Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 85

Θέμα: gsxr 1000k7

  1. #46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
    Περί γούστου,κολοκυθόσπορος......

    Εμένα μού αρέσει το Κ7 με τα δύο τελικά.Το θεωρώ συμμετρικό και πιο τσαμπουκαλεμένο,κοιτάζοντάς το από πίσω.

    Για το βάρος,τι να πω.Δεν φαντάζομαι να ήθελε η Suzuki την αύξησή του.Ας είναι καλά οι προδιαγραφές.
    + K7
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  2. #47
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    Δηλαδή μαμά Κ7 βγάζει 170 τροχό?
    Μήπως κάνετε λίγο λάθος?

    : Αν κάνει λάθος το δυναμόμετρο τότε κάνουμε και εμείς,τι άλλο να πω.
    Σας φενονται απίστευτα άλογα έτσι? το κ5-κ6 είχε 164 -166 αλογάκια το κ7 έχει βγάλει και 173 έτσι κάνει η σειρά τον GSXR βγάζουν απίστευτα αλόγα για αυτό είπα και στην αρχή ότι είναι ονειρικά άλογα για 1098 και R1 :bigcry



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	325 
Μέγεθος:	75,4 KB 
ID:	89454

  3. #48
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    Δηλαδή μαμά Κ7 βγάζει 170 τροχό?
    Μήπως κάνετε λίγο λάθος?
    Έχει να κάνει καθαρά με το δυναμόμετρο.

    Σε dyno τα k5/6 έβγαζαν 160+ ρόδα, και το κ7 170+-.
    Σε superflow που έχω υπ'όψιν μου τα στόκ κ5 δεν έβγαζαν πάνω απο 155, αντιστοίχος τα κ7 λογικά δεν θα βγάζουν πάνω απο 165.

    Και κάτι άλλο, μη μπλέκουμε και V2 στο θέμα μάξ απόδοσης... είναι το λιγότερο άδικο.

  4. #49
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    : Αν κάνει λάθος το δυναμόμετρο τότε κάνουμε και εμείς,τι άλλο να πω.
    Σας φενονται απίστευτα άλογα έτσι? το κ5-κ6 είχε 164 -166 αλογάκια το κ7 έχει βγάλει και 173 έτσι κάνει η σειρά τον GSXR βγάζουν απίστευτα αλόγα για αυτό είπα και στην αρχή ότι είναι ονειρικά άλογα για 1098 και R1 :bigcry

    Kai gamo oi eksatmisis poso se bgikane filaraki autes?

  5. #50
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    : Αν κάνει λάθος το δυναμόμετρο τότε κάνουμε και εμείς,τι άλλο να πω.
    Σας φενονται απίστευτα άλογα έτσι? το κ5-κ6 είχε 164 -166 αλογάκια το κ7 έχει βγάλει και 173 έτσι κάνει η σειρά τον GSXR βγάζουν απίστευτα αλόγα για αυτό είπα και στην αρχή ότι είναι ονειρικά άλογα για 1098 και R1 :bigcry
    Εντυπωσιακό έτσι.
    Η suzuki έλεγε 174 αν θυμάμαι καλά στο βολάν (χωρίς ram-air) για Κ5-Κ6. Κατεβάζει λες 165 τροχό, μόνο 9 άλογα απώλεια.
    To K7 δηλώνεται 178 βολάν (πάλι χωρίς ram-air) και κατεβάζει 170 τροχό λες. 8 άλογα απώλεια...
    Κοινώς, οι άλλοι μαλάκες που λέγονται Honda, Yamaha και Kawasaki, περιέργως όλοι τους χάνουν εύκολα 15 άλογα για τη μετάδοση από βολάν σε τροχό.

    Με συγχωρείς φίλε μου, αλλά αυτά δεν γίνονται ούτε παλιά στο Τέξας.
    Φτιαγμένα Κ5-Κ6 με ροϊκή, εκκεντροφόρους, συμπίεση, εξάτμιση, εγκέφαλο yoshi, και TRE δείχνουν 180 τροχό. Σε αυτή την περίπτωση δηλαδή πήραν ΜΟΝΟ 15 άλογα...

    Τι άλλο θα ακούσουμε από κατόχους gsx-r θέλω να δω.
    MARON πες κάτι...γιατί είμαι ο τρελός δύσπιστος yamahaκιας εγώ...
    www.clubcsl.com

  6. #51
    ti na pw alexk
    den exw anoiksei me k7 ara den exw dikaioma na milaw.
    h alitheia einai oti to odigisa kai den trelathika alla to sigrina me to diko mou.


    ps. parakalw oi aderfoi gsxr akides na min kavalame to kalami enanti ton allwn japan aderfwn
    kathos kai egw theoro oti exw kai GAMW TA ERGALIA alla min nomizete oti kai ta loipa 1000 einai gia petama........
    kata tin gnomi mou to K7 miazei poly me R1 04.
    se sxesi me K6(einai sygoura pio makri se metaksonio+einai pio psofio xamilomesaia apo--kai me pio kleisto kivotio+++)alla pragmata den katalava apo mia mikri volta pou to pira.
    pantos sygoura den dinw to moro gia na to parw...



    ps. h suzuki sinithos dynamoni to 1000 ana 4 etia.episeis nomizw oti diavasa gia monadiki diafora sta beck -12rypa anti 8trypa gia to k6-kai tous xartes -me epiloges gia pio adynames leitourgies ara den kserw poso pio dynato einai.
    telos panta to neo montelo tha einai pio dunato apo to palio.(parolo pou ta K1-2 pigainan san k3-4 an kai pio varia......)
    KAFROS
    www.myspace.com/maronsrad

  7. #52
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Μια χαρά είναι 180 άλογα για κ5/6 με εκκεντροφόρους/συμπίεση και εξάτμιση.

    Μια απο τις σημαντικότερες διαφορές του κ5/6 με το 7 είναι ο εκκεντροφόρος εξαγωγής που στο 7 έχει αισθητά μεγαλύτερο βύθισμα και διάρκεια, εκεί ακριβώς δηλαδή που κρύβoντε τα άλογα όλων των gsxr1000. Απο εκεί κυρίως έρχονται τα περισσότερα απο τα έξτρα άλογα του κ7.

    Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως τα νέα μοντέλα βγάζουν λιγότερα άλογα απ'ότι τα παλιότερα με πράγματα (εκκεντροφόροι, εξάτμιση).
    Η απόδοση αυξάνεται σε κάθε νέο μοντέλο αλλά αντίστοιχα μειώνοντε και οι δυνατότητες για βελτίωση με θεαματικά αποτελέσματα, όπως στα παλιότερα μηχανάκια.

  8. #53
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ Το avatar του/της SvsGreek
    Εγγραφή
    23/05/2002
    Μηνύματα
    152

    .

    Ta κ5-6 βγαζαν 158-165 στο τροχο, αναλογα με το δυναμομετρο, την χωρα, το υψομετρο κλπ....

    Τα χειροτερα με διαφορα δυναμομετρα ειναι τα fuchs....ΕΔΩ σαλονικα που το εχουμε δοκιμασει αρκετοι φιλοι μου εχουν δει τρελες επιδοσεις σε αυτην την εταιρια. Φιλος με ΖΧΡ 900 2001 μοντελο εβαλε ολοσωμη εξατμιση mig κ πηγε εκει για δυναμομετρηση.....ε κ ειδε, αν θυμαμαι καλα(πριν 3 χρονια) 142 αλογα.

    Φυσικα οταν το πηγε σε dyno ειδε πολυ λιγοτερα, περι τα 132-4. Κ δεν ειχε περασει πολυ καιρος. Κ αλλος φιλος με φαζερ 600 ειχε δει φοβερη διαφορα σε δυναμομετρα.

    Κ δεν ειναι παραξενο που τα Κ5-6 γραψαν τα περισοοτερα αλογα σε fuchs.

    Eγω προσωπικα δεν εμπιστευομαι καθολου αυτην την εταιρια κ δεν εχω πει ποτε σε καποιον που με ρωτησε σε παρεα το ποσα αλογα βγαζει το Κ5 οτι βγαζει 165. Προτιμω να εμπιστευομαι τα DYNO κ λεω 160 περιπου.

    Φυσικα το Κ7 ειναι πιο δυνατο, κ ειναι φυσικο. Αλλα 170 τροχο μαμα δεν πιστευω οτι βγαζει. ΑΛΛΑ ακομα κ αν βγαζει, τοτε κ παλι δεν θα το σκεφτομουν ουτε λεπτο να το αγορασω μιας κ ηδη θεωρω οτι εχω αρκετη δυναμη. Αλλος φυσικα θα πει οτι κ το Κ7 ειναι αδυναμο για αυτον...ε γουστα ειναι αυτα.
    Ο παλιος ειναι αλλιως....

  9. #54
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.797
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    Εντυπωσιακό έτσι.
    Η suzuki έλεγε 174 αν θυμάμαι καλά στο βολάν (χωρίς ram-air) για Κ5-Κ6. Κατεβάζει λες 165 τροχό, μόνο 9 άλογα απώλεια.
    To K7 δηλώνεται 178 βολάν (πάλι χωρίς ram-air) και κατεβάζει 170 τροχό λες. 8 άλογα απώλεια...
    Κοινώς, οι άλλοι μαλάκες που λέγονται Honda, Yamaha και Kawasaki, περιέργως όλοι τους χάνουν εύκολα 15 άλογα για τη μετάδοση από βολάν σε τροχό.

    Με συγχωρείς φίλε μου, αλλά αυτά δεν γίνονται ούτε παλιά στο Τέξας.
    Φτιαγμένα Κ5-Κ6 με ροϊκή, εκκεντροφόρους, συμπίεση, εξάτμιση, εγκέφαλο yoshi, και TRE δείχνουν 180 τροχό. Σε αυτή την περίπτωση δηλαδή πήραν ΜΟΝΟ 15 άλογα...

    Τι άλλο θα ακούσουμε από κατόχους gsx-r θέλω να δω.
    MARON πες κάτι...γιατί είμαι ο τρελός δύσπιστος yamahaκιας εγώ...

    Δεν έχετε καταλάβει τι σας λέει ο JIMK7.Σας λέει ότι το δυναμόμετρο που δυναμομετρήθηκε η μηχανή,στις τότε συνθήκες έβγαλε τόσα άλογα.Σε άλλο ή δεν ξέρω εγώ πιο δυναμόμετρο,υψόμετρο,συνθήκες θα βγάλει... όσα δυναμόμετρα και συνθήκες τόσα διαφορετικά αποτελέσματα.Φυσικό είναι να πιστεύει ότι του λέει το μηχάνημα που φτιάχθηκε για αυτόν τον σκοπό.Υπάρχουν απτά και μετρημένα αποτελέσματα και όχι η μία μηχανή σε σύγκριση με άλλη σε δρόμο.

  10. #55
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Μια παρατήρηση.
    Σε όλα τα δυναμόμετρα μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων υπάρχουν δύο αποτελέσματα καμπύλης απόδοσης και ροπής.

    Η λεγόμενη διορθωμένη και αυτή του τέστ με βάση τις τρέχουσες συνθήκες
    Οι διορθωμένες καμπύλες λοιπόν τι είναι?
    Το πρόγραμμα του δυναμόμετρου χρησιμοποιεί τα στοιχεία που έχει απο τους αισθητήρες του δυναμόμετρου και με βάση κάποιους αλγόριθμους βγάζει τις καμπύλες σε ιδανικές - συγκεκριμένες συνθήκες ετσι ωστε να μπορεί να γίνει σύγκριση (πρίν-μετά, άλλα μηχανάκια κλπ).

    Δεν ξέρω κατα πόσο οι συνθήκες αυτές είναι κοινές μεταξύ διαφορετικών κατασκευαστών δυναμόμετρων, ξέρω οτι όποια μέρα και να πάς στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο , είτε έξω έχει ψύχος είτε καύσωνα η διορθωμένη απόδοση θα είναι ίδια.

    Και για να κλείσουμε το θέμα κ7. Σε dynojet δυναμόμετρα, όσες μετρήσεις έχουν γίνει έχουν δείξει νούμερα κοντά ή λίγο πάνω απο 170 τροχό. Κανείς δε διαφωνεί οτι σε άλλα δυναμόμετρα τα άλογα μπορεί να είναι περισσότερα ή λιγότερα για το ίδιο μηχανάκι.
    Και σε τελική ανάλυση, τα δυναμόμετρα είναι για να σετάρουμε μηχανάκια, να βλέπουμε το πρίν με το μετά (που και σ'αυτό υπάρχει κόσμος που διαφωνεί), όχι για να γίνεται σύγκριση μοτοσυκλετών. Στο δρόμο μετράνε και άλλα πράγματα και εκεί "ταμπέλες" 180 ρόδα δεν λένε τίποτα.


  11. #56
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    :Έχω ακούσει στη ζωή μου άπυρες μ@λ@κιες αλλά μετά από αυτά που διάβασα σήμερα πραγματικά έχετε περάσει κάθε όριο όπως ένα από τα πολλά είναι ότι είπε κάποιος ότι το FUCHS το δυναμόμετρο λέει τα περισσότερα άλογα από τα άλλα και άλλα πολλά άλλα….. Πραγματικά μερικές φορές γίνεστε μερική απίστευτη για να καταλάβω ότι γράφετε είστε γνώστες των πραγμάτων η δεν έχετε την να κάνετε και κάθεστε σε ένα υπολογιστή και γράφεται ότι σας κατέβη και για να είμαι και αντικειμενικός διάβασα και μερικά καλά πράγματα όπως τα δυναμόμετρα όλα λίγο πολύ διαφέρουν μεταξύ τους αλλά ποιο πολύ είναι για να σεταρουν μηχανάκια και να βλέπεις τι διάφορα , άσχετα ύστερα εγώ που σαν λίγο τσίτωνας που είμαι για να ανάψω λίγο τα αίματα είπα ότι αυτά τα άλογα δεν τα βλέπουν άλλες μηχανές όχι βέβαια ότι λέω ψέματα αλλά έτσι είναι η ζωή τι να κάνουμε και τώρα για να σοβαρευτούμε λίγο δεν είμαι suzukaκιας όπως είπε ένας φίλος γιατί έχω αλλάξει παιδιά τόσες μάρκες που δεν βάζει ο νου σας και δεν τα έχω για να πηγαίνω για καφέ αλλά μόνο για αγώνες και στους αγώνες δεν τα έχω πάει και άσχημα για να σας δώσω μια μικρή εικόνα να καταλάβετε στα DRAGSTER πήρα το πρωτάθλημα για το 2006 με καλύτερο χρόνο 9.383 στα 1000cc που νομίζω αν δεν κάνω λάθος ότι είναι πανελλήνιο ρεκόρ και στη ταχύτητα πήρα εξίσου το πρωτάθλημα του 2006 εντομεταξη είμαι και μηχανικός όλα αυτά δεν σας τα λέω για να σας κάνω διαφήμιση αλλά για να σας ανοίξω τα ματιά και να καταλάβατε ότι έχω αρκετές γνώσεις και ότι λέω δεν είναι μπαρούφες και ούτε λόγια του αέρα μπορώ να σας απαντήσω σε πολλά πράγματα από αυτά που αναφέρατε αλλά είναι τόσα πολλά που όπως καταλάβετε δεν γίνεται . Και τέλος γιατί σας κούρασα και κουράστηκα και εγώ ο ίδιος είναι καλό όταν δεν ξέρει κάποιος κάτι να ακούει και τους άλλους και όχι να φέρεται εγωιστικά και για αυτόυς που δεν τους άρεσαν αυτά που είπα ξυδακι ….. Υπάρχουν παιδιά μερική άνθρωποι που τους δείχνεις το φως και όμως αυτή θέλουν να ζουν στο σκοτάδι. Με αυτό που λέω σε καμιά περίπτωση δεν εννοώ ότι το κ7 που εχω είναι η καλύτερη μηχανή του κόσμου και όση δεν την έχετε τρέξτε να πάτε αμέσως να την αλλάξετε προς θεού ότι έχει ο καθένας είναι καλό και είναι κατανοητό και όπως βολέψει τον καθένα ρε αδερφέ πιστεύω να έχω γίνει στους περισσοτέρους κατανοητός για τους άλλους δυστυχώς δεν θα μπορέσω για σας ………………………. :wave2

  12. #57
    και γ@μω τα μελη Το avatar του/της xampos
    Εγγραφή
    11/03/2007
    Μηνύματα
    1.734
    εγω απ την αρχη σε καταλαβα φιλε που εισαι γνωστης με αυτα που ελεγες

    χαλαρωσε



    ** το κ7 σε ντρακστερ θα το χρησημοποιεις ?

  13. #58
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    : Και τέλος γιατί σας κούρασα και κουράστηκα και εγώ ο ίδιος είναι καλό όταν δεν ξέρει κάποιος κάτι να ακούει και τους άλλους και όχι να φέρεται εγωιστικά και για αυτόυς που δεν τους άρεσαν αυτά που είπα ξυδακι …
    Αν μπορεσεις καποια στιγμη ξαναβαλε την δυναμομετρηση με C.F SAE αντι για DIN,για να μπορεσουμε να σχηματισουμε πιο ολοκληρωμενη αποψη....

    Ως γνωστον οταν διορθωνεις κατα DIN υπαρχει μια διαφορα απο το SAE της ταξεως του 2-3 %,δλδ στην περιπτωση μας 5-6 αλογα...Το λεω γιατι οι περισσοτερες δυναμομετρησεις που βλεπουμε απο περιοδικα κτλ ειναι κατα SAE...

  14. #59
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bandit-akos




    ** το κ7 σε ντρακστερ θα το χρησημοποιεις ?



    Και DRAGSTER και ΤΑΧΥΤΗΤΑ για αυτό άλλωστε το πήρα απλά περιμένω και κάποια αλλά καλούδια ακόμα. Προς στιγμής του έχω wp πίσω ανάρτηση ,σωληνάκια υψηλής ,τακάκια κεβλαρ ,εξάτμιση από το πάτο και φίλτρο ελεύθερο .Πιστεύω έως τις 10-6-07 να το έχω τελείωση πλήρες γιατί τότε έχω τον δεύτερο αγώνα τις χρονιάς.

  15. #60
    και γ@μω τα μελη Το avatar του/της xampos
    Εγγραφή
    11/03/2007
    Μηνύματα
    1.734
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Και DRAGSTER και ΤΑΧΥΤΗΤΑ για αυτό άλλωστε το πήρα απλά περιμένω και κάποια αλλά καλούδια ακόμα. Προς στιγμής του έχω wp πίσω ανάρτηση ,σωληνάκια υψηλής ,τακάκια κεβλαρ ,εξάτμιση από το πάτο και φίλτρο ελεύθερο .Πιστεύω έως τις 10-6-07 να το έχω τελείωση πλήρες γιατί τότε έχω τον δεύτερο αγώνα τις χρονιάς.
    ωραιος ρε φιλε

    αλλα το μηχανακι δεν σκιζεται ειδικα στα ντραγκστερ ?

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Gsxr 1000k7
    από JIMK7 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 25/12/2008, 09:19
  2. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2007, 09:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF