Σελίδα 4 από 204 ΠρώτοΠρώτο 1234567891454104 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 3052

Θέμα: JAPAN Vs. EUROPE

  1. #46
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918

    Re: JAPAN Vs. EUROPE

    Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
    Έδώ είμαστε.

    Έχω προσέξει ότι πολλοί φίλοι του forum καταφέρονται πολλές φορές εναντίον των ευρωπαϊκών (περισσότερο ιταλικών) μηχανακίων και κάποιοι άλλοι εναντίον των ιαπωνικών. Λογικόν είναι ο καθένας να έχει τις προτιμήσεις του αλλά τι είναι αυτό που σας κάνει να επιλέγετε την μία ή την άλλη σχολή;

    Προσωπικά τείνω προς Ιαπωνία και αναφέρω παρακάτω τους λόγους.

    1. Αξιοπιστία. Πολλοί ίσως διαφωνίσουν αλλά νομίζω ότι είναι αντικειμενικό να πούμε ότι τα γιαπωνέζικα είναι εν γένει αξιόπιστα.
    2. Τεχνολογία. Νομίζω ότι οι περισσότερες καινοτομίες, μας έρχονται από εκεί.
    3. Τιμές. Οι φίλοι μας οι γιαπωνέζοι έδωσαν απλοχερα στον κόσμο ΦΘΗΝΑ μηχανάκια.
    4. Design. Αν και εδώ θα φάω πολλές μούτζες, πιστεύω ότι σε κάποιες κατηγορίες (πχ ss) τα ομορφότερα είναι σχιστομάτικα.
    5. Ποικιλία. Τα πάντα από παπί μέχρι πύραυλο

    Για πείτε μου τη γνώμη σας ...


    1 ---> αντικειμενικα, δεν ισχυει πλεον κατι τετοιο...

    2----> μπορει, αν και δεν πρεπει να ξεχνας οτι οι Ιαπωνες εγιναν αυτο που εγιναν αντιγραφοντας πατικουρα τους Ευρωπαιους....ακομα αυτο κανουν...συνδυασμενα φρενα σου λεει ο αλλος και η moto guzzi τα εβγαζε απο το 70...

    3----> Ηταν φθηνα καποτε...τοτε που αγοραζες ενα αθραυστο και αποδοτικο κινητηρα με πλασιο και φρενα για κλαματα....τωρα οι τιμες ειναι περιπου στα ιδια επιπεδα αν αναλογιστεις το ποσο κοστιζουν τα -κατα τεκμηριο- καλυτερα περιφερειακα των Ευρωπαιων

    4---->Αν και ειναι υποκειμενικο το θεμα , μια μουτζα την θες...ελεος!!

    5---->Και ο Βασιλοπουλος εχει του πουλιου το γαλα να ψωνιζεις απο εκει...



    Σεβαστες οι αποψεις σου αλλα οχι αποδεκτες (απο εμενα τουλαχιστον...) τεσπα , αν χρησιμοποιεις αυτα τα κριτηρια για να διαλεξεις μηχανη, Γιαπωνεζικο θα αγοραζεις εφ ορου ζωης...το μοναδικο κριτηριο παντως, ειναι να την βλεπεις και να πεφτεις ξερος...και να μην σου καιγεται καρφι αν δεν ειναι τεχνολογικα προηγμενη κτλ-κτλ...

  2. #47
    Του στραβού το δίκιο !!!!

    Η Ευρωπη , δεν έχει παρουσιάσει και πολλές επιλογές τα τελευταία 15 χρόνια ..

    Φανταστείτε τον κόσμο χωρίς τα Γιαπωνέζικα ..... θα καβαλούσαμε όλοι Vespa και SACHS

    Και μην πεταχτεί κανένας αστραπόγιαννος , να πει για BMW ... η Ελλάδα είναι μια ιδιόμορφη αγορά , με συγκεκριμένη οικονομική δυναμική .

    Και τέλος , εάν δεν είχε γίνει και εκείνο τα θαύμα, εισαγομένων μεταχειρισμένων από Ιαπωνία ... τα φτωχαδάκια σήμερα θα οδηγούσαν ακόμα γαϊδουράκια .
    Και βάζω, και τον εαυτό μου μέσα .

  3. #48
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Ερωτηση προς συζητηση :

    Γιατι στους αγωνες αντοχης (Le Mans ktl ) δεν υπαρχουν Ευρωπαιοι κατασκευαστες ?

    Μη μου πειτε αλλο οι αγωνες, γιατι στους συγκεκριμενους οι μηχανες ειναι σχεδον οπως βγαινουν απο το εργοστασιο.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  4. #49
    Καλύτερα να μην αλλάξουμε θέμα ..

    Διοτι τα μηχανήματα για αγώνες , δεν έχουν καμιά σχέση με τις επιλογές που κάνουν οι Έλληνες για να βγάλουν πέρα την καθημερινότητα τους .

    Δεν είδα καμιά Vespa στο Paris-Dakar , παρόλα αυτά , είναι κυρίαρχο δίκυκλο απο το 1960 μέχρι και σήμερα.

  5. #50
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Καλύτερα να μην αλλάξουμε θέμα ..

    Διοτι τα μηχανήματα για αγώνες , δεν έχουν καμιά σχέση με τις επιλογές που κάνουν οι Έλληνες για να βγάλουν πέρα την καθημερινότητα τους .

    Δεν είδα καμιά Vespa στο Paris-Dakar , παρόλα αυτά , είναι κυρίαρχο δίκυκλο απο το 1960 μέχρι και σήμερα.
    Δεν αλλαζουμε θεμα. Στους συγκεκριμενους αγωνες τρεχουν μηχανες (Cbr, gsxr, ktl) σαν και αυτα που αγοραζουμε και εμεις στην "καθημερινοτητα μας".
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  6. #51
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/04/2006
    Μηνύματα
    364
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
    JAPAN ΚΑΙ ΠΑΛΙ JAPAN!


    Σήμερα το απόγευμα μου ξεκόλησε το σήμα από το μπρελόκ της BMW που είχα στα κλειδιά!

    Αξιοπιστία σου λέει μετά!

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΕΙΠΑΜΕ ΑΛΛΑΖΕΙ ΛΑΔΙΑ ΤΟ BMW.....?????????

    Ή μήπως τά καίει πρίν προλάβει νά τά άλλάξει...?????

    Κάθε πότε άλλάζει λάδια ένα 1200gs....????
    Kάθε πότε πάει γιά σέρβις ...???
    Κάθε πότε ρυθμίζει βαλβίδες....????
    ΠΟΣΟ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΑΛΛΙ...????

    Γιά ρίξε μιά ματιά στόν άνταγωνισμό ..........VARADERO........V-STROM......
    άπό Ίαπωνία μεριά.....!!!!!!!!!
    Ξέρεις τί είναι νά ξεκινάς έκδρομή καί νά ψάχνεις έξουσιοδοτημένο γιά λάδια..??
    ΚΑΙ ΘΕΣ ΚΑΙ 16000 ..............γιά νά τό πάρεις......
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟ.....????????17000 τό adventure.....!!!!!!!
    9200-9500 τό v-strom........καί
    10500-11500 τό varadero τό καινούριο.....τά 11500 μέ ABS........

    Άμα πάρεις τό v-strom άγοράζεις σχεδόν 2........άμα πάρεις τό vara.......
    γλυτώνεις 5-6 χιλιάρικα..........
    ΠΑΣ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.........ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.............
    ΞΑΝΑΠΑΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ.........ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΑΛΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.......
    Παραπάνω άπό 3 χιλιάρικα δέ χρειάζονται κάθε τρία χρόνια,είδικά γιά τό vara
    πού είναι καί πολύ έμπορικό.......!!!!!!!!

    Καί έφτασες στά λεφτά τού bmw.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BEST............VALUE.........FOR MONEY............!!!!!!!!!!!!!

    Φίλε μου μέ τό ......ΜΠΡΕΛΟΚ............
    ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΤΣΙΑ....είδικά τά Εύρωπαικά..........ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ........!!!!!!!!!!!!

    ΡΙΞΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.................ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ......ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ...
    Παράδειγμα πόσα 650 Εύρωπαικά πουλήθηκαν καί ποσα Τransalp καί v-strom 650...??????????
    Τό 2006........??????????????


    Συγκρίσεις ρέ παιδιά γίνονται σέ όμοια,άντε παρόμοια πράμματα..........
    Έδώ τί σύγκριση νά κάνεις...........
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΟΣ...................
    Νά χαίρεστε τά Εύρωπαικά σας όσοι τά έχετε.............ΑΛΛΑ.............τί νά κάνουμε νά πούμε
    τό άσπρο μαύρο....??????????


  7. #52
    κανενας δεν θελει να αδικησει πιστευω τα ευρωπαικα,αλλα απλως και γω
    θελω να πω οτι οι ευρωπαιοι στηριζουν την κατασκευη πιο πολυ στην
    ομορφια παρα στην αξιοπιστα ή οτιδηποτε αλλο.........
    αλλιως γιατι η ducati ας πουμε δεν φτιαχνει 4κυλινδρα?? μηπως γιατι δεν μπορει
    να ανταγωνιστει το επιπεδο των ιαπωνικων?
    ενω οι ιαπωνες εχουν φτιαξει και φτιαχνουν καλα 2κυλινδρα
    βλεπε vtr κτλπ.....
    ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
    ΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ,ΑΝ ΟΧΙ
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ.

  8. #53
    Παιδια, χωρις να εχω ΚΑΝΕΝΑ ενδιαφερον και προθεση να υποστηριξω τα Ευρωπαικα, πρεπει να μιλησω γιατι νομιζω οτι δεν ειναι σωστο να τα ισοπεδωνουμε ολα.

    Καταρχας αγαπητε Ιρινιια, ειναι εμφανες οτι δεν συμπαθεις τα Ιταλικα -και καλα κανεις- αλλα οι αποψεις σου μονο αντικειμενικες δεν ειναι, οποτε δεν μπορουμε να μιλαμε στο στυλ "να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους".

    Στο παραδειγμα που εφερες αρχικα, ενω ΛΑΤΡΕΥΩ το busa, θεωρω οτι ακομα και 5000 ευρω ΔΕΝ θα το κανουν να στριβει σαν ενα Ιταλικο SS. Ο λογος; Γεωμετρια, πλαισιο, βαρος. Αυτα ειναι "γενετικα" χαρακτηριστικα μιας μηχανης και ΟΣΑ λεφτα και να βαλεις καπου υπαρχουν ορια.

    Οσο για το αν με τα ιδια λεφτα τα Ευρωπαικα βελτιωνουν το μοτερ τους:

    - Καταρχας μαθε οτι οταν η Ducati ανακοινωνει 140 αλογα για ενα μοντελο, στο δυναμομετρο ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτα που ανακοινωνει, σε αντιθεση με τους Ιαπωνες που λενε 178 αλογα αλλα το βαζεις στο δυναμομετρο και δειχνει απο 140 μεχρι 150 αλογα (πολλα παραδειγματα στο Internet).

    - Απο εκει και περα στο ιδιο θεμα η Ducati βγαζει Performance kit με εκκεντροφορους, βαλβιδες τιτανιου, εξατμιση κλπ κλπ και ανεβαζει (παντα στο δυναμομετρο) την ισχυ του 999 απο τα 143 αλογα που εχει στα 170.

    VatosE, δεν με ενδιαφερει να υπερασπιστω τα Ducati (Χ@ΣΤΗΚΑ για τις μαρκες γενικα) αλλα νομιζω οτι η εταιρια αυτη εχει παρα πολυ τεχνολογια/τεχνογνωσια, κατι που φαινεται και απο τα MotoGP.
    ΕΚΕΙ εχουν βαλει κ τρεχει 4κυλινδρο μοτερ... Δεν ξερουν να φτιαχνουν νομιζεις 4κυλιδρα, τη στιγμη που βλεπεις σε καθε αγωνα πως ξεβρακωνουν τα παντα;
    Η ΜΗΠΩΣ εχουν Ιστορια και Κληρονομια σαν εταιρια εδω και μισο αιωνα και θελουν να την διατηρησουν;

    Προσωπικα λατρευω τα Ιαπωνικα μοτο... Πολλα απο αυτα ειναι πανεμορφα, πανε σαν τον ανεμο, ειναι γενικα αξιοπιστα και χιλια αλλα....
    ΑΛΛΑ, μισω το οτι οι Ιαπωνες σαν εταιριες πανε οπου φυσαει ο ανεμος (των αλλων εταιριων) και κοντραρονται σε ασκησεις marketing... Καθε χρονο βγαινει καινουργιο GSXR! K2-3-4-5-6-7 κλπ.
    Ειναι ωραιο να δινεις 15 χιλιαρικα και 8 μηνες μετα ολοι να σου λενε "ααα, εχεις το παλιο ε;"
    Θα μου πεις, οκ στα @@ μου (Sniper (C) ) αλλα οπως και να το κανουμε δεν ειναι οτι καλυτερο.

    Και τελος, Ιρινιια, εγω προσωπικα ΧΑΙΡΟΜΑΙ που κανεις δεν συμπαθει τα Ευρωπαικα... Παντα μου αρεσε να πηγαινω κοντρα στο ρευμα και να βρισκομαι εξω απο τη μαζα...
    Νίκος
    Open Horizons

  9. #54
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Ερωτηση προς συζητηση :

    Γιατι στους αγωνες αντοχης (Le Mans ktl ) δεν υπαρχουν Ευρωπαιοι κατασκευαστες ?

    Μη μου πειτε αλλο οι αγωνες, γιατι στους συγκεκριμενους οι μηχανες ειναι σχεδον οπως βγαινουν απο το εργοστασιο.


    Γιατι δεν προκειται να τερματισουν,απλο ειναι....

  10. #55
    ειναι αλλο πραγμα οι αγωνες και αλλο οι μοτοσυκλετες παραγωγης.
    και οπως λες και συ και γω θελω να ειμαι εξω απο την μαζα,αλλα πιστεψε με αυτο δεν
    φαινεται απο το τι μηχανη οδηγας αλλα απο την υποσταση την αξιοπρεπεια
    και την τιμη σου σαν ανθρωπος, που βγαζεις προς τους αλλους.....
    ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
    ΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ,ΑΝ ΟΧΙ
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ.

  11. #56
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    ρε κοριτσα

    ...


    στο ΝΤΑΚΑΡ ...
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ....

    ποιος κατασκευαστης κερδισε τελευταια φορα??

    τα gsxr kai r1??

  12. #57
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Καλύτερα να μην αλλάξουμε θέμα ..

    Διοτι τα μηχανήματα για αγώνες , δεν έχουν καμιά σχέση με τις επιλογές που κάνουν οι Έλληνες για να βγάλουν πέρα την καθημερινότητα τους .

    Δεν είδα καμιά Vespa στο Paris-Dakar , παρόλα αυτά , είναι κυρίαρχο δίκυκλο απο το 1960 μέχρι και σήμερα.
    και ομως.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	afficheweb.jpg 
Προβολές:	368 
Μέγεθος:	42,6 KB 
ID:	87869

  13. #58
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062

    Re: ρε κοριτσα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ...


    στο ΝΤΑΚΑΡ ...
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ....

    ποιος κατασκευαστης κερδισε τελευταια φορα??

    τα gsxr kai r1??
    Οχι,το 1098....:rotflmao: :rotflmao:


    Το DAKAR ειναι ο πιο δυσκολος αγωνας για τον ανθρωπο,οχι για την μηχανη...

  14. #59
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Re: Re: ρε κοριτσα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Οχι,το 1098....:rotflmao: :rotflmao:


    Το DAKAR ειναι ο πιο δυσκολος αγωνας για τον ανθρωπο,οχι για την μηχανη...

    τι πες τωρα ρε...

  15. #60
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Επειδή προσωπικά μου αρέσει να μιλώ με νούμερα... και αυτή η διαμάχη είναι all-time απο τον καιρό που βγήκε το πρώτο δίκυκλο προς εμπορική παραγωγή.

    Ξεκινώ με τα Ευρωπαϊκά (που μου αρέσουν αλλά δεν θα έπαιρνα ποτέ... προσωπική επιλογή αυτή).

    1. Υπέροχο design. Πόσοι δεν γλύφονται όταν βλέπουν την 1098 ή το Factory Mille; Μήπως τον super-duke;
    2. Διαχρονικότητα. Ακόμα και σήμερα ενα 916 δεν είναι κάτι που θα αγόραζες ή θα πουλούσες εύκολα. Είναι μηχανάκια που παντρεύεσαι (οχι απαραίτητα πάντα θετικό αυτό.)
    3. Στήσιμο... οτι και να λέμε, όταν ακούς showa, brembo (golden series), ζάντες μαγνησίου κτλ. To μυαλό πάει σε Ευρωπαϊκό.
    4. Ducati... μια κατηγορία απο μόνη της ...ίσως μαζί με τα ΚΤΜ που αν μη τι άλλο κερδίζουν και μόνο που τα ακούς απο το όνομα (το θαύμα του marketing).

    Στα κατά τώρα...

    1. Τιμή. Συγνώμη κύριοι αλλά πέρα απο την αγορά ενός καλού SS της Ducati που θα πάει κοντά στα 16.000 υπολογίστε οτι θέλουν τον μισό χρόνο για συντήρηση απο ενα Ιαπωνικό (δείτε Manual) για ρύθμιση βαλβίδων , λάδια-ξύδια-μύδια. Προσαρμόστε επίσης κόστος ανταλλακτικών (δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά εδώ) μαζί όμως με τον χρόνο αναμονής, καθώς ο αριθμός πωλήσεων συμβαδίζει με το υπάρχον στόκ σε ανταλλακτικά. Τουτέστιν μπορεί και να αναμείνετε περίπου 1-1.5 μήνα για μια φλάτζα ας πούμε.

    2. Ανταλλακτικά... ώς άνω με την διαφορά οτι δεν μπορείς να βάλεις και Immitation κομμάτια. Αυτό αυτόματα ανεβάζει τόσο το κόστος όσο και τον χρόνο αναμονής.

    3. Μεταπώληση... εκείνο που λέγαμε για τον γάμο το θυμάστε; Πόσοι απο τους φίλους των Ευρωπαϊκών θα ήθελαν να πάρουν ενα μεταχειρισμένο Ducati SS; Θα το εμπιστευόντουσαν;
    Για δείτε σε αγγελίες πόσα παραμένουν απούλητα.

    4. Συνεργεία. Πονεμένη ιστορία. Και δεν υπάρχουν καλοί γενικά, αλλά ειδικά σε Ευρωπαϊκά (ειδικότερα Ducati) ελάχιστοι γνωρίζουν κάποια πράγματα απο αυτά τα μηχανάκια. Πόσο μάλλον να έχουν και τον ειδικό εγκέφαλο διάγνωσης για το Ευρωπαϊκό μηχανάκι. Αφήστε το καλύτερα.

    5. Αξιοπιστία... εδώ είναι περιέργη εξίσωση. Επειδή ακριβώς οι μηχανές αυτές θέλουν ιδιαίτερη περιποίηση και οχι μια στο τόσο όπως τα Ιαπωνικά, τα περισσότερα έχουν πρόβλημα. Όταν περνάς το service σε αυτά κατά 5-6000χλμ όπως σε ιαπωνικό τότε είναι σχεδόν σίγουρο οτι κάπου θα σε αφήσει. Είναι μηχανές που θέλουν κύριοι ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ που να μπορεί να τα συντηρήσει ακριβώς όπως λέει το manual... Δεν καταλαβαίνουν απο οικονομικές δυσκολίες.

    6. Καθημερινότητα. Δεν είναι για αυτές τις μηχανές. Μπορεί να πάθεις απο τενοντίτιδα στους καρπούς (Ducati) μέχρι και άδειασμα πορτοφολιού (ΚΤΜ) καθώς τα χλμ. θα έρθουν γρηγορότερα όπως και η φθορά του κινητήρα στο μπουρδέλο περιβάλλον της πόλης (θερμοκρασίες, βρώμα κτλ.)

    Για μια βόλτα στα Ιαπωνικά τώρα.

    Υπέρ

    1. Design... απο όμορφο μέχρι πάρα πολύ άσχημο (είδατε το καινούριο KLX; ). Προκύπτει απο την συνάρτηση ποικιλίας και γούστου. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα εδώ.

    2. Τιμή.. εξαρτάται απο το τι θα πάρεις... Αν θες Κ7 θα το πληρώσεις. Αν θες να πάρεις ενα all-arround και με 5-6.000 βρίσκεις κάτι σε καινούριο. Σαφώς εδώ έχουν προβάδισμα έναντι των ευρωπαϊκών. Επίσης στην συντήρηση καθώς θέλουν κατά το manual τον διπλάσιο χρόνο για να φτάσουν σε εκείνο το χρονικό σημείο. Για το στοκ ανταλλακτικών εξαρτάται το μοντέλο που θα έχεις. Πάντως μπορεί να βρείς και συμβατά μοντέλα σε καινούριο ή παλιό (βλ. SUZUKI-KAWASAKI= KAWAZUKI ) Επίσης υπάρχουν και αρκετά immitation που σε αρκετές περιπτώσεις βγαίνουν πολύ πιο αξιόπιστα απο τα original !!!!

    3. Ανταλλακτικά... Οχι φθηνότερα φοβερά, αλλά έχει πιο πολλές επιλογές όπως και ελπίδα οτι θα βρείς κάτι πιο γρήγορα απο το επόμενο καλοκαίρι.

    4. Συνεργεία... ποικιλία ναι... ποιότητα...εχμ... άστο καλύτερα. Η υπόθεση συνεργεία είναι δύσκολη ακόμα και αν οδηγείς νταλίκα. Δύσκολα θα βρείς καλό μηχανικό. Και αν τον βρείς είναι σίγουρο πως και θα τον περιμένεις και θα τον πληρώσεις. Το μόνο σίγουρο είναι πάντως πως κάτι μπορεί να βρείς σαν μέρος ακόμα και στο πιο απομονωμένο νησί της χώρας μας... Τουλάχιστον μπορεί να έχει κανένα εργαλείο και μερική γνώση, μέχρι να φτάσεις στον μηχανικό σου. Τι να λέμε τώρα;... δυστυχώς στην Ελλάδα είναι οτι αν θες να γίνει σωστά πρέπει να μάθεις να το κάνεις μόνος σου.

    5. Αξιοπιστία... προσωπικό παράδειγμα... το DR πήγαινε με αλλοιωμένο πιστόνι, κολλημένο ελατήριο λαδιού, αρύθμιστες βαλβίδες , σκασμένη φλάτζα κεφαλής και φαγωμένους δίσκους συμπλέκτη. Αν βρείτε τώρα έστω ενα Ευρωπαϊκό να μπορεί να πάει με αυτές τις βλάβες το αγοράζω τώρα. Η πλάκα είναι οτι ακόμα και όταν είχε χάσει την συμπίεση του (λογικό) το μηχανάκι τσουλούσε ακόμα ... το οτι κατέληξε με αυτές τις βλάβες οφείλεται σε δικές μου μαλακίες , αλλά παρόλα αυτά η αξιοπιστία του χτύπησε 98%. Ουδεμία σύγκρισης λοιπόν... και έχω και άλλες περιπτώσεις απο φίλους να σας πω με αντίστοιχες Ιαπωνικές. Με Ευρωπαϊκές καμία... παρόλο που είναι αρκετοί οι γνωστοί μου με ανάλογες μηχανές. Όλοι έμεναν ακόμα και ζημιά σε αισθητήρα. Πλούσιες οι οδικές βοήθειες απο αυτούς.

    6. Καθημερινότητα. Η επιτομή της καθημερινότητας είναι το Ιαπωνικό μηχανάκι.. θες λόγω χρηστικότητας, θες λόγω τιμής συντήρησης ...οτι καλύτερο.

    Στα κατά τώρα.

    1. Μεταπώληση. Μπορεί να μην τα παντρεύεσαι αλλά στο γύρισμα του κλειδιού έχεις χάσει το 1/3 τιμής. Οτι μηχανή και αν είναι αυτή. Κάθε χρόνο έχεις κάτι καινούριο μετά που ρίχνει την τιμή ακόμα περισσότερο. Κινδυνεύουν να χαρακτηριστούν ώς μηχανές χρήσης ενός έτους. Παρόλα αυτά μπορείς αρκετές φορές να τις δώσεις εύκολα.

    2. Μεταχειρισμένο.. 50-50 πιθανότητες στο τι θα πάρεις. Παρόλα αυτά μπορείς να το βελτιώσεις μόνος σου και να το φέρεις σε κατάσταση κοντά στην καινούρια του, χωρίς πάρα πολλά έξοδα.
    Συνάρτηση με αυτό έρχεται και η αξιοπιστία τους.

    3. Περιφερειακά... Δεν πλησιάζουν τα Ευρωπαϊκά... ούτε σε στήσιμο. Θέλει αρκετά χρήματα να χώσεις και καλό μάστορα να στα προσαρμόσει για να έχεις κάτι κορυφαίο. Αν το κάνεις όμως , και πετύχει έχεις ενα μηχανάκι που και στρίβει (μιλάμε πάντα για SS) και έχει πολύ μεγαλύτερη δύναμη (μιλάμε για μηχανές κατανάλωσης και οχι αγωνιστικές). Παρόλα αυτά , αυτό θέλει χρόνο και επιπλέον χρήμα για να γίνει. Κάτι που δεν πληρώνεται σε τυχόν μεταπώληση. Είπαμε ...μηχανές ενός έτους.

    4. Image... πολύ απλά ... δεν ξεχωρίζεις. Είσαι ένας απο τους πολλούς που οδηγούν μηχανή. Τα Ιαπωνικά δεν ξεχωρίζουν και σίγουρα είναι μηχανές που δεν θα προσθέσουν στο image σου , ακόμα και αν πείς οτι οδηγείς ZX10-R1-Busa-K7 και δεν συμμαζεύεται.


    Τα διαβάσατε όλα αυτά;... μπράβο... τώρα διαγράψτε τα... και πάρτε την μηχανή που ονειρεύεστε , καθώς κανείς και τίποτα δεν θα μπορεί να διαγράψει το όνειρο-δίτροχο που θέλετε... εκτός ίσως απο το περιεχόμενο στο πορτοφόλι σας.

    Καλημέρα μας.


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

Σελίδα 4 από 204 ΠρώτοΠρώτο 1234567891454104 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. JAPAN Vs. EUROPE ΙΙ
    από sniper στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 2923
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2007, 09:13
  2. Japan Vs Europe (UK)
    από motaba στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 17:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF