Σελίδα 5 από 17 ΠρώτοΠρώτο 1234567891015 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 243

Θέμα: Dοοhan-Rossi και λοιποι μικροί θεοί

  1. #61
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/04/2006
    Μηνύματα
    364
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
    ο λορενθο οπως κ ο μπαουτιστα με τις απριλια επωφεληθηκαν της χαραξης της πιστας για να μεινουν μπροστα απ το ντοβι,που στα φρενα φαινοταν η υπεροχη του..κατι σαν ροσσι-ντουκατι..

    κ οι τρεις πρεπει να ναι καπου 21-22..οσο κ ο πεντροζα με το στονερ..

    θα επρεπε δλδ να ειναι μεγαλυτεροι?

    γιατι?

    ο ροσσι βγηκε στα χορταρια κ στην τουρκια κ στην κινα....στη δευτερη περιπτωση δικαιολογειται, προσπαθουσε να περασει....στην τουρκια εκανε το λαθος κ εμεινε 5ος.

    αν κ απ οτι βλεπω..στους πρωτους γυρους που δν εχουν βρει ακομα το ρυθμο τους οι οδηγοι, ο πρωτος συμβαινει να χασει το σημειο φρεναρισματος ή να ανοιξει τη γραμμη του κλπ..

    το επαθε κ ο λορενθο στην κινα στον πρωτο γυρο στην πισω ευθεια.....αλλα ανεκαμψε..

    ...ελπιζω ο ντοβι οταν με το καλο παει στη μεγαλη κατηγορια να παρει τη θεση κανενος χευτεν ή καπιροσσι ή εντουαρντς...εργοστασιακο μηχανακι....ειναι μεγαλος πιλοτος...


    O LORENZO............ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ ΣΤΑ 20.............


    Άπό πότε τρέχει γιά νά προλάβει στά 20 του νά είναι κορυφαίος στήν κατηγορία...???
    Όταν οί άλλοι ήταν παιδιά καί παίζανε............αύτόν τό ..ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ.....τόν έτοίμαζαν....
    γιά τά G.P......!!!!!!!!!!

    Ό Ρόσσι στά 28 του πιά έχει χάσει τήν παιδική τρέλλα καί τό ένστικτο τής αύτοσυντήρησης
    τόν όδηγεί σέ λάθη..........
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ..........γιαυτό ψάχνουν παιδάκια νά ξεζουμίσουν........
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩς ΠΑΛΙΑ ΠΙΑ..........ΘΕΛΟΥΝ ΡΟΜΠΟΤ...........
    Ή παλιά φουρνιά όμως άκόμα άνθίσταται μέ έπικεφαλής ..........
    Καπιρόσσι--------Μπάρος--------Έντουαρντς------Τσέκα---------Ρόμπερτς..........

    33.............34..............μέ κορυφή τόν Μπάρος 36 παρακαλώ.......!!!!!!!!!!!!

    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ..............

    Τώρα τό τί κακό έχει αύτή ή ίστορία......????
    κάτσε καί σκέψου..........δέ θά στά δώσω όλα έτοιμα.........ήδη σού έγραψα άρκετά γιά νά
    βγάλεις τά συμπεράσματα σου.......!!!!!!!!!!!
    ΕΠΕΙΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ.............


  2. #62
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.716
    Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩς ΠΑΛΙΑ ΠΙΑ..........ΘΕΛΟΥΝ ΡΟΜΠΟΤ...........
    Ή παλιά φουρνιά όμως άκόμα άνθίσταται μέ έπικεφαλής ..........
    Καπιρόσσι--------Μπάρος--------Έντουαρντς------Τσέκα---------Ρόμπερτς..........

    33.............34..............μέ κορυφή τόν Μπάρος 36 παρακαλώ.......!!!!!!!!!!!!

    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ..............

    ΕΠΕΙΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ.............

    Οι προαναφερθέντες όπως και οι Lawson-Rainey-Roberts Snr-Shwantz κλπ, έτρεχαν σε αγώνες απ΄τα 5 τους, όποτε άτοπο το επιχείρημα.

    Ο μοναδικός που ξεκίνησε τους αγώνες μεγάλος, (17-18-20 δεν θυμάμαι) σε ενιαίο RD ήταν ο Doohan.

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    οκ, αλλα, ο ροσσι δν εχει χασει την παιδικη του τρελα..σιγουρα δν ειναι οπως οταν ετρεχε στα διχρονα...αλλα λογικο ειναι, δν ειναι παιδακι πια..τα λαθη τα εκανε παντα.....εχω παρακολουθησει πολλους αγωνες του (κ θα τους βρω ολους, γιατι ο συγκεκριμμενος αναβατης με εκανε να ασχοληθω γενικοτερα με τη μοτοσυκλετα, κ ως παιδακι ειχα βρει ενα ινδαλμα) κ παντα εκανε λαθη...λιγες φορες εκανε τελειους αγωνες...απλα τα λαθη μπορουσε κ τα διορθωνε....στην κινα η μοτοσυκλετα δν του επετρεπε να κερδισει.....αλλα μπορεσε κ διορθωσε κ ξαναπηρε τη 2η θεση..ο λορενθο αντιθετα εχει μια μοτοσυκλετα που στην κινα τον βολευε..οι απριλια περνουσαν τις χοντα κ κτμ σαν σταματημενες..γι αυτο κ νικησε!

    σρχ κ ο μπειλιςς νομιζω ξεκινησε σε μεγαλη ηλικια τους αγωνες..νομιζω πολυ πανω απ τα 20..26-27 ή κανω λαθος..?

  4. #64
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Οι προαναφερθέντες όπως και οι Lawson-Rainey-Roberts Snr-Shwantz κλπ, έτρεχαν σε αγώνες απ΄τα 5 τους, όποτε άτοπο το επιχείρημα.

    Ο μοναδικός που ξεκίνησε τους αγώνες μεγάλος, (17-18-20 δεν θυμάμαι) σε ενιαίο RD ήταν ο Doohan.

    εχεις δικιο....το ιδιο senna σε καρτ απο πολυ μικρος,μετα πηγε αγγλια στα 18?δεν θυμαμαι για ενιαια με formula...schumacher τα ιδια..

    ΑΛΛΑ...θα πει ο φιλος ναι ομως αυτοι οι πιτσιρικαδες τρεχουν στα GP στα 20 ενω οι αλλοι που ανεφερα στα διαφορα ενιαια...που δεν ειναι τοσο ανταγωνιστικα...

    προσωπικα αν ημουν στα 20 με την ιδια λυσα και επιθυμια για νικη και διακριση θα ετρεχα ειτε στα GP ειτε στι ενιαιο της HONDA στην Ιταλια είτε στα παραγωγης.....
    το ιδιο κανουν και αυτοι φανταζομαι...

    αλλη παστα και αλλα χαρισματα η παλια γενια αλλα η νεα...
    o callin mc rae στο WRC ελεγε μεσα του...θα νικησω ή θα σπασω το αμαξι...προκειμενου να νικησω..βαθμοθηρια δεν υφιστατο για τον κυριο.
    ο sebastian LOEB λεει μεσα του...και θα νικησω και θα φερω πισω το αμαξι σε ενα κοματι..

    δηλωνω παντως DOOHAN φανατικος με ποσοστο 60% και ROSSI με 40& καθοτι εχει πολυ καλο κλιμα με την ομαδα του,κανει χαβαλε και τον θεωρω ανθρωπινο παρα το star system που τον περιβαλει.
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  5. #65
    συμφωνω μαζι σου φιλε αλλες εποχες αγνες και ομορφες.....
    colin mcrae, tommi makkinen, doohan, shwantz, senna,villeneuve(ο μπαμπας),κορυφαιοι οδηγοι
    σε πανεμορφες εποχες που το μονο που ειχαν ηταν αγαπη για τους αγωνες και πολυ τρελα......
    ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
    ΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ,ΑΝ ΟΧΙ
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ.

  6. #66
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/04/2006
    Μηνύματα
    364
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Οι προαναφερθέντες όπως και οι Lawson-Rainey-Roberts Snr-Shwantz κλπ, έτρεχαν σε αγώνες απ΄τα 5 τους, όποτε άτοπο το επιχείρημα.

    Ο μοναδικός που ξεκίνησε τους αγώνες μεγάλος, (17-18-20 δεν θυμάμαι) σε ενιαίο RD ήταν ο Doohan.


    ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ............

    τό θέμα δέν είναι πότε ξεκίνησαν...........!!!!!!!!!!
    Ό Ρόσσι ήδη στά 26 του πήγε νά τήν κάνει........!!!!!!!!
    Τώρα τί νά λέμε..........άλλά λέω έγώ ,άλλα καταλαβαίνεις έσύ.........
    μάλλον φταίει τό νέτ..........

    Νά τό πάρω πάλι άπό τήν άρχή μού είναι πολύ δύσκολο.........

    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ........


  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    οτι και να λεμε για αυστραλο και ιταλο...

    εδω μιλαει η ταση αυτοκτονιας ορισμενων οδηγων...

    αν φυγεις σε στροφη ..εφυγες τελειως....πας να δεις τον

    Joey Dunlop
    http://www.youtube.com/watch?v=QOygWtUTF6M



    http://www.youtube.com/watch?v=oeYii...elated&search=

    http://www.youtube.com/watch?v=qVuNh...elated&search=

    isle of man...αν ο αυστραλος ειχε μια φορα ενα γερο σετ μπαλακια ,

    τουτοι εδω τι εχουν εκτος απο τρελα και ικανοτητα?

    εκαστος στο ειδος του συνεπως..οι συγκρισεις ειναι για να ικανοποιησουμε ως ανθρωπο την ματαιοδοξια μας...
    επικινδυνος αγωνας παντως....
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  8. #68
    δεν ειναι εύκολο να συγκρινεις διαφορετικες εποχες.

    Δεν μπορώ να πω αν αντικειμενικά ο Ροσσι ή ο doohan ειναι καλύτερος, και με ποια αντικειμενικά κριτήρια άλλωστε?

    Ωστόσο, έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια προς τον αυστραλό για τους παρακάτω λόγους:
    δεν μπορούμε να παραβλέψουμε οτι τα δεδομένα ειναι τελειως αλλου, οχι μονο στα
    ηλεκτρονικά βοηθήματα, αλλά και στη τεχνολογία των αναρτήσεων, των πλαισίων, και των ελαστικών. Από αυτή την άποψη, να πηγαινεις με 300 στα μέσα της δεκαετίας του 90 ήθελε πολύ περισότερα αρχίδια από οτι τώρα.
    Σκεφτείτε ότι τα σημερινά πλαίσια, αναρτήσεις κλπ στις καθημερινές, δικές μας supersport, είναι τουλάχιστον εφάμιλα αν οχι καλύτερα απο εκείνα των GP του '95. ΕΙΝΑΙ, μη γελιέστε.

    2ον, οι πίστες τότε δεν ειχαν τα στάνταρ ασφαλειας που έχουν τώρα. Αυτό και μόνο, κρυμένο στο πισω μερος του μυαλού ενός αναβάτη, αρκεί για να του δώσει ενα κατιτις παραπάνω ψυχολογικά και να παει πιο γρήγορα, σήμερα.
    Αλλος ενας λογος λοιπον, που τότε τα @@ ήταν μεγαλύτερα!

    3ον, ο ντουχαν, δεν είχε να αντιμετωπίσει προβλημα με τα δακτυλα όπως γραφτηκε κάπου παραπάνω. Το αποτελέσμα του ατυχήματος του ηταν να αποκτήσει μόνιμη δυσκαμψία, ενα βαθμό αναπηρίας στο πόδι (δεξί αν δεν απατόμαι), σε τέτοιο σημείο, που πρακτικά δεν μπορουσε να δουλέψει το ποδι του πανω στη μοτο. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ! χωρις λειτουργικο πόδι, να πρέπει να πηγαίνεις έτσι πανω σε μοτο! Για αυτό και το στυλ του, η σταση
    σωματος ηταν τελιως διαφορετική στις δεξιές απο τις αριστερές. Για αυτό και υιοθέτησε το πρωτοποριακό τοτε τρόπο χειρισμού του πίσω φρένου απο μια έξτρα μανέτα στο αριστερό αντίχειρα. Επιπλέον ειχε ενα μικρό βαθμό δυσκαμψίας στον αριστερό ώμο.
    Και ΑΦΟΥ τα έπαθε ολα αυτά, τότε βρήκε το σθενος, τα @@ και ανέπτυξε τις ικανότητες
    να κερδισει 5 τίτλους στη σειρα, καβάλα σε screamer κινητήρα (που οι αλλοι ασπρίζαν τα μαλιά τους όταν τον οδηγούσαν), και οχι μονο αυτό, αλλα ήταν και εκτός συναγωνισμού, απο άλλο πλανήτη. Τοσο, που οι αγωνες εγιναν βαρετοί επειδή ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορούσε να τον κοντράρει.
    Αυτό νομίζω, δεν θα το ξαναδούμε ποτε. Να είσαι σχεδόν ανάπηρος , τουλάχιστον για τα δεδομένα του αθλήματος στο οποίο είσαι, (ακόμα και τωρα κουτσαίνει οταν περπατάει) και παρόλα αυτά να μην σε κερδιζει κανεις.

    Σε αφιέρωμα σε περιοδικό, γινόταν εκτενής αναφορά στα παραπάνω. Έλεγε λοιπον, μεταξύ αλλων, οτι προκειμένου να ανταπεξέλθει στα προβλήματα, αναγκαστηκε να γίνει υπεραθλητής, παραθέτοντας στοιχεία απο τις προπονησεις του κλπ.... Ήταν χαρακτηριστικό, οτι ειχε καταφέρει να φτάσει τη φυσική και νοητική του κατάσταση σε τέτοιο επίπεδο που σε φάση ηρεμίας χαμήλωνε το καρδιακό παλμό του σε λιγότερο απο 30 / λεπτό...!!!

    και άλλα πολλα που δεν τα θυμάμαι, πρέπει να ξεθάψω το περιοδικό



  9. #69
    Αμελές μέλος Το avatar του/της Alki_Viades
    Εγγραφή
    12/05/2003
    Μηνύματα
    414
    Αν θυμαμαι καλα θα του ειχαν ακρωτηριασει το ποδι απο τον αστραγαλο και κατω αλλα ο dr costa του το εσωσε "κλειδωνοντας" την αρθρωση σε μια βολικη γωνια....

  10. #70

    Talking

    ++++++++11111110000000000000000000000000000000000000

    αυτα εινε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και πολλα αλλα, απο εποχες που ΔΕ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΕ...
    τοσο στα GP οσο και F1...

    η συγκριση μεταξυ isle of man και GP, εινε οπως το (αμερικανικο) nascar και F1..., κανενας επαγγελματιας οδηγος ταχυτητας δε θα επαιζε τη ζωη του "κορονα-γραμματα" για να αποδειξη οτι εχη α@@..ια.

    ...
    θελω να ζησω τη ζωη...
    θελω να γνωρισω ανθρωπους...
    θελω... μεγαλυτερο μονιτορ!

    four wheels move the body,two wheels move the soul
    KEEP COOL...

  11. #71
    εγω παλι ειχα διαβασει οτι ειχε προβλημα σε καποια δαχτυλα του χεριου του,αλλα τελος
    παντων.
    εμενα αυτο που με εξιταρε καθε φορα που παρακολουθουσα τον mick ηταν οταν
    πλαγιολισθαινε το πισω μερος ελεγχοντας το απολυτα χωρις ιχνος αγχους η οτιδηποτε
    αλλο.......απλα ηταν κυριαρχος της καταστασης και της συγκεκριμένης τεχνικης......
    απλα ο ανθρωπος ειχε χερια, το πηγαινε το εργαλειο,γι'αυτο και μιλαμε ακομα και σημερα γι'αυτον
    και θα μιλανε και τα παιδια μας........
    γιατι απλα ηταν και ειναι ΟΔΗΓΑΡΑ και μεχρι τωρα ανεξαρτητως απο τιτλους δεν βλεπω αλλο
    οδηγο να τον ξεπερναει σε οδηγηση.....
    μου αρεσει παρα πολυ ο rossi,ειμαι οπαδος του σημερα οπως ημουν και τοτε με τον doohan
    αλλα ποτε δεν θα τον εβαζα στο ιδιο επιπεδο........


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	doohan_portrait_864%2.jpg 
Προβολές:	166 
Μέγεθος:	56,2 KB 
ID:	88923
    ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
    ΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ,ΑΝ ΟΧΙ
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ.

  12. #72
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 7-cubed


    και άλλα πολλα που δεν τα θυμάμαι, πρέπει να ξεθάψω το περιοδικό


    ΠΕς μου ποιο περιοδικο ειναι και τευχος να παω να το παρω απο το αρχειο του περιοδικου.
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  13. #73
    ιιιιιιιιιιι, ξέρεις τι αγγαρεία με βάζεις να κάνω τώρα???

    περιοδικό ΜΟΤΟ, το αφιέρωμα ήταν στη στήλη με τα αγωνιστικά νέα. Ποιο τεύχος ήταν... πρέπει να ψάξω ανάμεσα σε 4 ράφια γεμάτα τεύχη, και ΑΝ ειναι εκεί το συγκεκριμένο, γιατι παίζει να είναι και Κρήτη, όπου εχω αφήσει αρκετα πριν μετακινηθώ Αθήνα

    θα το ψάξω ομως

  14. #74
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    ΟΚ ποιοιας χρονιας ισως? 1994,1995?
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  15. #75
    οχι, οχι, ήταν μετα που αποσύρθηκε, άρα μιλάμε για μετά το 1999

Σελίδα 5 από 17 ΠρώτοΠρώτο 1234567891015 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF