου 20 χιλ και μετα κολλησε το μοτερ



    Υ.Γ. Δεν το πουλαω , δεν το εισαγω , δεν εχω κανενα οφελος αν θα πουλησει η οχι.
    Απλα για να μην παρεξηγιθω που γραφω καλα λογια

    τελικα κολλησε, δε κολλησε??

    ε το πουλο!!!



    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  5. #20
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    S705 twra 8a to bazes sto aprilia?

    osoi lete gia patinarisma milame gia sobaro problhma h apla mia mikrh diafora?

    diabasa gia ena xt600 sto boost tou 0-300 kai o mhxanikos to ekane 686...
    anefere to motor kote kai eipe oti to empisteuetai plhrws....
    mallon 8a ton parw thlefwno na ton rwthsw kai 8a sas pw nea....

    mhn biasteite na to balete..

  6. #21
    Μάλιστα .... να πω δυο λόγια για την ιστορία .

    Τα πρώτα αντί-τριβηκκά , βγήκαν για μηχανές αεροσκαφών και είχαν βάση τεφλον !!!!

    ΝΑΙ το ΤΕΦΛΟΝ πατινάρει ... αλλά τα αεροπλάνα δεν έχουν σασμάν ..


    Το ΚΟΤΕ και τα αδελφάκια του βασίζονται σε μικρο-σταγονίδια λαδιού, κατασκευασμένα σε τόσο μικρο μέγεθος, τα οποία λένε .... οτι εισχωρούν επιφανειακά στους πόρους των μετάλλων.

    Ναι παρακολούθησα ζωντανά επίδειξη με τριβή μετάλλων σε σημείο καταστροφής .

    χωρίς την χρήση του, τα μέταλλα πύρωσαν , με την χρήση του , τα μέταλλα απλά χαράχτηκαν.

    Τωρα , ξερόλας δεν είμαι , αλλά εάν τα προτερήματα φαίνονται μονό όταν οι συνθήκες που επικρατούν σε έναν κινητήρα είναι ..... μια εικόνα από τα καζάνια της κολάσεως, με το κλιματιστικό σβηστό .... τότε, όχι δεν το χρειάζομαι , διότι δεν χρησιμοποιώ την μηχανή μου , για κόντρες μοτοσυκλετών μέχρι τελικής πτώσεως του κινητήρα ..

    Βεβαια , στην περίπτωση μου , έχω υδρόψυξη στην μηχανή ... ίσως αυτός να είναι ο σοβαρότερος όλων των άλλων .. ΛΟΓΟΣ ... ο οποίος με κάνει να νοιώθω την μεγίστη αδιαφορία , για τέτοια γκάμα προϊόντων .


    .

  7. #22
    Eίχα βάλει στο ονοφάκι παλαιά, το πιο σημαντικό του πειράματος είναι ότι πετάς ένα φίλτρο λαδιού.

    Άμα ο κινητήρας είναι χάλι μαύρο και δεν ανοίγεις το γκαζάκι που και που (ή δέ βάζεις βενζίνα της προκοπής, ή έστω κάνα stabilizer βενζίνης μια στο τόσο), μπορεί να δεις διαφορά.


    Όσο για το άν θα το έβαζα στο 750...


    Τούτο δω παρόλο που δε κάνει μια πεντακοσάρα όπως ο συμπλέκτης ολίσθησης δεν είναι το ίδιο -το πατινάρισμα στο ανέβασμα κανένας δε το θέλει.

    Ντεν μπαίνει τέτοιο ή παρόμοιο πράμα στα λάδια μου.

  8. #23
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Εγω το εβαλα στο DR και στο κιβωτιο του RMX (διευκρινιζω γιατι απο εκει που το αγορασα, μου ειπαν οτι πολλοι το εβαλαν στο λαδι μιξης σε διχρονα σκουτερ...Εγω δεν ρισκαρω...)
    ΣΤο πρωτο καμμια διαφορα, στο δευτερο μαλακωσε ΠΟΛΥ το σασμαν...
    Αυτα...

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.068
    Τελικά το είχαμε λύσει το ενεργειακό πρόβλημα και δεν το είχαμε πάρει χαμπάρι.
    Τέτοια οικονομία.Και τόσα άλογα.
    Αν το βάλεται στο πηρούνι μπορεί να φύγουν και οι στατικές τριβές, τι ohlins και μ@λ@κίες.
    Πάντως και ένα καλό ξεμάτιασμα μπορεί να δώσει κανα 10% καλύτερη απόκριση στο γκάζι και 17,98% καλύτερη καύση.





















    ξεμάτιασμα ο "Στεφανος". Μικρό ξόρκι ιπποδύναμης 20€ , full extra τελετή και ματζούνι για +30 οκτάνια 60€, στο χώρο σας. 090-666666

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Στεφανε φαρμακειο εισαι θα το παω καλυτερα για αγιασμο...........

  11. #26

  12. #27
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από low__rider
    Παιδες απο καιρο το σκεφτομαι και γω και να το αγορασω και για το τουτου μου αλλα και για το μοτορι μου...

    Πολλα ταζει ομως!



    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΑΣΕΙ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
    ΜΕ ASTM ΜΕΘΟΔΟΥΣ


    Μείωση τριβής, θορύβου και θερμοκρασίας.

    Μείωση φθοράς 44% & κατανάλωσης 11,7%.

    Μείωση κόστους συντήρησης – επισκευής.

    Μείωση ρύπων καυσαερίου.

    Προστασία του κινητήρα από τα οξέα των λιπαντικών.

    Εύκολη εκκίνηση κινητήρα.

    Αύξηση ιπποδύναμης 18% και απόδοσης. :hypnotize (γιατι να βαλω φιλτρο και εξατμιση??)

    Παράταση της ζωής του κινητήρα.

    Εμποδίζει το κόλλημα ( μπλοκάρισμα ) των μεταλλικών εξαρτημάτων.


    Αν ολα αυτα ειναι αλληθεια λεει αρκετα...αλλα ποιος μου λεει οτι δεν ειναι π@π@ριες για να σκασω το 45ευρο! που δεν ειναι μονο γιατι θελω ενα για την μηχανη και ενα για το τουτου




    Κανεις που να το'χει βαλει και να ξερει??

    http://www.motorkote.gr/
    Ρε παιδιά αν έκανε κάποιους πιο μετριοπαθείς ισχυρισμούς άντε και να δίναμε καμία βάση άλλα έτσι όπως τα λέει πολύ χλωμό να είναι αληθινά.

    Από ένα site ενός αντιπροσώπου της Silkolene στην Αγγλία θυμάμαι να αναφέρει ότι στην πραγματικότητα οι απώλειες ενός κινητήρα από τριβές ολίσθησης αποτελούν πολύ μικρό ποσοστό των απωλειών. Ο μόνος τρόπος για να μειώσεις κατανάλωση και να αυξήσεις την ιπποδύναμη σε ένα κινητήρα παίζοντας με τα λιπαντικά είναι να βάλεις λεπτότερο λάδι. Αυτό θα μειώσει λίγο τις τριβές ολίσθησης (αμελητέο), θα αυξήσει τις φθορές στα δύσκολα (το φιλμ του καδιού σπάει πιό εύκολα), αλλά θα μειώσει τις σημαντικότατες απώλειες από το σύστημα λίπανσης.

    Από εκεί και πέρα σε κανονικές συνθήκες λίπανσης τα μέταλλα δεν ακουμπάνε μεταξύ τους (ανάμεσα τους υπάρχει το φιλμ του λαδιού). Αν βάλω μια προστατευτική επίστρωση στα μέταλλα τύπου kote, μπορεί να μειώσω την πρόσφυση του κανονικού λαδιού πάνω στα μέταλλα και τελικά να κάνω ζημιά. Σίγουρα όμως αυτά τα βελτιωτικά τριβής μπορεί να βοηθήσουν στις περιπτώσεις που το φιλμ του λαδιού καταρρέει (έλλειψη λαδιού, κακό λάδι, ταλαιπωρημένο λάδι, καρφωτές αλλαγές κτλ). Υπό κανονικές όμως συνθήκες αν κάνουν καλό ή κακό είναι πολύ συζητήσιμο.

    Έχω ακούσει κάποιους να ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιείται σε αγώνες αλλά εκεί μπορεί να έχει περισσότερο νόημα κυρίως αν χρησιμοποιούνται με 0-20 λάδια για να βγάλουν άλογα.

    Δεν είμαι ειδικός και ίσως λέω μπούρδες, αλλά εγώ στην δική μου δεν το βάζω και όχι γιατί φοβάμαι να μην πατινάρει ο συμπλέκτης. Αν θέλετε όμως να το χρησιμοποιήσετε και να μας γράφετε τις εμπειρίες σας δεν με πειράζει καθόλου.
    Δρομερός και τριάθλιος....

  13. #28
    9 στα 10 μηχανακια που το εχουν χρησιμοποιησει πατιναρισαν...με τα ματακια μου αυτο...

    αν το μοτερ σας ειναι σε καλη κατασταση τετοιου ειδους προσθετα ειναι απλως παντελως αχρηστα...

    αν απο την αλλη ειναι ενα βημα πριν τον γκρεμο δεν χανετε τιποτα...

    προσωπικα το μονο που προτεινω για τετοιες περιπτωσεις ειναι το NULON ενα ολλανδικο προιον που δεν εισαγεται πλεον και ειναι σχεδον καθαρο τεφλον...το εχω χρησιμοποιησει στον nosferatu(cb-1)μου στις 150.000 χλμ. και απο 1 λιτρο λαδι καταναλωση στα 1000 χλμ επεσε στα 250 ml...δεν πατιναρισε ποτε...τωρα εχει 370.000 χλμ. κι ακομη δουλευει μια χαρα...(καιει παλι σχεδον λιτρο αλλα δεν εχω αλλο nulon)...πολλες φορες εχει δουλεψει με μισο λιτρο λαδι (παιρνει 3.5) και δεν σκορπισε...ααα...ξεχασα...επισης πριν καμια 20αρια χιλιαδες χλμ. εβαλα ενα ρωσσικο προσθετο που βρωμαγε σαν βοθρος ,και metal 5 αλλα δεν μειωσαν καταναλωση λαδιου...παλιοκατασταση....

    p.s. βυρωνα πες τους τι εκανε στο srx σου ρε....

    :rotflmao: :rotflmao::
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #29
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    p.s. βυρωνα πες τους τι εκανε στο srx σου ρε....
    Εεεεεεεεεπ ...!!!

    (Όχι προστυχιές εδώ μέσα...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #30
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.718
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    p.s. βυρωνα πες τους τι εκανε στο srx σου ρε....
    Στην αρχή της δεκαετίας του 90.... είχα χρησιμοποιήσει ένα παρόμοιο πράμα Μ.Α.Ι ή κάπως έτσι.
    Θυμάμαι ότι ο πωλητής ορκιζόταν πως ένα μοτερ χωρίς λάδια, μπορεί να δουλεψει κανένα 10λεπτο; αν του είχε τοποθετηθεί ΜΑΙ πριν. Εκανε λοιπόν μια δοκιμή το περιοδικό MOTOSPORT σε ένα FZR400, το οποίο κόλλησε μετά από 100 μέτρα :rotflmao: :rotflmao:

    Κάποια στιγμή βάλαμε με τον rein το Nulon. Δεν θυμάμαι να βελτίωσε κάτι σημαντικό (μπορεί να κάνω και λάθος) γιατί το μοτερ δούλευε καλά, μέχρι την στιγμή που από :a31: μου το άφησα χωρίς λάδια και βρόντηξε.....
    Το μηχανάκι το πήγα οδικώς στο συνεργείο. Βέβαια έκανε σαν την Χαλυβουργική αλλά με πήγε.

    Τώρα απ΄το Nulon ήταν, θα σας γελάσω.....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. MotorKote (USA) / Motor Kote 100 ή Super Dynamic.
    από Dinos75 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2010, 05:40
  2. general motors
    από Alx 84 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2005, 10:47
  3. Motor show Utrecht Ολλανδια
    από afrotwin στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2005, 12:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF