Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: KLE - carbirateur

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2006
    Μηνύματα
    5

    KLE - carbirateur

    Ειμαι κατοχος ενος ΚΛΕ400, και τον τελευταιο καιρο μου εχει παρουσιασει το εξης προμπλεμ:
    μολις ζεσταθει, (πιασει δηλαδη την νορμαλ θερμοκρασια του), ανεβαζει ρελαντι, περιπου 2000-2500rpm). Οχι δεν πειραξα κατι, μονο του το βγαλε. Ναι το πηγα σε τεχνικο και αφου το "ρυθμισε" και δουλεψε για 1 μερα καλα, συνεχισε το βιολι του. Ναι ξερω, θα το παω σε αλλον τεχνικο ο οποιος θα μου ελαφρυνει επισης την τσεπη, αλλα μηπως μπορει καποιος να με ενημερωσει σχετικα με το θεμα, ωστε να ειμαι προετοιμασμενος γνωστικα?

    Θενκς

  2. #2
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αδερφέ , καλώς ήρθες στον εξωτικό κόσμο των κινητήρων Kawasaki KLE , και των προβλημάτων που δημιουργούν (μερικοί από αυτούς) όταν ζεσταίνονται ......

    Αν και το δικό σου πρόβλημα δείχνει κάπως διαφορετικό διάβασε το σχετικό πόστ

    http://www.moto.gr/forums/showthread...5&pagenumber=1

    με τα προβλήματα που είχα εγώ με το πεντακοσάρι μου , μήπως και σου έρθει καμιά ιδέα ......

    Για την ιστορία , τα προβλήματα τα δικά μου σταμάτησαν , αλλάζοντας το ένα μπουζοκαλόδιο
    ο οποίο έδειχνε να μην κουμπώνει καλά στην πίπα ......
    Πριν δυο μέρες όμως με τις πρώτες γερές θερμοκρασίες άρχισε ξανά το ίδιο τροπάρι, και πάει ξανά για είσοδο στα πιτ .........

    Καλό μας κουράγιο καρντάσι.....

    Υ.Γ. Πόσο ζεστός είναι ο κινητήρας όταν σου βγάζει το πρόβλημα? Δηλ. μετά από πόση ώρα λειτουργίας μέσα σε κίνηση πόλης για παράδειγμα?

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2006
    Μηνύματα
    5
    Διαβασα το δικο σου ποστ και οντως εχουμε διαφορετικα προβληματα. Το δικο μου ξεκιναει μετα απο ενα 20λεπτο λειτουργιας περιπου, ειτε ειμαι σε πολη ειτε εκτος, απλα το ρελαντι ανεβαινει στις 2500rpm και εν-κινησει, ακομα κι οταν κανω αλλαγες αργει να κατεβασει τις στροφες του, αν και κλεινω το γκαζι με αποτελεσμα να κουμπωνουν πολυ ασχημα οι ταχυτητες. Αν συνεχισει ετσι, αργα η γρηγορα θα το χαλασει το σαζμαν (και οχι μονο). Εγω το μονο που υποψιαζομαι ειναι η τροφοδοσια. Δεν νομιζω να ειναι κατι αλλο που κραταει τις στροφες ψηλα.
    Παρεπιπτοντως, ποσο κανει μια πλαστικοποιηση ντεποζιτου?

  4. #4
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Πλαστικοποίηση ντεπόζιτου δεν έχω κάνει....

    Πες μου λίγο σε παρακαλώ.......

    Αν κινηθείς π.χ. για είκοσι λεπτά , και για κάποιο λόγο σταματήσεις (χωρίς να σβήσεις τον κινητήρα, στα φανάρια για παράδειγμα) οι στροφές στο ρελαντί ανεβαίνουν π.χ. από 1200 κανονικά , στις 2000...και μένουν εκεί σταθερά , η άλλοτε ναι και άλλοτε όχι?

    Αν ναι , δοκίμασε (με τον κινητήρα κρύο εντελώς π.χ. το πρωί) να πάρεις τον ρεγουλατόρο του ρελαντί πριν βάλεις μπροστά, μισή στροφή προς τα κάτω , ξαναδούλεψε την μηχανή για είκοσι και δες πως συμπεριφέρεται.....

    Υ.Γ. Το μάστορα που στο "ρύθμισε", τον εμπιστεύεσαι ?
    Γιατί το πρόβλημα φωνάζει "καρμπυρατέρ" κατά την ταπεινή μου γνώμη.....

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2006
    Μηνύματα
    5
    Ετσι και ζεσταθει, το στροφομετρο δεν κατεβαινει κατω απο τις 2500, μερικες φορες και 3000. Αν το αφησω κανενα μισαωρο και κρυωσει, επιστρεφει στα κανονικα του, μεχρι να ζεσταθει ξανα. Τον εμπιστευομουν μεχρι που μου πηρε 60€ για να μου "ρυθμισει" το Καρμπ, το οποιο ξαναχαλασε σε μια μερα

  6. #6
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Προσωπικά πιστεύω ότι είναι τα καρμπς....

    Ένα δυό τελευταία πραγματάκια έλεγξε ακόμη αν θέλεις.....

    Πίσω από τα καρμπς , στην είσοδο αέρα από το φίλτρο αέρα, υπάρχουν δύο (μία για κάθε καρμπ) πλαστικές είσοδοι αέρα (από το μαύρο πλαστικό κουτί που περιέχει το φίλτρο αέρα) στα καρμπυρατέρ.Εχουν το ίδιο σχήμα με τήν άκρη μιας τρομπέτας , και φαίνονται από τα πλάγια χωρίς να χρειαστεί να αφαιρέσεις κανένα πλαινό καπάκι.

    Έλεγξε αν είναι κουμπομένες καλά, αν υπάρχει κάποιο σχησηματάκι , και άν όταν ζεσταθεί και ανεβάζει στροφές έχεις γύρο η πάνω σε αυτές διαρροή από καύσιμο

    Αλλιώς κατά την γνώμη μου μάλλον θα ξαναπληρώσεις μάστορα.....

    Καλό κουράγιο...

  7. #7
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    [B. [/B]
    Tελικά Anty12 το έλυσες το δικό σου πρόβλημα?

    Εμένα ακόμα το KLE 500 δεν μου έχει παρουσιάσει τετοιο προβλημα αλλα είναι ακόμα καινούριο (9000 χλμ).

    Θυμάμαι όμως το ER 500 του ξαδερφου μου (που φοράει το ίδιο μοτέρ) το είχε παρουσιάσει σε ένα ταξίδι.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  8. #8
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210

    Talking

    Η δικιά μου η KLEοπάτρα αδελφέ mario τά’χει τα χλμ της (72000)...!!!!

    Όχι το πρόβλημα δεν λύθηκε ....

    Μετά την αλλαγή του μπουζοκαλώδιου, δεν το ξαναπαρουσίασε, αλλά τότε όταν το άλλαξα ήταν πια αρχές φθινοπώρου , και ο καιρός είχε αρχίσει να δροσίζει κάπως.......

    Όλο το χειμώνα δεν έβγαλε το παραμικρό, ακόμα και μετά από μιάμιση ώρα βόλτα στα καμένα της Χαλκιδικής....

    Τώρα πριν καμιά βδομάδα , με τις πρώτες ζέστες άρχισε πάλι τα χαζά της...(κάπως διαφορετικά αυτή τη φορά , αλλά πάλι χαζά.....προχθές την έσπρωχνα στην Αγίας Σοφίας με μπουφάν , κράνος , και κάτι ξενέρωτους Αμερικάνους τουρίστες να με χαζοκιτάνε...ένα πράγμα όνειρο...τι να σου πω....)

    Αύριο πάει σε τέταρτο μάστορα στην Γαμβέτα για ρύθμιση καρμπυρατέρ, και αν δεν βγει τίποτα και από εκεί , θα πάει σε ηλεκτρολόγο για πηνία εκκίνησης και ίσως ηλεκτρονική....

    Μετά..... ίσως πάει και για τελετουργικό κάψιμο στην πλατεία Αριστοτέλους......


    Υ.Γ Chris συγνώμη που κάνω κατάχρηση στον χώρο του δικού σου post…
    Ίσως θάπρεπε να ανοίξω καινούργιο με τίτλο “Η ζωή μου με τα twin cylinders της Kawasaki”…..

  9. #9
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Anty12 μετά απο όλα αυτά θα γίνεις ο επίσημος μέντορας των KLE :rotflmao:

    Περιμένουμε τα αποτελέσματα
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  10. #10
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Τελευταίο ανακοινωθέν από το μέτωπο.....

    Σύμφωνα με τον τεχνικό το πρόβλημα είναι πιθανότατα το pick up, το οποίο και αλλάχτηκε....

    Αναμένουμε να αλλάξει προς το ζεστότερο ο καιρός και να δούμε συμπεριφορά.....

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Τελευταίο ανακοινωθέν από το μέτωπο.....

    Σύμφωνα με τον τεχνικό το πρόβλημα είναι πιθανότατα το pick up, το οποίο και αλλάχτηκε....

    Αναμένουμε να αλλάξει προς το ζεστότερο ο καιρός και να δούμε συμπεριφορά.....
    τι ειναι το pick up?
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  12. #12
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    To pick up είναι ένας αισθητήρας που στα KLE είναι τοποθετημένος πίσω από το αριστερό καπάκι της μηχανής (εσωτερικά).
    Ουσιαστικά ανιχνεύει την θέση του βολάν , δηλαδή του άξονα, δηλαδή την εκάστοτε θέση των πιστονιών και ανάλογα στέλνει σήμα στην ηλεκτρονική , να στείλει ρεύμα στα πηνία, να στείλουν ρεύμα στα μπουζί , για να γίνει ανάφλεξη , για να πάμε βόλτες......

    Είναι και το ίδιο ένα πηνίο του οποίου το ρεύμα που το διαρρέει μεταβάλλεται, σε περίπτωση που μέσα στο μαγνητικό του πεδίο βρεθεί σιδιρομαγνητικό υλικό...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    μαλιστα ..και αυτο στα ποσα χιλιομετρα συνηθως παραδιδει το πνευμα του?
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  14. #14
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο kilometrage (τουλάχιστον εγώ δεν γνωρίζω).

    Αρχικά ελέγχεις την εξωτερική του καλωδίωση για κακές επαφές-κουμπώματα, για βρωμιές, λάδια , βραχυκυκλώματα.

    Το ίδιο μπορείς να το ελέγξεις με απλό πολύμετρο...Η ονομαστική αντίσταση του για το KLE πρέπει να είναι 113Ω-139Ω.

    Επίσης μπορεί να μην είναι καμένο , αλλά απλά να έχει μετακινηθεί έστω και ελάχιστα από την θέση του , πράγμα το οποίο θα μπορούσε να το βγάλει εκτός θέσης ανίχνευσης.

    Ένα σημάδι ότι μπορεί να τά ‘παιξε(όπως στο δικό μου ) είναι η ασταθής λειτουργία με την θερμοκρασία. Όλα τα ηλεκτρικής φύσεως εξαρτήματα μεταβάλουν -άλλα πολύ, άλλα λίγο- τα χαρακτηριστικά τους σε μεγάλες θερμοκρασίες.

  15. #15
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    To pick up είναι ένας αισθητήρας που στα KLE είναι τοποθετημένος πίσω από το αριστερό καπάκι της μηχανής (εσωτερικά).
    Ουσιαστικά ανιχνεύει την θέση του βολάν , δηλαδή του άξονα, δηλαδή την εκάστοτε θέση των πιστονιών και ανάλογα στέλνει σήμα στην ηλεκτρονική , να στείλει ρεύμα στα πηνία, να στείλουν ρεύμα στα μπουζί , για να γίνει ανάφλεξη , για να πάμε βόλτες......

    Είναι και το ίδιο ένα πηνίο του οποίου το ρεύμα που το διαρρέει μεταβάλλεται, σε περίπτωση που μέσα στο μαγνητικό του πεδίο βρεθεί σιδιρομαγνητικό υλικό...
    Καλά μιλάμε εχεις γίνει γκουρού :rotflmao:

    πόσο πήγε το μαλί?
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KLE 500 ζελατίνα ?
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2004, 11:00
  2. KLE 500 Ζελατίνα
    από THEOD στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2004, 13:21
  3. Kle 500 ή Klr 650
    από cityfly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 17:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF