Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 85

Θέμα: gsxr 1000k7

  1. #31
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Γεια σου φίλε μου. Αυτό το Factory που είχα εγώ ήταν του 2004 με Akrapovic από τον πάτο τιτάνιο Full Racing,με φίλτρο ελεύθερο και πρόγραμμα. Είχε στον τροχό 133 άλογα. Το RSV είναι ένα πάρα πολύ καλό και στιβαρό μηχανάκι με ψηλή θέση οδήγησης το οποίο σημαίνει ότι είναι ιδανικό για αναβάτες πάνω από 1.78 ύψος. Όσο για την ροπή του με όλα τα προηγούμενα που είπα ότι έχει είναι πάρα πολύ καλό. Σε νορμάλ κατάσταση υστερεί πολύ στα μεσαία και ψηλά. Αυτό το μηχανάκι πρέπει να έχεις πάντα φρέσκα λάστιχα και κατά προτίμηση Metzeler ή Pirelli 190/55-17 με πάρα πολύ καλή άσφαλτο. Από εκεί και πέρα όλα έρχονται όπως τα θες. Τα κατά αυτού του μηχανακιού είναι όπως και σε όλα που είναι V κινητήρες ότι η πίσω εξάτμιση σου καίει στην κυριολεξία το δεξιό πόδι, δια ροπάλου δεν φοράς κοντό παντελόνι. Υστερεί πάρα πολύ στις στροφες λόγω ακαμψίας και πολύ δυνατά φρένα στους ολισθηρούς Ελληνικούς δρόμους στη πιστα ομως οχι αυτό ισχύει και για το 1098.Όσο για το GSXR K7 έχει τρομερή ποιότητα κύλισης όλα έρχονται πιο γλυκά αντίθετα με τα Ιταλικά αλλά στην πίστα θέλει το κάτι παραπάνω(φρένα αναρτήσεις).Όλα αυτά βέβαια σε ακραίες καταστάσεις, γιατί το συγκεκριμένο φορά πάρα πολύ καλές αναρτήσεις με αργή και γρήγορη απόσβεση. Τέλος για το RSV αν βάλεις τα παραπάνω που είχα βάλει και εγώ είναι έτοιμο ακόμα και για αγώνες. Με το συγκεκριμένο μηχανάκι που έχω και στην φωτό κέρδισα για το 2006 το Παγκρήτειο Πρωτάθλημα.: a25:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	untitled-9.jpg 
Προβολές:	327 
Μέγεθος:	80,5 KB 
ID:	87995

  2. #32
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Γεια σου φίλε μου. Αυτό το Factory που είχα εγώ ήταν του 2004 με Akrapovic από τον πάτο ....Με το συγκεκριμένο μηχανάκι που έχω και στην φωτό κέρδισα για το 2006 το Παγκρήτειο Πρωτάθλημα
    Respect και καλως ήρθες



    Εκπληκτικό μηχανάκι το rsvr αλλά εγώ θα περίμενα την νέα γενιά μοτοσυκλετών της απρίλια.



  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.797
    Πίστεύω και εγώ ότι θα ακολουθήσει 1100/1200 κυβικά μηχανή από την Αprilia.

  4. #34
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Γεια σου φίλε μου.
    Καλως ήρθες φίλε.

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
    Πίστεύω και εγώ ότι θα ακολουθήσει 1100/1200 κυβικά μηχανή από την Αprilia.
    Μαλλον αυτο θα γινει καποια στιγμη αφου το τωρινο μοτερ δεν μπορει να ακολουθησει σε ισχυ το 1098 και ακομα περισσοτερο τα τετρακυλινδρα. Επισης ειναι μαλλον σιγουρο οτι θα βγει και ο V4 που εχουν ετοιμο αλλα φανταζομαι οτι το μηχανακι αυτο θα ειναι αρκετα ακριβο.

    Συνεπως η καποιος πρεπει να περιμενει καποια χρονια για να παρει καινουργιο Aprilia η το παιρνει τωρα συνειδητα με τη γνωση οτι σε λιγο θα βγει καινουργιο.

    Φιλε JIMK7 ευχαριστω για την απαντηση σου. Και εμενα μου αρεσε πολυ το RSVR που οδηγησα στο test ride της Aprilia στα Μεγαρα και επειδη εχω Tuono μπορω να καταλαβω τι μπορει να σου δωσει αυτο το μηχανακι αν το μαθεις.

    Επισης δεν μπορω με τιποτα να συμπαθισω τον υστερικο ηχο των τετρακυλινδρων, την "ηλεκτρικη" αδιαφορη λειτουργια του μοτερ τους που θυμιζει πλυντηριο, την σχετικα απροσωπη εμφανιση τους και την ελλειψη ποιοτητας των περιφερειακων τους μετα απο την εμπειρια μου με το Tuono και τα Aprilia γενικοτερα.

    Απλα σκεφτομαι μηπως το Κ7 ειναι τελικα πιο ευκολο, πιο γρηγορο, πιο οδηγησιμο, πιο λογικη επιλογη εν πασει περιπτωσει για την καθημερινη χρηση που εγω το θελω. Αν το παρω ειμαι σιγουρος οτι θα μου λειψει ο V2 και η Ιταλικη νοοτροπια γενικως και επισης σιγουρο οτι θα ξαναγυρισω εκει μολις η Aprilia βγαλει καινουργιο RSVR η Tuono η οταν η Ducati βγαλει καινουργιο γυμνο (οχι Monster) με τον 1098 κινητηρα.

    Bella Italia...

  6. #36
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Επισης δεν μπορω με τιποτα να συμπαθισω τον υστερικο ηχο των τετρακυλινδρων, την "ηλεκτρικη" αδιαφορη λειτουργια του μοτερ τους που θυμιζει πλυντηριο, την σχετικα απροσωπη εμφανιση τους και την ελλειψη ποιοτητας των περιφερειακων τους μετα απο την εμπειρια μου με το Tuono και τα Aprilia γενικοτερα.
    tuonos... ντάξει είπαμε, τα japan είναι πιο μαζικά απο τα ιταλικά (που αν το δείς και απο την άλλη οι ιταλοί δε μπορούν να κάνουν και διαφορετικά)... αλλά ούτε αδιάφορα οδηγικά είναι και σε καμμία περίπτωση ηλεκτρικά, ειδικά αν μιλήσουμε για χιλιάρα που απλά σου ξεκολλάνε το κεφάλι με τον τρόπο απόδοσης τους.

    Και κάτι άλλο.... ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορεί να πεί κανείς πλέον οτι είναι απρόσωπα σε εμφάνιση.
    Όχι επειδή είναι μαζικά και κυκλοφορούν κατα δεκάδες αναλογικά με τους Ιταλούς είναι απρόσωπα... μην μπερδεύουμε τα πράγματα.
    Και σε τελική τα περιφεριακά τους είναι άψογα για το 90-95% των αναβατών, με 11-15000Ε που κοστίζουν καινούργια, βάλε άλλα 3-4κ εφόσων τα θεωρείς τόσο κατώτερα ποιοτικά και φτιάχτα όπως θές, η συνολική τιμή και πάλο θα είναι κάτω ή δίπλα απο αυτή των Ιταλών ανταγωνιστών.

    Δεν θέλω να προκαλέσω διαξιφισμό, αλλά νομίζω πως είσαι το λιγότερο άδικος απέναντι στους Ιάπωνες και στις σπορ μοτοσυκλέτες τους.

  7. #37
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    Δεν θέλω να προκαλέσω διαξιφισμό, αλλά νομίζω πως είσαι το λιγότερο άδικος απέναντι στους Ιάπωνες και στις σπορ μοτοσυκλέτες τους.
    +1 DimST. Και να συμπληρώσω πως, παρότι θεωρώ το Mille κουκλάρα τρελλή, δεν μπορώ να μην το πω....

    Η μούρη είναι αντιγραφάρα της άλλης κουκλάρας, της VTR1000 SP.

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #38
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tuonos1
    Συνεπως η καποιος πρεπει να περιμενει καποια χρονια για να παρει καινουργιο Aprilia η το παιρνει τωρα συνειδητω για την απαντηση σου.
    Σύμφωνα με το χθεσινό post ενος απ΄τους μεγαλύτερους dealer aprilia στην Ευρώπη, το νέο V4 1000cc θα κυκλοφορήσει.....

    NOT ANYWHERE BEFORE AT THE VERY EARLIEST MID 2008...


    Κανένα χρονάκι δλδ.....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #39
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Να και το Κ7 μου. Αν και δεν είναι ακόμη έτοιμο φοράει προς στιγμήν full τιτάνιο LeoVinci και K&n φίλτρο.Έχει στον τροχό 178,7 και στρόφαλο 194,8 αλογάκια πράγμα που ούτε στα καλύτερα όνειρα ενός R1 ή Ducati 1098 δεν μπορούν να δουν ποτέ.Οσο από ομορφιά δεν το συζητώ.....Δείτε πως έχουν βελτιωθεί τα μεσαία του......


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dyno_resize.jpg 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	83,3 KB 
ID:	89294

  10. #40
    μολις μας εφτιαξες τη διαθεση.....τι γαμω τις καμπυλες ειναι αυτη?

    η leovinci ειναι σε δυο ή σε ενα τελικο?
    εχεις ψαχτει πανω σ΄αυτο το θεμα?

    ....αληθεια, η δυναμομετρηση γραφει κ5-6?
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  11. #41
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Είναι με δυο τελικά και το έχω ψάξει πολύ καλά όσο για το κ5 που λέει είναι γιατί στο δυναμόμετρο ήθελα να κάνω σύγκριση με ένα κ5 και για αυτό κράτησε τα στοιχεία και στη συνέχεια έσβησα τη δυναμομετρηση του κ5 αλλά αν θέλεις από βδομάδα μπορώ να σου συγκρίνω κ5 και κ7 φτιαγμένα με τα ιδια ακριβός πράγματα .......Το κ7 μετά τις 5.200 στροφές με τiς εξατμίσεις φυσικα απογιονετε απο το νορμάλ κ7 ανεβαίνει στα 8 άλογα και χάνει 11 κιλά βάρος .ΟΙ καινούργιες είναι για την ακρίβεια 5,5 κιλά κομπλέ και οι παλιές μαζί με πατητηρες πίσω που πήγαν στα σκουπίδια και μαζί με το μοτέρ του exup ήταν 16,5 κιλά ακριβός 11 κιλά πάνω καλό εεεεε. Το έχω φoτο αν θες να το δεις πήγαινε στα gsxr ΚΡΗΤΗ ..ΠΟΣΟΙ ? Σελίδα 5 . ..

  12. #42
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Να και το Κ7 μου. Αν και δεν είναι ακόμη έτοιμο φοράει προς στιγμήν full τιτάνιο LeoVinci και K&n φίλτρο.Έχει στον τροχό 178,7 και στρόφαλο 194,8 αλογάκια πράγμα που ούτε στα καλύτερα όνειρα ενός R1 ή Ducati 1098 δεν μπορούν να δουν ποτέ.Οσο από ομορφιά δεν το συζητώ.....Δείτε πως έχουν βελτιωθεί τα μεσαία του......
    Δηλαδή, άν καταλάβα καλά με μια ολόσωμη έχεις πάρει +15 άλογα στον τροχό?
    Ερώτηση, το δυναμόμετρο είναι αυτού που σου τοπόθετησε την εξάτμιση?

    Από τα λίγα που γνωρίζω για suzuki, για να χτυπήσουν τα Κ5-Κ6 180 τροχό θέλουν συμπίεση, ροϊκή, εκκεντροφόρους, εξάτμιση, commander κτλ. Εσύ έχεις 180 με φίλτρο-εξάτμιση?
    www.clubcsl.com

  13. #43
    Δεν γινετε με φιλτρο-εξατμιση να εχει 180 τροχο!
    Μηπως εχεις κανει και καμια αλλη βελτιωση κ ξεχασες να το γραψεις???
    ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ SUPERSPORT ΕΞΩ ΑΠΟ ΚΑΦΕTEΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΣ!!!

  14. #44
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    :φίλε μου πρώτον είναι κ7 και όχι κ5 δεύτερον φοράει από το πάτο με δυο τελικά και την δυναμομετριση την έχω κάνει εγώ ο ίδιος αλλά την εξάτμιση την έχω πάρει από αλλού απλός στο χαρτί γράφει κ5 γιατί ήθελα να το συγκρίνω με κ5 και έτσι κράτησε τα στοιχεία και στη συνέχεια έσβησα τη δυναμομετρηση του κ5 αυτό είναι όλο το γράφω και ποιο πάνω διάβασε καλά και θα καταλάβεις και δεν είναι 15 άλογα αλλά 8 παραπάνω … :nono

  15. #45
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Δηλαδή μαμά Κ7 βγάζει 170 τροχό?
    Μήπως κάνετε λίγο λάθος?
    www.clubcsl.com

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Gsxr 1000k7
    από JIMK7 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 25/12/2008, 09:19
  2. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2007, 09:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF