:hypnotize :hypnotizeΑρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Έχουμε δυο μονοκύλινδρα, υγρόψυκτα , 650 κ.ε. τετραβάλβιδα.
:hypnotize :hypnotize
:hypnotize :hypnotize
:hypnotize :hypnotize
:hypnotize :hypnotizeΑρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Έχουμε δυο μονοκύλινδρα, υγρόψυκτα , 650 κ.ε. τετραβάλβιδα.
:hypnotize :hypnotize
:hypnotize :hypnotize
:hypnotize :hypnotize
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Τωρα το πήρες χαμπάρι ...." μονοκύλινδρα " ....
Εντάξει ο άνθρωπος γλώσεψε την μπέρδα του![]()
καλα το ειπε μιας και μιλα για 2 μηχανες........
το dominator 400 δεν ειναι 650 και το transalp ειναι 2κυλινδρο......
Σωστά !! άρα για τι πράγμα μιλάμε ?? , εάν δεν γλώσεψε την μπέρδα του ο δημιουργός ... τότε μιλάμε για κανένα Yamaha ΧΤ .. Η κανένα αρχαίο Honda XL ..
υπαρχουν και αλλα dominator 650, xr, ktm 640 κλπ....
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
υπαρχουν και αλλα dominator 650, xr, ktm 640 κλπ....
Το μόνο honda υγρόψυκτο 650 είναι το xr650r και δεν έχει ψεκασμό.
Επείσης κανένα μονοκύλινδρο honda δεν έιχε DOHC οπότε δεν είναι Honda κανένα απο τα 2.
Οπότε πρόκειται για Ευρωπαικά.
Κανένα σχόλιο για Transalp με τετραβάλβιδα καπάκια?Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Το μόνο honda υγρόψυκτο 650 είναι το xr650r και δεν έχει ψεκασμό.
Επείσης κανένα μονοκύλινδρο honda δεν έιχε DOHC οπότε δεν είναι Honda κανένα απο τα 2.
Οπότε πρόκειται για Ευρωπαικά.![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Εκτός αν πρόκειται για transalp transexual με ένα κύλινδρο ψεκαστό με 1 εεκ και τον άλλο με 2 εκκ και καρμπ.Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Κανένα σχόλιο για Transalp με τετραβάλβιδα καπάκια?![]()
![]()
![]()
Τελικά δεν το παίρνει το ποτάμι να τελειώνουμε με τους ίδιους κινητήρες?
Αν αναφερόσουν στα 650αρια .. δεν έχω γνώμη ..Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Επείσης κανένα μονοκύλινδρο honda δεν έιχε DOHC οπότε δεν είναι Honda κανένα απο τα 2.
Οπότε πρόκειται για Ευρωπαικά.
Το ΑΧ-1 250 και το ΝΧ είναι DOCH ... τελεία και παύλα ..![]()
να κανει η μανα ....
την κολοκυθια θα παιξουμε τωρα;
για πες χρυσε μου ανθρωπε για ποια μοντελα μιλας...
Ειναι πολυ πιθανον να συμβαινει αυτο που περιγραφεις, αφου οι διπλοι εκκεντροφοροι και η υψηλοτερη συμπιεση ειναι ναι μεν ατου, αλλα παιζουν και αλλοι πολλοι παραγοντες ρολο.
Ε, είναι το αρχαίο KLR 650 και το νέο ΧΤ 660.
Όπως είδατε , οι εταιρείες μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Καμία σημαντική εξέλιξη στα τελευταία 20 χρόνια, παρά μόνο ένας ψεκασμός της κακιάς , (πολύ κακιάς όμως) ώρας.
Μου κάνει εντύπωση ότι μετράνε 46-47 hp & 5,9 kgm στο ΧΤ , κάτι παραπάνω δηλαδή από το GS 650 της BMW που έχει συμπίεση 11,5 και 2ΕΕΚ , περίπου τα ίδια με τα ΚΤΜ 640 που έχουν επίσης υψηλή συμπίεση και είναι εκπολιτισμένα racing
oldman, έχουν κόκκινο και τα δυο στις 7500 σαλ.
Τώρα, πως σας φαίνετε; Το βρίσκετε λογικό το KLR να έχει 35 άλογα και 4,8 kgm και το ΧΤ 46 και 5,9 αντίστοιχα;
Aν τα οδηγήσεις, θα νοιώσεις ότι κάπου εκεί είναι η διαφορά τους αν και λες πολλά για το ΧΤ (κάπου 42 με 44 είναι).Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Ε, είναι το αρχαίο KLR 650 και το νέο ΧΤ 660.
Όπως είδατε , οι εταιρείες μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Καμία σημαντική εξέλιξη στα τελευταία 20 χρόνια, παρά μόνο ένας ψεκασμός της κακιάς , (πολύ κακιάς όμως) ώρας.
Μου κάνει εντύπωση ότι μετράνε 46-47 hp & 5,9 kgm στο ΧΤ , κάτι παραπάνω δηλαδή από το GS 650 της BMW που έχει συμπίεση 11,5 και 2ΕΕΚ , περίπου τα ίδια με τα ΚΤΜ 640 που έχουν επίσης υψηλή συμπίεση και είναι εκπολιτισμένα racing
oldman, έχουν κόκκινο και τα δυο στις 7500 σαλ.
Τώρα, πως σας φαίνετε; Το βρίσκετε λογικό το KLR να έχει 35 άλογα και 4,8 kgm και το ΧΤ 46 και 5,9 αντίστοιχα;
Πάντως ξέρω από αξιόπιστη πηγή ότι με PC3 και ανοιχτές εξατμίσεις το ΧΤ πάει εύκολα στα 55 άλογα.
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Και γιατί είναι κακός ο ψεκασμός?
Από που βγάζεις τέτοια 'αποφθέγματα'?![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Δεν τα βγάζω εγώ, η ίδια η Yamaha τα βγάζει. Αφού τα μισά και πλέον ΧΤ ,σβήνανε στα καλά καθούμενα και κάνανε διακοπές, αφού τους άλλαξαν TPS δυο και τρείς φορές ( αφού το πρόβλημα επανερχόταν), απελπίστηκαν και στο νέο μοντέλο του 2007 άλλαξαν πλέον τον Ψεκασμό , αναγνωρίζοντας το άλυτο του προβλήματος (σύμφωνα με το ΜΟΤΟ που τρία χρόνια μας το έκρυβε επιμελώς).Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Και γιατί είναι κακός ο ψεκασμός?
Από που βγάζεις τέτοια 'αποφθέγματα'?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()