Σελίδα 12 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 278910111213141516172262112 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 166 έως 180 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #166
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από symplektis
    Α ρε συνονοματε!! Κερνα και εσυ πικρες... Ακριβως το ιδιο εχω και εγω. Απλα νομιζα οτι μετα τις 3500-4000 στροφες δεν τις ακουγα λογω της λειτουργιας του κινητηρα.. Και εμενα τι μου ειπε ο μηχανικος που μου εκανε το πρωτο service οτι δεν πρεπει να ακουγονται? Ηττα.. Δηλαδη αυτον τον ηχο θα τον ακουω παντα ε? Και εστω οτι τον συνηθιζω.. Τοτε η καταναλωση ειναι να ευχομαι να ειναι καθαρα θεμα των καρμπυρατερ??
    Συνονοματε, δεν με καταλαβες. Οταν λεω οτι μετα τις 3,5-4000 στρ δεν ακουγονται, εννοω οτι σταματαει το "χτυπημα" , οχι οτι δεν τις ακουω εγω. Τσεκαρισμενο.
    Εκτος απο το Bandit, εχω και ενα gsxr750 μοντ.'90 το οποιο εχει βασικα το ιδιο κινητηρα με το Bandit. Ε, και αυτο κανει ακριβως το ιδιο "χτυπημα" στις ιδιες στροφες και δεν εχει παρουσιασει ποτε τιποτα. Γνωμη μου, σταματα να ασχολεισαι, δεν υπαρχει κανενα προβλημα.

    Παντως το θεμα της καταναλωσης ειναι περιεργο. Τι διαολο, εχουνε βαλει χερι στα καρμπ σε μηχανη κουτα ?
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  2. #167
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    και επίστρωση SCEM στους κυλίνδρους για μεγαλύτερη μακροζωία (που δεν ήταν ποτέ πρόβλημα) και λιγότερες τριβές...
    Απο αυτο εχουμε και εμεις "οι αεροελαιοψυκτοι" :wacko:

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #168
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Εϊναι αστείο που όλοι οι δίτροχοι θεωρούν πως ο μπροστινός τους δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει από το να περιμένει τον τρελλό που πάει τέζα το εργαλείο, σε δρόμο που η μέση ταχύτητα κίνησης είναι το 1/3 από τη μέγιστη της κάθε μοτοσικλέτας... Δεν το λέω για σένα προσωπικά, είναι γενική παρατήρηση.

    Περίεργα ηλεκτρονικά δεν έχει, απλά ψεκασμό, προφανώς εγκέφαλο και επίστρωση SCEM στους κυλίνδρους για μεγαλύτερη μακροζωία (που δεν ήταν ποτέ πρόβλημα) και λιγότερες τριβές...
    επειδή το Νάπολη - Ρώμη το έχω κάνει αρκετές φορές....
    έχει ΠΑΝΤΟΥ 3 λωρίδες....
    στην τέρμα δεξια ή δεν πάει κανένας ή τα φορτηγά ή όσοι προσπερνάνε αυτούς που είναι στην μέση

    στην μεσαία πάνε ή με 80 ή φορτηγά ή όσοι μπηκαν στιγμιαία για τους προσπεράσει άλλος
    στην τέρμα αριστερά πάνε ΟΛΟΙ δεν βλέπουν σχεδόν ποτέ καθρέφτη κ πάνε άλλοι με 120 κ άλλοι με 260 (βλέπε θηρία diesel)

    οπότε μέσα σε αυτή τη ζούγκλα που αριστερά βρίσκω ότι νάναι κ του ανάβω φώτα κ κόρνες από χιλιόμετρο πίσω κ ακόμα παραπάνω τότε ναι είναι μαλάκας..που δεν κάνει άκρη

    γιατι η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΝΕ....ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ.........

  4. #169
    Advanced, high-technology Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV) fuel injection system effectively enhances smoothness of power delivery

    Automatic Idle Speed Control (ISC) system helps maintain stable idle and improves cold starting.

    Suzuki Pulsed-secondary AIR-injection (PAIR) system and other control systems allow the Bandit 650/S to meet tough Euro 3 emissions standards.

    αφού λέει τι κάνουν καλά είναι....όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά....αλλά ότι μου ακούγονται κινέζικα είναι γεγονός...
    είναι σαν να λες σε κάποιον που απλά ξέρει να ανοίγει τον υπολογιστή ότι οι κάρτες γραφικών του είναι συμβατές με SLI κ έχει μνήμη ddr-400....

  5. #170
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aman17-2
    Advanced, high-technology Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV) fuel injection system effectively enhances smoothness of power delivery

    Automatic Idle Speed Control (ISC) system helps maintain stable idle and improves cold starting.

    Suzuki Pulsed-secondary AIR-injection (PAIR) system and other control systems allow the Bandit 650/S to meet tough Euro 3 emissions standards.

    είναι σαν να λες σε κάποιον που απλά ξέρει να ανοίγει τον υπολογιστή ότι οι κάρτες γραφικών του είναι συμβατές με SLI κ έχει μνήμη ddr-400....
    Εμ ναι αλλά πρέπει και η μητρική να υποστηρίζει SLI και να έχει και δύο PCI-E ελεύθερα στη σωστή απόσταση, όπως και το κουτί αρκετό μήκος ψηλά για να χωρέσει τις κάρτες (και επίσης να μην βρίσκουν στον IDE δίαυλο ή στην +12V τροφοδοσία της μητρικής), το τροφοδοτικό αρκετά watt για να σηκώσει την κατανάλωση ενώ η μοτοσικλέτα απλά δουλεύει, με όλους τους αναβάτες σε όλους τους δρόμους!

    Το SDTV είναι μαρκετινίστικο-talk για να μην πουν απλά "τοποθετήθηκε σύστημα ψεκασμού με διπλές πεταλούδες και το ρυθμίσαμε να μην 'βήχει' το μοτέρ στο άνοιγμα του γκαζιού". (ασθένεια που έχει το GSR600, πολλά triumph και αρκετά ακόμα ψεκαστά όλων των εταιριών). Είναι πιο ψαρωτικό έτσι, απλά για να εντυπωσιάζει όσους δεν πολυξέρουν όπως λες και θέλουν η μηχανή τους να έχει μπλιμπλίκια επάνω, να τα συζητάνε στην καφετέρια. Το ISC απλά κρατάει σταθερό ρελαντί, πράγμα που κάνουν όλα τα ψεκαστά μοτέρ από καταβολής ψεκασμού. Το PAIR εισάγει φρέσκο αέρα στην εξάτμιση, προκειμένου να οξειδώνονται (καίγονται σε πιο απλά λόγια) όλα τα υπόλοιπα από το μείγμα βενζίνης που πιθανόν να μην κάηκαν στο θάλαμο καύσης και να οξειδώνονται επίσης και άλλα "ρυπογόνα" κατεβάζοντας τα όρια εκπομπής μετρούμενων ρύπων και καλύπτοντας το Euro3. Κόλπο που κάνουν εδώ και αρκετά χρόνια τόσο στα ντίζελ, όσο και στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Όμορφη και απλή τεχνολογία, "χαζή" χρήση μπερδευτικών όρων για λόγους μάρκετινγκ.

    Θα μου επιτρέψεις να επιμένω, ότι όπως και να'χει, η μόνιμη παραμονή στην αριστερή τέζα και ο "εκβιασμός" των άλλων "ή κάνεις δεξιά ή περνάω από πάνω σου" ανεξάρτητα με το τι όχημα έχει ο πίσω "γρήγορος" είναι εσφαλμένη και μάλλον αντικοινωνική. Το ότι μπορεί η μοτοσικλέτα εύκολα να πάει γρηγορότερα από ένα αυτοκίνητο, δεν είναι δικαιολογία. Ο οδηγός πρέπει να κρίνει που μπορεί να τελικιάσει χωρίς να τρομάξει κανέναν "μαλάκα" και να μην τον τρομάξει κανένας τέτοιος. Άσε που, πιστεύω ότι ο "μαλάκας" και να έχει την καλή διάθεση να κάνει δεξιά, όταν ο πίσω ερχόμενος κορνάρει σαν μανιακός και πετάει φώτα μόνο και μόνο για να μην φρενάρει, αυτό είναι φασισμός του γρήγορου και ίσως να καθυστερήσει να μπει δεξιά επίτηδες, έτσι για να τη σπάσει στον "βιαστικό". Το έχω δει δεκάδες φορές με το αυτοκίνητο, δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι το εφαρμόζουν και με τις μοτοσικλέτες. Στο κάτω κάτω, σεβασμός και σε αυτόν που δεν μπορεί να προσπεράσει με μεγάλη ταχύτητα, έχει τα ίδια δικαιώματα στο δρόμο με όλους τους άλλους! Αν μένεις Ιταλία, ίσως να είναι διαφορετικά τα πράγματα. Εδώ με αυτή τη φιλοσοφία, θα κινδυνεύσεις.

    Η τελική επίσημα είναι κάπου στα 220 πραγματικά, άρα πάλι "αργοί" είμαστε. Θα τη φτάσουμε νωρίτερα από ένα GTi ας πούμε, αλλά μετά θα μας περάσει... Και το χειρότερο είναι ότι εμείς θα παλεύουμε με τον αέρα πίσω από το fairing και ο άλλος θα κρατάει χαλλλαρά το τιμόνι με το ένα χέρι και το φραπόγαλο (ή το freddo) με το άλλο! Μετά από συμβίωση δύο μηνών, μπορώ να σου πω ότι αν ψάχνεις για μοτοσικλέτα για ταξίδια με τελικές, λάθος επιλογή έχεις κάνει. Δες κάτι με μεγαλύτερο fairing και πιο πολλά άλογα.

  6. #171
    βασικά ταξίδι με μηχανή ακόμα δεν έχω κάνει ...
    κ μιλάω για ταξίδια με το αμάξι....
    η αριστερή είνια μόνο για να προσπερνάς.... για κανενα άλλο λόγο
    όταν στον καθρέπτη βλέπεις άλλον δεν κάθεσαι για να τον κόψεις με όσα κ αν πηγαίνει..
    γιατί κ εγώ πήγαινα με 245 αλλά για τις 2 ferrari που με πέρασαν ήμουν σαν σταματημένος..
    δηλαδή έπρεπε να κάτσω κ να τους την σπάσω?
    στην Γερμανία που δεν υπάρχει όριο δηλαδή πρέπει ο καθένας να βγαίνει αριστερά κ να λέει όχι ρε
    θα πάς με 120 γιατί έτσι γουστάρω εγω......

    με την μηχανή υπολογίζω πορεία 140-160 (είχα το v-strom) αλλά παρά την καλή προστασία από αέρα μετά από κάποια ταχύτητα ήταν βάρκα (γιατί δεν φτιάχτηκε γι αυτό που της ζητούσα) γι αυτό επέλεξα κάτι ενδιάμεσο...

    τώρα στο Ελλάντα όλοι είμαστε πολύ εγωιστές για να δίνουμε προτεραιότητα οπότε...ότι κ να λέμε.....
    ή ότι ο άλλος πάει ποιο γρήγορα από εμάς...
    εγώ όταν μου ανάβει κάποιος τα φώτα ή τον δω στον καθρέπτη απλά κάνω δεξιά κ δεν παλεύω να πάω πιο γρήγορα ή να τον κόψω..(εκτός αν με έχει στα χιλιοστά ενώ βλέπει ότι δεν μπορώ να κάνω δεξιά)..είναι θέμα παιδείας (που δεν έχω στο να μην τρέχω βέβαια...αλλά προσπαθώ να τον κάνω χωρίς να ενοχλώ άλλους....) γι αυτό είναι 3 λωρίδες ....όποιος θέλει να πάει με 40 ας πάει στην δεξιά κ να μην ενοχλεί κανένα...όποιος θέλει 80-120 στην μεσαία κ όσοι προσπερνάναι ή κακώ μεν αλλά το κάνουν κ θέλουν να πάνε ποιό γρήγορα στην αριστερή ....
    η αριστερή πρέπει να είναι πάντα μα πάντα άδεια (όπως στην Γερμανία αλλά εκεί αν κάνεις μαλακία δεν θα στην χαρίσει κανείς ....ενώ στο Ελλαδιστάν κ στην Νάπολη καθένας κάνει ότι μα ότι γουστάρει..... γιατι απλά έτσι έμαθε κ δεν του κόβει κανείς καμιά κλήση....τέλος πάντων αυτά είναι off topic κ αν είναι να ανοίξουμε άλλο τόπικ...αλλά τουλάχιστον ακόμα έχω την νοοτροπία κάποιου που οδηγάει αμάξι ...... φαντάζομαι με την μηχανή θα σπάζομαι παραπάνω γιατί απλά υπάρχω στο δρόμο κ ο άλλος με γράφει στα @@ του γιατί απλά την έχει δει γαμάω.......)

  7. #172
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aman17-2


    με την μηχανή υπολογίζω πορεία 140-160 (είχα το v-strom)
    Kαμμία σχέση αυτά με το Bandit ξέχνα τα! Δεν καλύπτει, ή θα κουραστείς, ή θα σου σπάσουν τα νεύρα. Φίλε ζήτα το test ride, το fairing δεν έχει αλλάξει, έστω και το αερόψυκτο να έχουν, θα πάρεις ιδέα...

    Και εγώ πίστευα ότι θα μου σπάνε τα νεύρα, αλλά είμαι πιο υπομονετικός με τη μηχανή, περιέργως. Αυτό που κατάλαβα, είναι ότι δεν μπορεί κανείς σχεδόν να προσπεράσει με το ρυθμό μου, οπότε απλά κόβω, τους περιμένω να τελειώσουν και 5 δευτερόλεπτα μετά, ξαναείμαι στην ταχύτητα που είχα...

  8. #173
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Kαμμία σχέση αυτά με το Bandit ξέχνα τα! Δεν καλύπτει, ή θα κουραστείς, ή θα σου σπάσουν τα νεύρα.

    Διαφωνώ amyrokai. Έχω ταξιδέψει διπλός και φορτωμένος και δεν είχα κανένα τέτοιο πρόβλημα. Βέβαια εγώ είμαι 1,70.

  9. #174
    την μηχανή την έχω παραγγείλει από την προηγούμενη Πέμπτη...
    Δεύτερα ή Τρίτη θα την έχω κ 15 Ιουνίου είναι το πρώτο μεγάλο ταξίδι (600 ΚΜ περίπου την μέρα)
    οπότε κ θα βγούν κ πολλά συμπεράσματα......

    μέχρι τότε έχω φάει νύχια δάχτυλα κ ότι άλλο έχω βρει γιατί χωρίς μηχανή με αυτές τις ζέστες δεν αντέχεις.....

  10. #175
    Αμαξάκι με κλιματισμό δε παίζει;;; Αν μιλάμε για άνεση, τίποτα καλύτερο από τη δροσιά του A/C, τον καφέ στην ποτηροθήκη και νερό μπισκοτάκια, μουσικούλα.... Γιατί και καλοκαίρι χωρίς καλοκαιρινά μπουφανάκι/γαντάκια/μποτάκια με τη μηχανή είναι ανυπόφορο... Δεν είμαι ήρωας με t-shirt βερμούδα και ζελέ. Αν είναι να πάω, δε θέλω να πάω από λαλακία!



    Χτες λοιπόν... Στο 0-300 riding school, ξεκίνησα λίγο "στραβά". Όχι ότι περίμενα πως θα τα ξέρω όλα και ας έχω χιλιοδιαβάσει το twist of the wrist και το Sport Riding Techniques... Αλλά μου φάνηκα εντελώς κουλάδι. Δεν μπορούσα καν να πάω σταθερά στις στροφές, όλο ζιγκ-ζαγκ! Με αρκετές διορθώσεις από τον Κώστα Δάλλα (νά 'σαι καλά ψηλέ) και τα θεωρητικά, στο τέταρτο και πέμπτο session έξυνα κάτω μαρσπιέ, πάτησα το λάστιχο μέχρι τέρμα και έμπαινα στις στροφές με ταχύτητα που δεν πίστευα ότι μπορούσα... Βέβαια είχα ακόμα περιθώρια (πχ το γκάζι έπρεπε να το ανοίγω ακόμα νωρίτερα, τα κατεβάσματα πρέπει να τα δουλέψω πολύ, όπως και το φρενάρισμα, το εμπρός παίρνει και άλλο ζόρι μέχρι να μπει το ABS στην πίστα) αλλά για πρώτη μέρα, πρώτη επαφή, ήξερα ότι θα βοηθήσουν τα μαθήματα, ούτε καν φανταζόμουν πόσο όμως! Το κερασάκι στην τούρτα ήταν η τρίτη θέση στους μαθητές με τη μεγαλύτερη βελτίωση...
    Για να μη το παίζω και θεός της οδήγησης, έκανα και εγώ τις λαλακίες μου, έχασα τα σημάδια για τα φρένα δύο φορές στις φουρκέτες λόγω "ενθουσιασμού" στην ευθεία αλλά (μετά από συμβουλή) το έριξα στη στροφή και έστριψε (με τα κακάκια στο μποξεράκι την πρώτη φορά) έχασα και κάτι αλλαγές ταχυτήτων, έχασα και κάποιες φορές τις γραμμές μου... Αλλά πέρασα όμορφα και κυρίως κατάλαβα που και γιατί έκανα λάθος.
    Μας είχαν κλείσει καθρέφτες και ταχύμετρα με χαρτοταινία, για να μην αποσπούν την προσοχή και στουκάρει κανείς γιατί χαζεύει το πόσα μάζεψε στην ευθεία, αλλά η τετάρτη χτύπησε κόκκινα και γέμισα και πέμπτη (όχι κόκκινα)... Πρέπει να δω πόσα είναι αυτά!
    Και τώρα μόλις μαζέψω κανένα ευρουδάκι, πάω CSS χωρίς σκέψη. Και αρχίζω να προγραμματίζω και αγορά φόρμας και αργότερα μηχανής μόνο για πίστα...

    Αν δεν τα έχετε κάνει, να πάτε... Όσα και να πιστεύετε ότι ξέρετε, όσο γρήγοροι και να είστε, ΑΥΤΗ τη βελτίωση στο δρόμο δεν θα την δείτε. (κυρίως όχι με τόση ασφάλεια και σιγουριά)


    Και για να καλαμπουρίσουμε και λίγο, η κατανάλωση στην πίστα, με όλες τις ταχύτητες κόκκινα από το 3ο session και μετά (τότε επιτράπηκε η χρήση φρένου) ήταν τρελλή! Λαμπάκι άναψε φεύγοντας από την πίστα... Μόλις γεμίσω σήμερα θα σας πω και ακριβώς πόσα έφαγε, αλλά "με το μάτι" κάπου 15 λίτρα για 190 χιλιόμετρα. Μάλλον πάλι δεν έφτασα τον recordman symplektis... Ρε μήπως το πας κόφτη μόνιμα και μας δουλεύεις ότι δήθεν καίει πολύ;;

    Το πίσω λάστιχο
    http://www.imageshack.gr/images/tjgd...xwfnj5koyq.jpg
    Το εμπρός λάστιχο
    http://www.imageshack.gr/images/ydjt...mmzmvgiyin.jpg
    Οι εκπαιδευτές, ο Κώστας είναι τέρμα αριστερά ακουμπισμένος στον τοίχο
    http://www.imageshack.gr/images/tyfj...imgm5nno2q.jpg
    Ο μαθητής, καταϊδρωμένος (ήταν και στενή η φόρμα), κουρασμένος, αλλά πολύ χαρούμενος...
    http://www.imageshack.gr/images/gdlh...jnjogrtmfo.jpg

  11. #176
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai


    Χτες λοιπόν... Στο 0-300 riding school,
    .
    .
    .





    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  12. #177
    παίζει αμαξάκι με auto clima αλλά τρελή μα θεότρελη κίνηση....οπότε δεν ξεκινάω καν.....

    για riding school γαμάτα είναι ρε γμτ αλλά πολύ μακριά τώρα πιά...

    σκέφτομαι να πάω ducati riding experiense
    http://www.ducati.com/racing/05/dre/course_03.jhtml

    μόλις βγάλει το πρόγραμμα για τα επόμενα μαθήματα γιατί και ξέρω μόνο τα βασικά
    αλλά κ θέλω να μου μάθει κάποιος με ασφάλεια κ να μην δοκιμάζω τα όριά μου μόνος μου
    με πολλούς κινδύνους.....
    άντε να δούμε......

    αλλά από ότι λες και εσύ η διαφορά μετα θα είναι μεγάλη ...

  13. #178
    Τα Μέγαρα είναι μακρυά;;; 50-60 χιλιόμετρα είναι! Το DRΕ που θα γίνει δηλαδή και είναι πιο κοντά;

    Και αν είσαι Ιταλία και σου πέφτει κόντα το DRE, δεν πας σε κανένα track day μήπως και παίζουν και μαθήματα; Τόσες πίστες έχει και εκεί!

  14. #179
    αν και το έχω γράψει στην τοποθεσία στο φόρουμ δεν εμφανίζεται
    είμαι στην Νάπολη της Ιταλίας.......

    Για να έρθω Μέγαρα γύρω στα 300 καράβι πάνε έλα (Πάτρα) + ξενοδοχεία + μάθημα και το όλο θέμα θα πάρει 3 μέρες ελάχιστο (μόνο 16-17 ώρες είναι το καράβι)

    ενώ για Μungelo μόνο 5-6 ώρες δρόμος + διόδια + μαθήματα + 1 ξενοδοχείο και θα "εξερευνήσω" και μια περιοχή που δεν ξέρω....

    για track days δεν ξέρω τι παίζει γιατί με μηχανές άρχισα να ασχολούμαι απο τον Περασμένο Νοέμβριο

    ήθελα να πάω στο MotoGp αλλά δεν πρόλαβα ..του χρόνου πάλι...και η Μόνζα για φέτος καλά είναι....

  15. #180
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aman17-2
    αν και το έχω γράψει στην τοποθεσία στο φόρουμ δεν εμφανίζεται
    είμαι στην Νάπολη της Ιταλίας.......

    Για να έρθω Μέγαρα γύρω στα 300 καράβι πάνε έλα (Πάτρα) + ξενοδοχεία + μάθημα και το όλο θέμα θα πάρει 3 μέρες ελάχιστο (μόνο 16-17 ώρες είναι το καράβι)

    ενώ για Μungelo μόνο 5-6 ώρες δρόμος + διόδια + μαθήματα + 1 ξενοδοχείο και θα "εξερευνήσω" και μια περιοχή που δεν ξέρω....

    για track days δεν ξέρω τι παίζει γιατί με μηχανές άρχισα να ασχολούμαι απο τον Περασμένο Νοέμβριο

    ήθελα να πάω στο MotoGp αλλά δεν πρόλαβα ..του χρόνου πάλι...και η Μόνζα για φέτος καλά είναι....
    ualio stai a Napul e pensi di ritornare? L'italia 'e il paradiso del motociclismo! Resti la!

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF