Αν καταλαβα καλα αυτη τη μηχανη την ειχαν στημενη με 3 στροφες πιο σφιχτο πισω το ελατηριο και αντιστοιχα πιο πολυ προφορτιση εμπρος. Αυτο μου ακουγεται μια σωστη ρυθμιση αφου δωσανε περισσοτερο υψος στη μηχανη για να της αυξησουν τα περιθωρια κλισης και συχρονως δεν θελανε να της αλλαξουν την κατανομη των βαρων της αναμεσα σε εμπρος και πισω τροχο οπως την εχει στησει ο κατασκευαστης.
ΟΠοτε το τωρινο στησιμο που αναφερει ο motosikletas με το εμπρος μερος πιο βουτηχτο ειναι για μενα χειροτερο γιατι φορτιζει πολυ το μπροστινο λαστιχο.
Οσο για το στησιμο που προτεινε ο reinmeister δεν με βρισκει συμφωνο για τους εξης λογους.
Προτεινει να βγει η συμπιεση εμπρος ολη ,αυτο δεν ειναι σωστο γιατι βουταει το μπροστινο ανεξελεγκτα και χανουμε σταθεροτητα κατα την κλιση. Βεβαια ο ιδιος το λυνει αυτο αυξανοντας το υψος του λαδιου στις μπουκαλες,ετσι ομως φευγει πολυ κανεις απο το στησιμο του κατασκευαστη και χανεται στο τελος.
Η επαναφορα τερμα μπροστα λογικα δινει μειωμενη προσφυση αφου το πιρουνι δουλευει σκληρα και δεν παρακολουθει σωστα το δρομο.
Επειδη εχω οδηγησει για αρκετα χλμ το χαγιαμπουσα με τη στανταρ ρυθμιση και με λαστιχα 56 και με ντιαμπλο το εχω βρει μια χαρα και μονο σε πιο κλειστα κομματια θα του εβαζα ενα κλικ στη συμπιεση πιο σφιχτο εμπρος πισω για να γινει λιγο πιο σπορ να μη βουλιαζει τοσο πολυ
οπως πιεζονται οι αναρτησεις του απο το βαρος του και απο τον λιγο τουριστικο του χαρακτηρα. ΟΠοτε η συσταση μου ειναι η στανταρ ρυθμιση.