dld h 100ra tha tou kanei kako h kalo telika?den exei katalyth ? kalytera poio eleythero :> heheheh e:>
dld h 100ra tha tou kanei kako h kalo telika?den exei katalyth ? kalytera poio eleythero :> heheheh e:>
The Devil is Back ...
Μιλάμε ότι κάνεις κακό στο περιβάλλον και κατ 'επέκταση και σε σένα. Το μηχανάκι δεν παθαίνει...
Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
…αν
Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:
Pics
Σχετικά με αυτό που λέει ο φίλος ODT και την σούπερ βενζίνη με μόλυβδο. Η δική μου μηχανή κατασκευής 95-96 είχε επάνω αυτοκόλλητο στο ντεπόζιτο για χρήση αμόλυβδης. Οπως ξέρουμε οι συμβατικοί κινητήρες που απαιτούν βενζίνη με μόλυβδο, τον απαιτούν για την λίπανση των εδρών των βαλβίδων. Κινητήρες της δεκαετίας 90 και μετά έχουν το πάνσκληρο υλικό που καλείται στελλίτης στις έδρες και έτσι δεν απαιτούν απαραίτητα μολυβδωμένη βενζίνη. Επίσης ο τετραιθυλικός μόλυβδος ήταν και μία σπουδαία αντικροτική ουσία (για να μην χτυπάει ο κινητήρας πειράκια δηλαδή) καθώς ανέβαζε ανέξοδα αρκετα τον βαθμό οκτανίου μίας βενζίνης. Σαφώς και η σημερινή σούπερ όπως σωστά έθιξε ο φίλος ODT δεν έχει πιά μόλυβδο ο οποίος θεωρείται καρκινογόνος.
Εχω δεί στο μάνιουαλ της Kawasaki GPZ 900 του 1989 ότι η συγκεκριμένη μηχανή μπορεί να κάψει αμόλυβδη απο τότε. Η αλήθεια είναι ότι η E.P.A (Εnviromental Protection Agency) Η οποία έχει θεσπίσει πολύ αυστηρά όρια ρύπων στηνΑμερική για κάθε κινητήρα καθώς και οι δικές μας προδιαγραφές τύπου Euro 1,2,3 δεν συμφωνούν με την χρηση αμόλυβδης χωρίς καταλύτη γενικότερα στα αυτοκίνητα. Μέχρι πρίν λίγα χρόνια όμως που τα όρια ρύπων ήταν πιο ελαστικά και επειδή οι κινητήρες μοτό θεωρούνταν τεχνολογικά διαμάντια επιτρεπόταν η χρήση αμόλυβδης και χωρίς καταλύτη.
Τα φουράκια λοιπόν πρίν 10 χρόνια επιτρεπόταν να κάψουν αμόλυβδη ενώ τώρα δεν εισάγονται λόγω του ότι δεν καλύπτουν τα όρια ρύπων της ευρωπαικής νομοθεσίας κάτι που φαίνεται και απο την απουσία δίχρονων μεγάλου κυβισμού απο όλες τις εταιρίες.Κατά τα άλλα ο φίλος ODT έχει δίκιο ότι μολύνουμε το περιβάλλον χωρίς καταλύτη και χρήση αμόλυβδης αλλά στην περίπτωση των μοτό όχι περισσότερο απο τη χρήση σούπερ καθώς τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά και οι θάλαμοι κάυσης είναι κατάπολύ ανώτερα των μέσων κινητήρων αυτοκινήτου. Για αυτό και πρότεινα κατοστάρα πρίν για τον συγκεκριμένο κινητήρα. Επίσης η σούπερ αφήνει και κατάλοιπα.
engine is revving up with our soul
Αρχικά δημιουργήθηκε από billias1gr
...αλλά στην περίπτωση των μοτό όχι περισσότερο απο τη χρήση σούπερ καθώς τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά και οι θάλαμοι κάυσης είναι κατάπολύ ανώτερα των μέσων κινητήρων αυτοκινήτου.
Αυτό πραγματικά δεν το είχα σκεφτεί, πιθανότατα να είναι έτσι τα πράγματα...![]()
Και το δικό μου το φουράκι ('95) έκαιγε την 100άρα απροβλημάτιστα, όμως, μιας και δεν είχα δει αξιοπρόσεκτες διαφορές στην απόδοση (για να μην πω καθόλου διαφορές) προτιμούσα την Super LRP που ήταν (και είναι ακόμη) μακράν φθηνότερη![]()
Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
…αν
Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:
Pics
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΕΡΕΣ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ VERSION S ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΛΗΤΟ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΓΙΑ 6ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΑΥΤΑ ΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΕΝΑ CB1 ΜΟΝΤ.89 ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΣ ΕΧΕΙΣ ΦΕΡΘΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ.ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΓΩ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΩ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΠΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΟ CB1 ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΡΝΑ ΕΝΑ SUPERFOUR ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Ο ΚΟΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΕ ΦΟΥΡΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ.
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ.ΤΟ CB1 HΘΕΛΕ ΣΤΡΟΦΑΡΙΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΙΝΕ ΨΗΛΑ ΕΝΩ SΤΟ VERSION S ΑΠΛΑ ΞΕΚΙΝΑΩ ΜΕ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΠΙΤΥΧΑΝΕΙ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΓΕΜΑΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ HORNET 900 ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΟ CBAKI MIAΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 2 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΧΩ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΠΟΛΥ.
geia se olous.eimai k go katoxos edo kai dio mines enos cb 400 big 1 kai eimai poli eyxaristimenos.mou kostise 2600 me 34000 km alla poios to pisteyei. To pira me ragismeno organo kai den vrisko pouthena...allaksa anorthoti mexri stigmis kai kata ta alla ola kala!
psaxno gia organa kai gia kanena manual sto web.an gnorizei kaneis kati as enimerosei..
2600!!!!!;;;;;;;;;????????Αρχικά δημιουργήθηκε από gemini
geia se olous.eimai k go katoxos edo kai dio mines enos cb 400 big 1 kai eimai poli eyxaristimenos.mou kostise 2600 me 34000 km alla poios to pisteyei. To pira me ragismeno organo kai den vrisko pouthena...allaksa anorthoti mexri stigmis kai kata ta alla ola kala!
psaxno gia organa kai gia kanena manual sto web.an gnorizei kaneis kati as enimerosei..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ο Χριστός και η μάνα του!!!!!
Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
…αν
Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:
Pics
Πιασοκολέ ρε μάστορα........Αρχικά δημιουργήθηκε από gemini
geia se olous.eimai k go katoxos edo kai dio mines enos cb 400 big 1 kai eimai poli eyxaristimenos.mou kostise 2600 me 34000 km alla poios to pisteyei. To pira me ragismeno organo kai den vrisko pouthena...allaksa anorthoti mexri stigmis kai kata ta alla ola kala!
psaxno gia organa kai gia kanena manual sto web.an gnorizei kaneis kati as enimerosei..![]()
δλδ αν δεν είχε ραγισμένο όργανα (εκτός αν αναφέρεσαι στο τζαμάκι απο κάποιο ταχύμετρο/στροφόμετρο) πόσο θα στην πούλαγε? κανένα 3.000???![]()
Ρε που πάτε και τους βρίσκετε ρε γμτ......
![]()
Έχουμε δεί το τέλος της ιστορίας, το τέλος του υπαρκτού σοσιαλισμού, το τέλος της Θρησκείας, το τέλος της αυταπάτης, ακόμα και το τέλος της χιλιετηρίδας...
Μόνο το τέλος της μαλακίας δεν προβλέπεται να δούμε σύντομα.
les oti einai polla? ti na sou po re file den ksero..anelave autos pou mou to poulise na mou vrei kai kala free charge alla den to polipisteuo..to pira apo thessaloniki kai oi times edo einai pio tsimpimenes se sxesi me athina
ΑΝ σου το αντικαταστήσει καινούργιο και η μηχανή δέν έχει βγάλει τπτ άλλο είσαι οκ.Πάντως επιμένω ότι 2600 δώσε μου και περίμενε να σου φέρω αναταλακτικό-γιατί-η-μηχανή-που-σου-πουλάω-έχει-χτυπημένο-εξάρτημα (όπου τα όργανα της πρέπει να είναι ακριβά/και μάλλον πάνε σετάκι) δέν είναι αγορά είναι κοροϊδια.Αρχικά δημιουργήθηκε από gemini
les oti einai polla? ti na sou po re file den ksero..anelave autos pou mou to poulise na mou vrei kai kala free charge alla den to polipisteuo..to pira apo thessaloniki kai oi times edo einai pio tsimpimenes se sxesi me athina
Και αν σε γράψει και δεν στο φέρει? ποιός σε καλύπτει?
Ρε Pisaman πόσο πάνε τα όργανα για το cb?
ΥΓ δέν είπες όμως για τι ράγισμα μιλάμε? καβούκι οργάνων? τζαμάκι? δουλευουν τα όργανα όπως είναι?
Μακριά απο κάτι τέτοιους
Έχουμε δεί το τέλος της ιστορίας, το τέλος του υπαρκτού σοσιαλισμού, το τέλος της Θρησκείας, το τέλος της αυταπάτης, ακόμα και το τέλος της χιλιετηρίδας...
Μόνο το τέλος της μαλακίας δεν προβλέπεται να δούμε σύντομα.
to kavouki einai ok alla gdarmeno.einai ragismeno to kykliko kapaki kai ta organa douleyoun kanonika
πήρα όργανα μεταχειρισμένα από κάποιον τσουκαλά στο ίλιον πριν κανά χρόνο.
καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός
Πριν κανά πεντάρι χρόνια που μου είχαν κλέψει τα όργανα απο ένα CB 400 Super Four Version R και ρώτησα την τιμή τους ως καινούργια έκαναν κοντά στα 1000 ευρώ. οταν μου είπαν τιμή κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό.
Τα όργανα του στρογγυλοφάναρου βέβαια βρίσκονται πιό εύκολα και πιθανά θα κάνουν φθηνότερα υποθέτω και ως καινούργια και ως μεταχειρισμένα. Αλλά τι ακριβώς εννοείς ραγισμένο κυκλικό καπάκι, το στεφάνι που συγκρατεί το τζαμάκι του όργανου.
Μπορεί πιθανά να βαριόνταν να λύσουν τα κοντέρ απο κάτω για να σου γυρίσουν τα χιλιόμετρα και μάλλον έβγαλαν το τζαμάκι χαλώντας την κυκλική μαύρη μεταλλική στεφάνη που το περιβάλλει ή μια άλλη πιθανή περίπτωση είναι απο κάποια πτώση στην οποία άλλαξαν μόνο τα καβούκια πίσω απο τα κοντέρ.
engine is revving up with our soul
Αρχικά δημιουργήθηκε από billias1gr
Σχετικά με αυτό που λέει ο φίλος ODT και την σούπερ βενζίνη με μόλυβδο. Η δική μου μηχανή κατασκευής 95-96 είχε επάνω αυτοκόλλητο στο ντεπόζιτο για χρήση αμόλυβδης. Οπως ξέρουμε οι συμβατικοί κινητήρες που απαιτούν βενζίνη με μόλυβδο, τον απαιτούν για την λίπανση των εδρών των βαλβίδων. Κινητήρες της δεκαετίας 90 και μετά έχουν το πάνσκληρο υλικό που καλείται στελλίτης στις έδρες και έτσι δεν απαιτούν απαραίτητα μολυβδωμένη βενζίνη. Επίσης ο τετραιθυλικός μόλυβδος ήταν και μία σπουδαία αντικροτική ουσία (για να μην χτυπάει ο κινητήρας πειράκια δηλαδή) καθώς ανέβαζε ανέξοδα αρκετα τον βαθμό οκτανίου μίας βενζίνης. Σαφώς και η σημερινή σούπερ όπως σωστά έθιξε ο φίλος ODT δεν έχει πιά μόλυβδο ο οποίος θεωρείται καρκινογόνος.
Εχω δεί στο μάνιουαλ της Kawasaki GPZ 900 του 1989 ότι η συγκεκριμένη μηχανή μπορεί να κάψει αμόλυβδη απο τότε. Η αλήθεια είναι ότι η E.P.A (Εnviromental Protection Agency) Η οποία έχει θεσπίσει πολύ αυστηρά όρια ρύπων στηνΑμερική για κάθε κινητήρα καθώς και οι δικές μας προδιαγραφές τύπου Euro 1,2,3 δεν συμφωνούν με την χρηση αμόλυβδης χωρίς καταλύτη γενικότερα στα αυτοκίνητα. Μέχρι πρίν λίγα χρόνια όμως που τα όρια ρύπων ήταν πιο ελαστικά και επειδή οι κινητήρες μοτό θεωρούνταν τεχνολογικά διαμάντια επιτρεπόταν η χρήση αμόλυβδης και χωρίς καταλύτη.
Τα φουράκια λοιπόν πρίν 10 χρόνια επιτρεπόταν να κάψουν αμόλυβδη ενώ τώρα δεν εισάγονται λόγω του ότι δεν καλύπτουν τα όρια ρύπων της ευρωπαικής νομοθεσίας κάτι που φαίνεται και απο την απουσία δίχρονων μεγάλου κυβισμού απο όλες τις εταιρίες.Κατά τα άλλα ο φίλος ODT έχει δίκιο ότι μολύνουμε το περιβάλλον χωρίς καταλύτη και χρήση αμόλυβδης αλλά στην περίπτωση των μοτό όχι περισσότερο απο τη χρήση σούπερ καθώς τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά και οι θάλαμοι κάυσης είναι κατάπολύ ανώτερα των μέσων κινητήρων αυτοκινήτου. Για αυτό και πρότεινα κατοστάρα πρίν για τον συγκεκριμένο κινητήρα. Επίσης η σούπερ αφήνει και κατάλοιπα.
η 95 v power δεν κανει την ίδια δουλειά? εγω την βαζω γιατί υποτίθεται οτι "καθαρίζει" το μοτερ, αν όμως βγάζει σημαντικά χειρότερους ρύπους (ποιοτικα οχι ποσοτικα) να την αλλαξω.
H Βί-Πάουερ της Σέλλ υποτίθεται ότι έχει αντιρρυπαντικά πρόσθετα για τον κινητήρα. Η παραπάνω εταιρεία βάζει ειδικά απορρυπαντικά πρόσθετα σε κάποια είδη βενζίνης που παράγει εδώ και δέκα χρόνια. Υποτίθεται ότι αυτά αποτρέπουν την δημιουργία καταλοίπων στον κινητήρα σε σχέση με μία απλή (και φυσικά φθηνότερη βενζίνη) χωρίς πρόσθετα. Αυτό που ξεσήκωσε όμως την μήνη πολλών καταναλωτών ήταν ότι η συγκεκριμένη βενζίνη μέχρι πρότινος δεν έγραφε το πόσα οκτάνια ήταν με αποτέλεσμα την παραπληροφόρηση του καταναλωτή και τα σχετικά πρόστιμα που πλήρωσε η Σέλλ στη συνέχεια.
Σαν γενικό κανόνα πάντως θα μπορούσαμε να πούμε ότι μία βενζίνη με απορρυπαντικά πρόσθετα καθαρίζει τις έδρες των βαλβίδων, τους αυλούς εισαγωγής, την κορώνα των πιστονιών,θαλάμους καύσης κτλ αλλά τα ίδια επιτυγχάνει και ένα πρόσθετο (πωλούνται εν αφθονία στα βενζινάδικα και ειδικά καταστήματα) καθαρισμού σε μπουκάλι το οποίο αναμιγνύουμε εμείς με την βενζίνη στο τεπόζιτο.
Αρα εάν δεν θελεις να μολύνεις το περιβάλλον ιδιαίτερα(σχετικό ως έκφραση) μπορείς να βάζεις την καινούρια σούπερ (με υποκατάστατα μολύβδου) και απορρυπαντικό πρόσθετο μόνος σου ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να κρατηθεί ο κινητήρας καθαρός και απηλλαγμένος απο κάπνες και καρβουνιές αντί της παραπάνω εξειδικευμένης βενζίνης. Πάντως η διαφορά ρύπων αμόλυβδης -σούπερ στον κινητήρα μίας μοτό δεν είναι ιδιαίτερη. Αυξημένος όγκος μοτό όμως θα έκανε όντως μία διαφορά σε παγκόσμιο επίπεδο.
engine is revving up with our soul