Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: Nero sto karter ???

  1. #16
    Άκου με που σου λέω κι εγώ KAWA έχω και ξέρω!

    Αργά ή γρήγορα το παθαίνουν αυτό αυτά τα μοντέλα!

    Χάνεις από κάπου ψυκτικό υγρό μέσα στο κάρτερ. Το νερό (paraflu) σχηματίζει παραφίνη με το λάδι, όσα πρόσθετα κι άν έχει.

    Ξεκίνα από το εξής απλό:

    1. Οι αναθυμιασεις του κάρτερ πάνε μέσα στο φιλτροκούτι. Άνοιξε το φιλτροκούτι να δεις τι γίνεται εκεί. Πετάνε οι αναθυμιάσεις εκεί νερό; αφρό; παραφίνη; Είναι ένας πρώτος δείκτης οτι κάτι δεν πάει καλά....

    2. Πρόσεξε το δοχείο διαστολής. Μήπως βγάζει νερό από την εξαέρωσή του ύστερα από μια μεγάλη βόλτα; Μήπως κατεβαίνει η στάθμη του σιγά σιγά; (χρειάζεται να είσαι παρατηρητικός εκεί, μην περιμένεις να δεις να έχει κατεβεί η στάθμη 5 δάχτυλα σε μια μέρα!!!!).

    Δεν υπάρχει πρόβλημα ανάμυξης διαφορετικών λαδιών στο κάρτερ καθώς 3-4 χιλιοστά στάθμης ξένου σώματος στα λάδια είναι μια μεγάλη ποσότητα (περίπου 500 ml, ανάλογα με πόσο λάδι βάζει το κάρτερ) και προέρχεται σίγουρα από νερά.
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
    Άκου με που σου λέω κι εγώ KAWA έχω και ξέρω!

    Αργά ή γρήγορα το παθαίνουν αυτό αυτά τα μοντέλα!

    Χάνεις από κάπου ψυκτικό υγρό μέσα στο κάρτερ. Το νερό (paraflu) σχηματίζει παραφίνη με το λάδι, όσα πρόσθετα κι άν έχει.

    Ξεκίνα από το εξής απλό:

    1. Οι αναθυμιασεις του κάρτερ πάνε μέσα στο φιλτροκούτι. Άνοιξε το φιλτροκούτι να δεις τι γίνεται εκεί. Πετάνε οι αναθυμιάσεις εκεί νερό; αφρό; παραφίνη; Είναι ένας πρώτος δείκτης οτι κάτι δεν πάει καλά....

    2. Πρόσεξε το δοχείο διαστολής. Μήπως βγάζει νερό από την εξαέρωσή του ύστερα από μια μεγάλη βόλτα; Μήπως κατεβαίνει η στάθμη του σιγά σιγά; (χρειάζεται να είσαι παρατηρητικός εκεί, μην περιμένεις να δεις να έχει κατεβεί η στάθμη 5 δάχτυλα σε μια μέρα!!!!).

    3. Αγόρασε ένα απλό μανόμετρο γενικής χρήσης και προσάρμοσέ το σε μια τάπα που έχει το ψυγείο ειδικά για αυτό τον έλεγχο - είναι πού απλό όσο άσχετος κι αν είσαι!!! Μήπως η πίεση (ειδικά όταν το μοτέρ δουλέυει σε υψηλές στροφές) ανεβαίνει πάνω από 1.4-1.8 bar; Μήπως όταν το μοτέρ ζεσταθεί ΚΑΛΑ η πίεση ΔΕΝ ανεβαίνει πάνω από 1.5 bar; Και οι δύο καταστάσεις υποδηλώνουν σφάλμα στο κύκλωμα ψύξης.

    Δεν υπάρχει πρόβλημα ανάμυξης διαφορετικών λαδιών στο κάρτερ καθώς 3-4 χιλιοστά στάθμης ξένου σώματος στα λάδια είναι μια μεγάλη ποσότητα (περίπου 500 ml, ανάλογα με πόσο λάδι βάζει το κάρτερ) και προέρχεται σίγουρα από νερά.
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  3. #18
    ανέ Μελος
    Εγγραφή
    21/11/2004
    Μηνύματα
    105
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
    Άκου με που σου λέω κι εγώ KAWA έχω και ξέρω!

    Αργά ή γρήγορα το παθαίνουν αυτό αυτά τα μοντέλα!


    Ποιά μοντέλα εννοείς; Της KAWA ή της κατηγορίας γενικά;


    Χάνεις από κάπου ψυκτικό υγρό μέσα στο κάρτερ. Το νερό (paraflu) σχηματίζει παραφίνη με το λάδι, όσα πρόσθετα κι άν έχει.


    Το paraflu είναι σε χρώμα πράσινο, δεν θα έπρεπε να είναι και το υγρό στο λάδι πράσινο;


    Ξεκίνα από το εξής απλό:

    1. Οι αναθυμιασεις του κάρτερ πάνε μέσα στο φιλτροκούτι. Άνοιξε το φιλτροκούτι να δεις τι γίνεται εκεί. Πετάνε οι αναθυμιάσεις εκεί νερό; αφρό; παραφίνη; Είναι ένας πρώτος δείκτης οτι κάτι δεν πάει καλά....


    Τι εννοείς φιλτροκούτι; Δύο φίλτρα έχω όσο ξέρω στην μηχανή, το φίλτρο βενζίνης και το φίλτρο λαδιού που δεν είναι και προσβάσιμο. Θα κοιτάξω το φίλτρο βενζίνης πάντως να δω αν έχει τίποτα ασυνήθιστο.


    2. Πρόσεξε το δοχείο διαστολής. Μήπως βγάζει νερό από την εξαέρωσή του ύστερα από μια μεγάλη βόλτα; Μήπως κατεβαίνει η στάθμη του σιγά σιγά; (χρειάζεται να είσαι παρατηρητικός εκεί, μην περιμένεις να δεις να έχει κατεβεί η στάθμη 5 δάχτυλα σε μια μέρα!!!!).


    Δοχείο διαστολής; Ποιό είναι αυτό πάλι; Το δοχείο με το paraflu;


    Δεν υπάρχει πρόβλημα ανάμυξης διαφορετικών λαδιών στο κάρτερ καθώς 3-4 χιλιοστά στάθμης ξένου σώματος στα λάδια είναι μια μεγάλη ποσότητα (περίπου 500 ml, ανάλογα με πόσο λάδι βάζει το κάρτερ) και προέρχεται σίγουρα από νερά.


    Βάζοντας λίγο λάδι στο κάρτερ για να δω διαφορά του συνηθισμένου λαδιού που βάζω με μια καινούργια ποσότητα και αν θα το περάσει παρατήρησα το εξής: 1ον) το διαπέρασε και 2ον) έβαλα το πολύ 100ml και πήρε την θέση του στον όγκο που καταλάμβανε άρα μιλάμε μάλλον για μικρή ποσότητα λαδιού-υγρού.

  4. #19
    Φιλτροκούτι είναι ο χώρος μέσα στον οποίο "στεγάζεται" το φίλτρο αέρα. Είναι μαύρο και βρίσκεται συνηθέστατα κάτω από τη σέλα ή πίσω από το αριστερό πλαϊνό πλαστικό καπάκι. Εκεί μέσα καταλήγουν οι αναθυμιάσεις του κάρτερ και εκεί μέσα συνήθως βρίσκεις κατάλοιπα των λαδιών (σε διάφορες μορφές) ανάλογα με το πρόβλημα. Άν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο μοτέρ, ο χώρος αυτός θα πρέπει να είναι καθαρός. Τα υπόλοιπα φίλτρα που ανέφερες είναι άσχετα.

    Ένα παράδειγμα για τη στάθμη και την ποσότητα του λαδιού: Σε μια μηχανή που παίρνει 1.5 lt λάδι και το τζαμάκι της έχει 15 χιλιοστά ύψος (έτσι ΠΕΡΙΠΟΥ είναι στο KLE), κάθε χιλιοστό αντιστοιχεί σε 100ml, οπότε 4 mm = 400 ml!!!!

    Άσε τα πειράματα του τύπου "ρίχνω λίγο λάδι ακόμα για να δω διαφορές", κτλ κτλ. Εφόσον δεν βλέπεις ΜΟΝΟ ομοιογενές μείγμα λαδιού στο κάρτερ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!!

    Για να βρεις το δοχείο διαστολής του paraflu, ακολούθα το μαυρο σωληνάκι (διαμέτρου περίπου 8 mm) που φεύγει από το επάνω μέρος του ψυγείου! Συνήθως θα καταλήξεις στο πίσω μέρος της μηχανής, δίπλα στο πίσω φτερό, εκεί κάπου δίπλα στη ρόδα αλλά στο KLE μπορεί να βρίσκεται αλλού. ΤΣΕΚΑΡΕ ΤΗ ΣΤΑΘΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΣ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ (σημαντικο).

    Με τον όρο "αυτά τα μοντέλα" εννοώ τα μονοκύλινδρα και δικύλινδρα τετράχρονα KAWA on-off και enduro που αγνόμων κόσμος τα θεωρεί προβληματικά και ζημιάρικα επειδή θέλουν λίγη συντήρηση και φροντίδα παραπάνω ή απλά επειδή δεν είναι Honda (όξω απ' οδώ).
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  5. #20
    ανέ Μελος
    Εγγραφή
    21/11/2004
    Μηνύματα
    105
    Παιδιά πρώτα από όλα ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον σας.

    Πήγα στον μηχανικό μου και μου είπε οτι θα φαινόταν από τα μπουζί πρώτα από όλα γιατί θα είχαν βραχυκύκλωμα. Για τα KLE μου είπε οτι το συνηθίζουν γιατί μαζεύουν υγρασία. Όχι για τόσο πολύ αλλά μου υπέγραφε οτι δεν έχει τίποτε η μηχανή και οτι είναι μια χαρά. Δεν ξέρω μπορεί να φταίει και το καθρευτάκι και να με μπέρδεψε γιατί πραγματικά μαζεύει υγρασία όταν είναι σταματημένη και θολώνει. Θα την παρατηρήσω πάλι και θα δώ.

    Την κοίταξα πάλι σήμερα που δεν της έχω κάνει βόλτα από την βόλτα της Ελευσίνας και δεν είχε σταγόνα νερού. Μήπως όμως δεν κατεβάζει αν δεν δουλεύει;
    Το θέμα είναι οτι έχω και ένα καραγκιώζη οικογενειάρχη δίπλα μου με τον οποίο δεν τα πάμε καθόλου καλά (μάλιστα όλη η γειτονιά έχει πρόβλημα αλλά εγώ είμαι ο μόνος που του έχει φέρει την αστυνομία κατά καιρούς). Παλιότερα είχα βρει το σωληνάκι της βενζίνης έξω από την μηχανή και την βενζίνη κάτω χυμένη. Να οφείλεται σε αυτόν;!!! Ένας θεός ξέρει και αυτός. (Είναι και μηχανικός αυτοκινήτων).

    Σόρυ αν σας κουράζω με άσχετα απλά τα γράφω μήπως ενδιαφέρει κανένας συμπάσχοντα οι εμπειρίες μου.
    Θα την παρατηρήσω για την ώρα και θα δώ. Όταν έχω αποτέλεσμα θα ξαναγράψω εδώ.

    Υ.Γ. Κάτι άλλο που έχω να προτείνω είναι το εξής: Για εμάς τους άσχετους είναι ωραίο να μαθαίνουμε δυο πράγματα παραπάνω για την μηχανή μας να ξέρουμε και τι της κάνουμε και τι πληρώνουμε κάθε φορά.
    Αυτά που μου γράφεται αλλά και που γράφεται γενικώς σε άλλα προβλήματα είναι ωραίο να μαζευτούν σε ένα thread κάτω από τα τεχνικά κλπ θέματα του στυλ "σημεία που θέλουν προσοχή και συντήρηση" ή κάτι τέτοιο. Αν ήξερα δυο πράγματα μπορεί να έγραφα και εγώ, και θα το κάνω αλλά δεν ξεκινάω κάτι τέτοιο γιατί δεν ξέρω αν σας αρέσει η ιδέα και θέλει και ένα καλό εύναυσμα για να συνεχιστεί από κάτι χαζό που θα μπορούσα να γράψω εγώ του στυλ ("να κοιτάτε το λάδι της μηχανής να μην πέφτει"->"σημαίνει αυτό...." :smilea: )

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2004
    Μηνύματα
    173
    για να τσεκαρεις καλυτερα για τυχον αφρους σαπουναδες κλπ, επειδη απ το ματακι μπορει να μπερδευεσαι, θα ξεβιδωνεις την ταπα που βαζεις το λαδι και θα κοιτας στο κατω μερος της.

    αν αλλες φορες εχει και αλλες ειναι καθαρη(μετα απο μεγαλη βολτα) εισαι Ο.Κ.

  7. #22
    ανέ Μελος
    Εγγραφή
    21/11/2004
    Μηνύματα
    105
    Δυστυχώς το KLE δεν έχει τάπα με δείκτη μαζί αν εννοείς αυτό. Μία τάπα σαν καπάκι είναι.

  8. #23
    Για να μην ανοίξω νέο θέμα, ξεθάβω αυτό.

    Μετα απο αλλαγη λαδιων, παρατηρησα οτι δημιουργειται αφρός στο λάδι όταν δουλευει ο κινητηρας. Το προηγούμενο λάδι ήταν Torco ημισυνθετικο 10-40 και το νέο λάδι που έβαλα είναι Belray ημισυνθετικο 10-40.
    Είναι πιθανόν ο αφρός να προκαλείται από κατάλοιπα του Torco που ειχαν άλλα πρόσθετα από το Belray που έβαλα;

    Σύμφωνα με προηγουμενες απαντησεις, πρεπει να αλλαξω λάδια αμέσως. Τι λαδι να βαλω ομως;
    Να βαλω ξανα τα Belray μηπως και φύγει οτι ειχε μεινει απο τα παλια;
    Ή να βάλω τα προηγούμενα (Torco) τα οποία δεν είχαν είχαν πρόβλημα αφρισμού; (τα Torco ειχαν μπει αλλάζοντας τα λάδια που έβαζε η αντιπροσωπεία όσες φορές το πήγαινα εκεί)

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Ti Egine Re Paidia Poli Isixia Blepo Sto Chat
    από PSIHAKIAS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2004, 01:21
  2. Ti Egine Re Paidia Poli Isixia Blepo Sto Site
    από PSIHAKIAS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2004, 01:47
  3. O DIT sto haki....
    από TManiac στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2004, 19:40
  4. Posoi pigan volta sto Sounio extes?
    από CyBeRseXX στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2004, 13:03
  5. ego den pao reee sto Dafni...
    από Todi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 10:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF