Σελίδα 11 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 6789101112131415162161111 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #151
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Ευτυχως ο δρομος ηταν λεωφορος οποτε ειναι λιγο δυσκολο να αποδειξεις οτι η κινηση ηταν σε αντιθετο ρευμα. Ειχα αρκετο χωρο να κινηθω απο τα αριστερα μεν, εντος της λωριδας δε. Και οπως και να εχει μολις καταλαβα οτι παει να στριψει κορναρα και με αγνοησε οποτε δεν ειναι σαν και εσενα που απλα δεν ειδες λογω της νεκρης γωνιας. Εμενα με ακουσε κιολας αλλα συνεχισε.. Οποτε ακομα και για συνυπαιτιοτητα να πανε, που το βλεπω αν μη τι αλλο γελοιο για 60 ευρω που εκανε ο καθρεφτης της παλι θα το πιεσουμε. Οψομεθα.

  2. #152
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #153
    Αρχικά δημιουργήθηκε από symplektis
    μολις καταλαβα οτι παει να στριψει κορναρα και με αγνοησε
    Ελπίζω να βρεις άκρη γιατί μάλλον θα σε τραβήξουν μέχρι να βαρεθείς, ή αν πάρεις λεφτά θα είναι καιρό μετά.

    Βρε θηρίο, αφού την είδες τη λαλάκω, αντί να φρενάρεις, απλά της κόρναρες; Η δεν είχες χώρο να σταματήσεις; Είναι γνωστό ότι είναι ζώα οι κυρίες... Δεν έχουν επαφή με το περιβάλλον! Δυστυχώς δηλαδή. Όχι οτι δε θα μπορούσαν, απλά δεν ενδιαφέρονται να οδηγήσουν, μόνο να μετακινηθούν.


    Alex ωραίο το δεύτερο link! Μπράβο!

  4. #154
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Δυστυχως ειχε δημιουργησει ουρα που την περιμενε να στριψει και για αυτο δεν μπορεσα να σταματησω εγκαιρα. Που να φανταστω οτι θα με αγνοησει και θα στιψει? Τεσπα. Ας με τραβηξουν οσο θελουν. Στο συμβολαιο εχει νομικη προστασια οποτε δεν θα τραβηχτω εγω..

    Επι της ευκαιριας θα ζητησω να δουν και τις βαλβιδες και τα καρμπυρατερ..

  5. #155

  6. #156
    http://www.imageshack.gr/images/2egw...mnrhx21mmm.jpg

    Από την προχτεσινή εκδρομούλα Ναύπλιο! 187χλμ στο πήγαινε, κάναμε και μιά παράκαμψη από Κόρινθο για να δούμε ένα γνωστό που θα έμπαινε στρατό, γέμισμα πριν επιστρέψουμε, 9,7 λίτρα. Στην επιστροφή έγραψε 160χλμ, αλλά δεν το γέμισα ακόμα... Για θυμίστε μου, γιατί δεν είχα αγοράσει μοτοσικλέτα νωρίτερα;

  7. #157
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Ετσι λεγε και αλλα για να παιζεις με τον πονο μου!! Εγω την πηρα προχθες απο το service. Τελικα το κουστουμι πηγε 850. Το μεγαλο προβλημα ειναι οτι τους ζητησα να ελεγξουν τις βαλβιδες και μου ειπαν οτι δεν εχει κανενα προβλημα (οχι οτι τις ανοιξαν, μονο ακουστικα). Παρ'ολα αυτα δεν μπορουσαν να εξηγησουν την καταναλωση. Οσοι την εχετε οταν οδηγειτε χωρις κρανος ακουτε καθαρα τις βαλβιδες? Η μονο εγω εχω αυτο το προβλημα? Ειδικα σε χαμηλες στροφες μου σπανε τα νευρα!

    @amyroukai: Σε μπλε την εχεις? Μηπως κυκλοφορεις και Πειραια?

  8. #158
    από προστασία αέρα πως πάει?
    σχετικά όρθια θέση οδήγησης? (εγώ υπολογίζω πορεία με 160 να έχω κ οταν με βιδώνει να βαράω μια 200ρα σκυφτός)

    εσένα είναι το αερόψυκτό?
    οπότε το υγρόψυκτο να περιμένω λίγο καλύτερη κατανάλωση....
    άντε πότε θα έρθει το γμτ.....

  9. #159
    Αν και έχω φίλους Πειραιά, δεν έχω κατέβει ακόμα... Μπλε είναι ναι. Είδα και μία ακόμα, δικάβαλη στο κέντρο προχτές το βράδι, έχω δει και μία ακόμα που κατέβαινε προς Σούνιο, παρέα με έναν ακόμα... Δεν είναι και συχνό φαινόμενο να βλέπεις "συναδέλφους"!

    Παρατήρησα και αυτό που μου έλεγε ένας φίλος, ότι συνηθίζεται να χαιρετιούνται οι μοτοσικλετιστές όταν διασταυρώνονται σε αντίθετα ρεύματα... Δοκίμασα να το κάνω, αλλά μόνο ένας με megascooter που έφευγε από Ναύπλιο με χαιρέτησε.

    Θορύβους ιδιαίτερους δεν έχω ακούσει... Πώς "πρέπει" να ακούγονται οι βαλβίδες; Θέλω να πω, δεν μου φαίνεται να κάνει κάποιον ήχο "ξένο" ή "αταίριαστο" σε σύγκριση με ότι έχω συνηθίσει από το αυτοκίνητο. Αυτό που είναι διακριτό είναι η εισαγωγή του αέρα όταν ανοίγω το γκάζι. Με κλειστό κράνος δεν ακούγεται ούτε αυτό πάντως... Με τις ωτοασπίδες στο ταξίδι για να μη μου κάνει καζάνι το κεφάλι ο αέρας, δεν ακουγόταν ούτε το μοτέρ κάτω από τις 8000, ούτε η εξάτμιση. Χωρίς κράνος, δεν έχω οδηγήσει ποτέ... ΟΚ την πήγα από την άκρη του πάρκινγκ στο Ναύπλιο μέχρι την άκρη στο μώλο, 30 μέτρα, αλλά αυτό δεν μετράει σαν "οδήγηση", υποθέτω.

    edit:
    @aman Είμαι 188 αν θυμάμαι καλά και η ζελατίνα καλύπτει με αξιοπρέπεια μέχρι τα 120 περίπου. Ταξίδι με 160 δεν θέλω να κάνω γιατί είναι κουραστικό... Για αυτό λέω ότι πρέπει να πάρω ψηλότερη ζελατίνα. Στα 200 τα φτάνεις άνετα σκυμμένος, απλά γιά πόση ώρα θα αντέξεις να πηγαίνεις έτσι είναι το ζήτημα και σε τι δρόμο.

  10. #160
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Στον Πειραια εχω πετυχει 2 συναδελφους με μπλε και εναν με μπλε 1200αρι υγροψυκτο (εκτος και αν τα παλαιοτερα εβγαιναν και αυτα με ασημι μηχανη) το οποιο εμφανισιακα το εχει πειραξει αρκετα!

    Αν σε αυτα τα 30 - 100μ. αλλαξες ταχυτητα τοτε μας κανει.. Ναι κατι σαν ξενος ηχος, αταιριαστος με την μηχανη.. Στο τελος τον επομενο που θα πετυχω με bandit θα τον σταματησω μονο και μονο για να ακουσω την μηχανη και να δω τι παιζει!

  11. #161
    http://www.suzuki-gb.co.uk/bikes/det...dit1200sa&y=k6

    Μαύρη μηχανή, ασημί καπάκι στο πλάι, ίσως για αυτό νόμιζες ότι είναι όλο ασημί; Εκτός και αν ήταν προηγούμενη γενιά. 1200 έχω δει και άλλο ένα, αλλά με το παλιό fairing που είχε δύο φώτα.


    @aman Η χαμηλότερη κατανάλωση θα είναι λόγω ψεκασμού, όχι υδρόψυξης... Καλύτερη διαχείριση καυσίμου.

  12. #162
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από symplektis
    Ετσι λεγε και αλλα για να παιζεις με τον πονο μου!! Εγω την πηρα προχθες απο το service. Τελικα το κουστουμι πηγε 850. Το μεγαλο προβλημα ειναι οτι τους ζητησα να ελεγξουν τις βαλβιδες και μου ειπαν οτι δεν εχει κανενα προβλημα (οχι οτι τις ανοιξαν, μονο ακουστικα). Παρ'ολα αυτα δεν μπορουσαν να εξηγησουν την καταναλωση. Οσοι την εχετε οταν οδηγειτε χωρις κρανος ακουτε καθαρα τις βαλβιδες? Η μονο εγω εχω αυτο το προβλημα? Ειδικα σε χαμηλες στροφες μου σπανε τα νευρα!

    @amyroukai: Σε μπλε την εχεις? Μηπως κυκλοφορεις και Πειραια?
    Σχετικα με τις βαλβιδες. Το κανει και η δικια μου μεχρι τις 3.500-4.000 στρ. αλλα οχι συνεχεια. Μετα απο αυτες τις στροφες δεν ακουγεται τιποτα.
    Μην ανησυχεις, και τα παλαιοτερα μοντελα το εκαναν και απο οσο ξερω (απο φιλο μηχανικο με Bandit 600) δεν ειναι θεμα διακενων των βαλβιδων, γιατι οσες φορες το ανοιγε για ρυθμιση οι βαλβιδες ηταν οκ.



    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  13. #163
    εγώ είμαι 1,82....οπότε ίσως κ εγώ να χρειαστώ....
    εδώ autostrada και με 240 και 300 να πηγαίνεις δεν τρέχει πρόβλημα (αρκεί να αντέχεις τον αέρα και να μην σε κόψει κανένας μαλάκας )ο δρόμος είναι παντού ποιότητα πίστας (γι αυτό κ τα τρελά διόδια)...
    οπότε θα δοκιμάσω πρώτα κ μετά ίσως να αλλάξω κ εγώ ζελατίνα...


    για την κατανάλωση ναι εννοούσα τον νέο κινητήρα με τα περίεργα ηλεκτρονικά που λέει πάνω το φυλλάδιο που έχω ....

  14. #164
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Α ρε συνονοματε!! Κερνα και εσυ πικρες... Ακριβως το ιδιο εχω και εγω. Απλα νομιζα οτι μετα τις 3500-4000 στροφες δεν τις ακουγα λογω της λειτουργιας του κινητηρα.. Και εμενα τι μου ειπε ο μηχανικος που μου εκανε το πρωτο service οτι δεν πρεπει να ακουγονται? Ηττα.. Δηλαδη αυτον τον ηχο θα τον ακουω παντα ε? Και εστω οτι τον συνηθιζω.. Τοτε η καταναλωση ειναι να ευχομαι να ειναι καθαρα θεμα των καρμπυρατερ??

  15. #165
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aman17-2

    εδώ autostrada και με 240 και 300 να πηγαίνεις δεν τρέχει πρόβλημα (αρκεί να αντέχεις τον αέρα και να μην σε κόψει κανένας μαλάκας )

    για την κατανάλωση ναι εννοούσα τον νέο κινητήρα με τα περίεργα ηλεκτρονικά που λέει πάνω το φυλλάδιο που έχω ....

    Εϊναι αστείο που όλοι οι δίτροχοι θεωρούν πως ο μπροστινός τους δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει από το να περιμένει τον τρελλό που πάει τέζα το εργαλείο, σε δρόμο που η μέση ταχύτητα κίνησης είναι το 1/3 από τη μέγιστη της κάθε μοτοσικλέτας... Δεν το λέω για σένα προσωπικά, είναι γενική παρατήρηση.

    Περίεργα ηλεκτρονικά δεν έχει, απλά ψεκασμό, προφανώς εγκέφαλο και επίστρωση SCEM στους κυλίνδρους για μεγαλύτερη μακροζωία (που δεν ήταν ποτέ πρόβλημα) και λιγότερες τριβές...

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF