Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 57

Θέμα: Τεχνολογικό Test

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Δεν τα βγάζω εγώ, η ίδια η Yamaha τα βγάζει. Αφού τα μισά και πλέον ΧΤ ,σβήνανε στα καλά καθούμενα και κάνανε διακοπές, αφού τους άλλαξαν TPS δυο και τρείς φορές ( αφού το πρόβλημα επανερχόταν), απελπίστηκαν και στο νέο μοντέλο του 2007 άλλαξαν πλέον τον Ψεκασμό , αναγνωρίζοντας το άλυτο του προβλήματος (σύμφωνα με το ΜΟΤΟ που τρία χρόνια μας το έκρυβε επιμελώς).


    To δικό μου xt 660 r 8ος 2004 αγορά. Μου έσβησε 2-3 φορές σε 2 χρόνια και γενικά δεν είχε τέτοια προβλήματα που να με προβληματίσει.... πήγα στη μοτοδυναμική μου άλλαξαν το tps και απο τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα
    2-3 φορές αλλαγή tps και να μην λειτουργεί μάλλον ο Μάστορας τον :a31: :a31: ....

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
    To δικό μου xt 660 r 8ος 2004 αγορά. Μου έσβησε 2-3 φορές σε 2 χρόνια και γενικά δεν είχε τέτοια προβλήματα που να με προβληματίσει.... πήγα στη μοτοδυναμική μου άλλαξαν το tps και απο τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα
    2-3 φορές αλλαγή tps και να μην λειτουργεί μάλλον ο Μάστορας τον :a31: :a31: ....
    Ξέρεις τι μου λες τώρα;
    Είναι σαν να μου λες ότι ξέρεις έναν με Ducati που δεν του χάλασε, άρα τα Ducati είναι σκυλιά.

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Ξέρεις τι μου λες τώρα;
    Είναι σαν να μου λες ότι ξέρεις έναν με Ducati που δεν του χάλασε, άρα τα Ducati είναι σκυλιά.
    Χμμ μου φαίνεται πως δεν ξέρεις να διαβάζεις ....
    Το δικό μου xt ρε man δεν έπαθε τίποτα και φίλων μου πάλι δεν είχαν πρόβληματα στο βαθμό που αναφέρεις , έχω ακούσει κάποιες συγκεκριμένες περιπτώσεις που είχαν συχνότερα προβλήματα αλλά όχι και να αλλάξουν το tps 3 φορές και να τους σβήνει το μηχανάκι .. . άρα μη λέμε ότι ναναι!!!!

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  4. #34
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    εχω φιλο με χτ ο οποιος εφαγε 2 φορεσ τα μουτρα του(οκ δεν εινα και ο ροσι) μιας και του σβυσε το μηχανακι με χιλ σε στροφες.

    το προβλημα δε λυνεται ετσι απλα και αυτος το χει ακομα.

    στη yamaha του κανουν τον γιαπωνέζο και παροτι εχει αλλαξει τπς το προβλημα συνεχίζει να υπάρχει.
    το χει βαλει για πουλημα και φοβάται να το καβαλήσει παλι.


    ασε που και στις 2 τουμπες χρεωθηκε και τα πλαστικα τιμονι μανετες χ2 φορες που επεσε και παλι καλα που δε χτυπησε σοβαρα καμια απο αυτες.


    και γαμω την αξιοπιστια ΤΩΝ ΓΙΑΠΩΝΕΖΩΝ ΜΕΣΑ!!!!!!

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    εχω φιλο με χτ ο οποιος εφαγε 2 φορεσ τα μουτρα του(οκ δεν εινα και ο ροσι) μιας και του σβυσε το μηχανακι με χιλ σε στροφες.

    το προβλημα δε λυνεται ετσι απλα και αυτος το χει ακομα.

    στη yamaha του κανουν τον γιαπωνέζο και παροτι εχει αλλαξει τπς το προβλημα συνεχίζει να υπάρχει.
    το χει βαλει για πουλημα και φοβάται να το καβαλήσει παλι.


    ασε που και στις 2 τουμπες χρεωθηκε και τα πλαστικα τιμονι μανετες χ2 φορες που επεσε και παλι καλα που δε χτυπησε σοβαρα καμια απο αυτες.


    και γαμω την αξιοπιστια ΤΩΝ ΓΙΑΠΩΝΕΖΩΝ ΜΕΣΑ!!!!!!
    Ρε Σπύρο ναι , δεν το αμφισβητώ οτι είχαν πρόβλημα... και εμένα μου έσβησε την 2η φορά στην εθνική ενώ πήγαινα με 120 χιλιόμετρα αλλά αυτό μου συνέβη 2 φορές ... με το που άλλαξα το tps δεν είχα ξανά κανένα πρόβλημα .
    Αλλά σε μένα προσωπικά δεν παρουσίασε τόσα σβησίματα όσα αναφέρει ο φίλος παραπάνω ... και είναι και από τα πρώτα xt που βγήκαν στη παραγωγή

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Λοιπόν δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά κέρδισα στο διαγωνισμό.

    Το Χτ δεν είναι γιαπωνέζικο μικρέ είναι Ευρωπαικό, και μαλιστα όπως φαίνεται μια χαρα αξιόπιστο.

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
    Ρε Σπύρο ναι , δεν το αμφισβητώ οτι είχαν πρόβλημα... και εμένα μου έσβησε την 2η φορά στην εθνική ενώ πήγαινα με 120 χιλιόμετρα αλλά αυτό μου συνέβη 2 φορές ... με το που άλλαξα το tps δεν είχα ξανά κανένα πρόβλημα .
    Αλλά σε μένα προσωπικά δεν παρουσίασε τόσα σβησίματα όσα αναφέρει ο φίλος παραπάνω ... και είναι και από τα πρώτα xt που βγήκαν στη παραγωγή
    Φτάνει ρε παιδιά μ'αυτή την περιπτωσιολογία.
    Δεν γράφω πουθενά ότι ΟΛΑ τα ΧΤ έχουν πρόβλημα. Γράφω: "τα μισά και πλέον" .
    Και συμπληρώνω: Σχεδόν το ίδιο ισχύει και για τα ΜΤ 03.



    ΥΓ: το ΧΤ είναι κατά 90% ιταλικό μηχανάκι, με κινητήρα Minarelli. Ίσως γι'αυτό επέλεξαν να του προσδώσουν "προσωπικότητα".

  8. #38
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Λοιπόν δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά κέρδισα στο διαγωνισμό.

    Το Χτ δεν είναι γιαπωνέζικο μικρέ είναι Ευρωπαικό, και μαλιστα όπως φαίνεται μια χαρα αξιόπιστο.
    ναι μην είναι και της κτμ λεμε το μηχανακι και εχει καμουφλαριστει σε yamaha..

  9. #39
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos

    Το Χτ δεν είναι γιαπωνέζικο μικρέ είναι Ευρωπαικό, και μαλιστα όπως φαίνεται μια χαρα αξιόπιστο.
    Οντως το μοτόρι του είναι made in italy

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ναι μην είναι και της κτμ λεμε το μηχανακι και εχει καμουφλαριστει σε yamaha..
    Χμμ λες!!!???:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Γι αυτό χαλάει το μαλακιασμένο

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  11. #41
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
    Οντως το μοτόρι του είναι made in italy
    και για αυτο δεν εχει και κανενα προβλημα το μοτερ..

    το τπς εχει προβλημα..

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    και για αυτο δεν εχει και κανενα προβλημα το μοτερ..

    το τπς εχει προβλημα..
    A γι αυτό!!!!!To tps είναι made in japan έ δε το έλεγες τόση ώρα :rotflmao: :rotflmao: Κωλο γιαπωνέζοι!!!:rotflmao: :rotflmao:

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  13. #43
    Προσωπικά βρέθηκα σε μεγάλο δίλλημα πρόσφατα. Έβλεπα άπειρα ΧΤ 660 στα μαγαζιά μεταχειρισμένων και αφού μου άρεσε και πήγαινα φούλ για ΧΤ, το έψαξα. Τι διάολο: Γιατί τα πουλάνε όλοι:
    Αφού έψαξα όλα τα forum της ευρώπης και διάβασα τέρατα, προτίμησα το ταπεινό Ταιλανδέζικο KLR από το ντιζαϊνάτο ιταλικό ΧΤ, γιατί ο μεγαλύτερος εχθρός του έλληνα μηχανόβιου είναι ο μάστορας.
    Αλλά πριν αποφασίσω , προβληματίστηκα έντονα με το σπρώξιμο των περιοδικών στο ΧΤ , που έφτασε στο σημείο να θάβουν τα χθεσινά καλά μηχανάκια για να προβάλουν το ΧΤ.
    Παράδειγμα:
    Όσο η Aprilia είχε αντιπροσωπεία, ο Πήγασος ήταν Θεός. 175 τελική και 400αρι σε 13,4, αναρτησάρες κλπ
    Όταν εμφανίστκε το ΧΤ και η Aprilia έγινε "φάντασμα", ξαφνικά ο Πήγασος έγινε αργός (164 τελική και 14,5 δλπ το 400αρι) οι αναρτήσεις του έγιναν σούπα κλπ.
    Το LC 4 έγινε ξαφνικά μάπα, με υπερβολικές ανάγκες συντήρησης, το BMW έγινε μέτριο και "πεταμένα λεφτά".
    Έτσι το ΧΤ και το ΧΤΧ έγιναν value for money (7 χιλιάρικα , όσο έχουν και τα τετρακύλινδρα).


    Δεν πιστεύω ότι το ΧΤ πιάνει 175 πραγματικά.- (στο γκρεμό ίσως...)

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Προσωπικά βρέθηκα σε μεγάλο δίλλημα πρόσφατα. Έβλεπα άπειρα ΧΤ 660 στα μαγαζιά μεταχειρισμένων και αφού μου άρεσε και πήγαινα φούλ για ΧΤ, το έψαξα. Τι διάολο: Γιατί τα πουλάνε όλοι:
    Αφού έψαξα όλα τα forum της ευρώπης και διάβασα τέρατα, προτίμησα το ταπεινό Ταιλανδέζικο KLR από το ντιζαϊνάτο ιταλικό ΧΤ, γιατί ο μεγαλύτερος εχθρός του έλληνα μηχανόβιου είναι ο μάστορας.
    Αλλά πριν αποφασίσω , προβληματίστηκα έντονα με το σπρώξιμο των περιοδικών στο ΧΤ , που έφτασε στο σημείο να θάβουν τα χθεσινά καλά μηχανάκια για να προβάλουν το ΧΤ.
    Παράδειγμα:
    Όσο η Aprilia είχε αντιπροσωπεία, ο Πήγασος ήταν Θεός. 175 τελική και 400αρι σε 13,4, αναρτησάρες κλπ
    Όταν εμφανίστκε το ΧΤ και η Aprilia έγινε "φάντασμα", ξαφνικά ο Πήγασος έγινε αργός (164 τελική και 14,5 δλπ το 400αρι) οι αναρτήσεις του έγιναν σούπα κλπ.
    Το LC 4 έγινε ξαφνικά μάπα, με υπερβολικές ανάγκες συντήρησης, το BMW έγινε μέτριο και "πεταμένα λεφτά".
    Έτσι το ΧΤ και το ΧΤΧ έγιναν value for money (7 χιλιάρικα , όσο έχουν και τα τετρακύλινδρα).


    Δεν πιστεύω ότι το ΧΤ πιάνει 175 πραγματικά.- (στο γκρεμό ίσως...)
    Χμμ δικαιωμά σου φίλε να επιλέξεις το KLR .
    Aλλά το xt είναι πιο γρήγορο από το κουλούρι ,έχει καλύτερη αυτονομία ,καλύτερη θέση οδήγησης καλύτερα φρένα , και πιστεψέ με αν πας κανα μικρό ταξιδάκι θα καταλάβεις τη διαφορά... Και το aprilia το καινούριο, ίδιο μοτερ με το xτ φοράει άρα

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  15. #45
    Εννοείται ότι θα'ναι πιο γρήγορο, πιο όμορφο απ'το KLR και με καλλίτερες αναρτήσεις, αφού είναι 30% ακριβότερο και 20 χρόνια νεότερο.

    Εύχομαι να'ναι και αξιόπιστο.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Top συγκριτικό test για τα νέα χιλιάρια μωρά!
    από milaber στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2004, 01:16
  2. Απαντήσεις: 99
    Τελευταίο μήνυμα: 18/03/2004, 20:41
  3. test post
    από Todi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 09:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF