πλακα κανει ο srx ,ετσι κ αλλιως τουρμπονο εχει (δες αβαταρ)Αρχικά δημιουργήθηκε από desmo996
εχεις ανεβει ιταλικο ρε γατι χαλαρωσε λιγο![]()
πλακα κανει ο srx ,ετσι κ αλλιως τουρμπονο εχει (δες αβαταρ)Αρχικά δημιουργήθηκε από desmo996
εχεις ανεβει ιταλικο ρε γατι χαλαρωσε λιγο![]()
Είχα ανέβει μια φορά σε μια ξηροκάμπανη μ@λακία, αλλά επειδή έκανε σαν την Χαλυβουργική, το παράτησα στο επόμενο φαναρι.Αρχικά δημιουργήθηκε από desmo996
εχεις ανεβει ιταλικο ρε γατι χαλαρωσε λιγο![]()
![]()
Εντυπωσιάστηκα όμως... Μέσα σε 400 μέτρα με πέρασε ένα Hornet 600, ένα R κάτι deliveάδικο, και ένα Ζ125 στα φρένα![]()
![]()
![]()
![]()
δεν το εφτυσες να μην το ματιασεις ου ρε που θα το φουντωσεις κιολαςΑρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Είχα ανέβει μια φορά σε μια ξηροκάμπανη μ@λακία, αλλά επειδή έκανε σαν την Χαλυβουργική, το παράτησα στο επόμενο φαναρι.![]()
Εντυπωσιάστηκα όμως... Μέσα σε 400 μέτρα με πέρασε ένα Hornet 600, ένα R κάτι deliveάδικο, και ένα Ζ125 στα φρένα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://s3.bitefight.gr/c.php?uid=15851
Αντε να το προχωρήσουμε λίγο.....
οι κάτοχοι γυμνών Jap, χαλαρώστε λίγο και απολαύστε το κούνημα. Αμα οδηγήσετε κανένα Tuono, κανένα Speed T, κανένα Super Duke, αλλάξτε πάνες και ελάτε να μας πείτε τις εξωσωματικές εμπειρίες σας.
Gcrook ......Είμαι ευγενής έτσι?
Λοιπά Jap SS. Όταν τελειώσετε με τις ενστάσεις περί υπερκυβισμένου Ducati, τα λέμε.
Στα WSBK αντε γειά....(Αφού έχετε και SS θα βλέπετε και αγώνες. Λάθος? )
Αααα και επειδή αγώνες δεν είναι μόνο MotoGp, στα 250,125 χαιρετίσματα απ΄την Aprilia.
Στο χώμα...... Μόλις σπάσουν αυτά τα γ@μήδια τα ΚΤΜ, μπορεί να δείτε και καμμιά σημαία.
Κάτοχοι λοιπών ιαπωνέζικων μασαζο- πολυθρονών. Κάντε καμμιά κοντρίτσα μεταξύ σας για το πότε είναι τα διαστήματα μεταξύ των service και φτιάξτε και μια λέσχη. Προεδρος θα είναι κάτοχος FZ750 του '85 με διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων τα 40.000 χλμ !!!![]()
Στις συνεδρίες τεΐου που θα διοργανώνεται μπορείτε να ψάξετε τρόπους εξομάλυνσης της "κλωτσιάς" όταν μπαίνει το VTECπου στέλνει την ιπποδύναμη απ΄τα 68 στα 72 άλογα.
@desmo996: Το μηχανάκι σου είναι μια κ@βλα...![]()
ΠΕΡΑ απο τα μπουγέλα και τις κραυγές , που θυμίζουν ζούγκλα ....
Η προσωπική μου άποψη , είναι οτι το καλό μηχανάκι ειναι θέμα ΜΟΝΤΕΛΟΥ παρά ΕΤΑΙΡΙΑΣ .
Ολες οι εταιρείες έχουν βγάλει κατά καιρούς μεγάλες πατάτες , η έριξαν την ποιότητα σε κάποια νέα μοντέλα , για να πέσει και το κόστος .
Επειδή δεν έχω γενική εικόνα της αγοράς , θα θυμίσω για την ιστορία την περίπτωση ΝΧ250 ..
Η Αμερική τα πήρε στα 250cc
Η Γαλλία , τα ήθελε στα 239cc , του ήταν πολλά τα 250 !!
Στην έκδοση Ιαπωνίας ΑΧ-1 , βγήκε ως λιμουζίνα από ποιότητα υλικών. (αλουμινένιο πίσω ψαλίδι και ζάντες ) .
Η κοινή γνώμη και τα περιοδικά, θαύμαζαν το ΑΧ-1 , και έδιναν των τίτλο του φτωχού συγγενή στο ΝΧ250.
Συμπέρασμα .. ο εξοπλισμός παίζει πάντα το πρώτο ρόλο, και το όνομα της εταιρείας έρχεται να εγγυηθεί την μακροζωία της .
Στο θέμα μακροζωίας , η νικήτρια ήταν παραδόξως η Ιταλική PIAGGIO , που όμως έβαλε και αυτή πολυ νερό στο κρασί της τα τελευταία 10 χρονιά , απο την διακοσάρα βέσπα COSA και έπειτα.
Εαν θέλουμε να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί , θα πρέπει να κάνουμε συγκρίσεις με όμοια πράγματα, ανά κατηγορία , και να αφορούν τα προϊόντα που έχουν βγει την τελευταία πενταετία .![]()
.
Εκει πραγματικά δεν έχω να πω τπτ.... Είναι σε καλό δρόμο οι Ιάπωνες. Απ ΄την μια ο κολοσσός FMX :rotflmao: :rotflmao: είναι ακλόνητοςΑρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
ξεχασες τα σουπερμουσταρδ..![]()
απ΄την άλλη το ΧΤΧ, πάει απ΄το καλό στο καλύτερο. Βάλανε ιταλικό κινητήρα, τα βάψανε και πορτοκαλί :rotflmao: :rotflmao: .......(τι ξεφτίλα ΡΠΜ) τι κριτική να κάνεις? Θα μας πουν και κακόβουλους μετά.
:rotflmao:
Μενει μονο να δουμε και FMX στο Dakar....Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Εκει πραγματικά δεν έχω να πω τπτ.... Είναι σε καλό δρόμο οι Ιάπωνες. Απ ΄την μια ο κολοσσός FMX :rotflmao: :rotflmao: είναι ακλόνητος
απ΄την άλλη το ΧΤΧ, πάει απ΄το καλό στο καλύτερο. Βάλανε ιταλικό κινητήρα, τα βάψανε και πορτοκαλί :rotflmao: :rotflmao: .......(τι ξεφτίλα ΡΠΜ) τι κριτική να κάνεις? Θα μας πουν και κακόβουλους μετά.
:rotflmao:
...cause the place seems still alive...
Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!
Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
Το ST ειναι 1050cc και βγαζει 125hp το VFR ειναι 800cc και βγαζει 110hp
οποτε για πες μας που βλεπεις την υπεροχη του ST?
Τελος για πες μας ποιο απο τα 2 εχεις οδηγησει?
Γιατι εγω τα εχω οδηγησει και τα 2 ,το ST το ειχα για 1 Ωρα και το VFR απο το 2006 και δεν συγκρινεται φιλε μου το πως καθεται το VFR στο δρομο με το Triumph τωρα το τι λενε τα περιοδικα στα @@ρια μας
αν εχει καποιος κατι να πει για τα 2 συγκεκριμενα μηχανακια οκ αλλα να τα εχει οδηγησει ομως οχι οτι φανταζεται
Υγ Αν ειχα πολλα λεφτα και Ducati και Agusta θα ειχα για να τα πλερωνω και να γουσταρω στην πιστα οχι στην καφετερια αλλα επειδη δεν εχω πολλα και θελω 1 που να με καλυπτει σε ολα και να μην ζηταει πολλα πηρα Japan
Λυση αποριας...
Εχω οδηγησει απο το 750VFR του 95-96' μεχρι το 800 του 04' ...δεν εχω οδηγησει το τελευταιο 800 με τα ΄λευκα κρυσταλα στα φλας...οποτε δεν δικαιουμε να ομιλω....
Sprint ST ..το παλιο RS 955 και τρεις φορες το ST1050 ...φταει το οτι η Eliofil ειναι 500 μετρα απο το σπιτι μου![]()
Στο θεμα μας τωρα...
Aν η Honda νομιζει οτι πρεπει να μετεχει στην κατηγορια sport touring με μηχανακι 800cc , sorry αλλα δεν γινεται να φτιαξουμε κατηγορια sport touring 800 κυβικων...αναποφευκτα θα το συγκρινεις με τα υπολοιπα μηχανακια της κατηγοριας, απο τη στιγμη μαλιστα που κοστιζει τα ιδια χρηματα....
π.χ. Η Ducati χρεωνει στα st3 το ABS 2.290€...προβλημα της....η BMW χρησιμοποιει τον αεροψυκτο boxer στο δικο της ST με 1200cc και τιμη βασικης εκδοσης 14.000+ ευρω...τι να κανουμε τωρα? ολα τα παραπανω μηχανακια ειναι ανταγωνιστικα στην κατηγορια sport touring...η καθε εταιρεια χαρασει την δικη της πορεια βασιζομενη στο marketing και την ιστορια της..ποσοι θα αγοραζαν τετρακυλινδρο ST3 και ποσοι V2 ΒΜW?
Αν η honda θελει να ειναι ανταγωνιστικη ας προσθεσει κυβικα...και οχι τζαμπα τεχνολογια. Γιατι το να προσπαθεις με το Vtec να προσδοσεις ροπη χαμηλα και δυναμη ψηλα εχει ως αποτελεσμα:
-Πολυπλοκοτητα
-Δυσκολο και ακριβο service
-Μια τρυπα στο νερο...αφου και παλι δεν ειναι δυνατοτερο απο τα υπολοιπα μηχανακια
...κακα τα ψεμματα η Honda εχει τεχνολογικο know How, αλλα το χρησιμοποιει προκειμενου να πιστοποιησει την διαφορετικοτητα της....οπως η bmw με τα paralever-duolever κτλ-κτλ
Να μην μιλησω για την καταναλωση οταν λειτουργει το vtec...
Για να μην παρεξηγηθω, θεωρω το VFR εξαιρετικη μοτοσυκλετα και θα την αγοραζα αν πρωτο μου κριτηριο ηταν να οδηγω κατι που να ειναι προηγμενο τεχνολογικα, και ''φτιαχνομουν'' στην ιδεα οτι υπαρχει συγγενεια με τα RC45....δεκτον....αυτα απο μονα τους ομως δεν την κανουν καλυτερη μοτοσυκλετα απο τις υπολοιπες.
....απορω πως κατεληξες στο συμπερασμα οτι το VFR καθεται καλυετρα απο το sprint στον δρομο...ειδικα μετα απο βολτα μιας ωρας με το triumph...
Eγω πιστευω οτι και τα δυο μηχανακια ειναι εξισου καλα...αν μη τι αλλο, αυτο που πρεπει να κανουν - δηλαδη γρηγορα ταξιδια , πολυχρηστικοτητα και sport δυνατοτητες- το κανουν σε πολυ καλο επειπεδο και τα δυο. Τωρα οι οποιες διαφορες στο στησιμο θα φανουν μεσα στην πιστα, οπου και δεν εχω μπει με κανενα απο τα δυο...στον δρομο οι διαφορες ειναι δυσδιακριτες.
Οποτε με απολυτα προσωπικα κριτηρια, προτιμω τον θεϊκο τρικυλινδρο της TRIUMPH απο την ανουσια εφαρμογη τεχνολογιας στον αδυναμο V4 της Honda...και παλι λεω ειναι προσωπικα τα κριτηρια....
+100000 hymador
πειστικοτατος![]()
![]()
Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Λυση αποριας...
Εχω οδηγησει απο το 750VFR του 95-96' μεχρι το 800 του 04' ...δεν εχω οδηγησει το τελευταιο 800 με τα ΄λευκα κρυσταλα στα φλας...οποτε δεν δικαιουμε να ομιλω....
Sprint ST ..το παλιο RS 955 και τρεις φορες το ST1050 ...φταει το οτι η Eliofil ειναι 500 μετρα απο το σπιτι μου![]()
Στο θεμα μας τωρα...
Aν η Honda νομιζει οτι πρεπει να μετεχει στην κατηγορια sport touring με μηχανακι 800cc , sorry αλλα δεν γινεται να φτιαξουμε κατηγορια sport touring 800 κυβικων...αναποφευκτα θα το συγκρινεις με τα υπολοιπα μηχανακια της κατηγοριας, απο τη στιγμη μαλιστα που κοστιζει τα ιδια χρηματα....
π.χ. Η Ducati χρεωνει στα st3 το ABS 2.290€...προβλημα της....η BMW χρησιμοποιει τον αεροψυκτο boxer στο δικο της ST με 1200cc και τιμη βασικης εκδοσης 14.000+ ευρω...τι να κανουμε τωρα? ολα τα παραπανω μηχανακια ειναι ανταγωνιστικα στην κατηγορια sport touring...η καθε εταιρεια χαρασει την δικη της πορεια βασιζομενη στο marketing και την ιστορια της..ποσοι θα αγοραζαν τετρακυλινδρο ST3 και ποσοι V2 ΒΜW?
Αν η honda θελει να ειναι ανταγωνιστικη ας προσθεσει κυβικα...και οχι τζαμπα τεχνολογια. Γιατι το να προσπαθεις με το Vtec να προσδοσεις ροπη χαμηλα και δυναμη ψηλα εχει ως αποτελεσμα:
-Πολυπλοκοτητα
-Δυσκολο και ακριβο service
-Μια τρυπα στο νερο...αφου και παλι δεν ειναι δυνατοτερο απο τα υπολοιπα μηχανακια
...κακα τα ψεμματα η Honda εχει τεχνολογικο know How, αλλα το χρησιμοποιει προκειμενου να πιστοποιησει την διαφορετικοτητα της....οπως η bmw με τα paralever-duolever κτλ-κτλ
Να μην μιλησω για την καταναλωση οταν λειτουργει το vtec...
Για να μην παρεξηγηθω, θεωρω το VFR εξαιρετικη μοτοσυκλετα και θα την αγοραζα αν πρωτο μου κριτηριο ηταν να οδηγω κατι που να ειναι προηγμενο τεχνολογικα, και ''φτιαχνομουν'' στην ιδεα οτι υπαρχει συγγενεια με τα RC45....δεκτον....αυτα απο μονα τους ομως δεν την κανουν καλυτερη μοτοσυκλετα απο τις υπολοιπες.
....απορω πως κατεληξες στο συμπερασμα οτι το VFR καθεται καλυετρα απο το sprint στον δρομο...ειδικα μετα απο βολτα μιας ωρας με το triumph...
Eγω πιστευω οτι και τα δυο μηχανακια ειναι εξισου καλα...αν μη τι αλλο, αυτο που πρεπει να κανουν - δηλαδη γρηγορα ταξιδια , πολυχρηστικοτητα και sport δυνατοτητες- το κανουν σε πολυ καλο επειπεδο και τα δυο. Τωρα οι οποιες διαφορες στο στησιμο θα φανουν μεσα στην πιστα, οπου και δεν εχω μπει με κανενα απο τα δυο...στον δρομο οι διαφορες ειναι δυσδιακριτες.
Οποτε με απολυτα προσωπικα κριτηρια, προτιμω τον θεϊκο τρικυλινδρο της TRIUMPH απο την ανουσια εφαρμογη τεχνολογιας στον αδυναμο V4 της Honda...και παλι λεω ειναι προσωπικα τα κριτηρια....
Ολα αυτα βεβαια ειναι προσωπικη σου αποψη γιατι η διαφορα 15 hp δεν λεει τιποτα
οσο για το πως καθονται στον δρομο για το VFR ξερω πολυ καλα για το triumph απλα το εχω οδηγησει 1 ωρα οποτε μπορω να βγαλω συμπερασμα
καμια σχεση φιλε μου το VFR εχει ποιοτητα κυλισης που ονειρευεται το ST
για να μην μιλησουμε για ομορφια, ποιοτητα κατασκευης, χαρακτηρα και διαφορα αλλα
τεσπα καλη μοτο ειναι το ST αλλα VFR δεν ειναι και στην τελικη αν θεωρεις οτι ολα αυτα ειναι υποκειμενικα δεκτο
αλλα να μην ακουω μλκιες οτι το VFR υστερει σε σχεση με αλλα Sport Touring
ασε που ειναι και πολυ ποιο σπορτ απο πολλα απο αυτα χωρις να υστερει σε ανεση