Σελίδα 14 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 49101112131415161718192464114 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 196 έως 210 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #196
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2004
    Μηνύματα
    28
    το s είπα και πριν και χωρίς abs. 140 συν δεν έχω πάει για να ξέρω, στρώσιμο βλέπεις! στα 140 δεν είχα κανα πρόβλημα πέρα από το θόρυβο πιο πολύ του αέρα...

  2. #197
    χμμμ ναι σωστά τώρα που το ξαναδιάβασα είδα το s μετά το 650 ,,,γράψε λάθος.....

    στο στρώσιμο με πόσα πάει ??? 800κμ είναι αυτά !!!!
    αν είναι μόνο ο θόρυβος καλά είμαστε.....

  3. #198
    Αχ να τα μας... Μόλις τελείωσαν τα προβλήματα του symplektis άρχισαν τα όργανα για εμένα! Γυρνάω σπίτι πριν λίγο, πάω να παρκάρω, με το που γυρίζω τέρμα δεξιά το τιμόνι, σβήνει. Λέω, μπα, θα άφησα το συμπλέκτη στην κίνηση του χεριού μου και δε το κατάλαβα. Βάζω μπροστά, ξαναγυρίζω το τιμόνι, σβήνει. Αλλά έσβησαν ΚΑΙ τα φώτα για μιά στιγμή και έκανε reset και ο πίνακας. Σαν να έκλεισα από το κλειδί... Για να μη σας πολυκουράζω, το πάρκαρα στο stand και την μ..... την κάνει συνέχεια, όταν περάσει μιά γωνία δεξιά το τιμόνι, προφανώς κάποιο καλώδιο τσακίζει ή τραβιέται και κλείνει το ρεύμα! Αισθάνομαι ΠΑΑΑΑΡΑ πολύ τυχερός που δε μου έτυχε στην κίνηση. Και θα τσακιζόμουνα και θα με πατάγανε κιόλας! Θα το ψάξω αύριο το πρωί... ΑΝ κοιμηθώ απόψε με τη στεναχώρια που με έπιασε. Σκέφτομαι πως στο καλό θα το πάω και στο σέρβις έτσι... Πόσα φυλαχτά να φορέσω μη σβήσει στο δρόμο;;;
    και τα μελετάγατε τα ηλεκτρικά του...

  4. #199
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2004
    Μηνύματα
    28
    Κάποιο καλώδιο θα ναι, μην ανησυχείς. Και μην φοβάσαι, στην κίνηση δεν κόβεις ποτέ το τιμόνι τέρμα, πάντως έχε σε ετοιμότητα το συμπλέκτη για να απομονώσεις αν χρειαστεί. Όσο για το test ride που έλεγες νωρίτερα δεν νομίζω να βρεις ακόμα. Περίμενε λίγες μέρες ακόμα και θα διαθέσουν κάποιο

    @ aman 17-2. Το στρώσιμο είναι μια περίεργη ιστορία. Αν ακολουθήσεις το μανιουαλ, πας μέχρι 6000 και αυτό σημαίνει 115 άντε 120.

    @ mavroforemenos. Ούτε το γυμνό, ούτε τα absάτα σκοπεύουν να φέρουν (άμεσα τουλάχιστον) από όσα μου είπαν. Θα δουν μάλλον πως θα κινηθεί στην ελληνική αγορά και μετά θα κρίνουν. Όσο για την τιμή του μην ανησυχείς. Είναι φτηνό γιατί πάντα τα bandit ήταν φτηνά! Μάλιστα στην ελλάδα ρίξαν ακόμα περισσότερο την τιμή προφανώς για να πουλήσει επειδή δεν είχε μεγάλη απήχηση στον κόσμο. Έχω την εντύπωση ότι το ελληνικό bandit έχει την χαμηλότερη επίσημη τιμή απ' όλη την ευρώπη, τη στιγμή που τα ελληνικά μηχανάκια γενικά τιμολογούνται το ίδιο ή συνήθως ακριβότερα από τα ευρωπαϊκά!

  5. #200
    Στη δεξιά μεριά του λαιμού καταλήγει το καλώδιο από τον διακόπτη με το κλειδί. Πιθανολογώ λοιπόν να έχει χαλαρώσει το παξιμάδι... Θα δω αν μπορώ να το πιάσω χωρίς να βγάλω όργανα και fairing.



    Στην Αγγλία έχει 7100 το S/ABS και 6700 το γυμνό





    edit: Τελικά φταίει το καλώδιο που βγαίνει από τον κύλινδρο που περιέχει το διακόπτη με το κλειδί. Αν το κουνήσω, κόβει το ρεύμα. Δεν βρήκα όμως "ασφαλή" θέση για να μπορώ να πω ότι θα το μετακινήσω με άνεση το suzuki μέχρι το σέρβις... Το κέρατό μου. Θα πάρω τα κεντρικά να δω για ραντεβού με τον ηλεκτρολόγο...

    Από τα κεντρικά: 30 του μηνός μπορούμε κύριε, τα ραντεβού είναι κλεισμένα πιο νωρίς. Και μέχρι τότενες τι κάνουμε ωρέ παληκάρια;
    Θα πάρω και άλλα συνεργεία να δω...

  6. #201
    Να ο δράστης.... στον κόκκινο κύκλο. Και το βλέπω ότι θα αλλαχτεί όλη η πλεξούδα μέχρι το όπου καταλήγει... Το ψάχνω στο service manual αλλά δεν είναι και τόσο απλή δουλειά. Πρέπει να βγει το τιμόνι, να λυθεί το ingition switch, να βγεί το ρεζερβουάρ, να αλλαχτεί το καλώδιο και μετά να ξαναμπούν. Με τρώει και ο κώλος μου να πάω να το πάρω σαν ανταλλακτικό και να το κάνω μόνος μου... πόσο χειρότερα μπορεί να κάνω τα πράγματα :rotflmao: Αλλά αφού είναι στην εγγύηση....


    edit: και μελετώντας το διάγραμμα καλωδίωσης, κατά 90% είναι το B/W (black/white?) καλώδιο που οδηγεί από το "ΟΝ" του ignition switch (διακόπτη του κλειδιού) στα εξής: Μπαταρία, πίσω λάμπα φρένου/θέσης, ηλεκτρονική, διακόπτη πλαϊνού stand, δείκτη καυσίμων, εμπρός φώτα, διακόπτη θέσης κιβωτίου ταχυτήτων, θερμαντήρες καρμπιρατέρ, αισθητήρα ταχύτητας... Αυτά τα ολίγα! Επικοινώνησα πάλι με το δίκτυο και ψάχνω για άλλον ηλεκτρολόγο εντός... Έχω το τηλέφωνο αλλά απάντηση γιοκ.
    Μου λέει και ένα παιδί, αφού το ψάξατε και είδατε ποιό καλώδιο πρέπει να είναι, γιατί δεν πάτε σε έναν ηλεκτρολόγο να το φτιάξει; ΛΟΛ όλα καλά, αλλά γιατί να χάσω την εγγύηση...

    Και μόλις το έγραψα, συνειδητοποίησα ότι αν αλλαχτεί όλη η πλεξούδα του διακόπτη και αν αποτελείται (όπως οφείλει) από μονοκόμματα καλώδια, για να αλλαχτεί πρέπει να γίνει βίδες όλη η μοτοσικλέτα! ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ...



    edit #2: Τα νεότερα: Ηλεκτρολόγοι λίγοι, πρόθυμοι να αναλάβουν επισκευή εντός εγγύησης ουδείς. Όλοι παραπέμπουν στα κεντρικά, που όπως είπαμε πάει για μετά τις 30 Μαΐου "να το δουν" και μετά να πουν πότε μπορούν να το φτιάξουν. Ένας από συνεργείο ευγενέστατος (δε το λέω ειρωνικά) μου πρότεινε να το φτιάξει προσωρινά, αλλά αν είναι να το φτιάξει προσωρινά, πως θα γίνει μετά αντικατάσταση πλεξούδας από τα κεντρικά με το ραντεβού όποτε και αν είναι, αφού δεν θα υπάρχει ζημιά πλέον; Οπότε το πρόβλημα παραμένει... Γιατί κανείς ηλεκτρολόγος του δικτύου δεν θέλει να κάνει επισκευή εντός εγγύησης; Γιατί όλοι παραπέμπουν στο σέρβις στην Κωνσταντινουπόλεως; Θεωρητικά, δεν θα πληρωθούν για τη δουλειά τους από την εταιρία;

    Το άλλο το αστείο με τους ηλεκτρολόγους είναι που τους λέω το απλό πράγμα, ότι αφού η μοτοσικλέτα μένει χωρίς ρεύμα ξαφνικά με κάποια κίνηση του τιμονιού, ΔΕΝ είναι ασφαλής η μετακίνηση της. Άρα, κανονίστε το πρόγραμμά σας, πείτε μου μιά μέρα να τη φέρω με οδική βοήθεια (μην κοπεί το ρεύμα και σβήσει ξαφνικά στο δρόμο, πέσω και με πατήσουν κιόλας) και να την βάλετε άμεσα για επισκευή. Ε δε γίνεται αυτό... Πρέπει "να τη δουν". Και τώρα σκέφτομαι... ΟΚ όλα αυτά, αλλά τελικά μήπως θέλουν να ελέγξουν και φάτσα ιδιοκτήτη, για να δουν τι 'κοστούμι' θα του ράψουν; Και περιμένουν ότι θα φορτώσω τη μηχανή σε φορτηγό που θα μου κάνει το ταξί; Πάμε για 2 λεπτά να κουνήσει το καλώδιο ο μάστορας, να πει "α ναι αυτό είναι" και μετά να φύγω για να ξαναπάω άλλη μέρα; (αυτά μέχρι να ακούσουν για εγγύηση, μετά... πάρτε στα κεντρικά).


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	wiring.jpg 
Προβολές:	748 
Μέγεθος:	22,5 KB 
ID:	88884

  7. #202
    Την έκδοση με το ABS δυστυχώς θα την ξεγράψουμε, μόλις επικοινώνησα με αντιπροσωπία και μου είπαν ότι δεν θα την φέρουν γιατί θέλουν η τιμή να μην ξεπερνά τα 6000. Όσο για το test ride θα το ξεχάσουμε κι αυτό προσωρινά γιατί δεν υπάρχει μηχανάκι. Μήπως τελικά να πάω για fazer;;; :rotflmao:

  8. #203
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα. Ψάχνομαι να βάλω πλαϊνές βαλίτσες στο bandit. Έχει κανείς να προτείνει τίποτα; Ευχαριστώ. Τα λέμε...

  9. #204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vasdekiss
    Καλησπέρα. Ψάχνομαι να βάλω πλαϊνές βαλίτσες στο bandit. Έχει κανείς να προτείνει τίποτα; Ευχαριστώ. Τα λέμε...
    Σκληρές έχει Hepco&Becker από την Ηλιοφίλ αλλά δε ξέρω τιμή...
    Και Givi/Kappa σε πολλά μαγαζιά, με τις τιμές να έχουν τεράστιες διαφορές για το ίδιο ακριβώς πράγμα από το ένα στο άλλο, οπότε κάνε βόλτα αν δε βαριέσαι και ψάξε το. Π.Χ. έψαχνα για να βάλω πίσω σκληρή βαλίτσα, είδα τιμές από 330 ως 220 για 48λίτρα (κομπλέ βάση/βαλίτσα). Τα ίδια παίζουν και με τις πλαϊνές. Αλλά αν βάλεις σκληρές, πρέπει να κάνεις και μαστόρεμα στα φλασάκια, νομίζω μετακομίζουν επάνω στο σκελετό των βαλιτσών.

    Μαλακές έχει πολλές επίσης. Είχα δει στο Μπαξεβάνη με ?98 ή ?86 (ανάλογα τη χωρητικότητα) της Bering, έχει η Colori αρκετές, ο Γιάσσαρης φέρνει τις Oxford από 180?, στο site του Ξύκη έχει μερικές ακόμα... Δεν έχω ψωνίσει, αλλά υπάρχει ένα thread ανοιχτό σχετικά με βαλίτσες γενικώς, κάνε μιά αναζήτηση γιατί κάποιοι έχουν δοκιμάσει κιόλας.

  10. #205
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Για βάσεις είδα της sw-motech αλλά ακόμα δεν μου απάντησαν τι γίνεται με τα φλασάκια... ευχαριστώ πάντως...

  11. #206
    Και η αγωνία (και αυπνία) παρατείνεται για Δευτέρα (γμτ την τρέλα μου)

    οπότε θα σου βάλω και φωτό για το πώς είναι οι πλαινές E41+ κεντρική V46 GIVI

    από ότι βλέπω πάντως ABS θα έχουν μόνο Γερμανοί και Άγγλοι.....
    κρίμα πάντως....ας το είχαν σαν επιλογή τουλάχιστον....τεσπα.....


    άντε να δούμε τι θα δούμε την Δευτέρα (μαμώ τα τελωνεία τις πινακίδες κ τις μαμακίες τους)

  12. #207
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα. Τι γίνετε aman17-2; Το πήρες ή ακόμα;

  13. #208
    Το πήρα τελικά σήμερα το απόγευμα 6 ώρα χωρίς βαλίτσες και προστατευτικά κινητήρα γιατί δεν τα παρέλαβε ακόμα...τα περιμένει και αυτός μάλλον από εβδομάδα


    έτσι λοιπόν την πήγα μια γύρα στον περιφεριακό της πόλης και έγραψε τα πρώτα 100 κμ με 5-6 λίτρα


    πρώτες εντυπώσεις (σε σύγκριση πάντα με το στρομ που ήταν η μόνη μου εμπειρία)

    ο ήχος είναι μαγεία.......
    το κράνος μου είναι μεγάλο...μετά τα 90 άρχισε να μπάζει αέρα κάτω από τα αυτιά πίσω από το λουράκι και μέχρι 115 που είναι οι 6000 στροφές άρχισε να μου τα ζαλίζει
    αύριο θα πάω στο κατάστημα να το αλλάξω (αν κ το πήρα 2 βδομάδες πρίν σήμερα ήταν η πρώτη μέρα
    που οδήγησα με αυτό οπότε αν δεν δεχθεί να το αλλάξει θα στείλω ένα mail στην SHOEI για το πόσο άχρηστοι είναι αυτοί που την αντιπροσωπεύουν που μου έδωσαν κράνος χωρίς να μου μετρήσουν το κεφάλι κ θα περιμένω απάντηση ....και αν κ πάλι όχι θα έχετε μια ακόμη αγγελία !!!!μέχρι τότε θα περπατάω με το παλιό.....)

    όταν έκλεινα εκείνο το μέρος που έπερνε αέρα με το χέρι μου είχε την απόλυτη ησυχία οπότε για το θέμα προστασία αέρα επιφυλάσσομαι για λίγο καιρό ακόμα αλλά σε καμιά περίπτωση ίδια προστασία με στρομ....

    η μηχανή γενικά από την στιγμή που θα κάτσεις πάνω λέει τρέξε με.....
    τα πόδια κουμπώνουν όμορφα στο ντεπόζιτο
    η ανάρτηση είναι σφιχτή

    ακόμα και στο στρώσιμο στην ευχεία που είχα λίγο ανοιχτό γκάζι από 2000 μέχρι 6000 μόνο που την ακούς καταλαβαίνεις ότι θέλει τρέξιμο...
    μόλις στρωθεί και μετά.....

    μου την έσπασε όμως το κράνος...μάλλον θέλω ένα νούμερο μικρότερο.....

    γενικά ευχαριστημένος γιατί είναι στα μέτρα μου (αν και νομίζω ότι αντί για 1,82 που είμαι εγώ το ιδανικό της είναι γύρω στο 1,75)

    επίσης το σταντ το πλαινό θέλει προσοχή γιατί είναι ακριβώς πίσω απο τις ταχύτητες οπότε αν τα πατήσεις μαζί την έκατσες (το πρόσεξα πριν το κατεβάσω ευτυχώς)

    τα εκεί που πατάμε πώς λέγονται , γκρίπ ? δεν θυμάμαι έχω κολλήσει τώρα.... τέλος πάντωνκ τα 2 μου φάνηκε πως έχουν μια κλίση προς τα μέσα αλλά ίσως να είναι ιδέα μου

    αλλά νύχτα τα όργανα είναι και αυτά μαγεία....αχχχ άντε να στρωθεί.....

    οπότε τώρα υπομονή για βαλίτσες κ να δώ τι θα γίνει με το κράνος....

  14. #209
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Άντε καλοτάξιδος και πάντα όρθιος.

    Περιμένουμε photos με και χωρίς βαλίτσες


    Και προσοχή στο γκάζι...


    τα λέμε...

  15. #210
    Άντε καλοτάξιδη και να μας κάνεις post καμία photo να την θαυμάσουμε κι εμείς!

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF