Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 28 από 28

Θέμα: Help. 250cc

  1. #16
    Eχω ενα TDR250 με μοτερ TZR250 (φοραγαν το ιδιο)

    Το πηρα μεταχειρισμενο σε ασχημη κατασταση και ο ιδιοκτητης μου ειχε πει οτι ειχε βαρεσει στροφαλο
    Οταν πηγα να το δω και κατεβασα την μανιβελα ουτε κολλημενο ηταν ουτε κανα περιεργο θορυβο ακουσα
    Τον ρωτησα πως το επαθε και μου ειπε
    "Τπτ απλα ενα πρωι δεν πηρε μπροστα ,το πηγα στον μαστορα και μου ειπε για στροφαλο"
    Ε λοιπον αφου το εψαξα λυνοντας ΜΟΝΟ ΚΑΡΜΠΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ το προβλημα του ηταν οτι ειχε φαει ενα ρηντακι το οποιο ποτε δεν βρηκα
    Καθαρισα καρμπς και το μηχανακι πηρε μπροστα

    Το μοτερ δεν ηταν σε αριστη κατασταση ουτε ειναι αφου για να εφαγε το ρηντ και να μην το βρηκα ολο και καπου θα πηγε και κατι θα γρατζουνισε αλλα απο τοτε 2 χρονια μετα και πανω απο 25.000 χλμ ολα μεσα στην πολη εκτος απο 3 φορες που πηγα Επιδαυρο δικαβαλος το μονο που εχω κανει (λογω αμελειας βασικα γιατι ειναι το παπι μου και δεν μενει χρονος για φτιαξιματα η επισκευη του μοτερ) ειναι να αλλαζω κανα μπουζι οποτε το θυμηθω (μια φορα το τριμηνο)

    Η μονη φορα που μου παρουσιασε βλαβη ηταν οταν λαδωσε ενα μπουζι και με γυρισε απο Ομονοια με 1 κυλινδρο !!
    Απο την βαρεμαρα μου 1 βδομαδα κυκλοφορουσα με ταξι η με το αυτοκινητο νομιζοντας οτι βαρεσε ο ενας κυλινδρος ωσπου καποια στιγμη με φωτισε ο θεος να βγαλω το μπουζι να δω τι εγινε (θα ειχε καποιο σημαδι αν ειχε βαρεσει ) και ηταν λαδωμενο,ετσι του εβαλα ενα μεταχειρισμενο που ειχα και μεχρι σημερα ειναι ο πιστος μου σκυλος πατωντας οτι 250αρι τετραχρονο κυκλοφορει και κυνηγοντας (αν και πεσμενο ) μαμα χτ
    Δεν θα ηθελα να φανταστω τι θα γινοταν αν ηταν και στα καλα του φανταζομαι θα παντηλικωνε και η τριτη

    Περισσοτερες πληροφοριες για διχρονα στα ελληνικα www.2strokers.com

    Παρε και μια φωτο απο τον σκυλο μου που περιμενω να πεθανει να του φτιαξω το μοτερ (περιπου 200 ευρω σε ανταλλακτικα για FULL REBUILD θα μου παει) αλλα δεν μου κανει το χατηρι


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sers024.jpg 
Προβολές:	188 
Μέγεθος:	77,2 KB 
ID:	87863
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  2. #17
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    για μισό ρε παίδες, καθότι ο αρχαιότερος εδώ μέσα με cbf250

    το δικό μου είναι από την πρώτη παρτίδα που ήρθε Ελλάδα

    ειχαν ψιλοπροβλήματα τα πρώτα κομμάτια, όπως σε όλες τις μηχανές, και καθότι νέοι και άπειροι τα συζητούσαμε πολύ. Αν πάρεις ένα cbf τώρα, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα, ούτε σφιχτή καμπάνα ούτε τίποτα. Το ξέρω από φίλο που πήρε πέρσι και είναι αστέρι το μηχανάκι.

    Ακούω συχνά ".... μετά θα το συνηθίσεις και θα θες κάτι πιο μεγάλο" Τι θα συνηθίσει? Το γκάζι του? Και επειδή κάποιος συνηθίζει το γκάζι στην ευθεία σημαίνει ότι μπορεί να το πάει το μηχανάκι όπως του αξιζει?

    Δύο χρόνια με το cbf και ακόμα βελτιώνομαι στο στρίψιμο...
    Οταν πατήσει όλο το λάστιχο κάτω τότε μπορεί να πει κάποιος ότι το μηχανάκι δεν μπορεί να του προσφέρει πολλά ακόμα οπότε ΑΝ το κάνεις, τοτε πάρε άλλο

    Γνώμη μου, ο καθένας τη δική του
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  3. #18
    Κατ'αρχάς θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα τα οποία κακώς δεν είπα απο την αρχη.
    1)Ναι είμαι καινούργιος και δεν είχα ποτέ δικό μου μηχανάκι (ούτε παπί) ,αλλά εδώ και 2 χρόνια έχω ωδηγήσει διάφορα μηχανάκια(μέχρι 125).
    2)Είμαι τελείως άσχετος σε οτι αφορά τα μηχανικά μέρη μιας μηχανής
    3)Μόλις έβγαλα δίπλομα οπότε ψάχνω κάτι μεχρι 250cc
    4)Δεν έχω την οικονομική ευκολία να αλλάζω μηχανές σαν τα πουκάμισα , οπότε θέλω κάτι δυνατό και καλό απο την αρχη και να το κρατήσω 2-3 χρόνια, πράγμα που δεν πιστεύω οτι θα βρώ σε ενα 4χρονο
    5)Γουστάρω μονο street μηχανές
    6)Μπορώ να διαθέσω μεχρι 3000

    Επίσης είδα οτι θέλω διπλομα απεριορίστων κυβικών για να ωδηγήσω δίχρονο. Ισχύει κατι τετοιο???
    Και να δούμε λίγο το θέμα της RS 250(είναι κ@@λα).Αξίζει??? Θα μπορω να την χρησημοποιώ κάθε μέρα(με την ανάλογη συντήρηση βέβαια)????
    Εαν πάλι υπάρχει κάποιο street 250αρι 4χρονο εκτος cbf (που την θεωρω ασχημη) ποιό είναι αυτό???

  4. #19
    Εχμμ βασικα δεν μπορεις να οδηγησεις 250

    Μπορεις να οδηγησεις μηχανακι με ιπποδυναμη εως 33 αλογα (διορθωστε με οπου κανω λαθος)

    Οποτε ξεχνα τα 250 διχρονα δυστηχως (και ευτυχως για εμας ) εχουν απο 50 ονομαστικα αλογα και πανω

    Ισως το CBF η ακομα καλυτερα ενα μονοκυλινδρο εντουρακι θα σου ταιριαζε καλυτερα

    Τωρα αν θελεις στρητ υπαρχει και το RS125 αλλα νομιζω ξεφευγεις απο την τιμη
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  5. #20
    Ας γράψει ένας γενναίος , ένα sticky , για το θέμα " Νεος Οδηγός και ιπποδύναμη" έτσι ώστε να ενημερώνετε ο κόσμος !!

    Εδω , παραπλανηθήκαμε όλοι μαζί , και κόπηκαν και τα φτερά , από το παλικάρι ..

  6. #21
    Καλαματιανος rider Το avatar του/της flip
    Εγγραφή
    15/04/2007
    Μηνύματα
    139
    Απο τι καταλαβα εισα 18 αρα τα μονα μηχανακια που μπορεις να οδηγησεις ειναι τα 125αρια εκτος απο κανα 2 που εχουν παιχτει διαφορα και μπορεις να τα οδηγησεις οπως το cbf250 (αλλα αν δεν σου αρεσει αστο)

    Επισης αυτο που ζητας θα το βρεις σε τετραχρονο και οχι διχρονο (απλα δεν θα εχει πολυ μεγαλη δυναμη )

    Να και μερικα κοματια που ισως σε ενδιαφερουν(125αρια ολλα):
    GT Hyosung
    Derbi GPR
    Aprilia RS
    Honda CBR
    Derbi Nude
    Cagiva Mito

    Το πιο αξιοπιστο απ αυτα ειναι το cbr αλλα ειναι μικρουλι και δεν πολυ λεει(ειναι 4χρονο με καπου 120 τελικη)

    Για το gt δεν ξερω και πολλα αλλα εξω ακουσει οτι ειναι αξιοπιστο (4χρονο με καπου 150 τελικη(ετσι ακουσα απο κατοχο του))

    Το derbi ειναι το πιο δυνατο μαζι με το ΡΣ δεν ξερω καποιον να το εχει αλλα πρεπει να ειναι καλο αλλα και πολυ ακριβο (2χρονο με καπου 160 τελικη)

    Το rs ειναι το πιο δυνατο απο αυτα (ειδικα αν παρεις παλαιοτερο μοντελο) και αν το προσεχεις και τα σερβις του στην ωρα του ειναι αρκετα αξιοπιστο(2χρονο με καπου 175 τελικη)(αυτο θα παρω εγω το πιο σιγουρο)

    Το nude απο τι νομιζω φοραει ιδια μηχανη με το gpr οποτε καπου τα ιδια φανταζομαι δεν το ξερω καθολου το μηχανακι

    Τελος το mito ειναι και αυτο παρα πολυ δυνατο καθως διαβασα στο μοτο τριτη οτι εχει 37 αλογα(καπως πολλα μου φαινονται) δεν εχω ψαξει για τιμες αδε κοιτα αν θες(μπορεις να βρεις και μεταχειρο με σχετικα λιγα χρηματα) (2χρονο χιλιομετρα δεν ξερω παντως το παλιοτερο μοντελο καπου 140-150)

    Εγω απο αυτα θα σου προτεινα το Hyosung το παιρνεις και καινουριο με τα χρηματα που διαθετεις (νομιζω). Μην μου πεις ομως "ρε φιλε μαρκα ειναι αυτη?" γιατι απο τι εχω ακουσει τον κινητηρα της τον φτιαχνει η suzuki

    Ή

    Το rs ως πιο δυνατο και με λιγη φρονιδα παραπανω θα σου ναι και αξιοπιστο.Το κακο ειναι πως το νεο κανει 4500 οποτε θα αρκεστεις σε καποιο μεταχειρο αν και τα περισσοττερα ειναι γΑ@@μενα

    Και μην ξεχνας ολα τα 2 χρονα καινε περισοτερα λαδια-βενζινες απ τα τετραχρονα


    καλη επιλογη
    Πωλειται οπως ειναι πειραγμενο με χιλιαδες κυβικα ανεβασμεεεενο!!
    Πωλειται και το δινω οσο κι οσο απ την σκοτωστρα αρκει να γλυτωωωσω!!!





    http://www.youtube.com/watch?v=u0Zhhpto8h8

    ποιος αλλοσ θελει κολπακια με την νεα πανακριβη μηχανη του?

  7. #22
    Καλαματιανος rider Το avatar του/της flip
    Εγγραφή
    15/04/2007
    Μηνύματα
    139
    Να και φωτο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gt125r%20negra[1].jpg 
Προβολές:	180 
Μέγεθος:	96,9 KB 
ID:	87879
    Πωλειται οπως ειναι πειραγμενο με χιλιαδες κυβικα ανεβασμεεεενο!!
    Πωλειται και το δινω οσο κι οσο απ την σκοτωστρα αρκει να γλυτωωωσω!!!





    http://www.youtube.com/watch?v=u0Zhhpto8h8

    ποιος αλλοσ θελει κολπακια με την νεα πανακριβη μηχανη του?

  8. #23
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    το gt-r βγαίνει και σε 250 και είναι κατασκευή τύπου ss με κλιπονς και λοιπά, εγώ το έχω ξαναπεί, αυτό θα επαιρνα αν ξεκινούσα τώρα.

    εκτός από το cbf βγαίνει και το ybr αλλά μάλλον θα σου φανεί εξίσου "άσχημο" και δε θα το βρεις με 3000.
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  9. #24
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134

    Ημουν κατοχος

    του RGV και εχω οδηγησει-οχι για μια βολτα μονο-και τα αλλα μοντελλα και το KR 250 που δεν εχει στην λιστα.
    Εγω στην θεση σου δεν θα επαιρνα κανενα απο αυτα
    1.Γιατι μετα απο τοσα χρονια εισαγωγης οι ιδιοκτητες θα ειναι απειροι στον αριθμο
    2.Ειναι πολυ φαγανες σε ολα...δεν ξερω αν σου εχουν πει τι γινεται οταν πρεπει να αλλαξεις ελλατηρια,και οταν σου κολλησει!?
    Αυτα τα δυο ειναι σιγουρο 100% οτι θα σου κατσουν
    3.Δεν ειναι μηχανακια να πηγαινεις στην δουλεια...ειναι να τα τρεχεις ,να τα ξεμπουκωνεις,και να τα σαβουρωνεις βενζινη ανα 100χλμ. -εμενα στην καλητερη εβγαζε 80χλμ με ενα γεμισμα..εχω μεινει απο βενζινη παρα πολλες φορες-
    4.Λαστιχα θελει πολυ συχνα
    5.Αν γουσταρεις ομως παιχνιδι παρε η το NSR i RGV τα αλλα δεν αξιζουν.
    6.Αν δεν διαθετεις πολυ χρημα για συντηρηση παρε κατι σε 4τ.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  10. #25
    μμμμαλιστα οποτε διαγράφω τα 2χρονα απο τη ζωη μου. Το Hyosung δεν ειναι καθόλου ασχημο.
    Αλλα την φτιάχνει όντως την μηχανη του η SUZUKI. Και πέραν τησ μηχανης του , ολο το υπόλυπο αξίζει???

  11. #26
    Καλαματιανος rider Το avatar του/της flip
    Εγγραφή
    15/04/2007
    Μηνύματα
    139
    Κοιτα και εδω κατι θα μαθεις μιλα και το παλικαρι που το εχει
    http://www.moto.gr/forums/showthread...sung+%2A125%2A

    Παντως ειναι πολυ ομορφο αλλα απο τι ειδα κανει καπου 3500ε
    Πωλειται οπως ειναι πειραγμενο με χιλιαδες κυβικα ανεβασμεεεενο!!
    Πωλειται και το δινω οσο κι οσο απ την σκοτωστρα αρκει να γλυτωωωσω!!!





    http://www.youtube.com/watch?v=u0Zhhpto8h8

    ποιος αλλοσ θελει κολπακια με την νεα πανακριβη μηχανη του?

  12. #27
    Εντάξει τότε...Αν έχουν βελτιωθεί τα προβλήματα του cbf250 τότε είναι μια χαρά να μάθει κάποιος μ'ένα τέτοιο και θα τον καλύψει πιο πολύ από ένα τετράχρονο 125.

    Πάντως,κατά τη γνώμη μου δεν είναι δικαιολογία να λέμε "Εντάξει όλα χαλάνε"-όχι διότι είναι ψέμα αλλά επειδή όταν όλα έχουν τα ίδια προβλήματα σημαίνει ότι δεν κατασκευάζονται σωστά από το εργοστάσιο.Και όταν όλα έχουν παρόμοια προβλήματα θα πρέπει από την αρχή να γίνονται ανακλήσεις και να διορθώνονται χωρίς την διαδικασία του πήγαινε-έλα στα εξουσιοδοτημένα και πολλές φορές χωρίς να λύνεται πάντα το πρόβλημα.Αυτό είναι και εκνευριστικό και χρονοβώρο.

    Το κρίνω αυστηρά;Ναι, πιστεύω πως κάποιος πρέπει να είναι αυστηρός όταν αγοράζει καινούργια μηχανή (πόσο μάλλον honda) διότι την παίρνει ώστε να αποκλείσει την πιθανότητα των μηχανικών προβλημάτων. Δηλαδή με δεδομένο ότι τα cbf250 αγοράζονται περισσότερο από νέους-άπειρους οδηγούς με σκοπό να μάθουν να οδηγούν μοτοσυκλέτα, αυτοί δεν είναι πάντα σε θέση να γνωρίζουν αν είναι περισσότερο σκληρό από όσο θα πρεπε το κιβώτιο ή αν κρατάει ρελαντι κλπ. Πολλές φορές μπορεί να νομίζουν ότι αυτοί κάνουν κάτι λάθος και ότι από την κακή τους οδήγηση χαλάει ή έχει αυτά τα προβλήματα.Επομένως,ένας νέος οδηγός θα πρέπει να έχει ένα απροβλημάτιστο εργαλείο για να μάθει πάνω σε αυτό και να του συγχωρεί τα λάθη).Όχι να του κάνει τη ζωή ακόμα πιο δύσκολη.

    Αυτά και συγνώμη για το

  13. #28
    Καλαματιανος rider Το avatar του/της flip
    Εγγραφή
    15/04/2007
    Μηνύματα
    139
    Αν παρει το μηχανακι ενας με μεγαλη εμπειρια στην οδηγηση και ξερει πως να το πηγαινει και κανει ολους τους ελεγχους την σωστη τους ωρα δεν προκειται να του βγαλει προβλημα

    Ενω αν το παρει ενας απειρος δεν ειναι δυνατον να μην του βγαλει προβλημα αν δεν το οδηγα σωστα (το γ@@α δλδ μεχρι να μαθει)

    Και ποδηλατο να παρεις αν του αλλαζεις ολη την ωρα συνεχομενα τις ταχυτητες δεν θα αντεξει ο πολαπλασιαστης και θα κλατταρει

    Τα προβληματα (99%) τα προκαλει ο ανθρωπος με την κακη χρηση του

    Τωρα αν ψαχνεις κατι που δεν χαλα παρε πατινι αν και εχω και αμφιβολιες οτι και αυτο χαλα





    Καλυτερα να μην συνεχισουμε αυτη την αντιμαχια ετσι κ αλιως την προσωπικη του αποψη εκφραζει ο καθενας
    Πωλειται οπως ειναι πειραγμενο με χιλιαδες κυβικα ανεβασμεεεενο!!
    Πωλειται και το δινω οσο κι οσο απ την σκοτωστρα αρκει να γλυτωωωσω!!!





    http://www.youtube.com/watch?v=u0Zhhpto8h8

    ποιος αλλοσ θελει κολπακια με την νεα πανακριβη μηχανη του?

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. super sport 250cc help
    από pantelis16 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 10/06/2009, 01:57
  2. help me!!!!
    από kdxsakias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2004, 19:05
  3. Nea Montela Help Please
    από CyBeRseXX στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2003, 10:36
  4. Pls Help 4 Enduro
    από CyBeRseXX στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:01
  5. Admins help.. (διευκρίνηση)
    από DEMINIO στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 23:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF