zoro
οδηγω φορτηγο.,ταχι εκανα λιγο ./ειναι μαλακ...οι ανθρωποι εδω.
μην μου πεις παλιομιναρα οτι δεν θυμασαι εκεινο το γλυκο αγορι
γαμπρο του σωτου ...θα βαλω τον παγουλατο να σου ξεβιδωσει
τις ροδες.παλιοαλητη μαχανοβιε...
zoro
οδηγω φορτηγο.,ταχι εκανα λιγο ./ειναι μαλακ...οι ανθρωποι εδω.
μην μου πεις παλιομιναρα οτι δεν θυμασαι εκεινο το γλυκο αγορι
γαμπρο του σωτου ...θα βαλω τον παγουλατο να σου ξεβιδωσει
τις ροδες.παλιοαλητη μαχανοβιε...
dagazono
VINCERE................
φτηνα κτεβατια-επιπλα
www.kouketa.com
και τον γιωργο(ταριφα)να σε πτηξει στο καψωνι....
τιποτα δεν θυμασαι πια....![]()
τα πηρε ολα το τιμονι....![]()
![]()
![]()
dagazono
VINCERE................
φτηνα κτεβατια-επιπλα
www.kouketa.com
ρε παιδια με συνχωρειτε αλλα τι εισπραξη κανετε πανω κατω σε ενα 12ωρο στην αθηνα?
και ποσα χλμ.περιπου?
μιλαω για γενικη εισπραξη οχι τι μενει στην τσεπη!!!!
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΠΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ.....
μην ακολουθείς το μονοπάτι...πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από LIBYKOS
Οταν δεν έχει πορεία........
όταν δεν έχει συγκεντρώσεις..................
όταν δεν πέφτει ξύλο...........
όταν δεν γίνεται κάποια τρομοκρατική ενέργεια.............
όταν δεν περνάει κάποιος μεγάλος και έχουν κλείσει όλους τους δρόμους.......
τότε θα σε πάει περίπου 3 ευρώ η ώρα.
Φίλε : Πάτρα και πάλι Πάτρα, μην το συζητάς!
Θα σου πω ένα άλλο παράδειγμα :
Κατάγομαι από την Ιεράπετρα. Ξέρεις τι είσπραξη κάνουν τις περιόδους που δεν έχει κίνηση; Οχι κάτω από 70 ευρώ τη μέρα .Μιλάμε για 17 ταξί που εξυπηρετούν περίπου 35000 πληθυσμό.
Φαντάζεσαι τι είσπραξη κάνουν το καλοκαίρι........
edit : Διορθώνω το λάθος μου παραπάνω : Η είσπραξη είναι περίπου στα 12 με 15 ευρώ την ώρα, αν είσαι στον πόλεμο. αν δουλεύεις με ραντεβού αλλάζει.
LIBYKOS
ετσι μπραβο λεω και εγω 3 ευρω την ωρα?καπως μου φανηκε!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από LIBYKOS
edit : Διορθώνω το λάθος μου παραπάνω : Η είσπραξη είναι περίπου στα 12 με 15 ευρώ την ώρα, αν είσαι στον πόλεμο. αν δουλεύεις με ραντεβού αλλάζει.
εμεις εδω γυρναμε γυρω στα 8 ευρω την ωρα...
αλλα το καλο εδω ειναι οτι δεν κανουμε πολλα χλμ.
δηλαδη εγω σε μια καλη μερα που θα με παει η δουλεια θα κανω Ζ γυρω στα 120 ευρω
με 190χλμ.=50 ευρω στην τσεπη.
υ.γ χωρις διπλοφορτωματα.
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΠΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ.....
μην ακολουθείς το μονοπάτι...πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου.....
Μια που σε βρήκαμε για να λύσω και εγώ τις απορίες μου.Αρχικά δημιουργήθηκε από menos
runneras125 αυτο που μας αναφερεις δεν αντιπροσωπευει ολους τους ταξιτζηδες της Ελλαδος, σιγουρα ομως αποτελει ενα μεγαλο ποσοστο!! Πληροφοριακα..... Ο Ταξιτζης υποχρεουται να σε παει στον προορισμο σου ΜΟΝΟ οταν εχει λαβει απο σενα τηλεφωνικη κληση και οταν ειναι σε πιατσα. Εκει κοψε του τον κ... και εγω μαζι σουΑλλα απο την στιγμη που κινειται στον δρομο εχει το δικαιωμα της επιλογης, ειδαλως θα θεωρουνταν το ταξι ως ΚΤΕΛ 4 ατομων. Και ναι.... εκει τον καλυπτει ακομη και ο νομος. Για οποιοδηποτε ερωτημα γυρω απο τους νομους των ταξι μην διστασετε να με ρωτησετε.
![]()
Είχα την εντύπωση ότι ο ταξιτζής έχει δικαίωμα να με αγνοήσει και να μην σταματήσει αλλά όχι να σταματήσει και να με φτύσει γιατί δεν του αρέσει ο προορισμός μου. Δεν ισχύει αυτό???? Έχω ακούσει και το πιο ακραίο ότι κανονικά μόνο σε πιάτσες επιτρέπεται αν πάρει πελάτη αλλά μου φάνηκε τραβηγμένο και δεν το πίστεψα. Καλά έκανα?
Κατά τα άλλα σαν οδηγός έχω λίγο ιδιαίτερο πρόβλημα με τους ταξιτζήδες. Όπως ακριβώς και οι άλλοι οδηγοί μηχανών-αυτοκινήτων είναι εξίσου στερημένοι οδηγικής παιδείας και το ίδιο επιρρεπείς σε μαλακίες όσο και όλοι οι άλλοι. Έχουν όμως ένα επιπλέον κακό. Κάνουν συνεχείς στάσεις το οποίο τους καθιστά πιο επικίνδυνους. Και δυστυχώς στην συντριπτική πλειοψηφία τους σταματούν ακριβώς μπροστά στον πελάτη όσο απότομα και αν αναγκαστούν να επιβραδύνουν για να το πετύχουν (γιατί όχι μερικά μέτρα παρακάτω? Υπάρχει περίπτωση να σταματήσει άλλος και να τον πάρει? Ποτέ δεν έχω δει πελάτη να περπατάει.). Είναι μια κατηγορία οδηγών που είναι πιο επικίνδυνη από τους άλλους όχι λόγω χειρότερων ικανοτήτων ή διάθεσης άλλα αναγκαστικά λόγω του ρόλου τους.
Βέβαια το ίδιο μπορεί αν ισχυριστεί και για τους οδηγούς μηχανής οι οποίοι με τρελές επιταχύνσεις και σφήνες εμφανίζονται εκεί που δεν το περιμένεις. Εγώ προσωπικά και όταν έχω πολλά μηχανάκια γύρω μου είτε με μηχανή είτε με αυτοκίνητο αγχώνομαι.
Δρομερός και τριάθλιος....
δεν γνωρίζω ακριβώς τι λέει ο νόμος, αλλά έτσι όπως είναι οι νόμοι στην Ελλάδα μπορεί και να έχεις δίκιο...Αρχικά δημιουργήθηκε από menos
Ο Ταξιτζης υποχρεουται να σε παει στον προορισμο σου ΜΟΝΟ οταν εχει λαβει απο σενα τηλεφωνικη κληση και οταν ειναι σε πιατσα. Εκει κοψε του τον κ... και εγω μαζι σουΑλλα απο την στιγμη που κινειται στον δρομο εχει το δικαιωμα της επιλογης, ειδαλως θα θεωρουνταν το ταξι ως ΚΤΕΛ 4 ατομων. Και ναι.... εκει τον καλυπτει ακομη και ο νομος. Για οποιοδηποτε ερωτημα γυρω απο τους νομους των ταξι μην διστασετε να με ρωτησετε.
![]()
όμως... όταν κάνω σήμα σε άδειο τάξι και σταματάει... ε τότε πρώτα μπαίνω μέσα και μετα του λέω τον προορισμό μου... εγώ αυτό κάνω και έχω τσακωθεί πολλές φορές, αλλά νομίζω ότι ο ισχυρισμός περί Κτελ είναι άκυρος γιατί το ταξί το επιλέγω και το πληρώνω για να πάει εκεί που θέλω εγώ και όχι εκεί που πάει το ταξί... διαφορετικά όντως πέρνω λεωφορείο...
αυτά...
Ρε παιδιά, το λέει η ίδια η άδεια : ΕΔΧ, Δημοσίας!!!!
Αν η σημαία είναι κάτω, αυτόματα πρέπει να δουλεύει και το ρολόι.
Αν η σημαία είναι πάνω, είναι υποχρεωμένος να σε πάει όπου θέλεις!
Αν κινείσαι χωρίς να εργάζεσαι, κανονικά πρέπει να έχεις το καπέλο κουκουλωμένο με τη μαύρη κουκουλίτσα.
Περί στάθμευσης :
'Αρθρο 5
Χώροι στάσης ή στάθμευσης
1.Η.στάση ή η στάθμευση των αυτοκινήτων ταξί και αγοραίων για την εξυπηρέτηση του κοινού επιτρέπεται
α) Σε ειδικούς γι' αυτό το σκοπό καθορισμένους χώρους στάση ή στάθμευσης (πιάτσες). Οι χώροι αυτοί καθορίζονται για μεν την Πρωτεύουσα του νομού με απόφαοη του οικείου Νομάρχη, μετά απο γνώμη του οικείου Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Υτηρεσίας Τροχαίας κίνησης και των οικείων συνδικαλιστικών οργανώσεων των ιδιοκτητών και οδηγών αυτοκινήτων ταξί και αγοραίων, για δε τις λοιπές διοικητικές μονάδες του νομού με απόφαση του οικείου δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, ύστερα από σύμφωνη γνώμη της οικείας υπηρεσίας τροχαίας κίνησης.
β) Σε σημεία οδοστρώματος ή πλατειών που επιτρέπεται η στάση ή η στάθμευση και εφόσον τα σημεία αυτά απέχουν από ορατό σταθμό αυτοκινήτων ταξί (πιάτσα) απόσταση μεγαλύτερη των πενήντα (50) μέτρων.
γ)........
...........
..........
'Αρθρο 6
Επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών
1. Η αποβίβαση του επιβάτη γίνεται με υπόδειξή του στον οδηγό, του σημείου προορισμού που επιθυμεί εφ' όσον στο οημείο αυτό επιτρέπεται η στάση ή η στάθμευση. Σε αντίθετη περίπτωση η αποβίβαση γίνεται μόνον όταν το αυτοκίνητο ταξί ~ή αγοραίο βρίσκεται σε πλήρη στάση και κατά τρόπο που να μην παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των λοιπών οχημάτων καθώς και των πεζών.
.........
.......
LIBYKOS
Ρε θα παρω το ταξι τελικα και να πα να γα@@@@@@ και οι συναυλιες και τα στουντια και ολα.....Αρχικά δημιουργήθηκε από LIBYKOS
edit : Διορθώνω το λάθος μου παραπάνω : Η είσπραξη είναι περίπου στα 12 με 15 ευρώ την ώρα, αν είσαι στον πόλεμο. αν δουλεύεις με ραντεβού αλλάζει.
![]()
![]()
www.tsakosart.gr
Νοιωθω καλα που ειμαι απο τη χωρα σου Σωκρατη και ας εχω τσιμπλα στο ενα ματι.
Δεν είμαι ταξιτζής αλλά από αυτά που ακούω σκέψου το τρελό ποσό που χρειάζεσαι για την άδεια + 20-30.000Ε για ταξί (που υποχρεωτικά αλλάζει στα περίπου 10 χρόνια) +συντήρηση +καύσιμα και μετά σκέψου αν πρέπει ή όχι να παρατήσεις τα πάντα και να γίνεις ταξιτζής.Αρχικά δημιουργήθηκε από soundstorm
Ρε θα παρω το ταξι τελικα και να πα να γα@@@@@@ και οι συναυλιες και τα στουντια και ολα.....
![]()
![]()
Για να πω την αλήθεια με τόσα λειτουργικά έξοδα άλλα και τεράστιο κεφάλαιο εκκίνησης περίμενα να βγαίνουν περισσότερα. Αλλιώς στα πόσα χρόνια κάνετε απόσβεση αυτοκίνητο και άδεια ρε παιδιά?
Παρεπιπτόντως από τα αποσπάσματα του νόμου που παρατέθηκαν παραπάνω φαίνεται ότι τα τυπικές απαιτήσεις των πελατών είναι και νομικά σωστές (όπως ήταν το λογικό).
Δρομερός και τριάθλιος....
ώπα.....δηλαδή αυτό είναι δικαιολογία?????Για καθηστε στην θεση του οδηγου για 12 ωριτσες να δειτε την γλυκα.....
οποιος θέλει να θεωρείτε επαγγελματίας να πράτει επαγγελματικά
Αν δεν αντέχει 12 ωρες στο τιμόνι...να αράξει στις 8. Ειναι σηματικότερη η σωματική ασφάλεια μας από την τσέπη
Υπάρχουν και γιατροί που αναγκάζονται να μείνουν όρθιοι τόσες ώρες και να παίζουν με νυστέρια...όχι με τιμόνια
Πρόσφατα συζήταγα με φίλο μου ταξιτζί και του λέω...μη μου πεις οτι είσαι από τους μαλάκες που σταματάνε ή αποβιβάζουν χωρίς alarm....
H απαντησή του ήταν,,,,εννοείτε ρε..σιγά μη πατάς alarm ανα λίγα λεπτά επί 8/10 ώρες.
Ε τότε να βάλεις τα alarm εκεί που ξέρεις λοιπόν!!!!!
εχω δουλέψει και εγώ οδηγώντας 8ωρες επι 4 χρόνια ως courier και δεν μπορώ να ακούω π@παριές
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ. Βαρέθηκα τα νοσοκομεία από ανεγκέφαλους που κάθονται στο τιμόνι
280.000 ευρα εχει η αδεια στο νησι.Αλλα αξιζει τον κοπο.Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
Δεν είμαι ταξιτζής αλλά από αυτά που ακούω σκέψου το τρελό ποσό που χρειάζεσαι για την άδεια + 20-30.000Ε για ταξί (που υποχρεωτικά αλλάζει στα περίπου 10 χρόνια) +συντήρηση +καύσιμα και μετά σκέψου αν πρέπει ή όχι να παρατήσεις τα πάντα και να γίνεις ταξιτζής.
Για να πω την αλήθεια με τόσα λειτουργικά έξοδα άλλα και τεράστιο κεφάλαιο εκκίνησης περίμενα να βγαίνουν περισσότερα. Αλλιώς στα πόσα χρόνια κάνετε απόσβεση αυτοκίνητο και άδεια ρε παιδιά?
Παρεπιπτόντως από τα αποσπάσματα του νόμου που παρατέθηκαν παραπάνω φαίνεται ότι τα τυπικές απαιτήσεις των πελατών είναι και νομικά σωστές (όπως ήταν το λογικό).
Ρε παιδια μιας και εχουμε ταξιτζιδες εδω,να σας ρωτησω κατι.
Ειπα στον πεθερο να αγορασω το μισο το ταξι και μου λεει οτι δεν συμφερει γιατι σε λιγα χρονια θα ανοιξει αυτο το επαγγελμα και θα δινει το κρατος τις αδειες.Υπαρχει τετοια περιπτωση?εχει κανεις ιδεα?
www.tsakosart.gr
Νοιωθω καλα που ειμαι απο τη χωρα σου Σωκρατη και ας εχω τσιμπλα στο ενα ματι.
20 χρόνια ανοίγει. Δεν αποκλείεται βέβαια να γίνει μια κάποια στιγμή
LIBYKOS
Αν δεν αντέχει 12 ωρες στο τιμόνι...να αράξει στις 8. Ειναι σηματικότερη η σωματική ασφάλεια μας από την τσέπη Υπάρχουν και γιατροί που αναγκάζονται να μείνουν όρθιοι τόσες ώρες και να παίζουν με νυστέρια...όχι με τιμόνια
Ναι φιλε μου συμφωνω...... Δες ομως και λιγο στις ειδησεις ποσα νυστερια ξεχνιουνται ΜΕΣΑ στον/στην καθε ασθενη!!!!:rotflmao:
Ρε παιδιά είναι δυνατόν?Αρχικά δημιουργήθηκε από soundstorm
280.000 ευρα εχει η αδεια στο νησι.Αλλα αξιζει τον κοπο.
Ρε παιδια μιας και εχουμε ταξιτζιδες εδω,να σας ρωτησω κατι.
Ειπα στον πεθερο να αγορασω το μισο το ταξι και μου λεει οτι δεν συμφερει γιατι σε λιγα χρονια θα ανοιξει αυτο το επαγγελμα και θα δινει το κρατος τις αδειες.Υπαρχει τετοια περιπτωση?εχει κανεις ιδεα?
Κόστος αρχικής επένδυσης:
280.000E+30.000E=310.000E
Χωρίς να βάλουμε τα πάρα πολλά λειτουργικά έξοδα (πετρέλαια σέρβις μικροατυχήματα κτλ) για να κάνει κανείς απόσβεση σε 5 χρόνια πρέπει να βγάζει κέρδος (αφού βγάλουμε και φόρους) 200Ε την μέρα δουλεύοντας 27 μέρες τον μήνα. Και βέβαια αυτά τα 5 χρόνια να έχεις καβάτζα για να ζεις εσύ και η οικογένεια σου.
Και επιπλέον να σε έχουν στην μπούκα όλοι οι οδηγοί και μη της Ελλάδας. Λίγο κακή επένδυση δεν είναι? Εκτός αυτού με τα ποσά που αναφέρετε εσείς σαν κέρδη σημαίνει απλά δεν συμφέρει.
Δρομερός και τριάθλιος....