Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 41 από 41

Θέμα: Στρώσιμο κινητήρα.

  1. #31
    :ZZZ: :ZZZ:

    jestravothite... (diavaste mexri to telos ajizei estw kai pliroforiaka)
    motoman



    gia to "xodro" (kata moto-man pada)

    to orikteleo einai poio "paxi" (ws epifaneiaki tasi to katalavenw egw...) apo to sinthetiko...
    (an mexri edw einai ok pame parakatw)

    otan prwtostrwnoume theloume ena ladi pou na borei na voithisei stin steganwpoiisi twn elatiriwn tou ladiou wste na min perasoun ta kausaeria sto plai tou pistoniou (me tis gnwstes sinepeies)


    to allo pou kanei edipwsi se pollous einai to oti ta rouleman DEN xreiazonde strwsimo!!

    to trito simadiko (pada kata moto-man) einai oti ton kinitira den prepei na ton skisoume
    apla na anoijoume to gazi apo noris (ta leei analitika sto site...)

  2. #32
    To είχα δει παλιότερα το σάιτ του -και φυσικά είχα ξεχάσει τι έλεγε ο τύπος για τα λάδια μιας και δεν έστρωσα ούτε χαλάκι από τότε.


    3 more words on break- in:
    NO SYNTHETIC OIL !!

    Use Valvoline, Halvoline, or similar 10 w 40 Petroleum Car Oil for at least
    2 full days of hard racing or 1,500 miles of street riding / driving.
    After that use your favorite brand of oil.
    ...


    Viewer Questions:

    Q: If break- in happens so quickly, why do you recommend using petroleum break- in oil for 1500 miles ??

    A: Because while about 80% of the ring sealing takes place in the first hour of running the engine,
    the last 20% of the process takes a longer time. Street riding isn't a controlled environment, so most of the mileage may
    not be in "ring loading mode". Synthetic oil is so slippery that it actually "arrests" the break in process before the rings can seal completely. I've had a few customers who switched to synthetic oil too soon, and the rings never sealed properly no matter how hard they rode. Taking a new engine apart to re - ring it is the last thing anyone wants to do, so I recommend a lot
    of mileage before switching to synthetic. It's really a "better safe than sorry" situation.

    Q: My bike comes with synthetic oil from the factory, what should I do ??

    A: I recommend changing the factory installed synthetic oil back to petroleum for the break-in period.

    Το πρόβλημα πάντως είναι ρισκάρεις να κάνεις 1500 μίλια με χοντρά λάδια άμα δε σου κάθεται dyno;




    Και παρόλο που άμα δεις τα άλλα που προτείνει ο τύπος (στο thanx.htm) βγάζεις το συμπέρασμα ότι δεν είναι και αρχιμηχανικός της Suzuki το άτομο, καταλήγει όμως ότι μπορεί να πάθεις ζημιά άμα βάλεις συνθετικά για το συγκεκριμένο στρώσιμο, που έχει κέρδος 2-10%... (και αυτό παίζει).


    It's up to you:
    The loss in power from an easy break-in and the resulting poor ring seal can be
    anywhere from 2% - 10% !!

    Λέει τίποτα για λιπαντικά και χρήση ss στο δρόμο και όχι σε πίστα ο τύπος στα άλλα λινκς του; Μπα.



    Στη καλύτερη ο τύπος φάσκει και αντιφάσκει σε πολλά σημεία (μπορεί όμως να έχει ολότελα δίκιο για το στρώσιμο).

    Άμα βρεθεί κάνας μηχανικός της προκοπής από έξω να το σχολιάσει, στείλε πμ. Αλλιώς και γώ... :ZZZ:

  3. #33
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    gia to "xodro" (kata moto-man pada)
    to orikteleo einai poio "paxi" (ws epifaneiaki tasi to katalavenw egw...) apo to sinthetiko...
    Τι σχέση έχει η επιφανειακή τάση με το ιξώδες ενός ρευστού ???

    Χοντρά - λεπτά - παχιά - λιγνά και άλλες αρχιδιές ΔΕΝ υπάρχουν !!!

    Όταν λέμε ότι ένα λάδι κατατάσσεται σε π.χ. 40άρι κατά SAE, σημαίνει ότι μια συγκεκριμένη ποσότητα λαδιού σε συγκεκριμένη θερμοκρασία περνάει από μια οπή συγκεκριμένης διαμέτρου μέσα σε επίσης συγκεκριμένο χρονικό διάστημα !!!

    Δεν πάει να είναι ότι τύπου θέλει ...



    Υ.Γ.
    Ποιος σας είπε ότι τα ελατήρια σε ένα καινούριο μοτέρ δεν σφραγίζουν σωστά ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan



    Υ.Γ.
    Ποιος σας είπε ότι τα ελατήρια σε ένα καινούριο μοτέρ δεν σφραγίζουν σωστά ???
    Eides ti glitoneis otan feygeis tin ora poy prepei apo to grafeio?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Φαντάζομαι λοιπόν αυτά τα κακόμοιρα τα ΖΧ9 που τα "σκίσανε" οι δημοσιογράφοι.:rotflmao: :rotflmao: στην πίστα.
    Λοιπόν δεν έχω διαβάσει κανένα manual που να λέει πηγαίνεται σαν κότες.
    Αντίθετα λένε οτι το άνοιγμα πρέπει να γίνεται σταδιακά μέχρι τα Χ χιλιόμετρα (αρα κοντα στο τέλος των Χ χιλιομέτρων πάμε μπάλες τέρμα γκάζια)
    Αρα δεν μας λένε τίποτα οι τύποι που να μην έχει πεί ο κατασκευαστής.
    Απο εκεί και πέρα ΔΕΝ βλέπω κανένα λογο να πάω ένα busa ας πούμε τέρμα γκάζι μόλις το αγόρασα προκειμένου να το στρώσω.
    Για τον απλούστατο λόγο οτι το "σκισμένο" busa μπορεί να βγάζει περισσότερα άλογα στα 1500 χιλ ας πούμε αλλά τα "στρωμένα" θα βγάζουν περισσότερα απο αυτά στις 15000 χιλ που θα έχει "ανοίξει" απο φυσιολογική φθορά το μοτέρ ΟΛΟΚΛΗΡΟ και οχι μόνο τα πιστόνια ελατήρια χιτόνια.
    Ολα τα άλλα είναι παπαριές.

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Υ.Γ.
    Ποιος σας είπε ότι τα ελατήρια σε ένα καινούριο μοτέρ δεν σφραγίζουν σωστά ???
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μην πλέξουμε τώρα σε θεωρίες περί "ορέων" και "κοιλάδων" γιατί είμαστε στις Γενικές...
    twra pou eimaste sta texnika mipos tha iteles na blejoume sta vouna kai sta lagadia or na aposirame apla tin erwtisi?

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αυτά τα βουνά και τα λαγκάδια δεν είναι σίγουρο οτι τα έχει εξερευνήσει κανείς sonic.
    Πόσο μάλλον εμείς.

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αυτά τα βουνά και τα λαγκάδια δεν είναι σίγουρο οτι τα έχει εξερευνήσει κανείς sonic.
    Πόσο μάλλον εμείς.
    Έτοιμη του την έχω την βιβλιογραφία
    ανάθεμα και αν την έχω διαβάσει ποτέ μου

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Έτοιμη του την έχω την βιβλιογραφία
    ανάθεμα και αν την έχω διαβάσει ποτέ μου

    Και να τη είχες μάθει απ έξω νομίζεις οτι θα έπερνες καλύτερο μισθό?

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Και να τη είχες μάθει απ έξω νομίζεις οτι θα έπερνες καλύτερο μισθό?
    Τι λες τώρα... θα'χα λύσει το πρόβλημα μου.
    Έτσι είναι, τα λάθη πληρώνονται...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #41
    Για το site που παραπάνω αναφέρθηκε θα πω ένα μόνο πράγμα που μου έκανε εντύπωση (και που το συναντάς πιο συχνά στο νετ σε ένα πουλ μουρ σάιτ όχι και τόσο σχετικών τύπων -σα το δικό μου ένα πράμα).


    Άμα κάνετε εγγραφή και μπείτε στη σελίδα που λεεί thanx.htm, θα δείτε διάφορα περίεργα μικρά τιπς αμφιβόλου χρησιμότητος και έμπνευσης, όπως πχ το πρώτο που σου λέει πως να βγάλεις μια βίδα από τους δίσκους σου στη πίστα.


    Ο τύπος λέει για ψιλο χαλασμένη βίδα, και δείχνει ένα άλεν του κώλου που ούτε στο πατίνι μου κάτι δεκαετίες πριν δε θα το έβαζα (έχετε δει κάτι ωραία με σχήμα Τ τέρατα αλενόκλειδα με λαβή μήπως; ) και σου λέει να σημαδέψεις τη βίδα και μετά με 2 άτομα ο ένας να χτυπάει και ο άλλος με το παροιμιώδες αλενάκι να ξεσφίγγει... (ο τρόπος δηλαδή που εγώ προσπαθούσα πριν 15 χρόνια να βγάλω από ένα παλιό τροχό τη βίδα του χωρίς το κλειδί του, με ένα σφυρί και ένα καλέμι...) :a31:



    Βγαίνει αλλά στο συγκεκριμένο παράδειγμα, όποιος έχει ανοίξει ένα βρωμομάνιουαλ (χώρια το καλό Τ αλενομαραφέτι), θα δεί ότι η συγκεκριμένη βίδα πριν μπει χρησιμοποιείς κόλλα σπειρωμάτων ισχυρή και ανθεκτική σε μεγάλες θερμοκρασίες -και η προτεινόμενη δράση πριν βγει (από ότι λέει το μάνιουάλ της)- είναι να τη ζεστάνεις πρώτα πχ με κάνα πιστόλι θερμού αέρα -όχι με κάνα προπάνιο έ;



    Μήπως ήθελε να βγάλει φραγκάκια γρήγορα ο τύπος;

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Ξερει Κανεισ Απο Στρωσιμο???
    από tzanismille στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2006, 20:36
  2. Στρώσιμο κινητήρα. (Επείγον)
    από emilio στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2006, 16:26
  3. ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ...ΧΩΡΙΣ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ
    από Πατρινός στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 00:06
  4. Βελτιωση 4Τ κινητηρα
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2004, 00:02
  5. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 21:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF