Αρχικά δημιουργήθηκε από LINA
ΟΥΠΣ !! κοριτσιαααααααααα ο Μπαρκουλης !!!
καμερες ε? χμμμμ![]()
Δεν είν κακό!![]()
Παραδέξου το!![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από LINA
ΟΥΠΣ !! κοριτσιαααααααααα ο Μπαρκουλης !!!
καμερες ε? χμμμμ![]()
Δεν είν κακό!![]()
Παραδέξου το!![]()
Σιγα μη σου πουμε που θα συναντηθουμε....Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Καλά! Δέ ρωτάω!
Έχω σκοπό να βάλω και κρυφές κάμερες!
Έτσι για να το έχετε υπ όψην σας!
![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:![]()
αμα ειναι να παρουμε και ποσοστα μπορει και να το συζητησουμε...![]()
Live fast...
Die Young...
And leave a Beautiful Corpse...
What goes around, comes around.. And it will bite you in the ass..
Αρχικά δημιουργήθηκε από VegasKitty
Σιγα μη σου πουμε που θα συναντηθουμε....![]()
αμα ειναι να παρουμε και ποσοστα μπορει και να το συζητησουμε...![]()
Μα είπαμε! θα σας πάρω μάτι!
απο την αρχη για να δώ που θα...τελειώσετε!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Λινα, τσόντα στο κάναμε το θρέντ!![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Μα είπαμε! θα σας πάρω μάτι!
απο την αρχη για να δώ που θα...τελειώσετε!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Λινα, τσόντα στο κάναμε το θρέντ!![]()
![]()
![]()
εισαι και ειλικρινης !!! μωρε μπραααβο!!!![]()
σσσσ μη λες κακες λεξεις , διαβαζουν και ανηλικοι![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από LINA
εισαι και ειλικρινης !!! μωρε μπραααβο!!!![]()
σσσσ μη λες κακες λεξεις , διαβαζουν και ανηλικοι![]()
Οι ανηλικοι εχουν γινει χειροτεροι απο μας μη το ψαχνεις... :hypnotize
μη του λες κομπλιμεντα γιατι μετα ποιος μας σωζει!!!!![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Live fast...
Die Young...
And leave a Beautiful Corpse...
What goes around, comes around.. And it will bite you in the ass..
Αρχικά δημιουργήθηκε από LINA
εισαι και ειλικρινης !!! μωρε μπραααβο!!!![]()
σσσσ μη λες κακες λεξεις , διαβαζουν και ανηλικοι![]()
Ειλικρινής πολύ συχνά!
ΗΛΙΘΙΟΣ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
και μερικες πληροφοριες απο γειτονικο φορουμ .... για το ΕR 6 N & F φυσικα....
ΓΕΝΙΚΑ: Πρόκειται για μια φρέσκια πρόταση της KAWASAKI που πέρα από την ΄΄προκλητική΄΄ του παρουσία, κρύβει και κάποιες τεχνολογικές εφαρμογές σημαντικές για την συνολική απόδοση του μοντέλου.
• Ελαφρύ
• Ευέλικτο
• Ροπάτο
• Άνετο
• Στριφτερό
• Οικονομικό
Αυτά το χαρακτηρίζουν σε γενικές γραμμές και στην συνέχεια θα αναφερθώ σε κάθε επιμέρους τμήμα της μηχανής:
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο σύνολο που δεν έχει την παραμικρή σχέση με τους κινητήρες των GPZ ή KLE 500. Πρόκειται για σύνολο βασισμένο στο μοτέρ του ZX-12.. Έχει δεχτεί τις καλύτερες κριτικές από το σύνολο του ειδικού τύπου διεθνώς και αποτελεί ίσως την καλύτερη εφαρμογή 2-Κύλινδρου σε σειρά κινητήρα στην μεσαία κατηγορία κυβικών. Ενδεικτικά να αναφέρω κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά του μοτέρ:
• 72,1 hp στις 8500 rpm
• 6,7 kg ροπής στις 7000 rpm
Με κιβώτιο τύπου κασέτας που εκτός από τα προηγμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του ( αθόρυβο και ακριβές ) προσφέρει εύκολη επιδιόρθωση σε περίπτωση βλάβης ( μακρυά από εμάς ) χωρίς να χρειαστεί να κατέβει το μοτέρ από το πλαίσιο ( μειωμένα εργατικά – μικρότερη πολυπλοκότητα στην επιδιόρθωση ). Να αναφερθώ επίσης στο ιδιαίτερα έξυπνο σύστημα εύρεσης της νεκράς σταματημένος καθώς το κιβώτιο δεν επιτρέπει την επιλογή της 2ας από 1η παρα μόνο της νεκράς όταν η μηχανή είναι σταματημένη…
Με αντικραδασμικό άξονα για βελούδινη λειτουργία που στην πράξη έχει εξαιρετικά αποτελέσματα αν εξαιρέσουμε το σκροτσάρισμα που παρατηρείται με επίμονο άνοιγμα του γκαζιού κάτω από τις 2500 rpm και με 2-3 σχέσεις παραπάνω στο κιβώτιο απ ότι πρέπει. Και πάλι όμως ο κινητήρας δεν κομπιάζει, απλά δημιουργείται αυτό το στιγμιαίο σκροτσάρισμα. Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις δουλεύει πολύ ομαλά με αίσθηση 2 Κύλινδρου μέχρι τις 7000 rpm και από κει και έπειτα με την καθαρότητα στο άκουσμα και την αίσθηση ενός 4 κύλινδρου θα λεγα..
Με ειδικά ηλεκτροχημική επίστρωση στις επιφάνειες των αλουμινένιων κυλίνδρων για αξιοπιστία, απόδοση και ομαλότητα στην λειτουργία..
Με ειδικά μελετημένο σύστημα λίπανσης ( ακόμη και σε καύσωνα το καλόκαίρι δεν μεταβάλλεται η λειτουργία του μοτέρ και το βεντιλατέρ θα εργαστεί σκληρά μόνο σε κίνηση στην πόλη και πάλι χωρίς να βγάζει σε καμία περίπτωση τη θερμότητα που βγάζουν 4-κύλινδρα )
Με ψεκασμό σωμάτων 38 mm και έναν πολύ γλυκό και άμεσο ψεκασμό που νομίζω είναι και από τα πιο δυνατά σημεία του μοτέρ: Στην παραμικρή κίνηση του καρπού αντιδρά άμεσα αλλά απόλυτα γλυκά. Κρατά ψηλά τις στροφές του κινητήρα αυτόματα στο ζέσταμα και στην συνέχεια κρατά ένα γλυκό ρελαντί χωρίς κομπιάσματα...
Όσο για την κατανάλωση: Εγώ δεν το κυκλοφορώ πολύ στην κίνηση αλλά η κατανάλωση του είναι περίπου:
5 lt για ταχύτητες εώς 140km/h ακόμη και δικάβαλος με πράγματα
5,5 lt σε συνθήκες πόλης
5,5-6 lt σε βόλτες με το κοντέρ να φλερτάρει συχνά τα 200 km/h και επαρχιακούς με έντονες επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις
Και σχετικά με την απόδοση: το ER είναι σίγουρα από τα πετυχημένα multi-purpose μηχανήματα αφού με συμπίεση μόλις στο 11,2:1 καταφέρνει να είναι γεμάτο σε ροπή από τις χαμηλές στροφές για άνετη κίνηση στην πόλη, μέχρι και τις 7000 rpm έχει ικανή ισχύ για σβέλτες μετακινήσεις και καλούς τουριστικούς ρυθμούς χωρίς πίεση στο μοτέρ. Από εκεί και πάνω βασιζόμενο στις μικρές επιμέρους μάζες και την εξελιγμένη διαχείριση και μέχρι τα κόκκινα των 11000 rpm θα κάνει πολλά τετρακύλινδρα να ιδρώσουν αφού η χροιά του γίνεται υστερική και ξεχύνεται κρυμμένη ισχύς. Ο κινητήρας αρχίζει και ξεφουσκώνει από τα 200 km/h και πάνω και μέχρι τα 210 km/h πραγματικής τελικής που δίνει το εργοστάσιο ή τα 220 km/h κοντερίσια που έχω δει maximum στο ψηφιακό του κοντέρ τίποτα άλλο συγκλονιστικό δεν συμβαίνει. Πάντως σε ταξίδι ταξιδεύει άνετα με 140-150 km/h με το αναλογικό του στροφόμετρο να σημαδεύει την περιοχή των 6500-7000 rpm με εύκολα τα +40 km/h για προσπεράσματα..
ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:
Με ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι, πετυχαίνει μια πολύ καλή αίσθηση στιβαρότητας που νομίζω είναι καλά ρυθμισμένη για τον χαρακτήρα του μοντέλου. Δεν κοπανάει, στιβαρό, ασφαλές και κοφτερό με κάστερ στις 24,5 μοίρες θα αρχίσει να ξινίζει λίγο άμα του ζητήσουμε χαρακτήρα Supersport. Δεν είναι τόσο σφιχτό σε αίσθηση, θα συγχωρήσει λάθη στην οδήγηση αλλά δεν θα βοηθήσει κιόλας με ακαριαίες αλλαγές κατεύθυνσης και αμετάκλητα βουτήγματα προς τα APEX..
Οι αναρτήσεις του ακολουθούν συμβατικές λύσεις χωρίς upside down μπροστά που σε έντονα φρεναρίσματα θα χρειαζόταν καθώς το μπροστινό έχει την τάση να βουτάει λίγο παραπάνω..
Πολύ άνετο αλλά αυτό έχει το τίμημα του στην σπόρ οδήγηση. Παρόλα αυτά πολύ προσαρμοστικό και καλά ρυθμισμένο στο 99% των περιπτώσεων. Το πίσω ψαλίδι ακολουθεί την πρακτική που πρότεινε το R1 όντας ιδιαίτερα μακρύ προσφέροντας καλό μοχλό ελέγχου της πρόσφυσης και ευαισθησία στην ανάγνωση του δρόμου.. Το αμορτισέρ είναι κάπως σκληρό σε σχέση με το πηρούνι μπροστά, δημιουργώντας μικρές αναπηδήσεις σε εγκάρσιες ανωμαλίες καθώς επιπλέον δεν υπάρχει μοχλικό. Δεν προκαλεί ανασφάλεια θα έλεγα μάλιστα πως σε ρυθμούς 80% είναι και απολαυστικό με κουνήματα ΄΄ισχύος΄΄ σε εξόδους στροφών. Από εκεί και πάνω απλά θα θέσει τα όρια στο πόσο γρήγορα θα μπείς-βγείς απ την στροφή..
Πολύ καλό στο φόρτωμα με ένα κλίκ στην πίσω ανάρτηση, θα λεγα πως δουλεύει και καλύτερα με 2ο άτομο η πίσω ανάρτηση
ΦΡΕΝΑ:
Πολύ καλά σε αίσθηση τα φρένα με καλή απόδοση χωρίς να απαιτούνται πάνω από 2 δάχτυλα στην μανέτα. Απουσιάζει το ακαριαίο αρχικό δάγκωμα αλλά συνολικά ικανοποιεί τουλάχιστον το μπροστινό με πολύ όμορφους δίσκους μαργαρίτα 300mm. To πίσω με δίσκο μαργαρίτα 220 mm θα λεγα ότι θα μπορούσε να ήταν καλύτερο, ίσως άμεσα με ένα ζευγάρι πιο μαλακά τακάκια. Έτσι όπως είναι πάντως θέλει αρκετή δύναμη και μάλλον σε καταστάσεις πανικού θα μπλοκάρει ευκολα.
ΑΝΕΣΗ:
Ένας από τους λόγους που το πήρα είναι πως κάθεται άνετα και ο συνεπιβάτης με τα μαρσπιέ σε άνετες θέσεις. Θα προτιμούσα η σέλα να είχε πιο πολύ αφρώδες υλικό και να είχε η θέση του συνοδηγού μικρότερη κλίση αφού στα έντονα φρεναρίσματα ο συνεπιβάτης θα τριφτεί φαρδύς πλατύς στην πλάτη σου. ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ σε περιπτώσεις όμορφης συνεπιβάτιδας!! Κατα τα άλλα αρκετά καλό αφού πάρετε οπωσδήποτε ζελατίνα για μπροστά. Κάνει δουλειά και τα αξίζει τα λεφτά της ! ( Μιλάμε στα πλαίσια της κατηγορίας πάντα )
ΣΧΟΛΙΑ:
Μέχρι στιγμής το μόνο που παρουσιάστηκε στην δική μου μηχανή είναι ένα ραγισμένο μανιτάρι ( KAWASAKI κιόλας ) το οποίο μεχρι να το καταλάβω με ανησύχησε γιατί συντόνιζε όλο το μοτέρ. Αστοχία υλικού και αντικαταστάθηκε άμεσα μαζί με την αναγκαία συγνώμη!!
Ένα πρόβλημα που έχω διακρίνει εγώ είναι η λίγο ιδιόμορφη θέση οδήγησης. Στενό τιμόνι και λίγο τραβηγμένη πίσω η θέση του οδηγού. Αυτά είναι ένα θέμα στην γρήγορη οδήγηση. Έχω παραγγείλει τιμόνι από Z1000 και πιστεύω ότι θα βοηθήσει πολύ καθότι θα μεγαλώσουν οι μοχλοί και θα φορτιστεί καλύτερα το μπροστινό.
Τα λάστιχα ( DUNLOP ) δεν πολυταιριάζουν στον χαρακτήρα του ER αφού ζεσταίνονται δύσκολα. Άμα ζεσταθούν βέβαια είναι καλά αλλά μέχρι τότε…
Προσανατολίζομαι προς τα PIRELLI SCORPION που φοράν τα Multistrada, νομίζω θα ταιριάξουν στον ελαφρύ χαρακτήρα του ER.
Φορτώνεται και εύκολα αφού η εξάτμιση είναι κάτω απ το μοτέρ. Σαμάρια μπαίνουν αλλά όχι πολύ μεγάλα αφού τα όρια τα βάζουν τα φλάς. Υπάρχουν και πολλά σημεία για άγκιστρα όπως τα 2 χρήσιμα γαντζάκια κάτω από τις λαβές του συνεπιβάτη..
Υπάρχει ειδικός χώρος για πέταλο κάτω από την σέλα. Η KAWA βγάζει ειδικό τέτοιο της ABUS που το χω και κάνει περίπου 70€. Γομάρι πραγματικό!
Καλοτάξιδη!!!!!!!! Καλοφόρετο !!!!!!!!!!!
ειναι super και τα δυο!
![]()
![]()
![]()
παρακαλούνται οι κάτοχοι CBF250 να κλάψουνΑρχικά δημιουργήθηκε από LINA
Να αναφερθώ επίσης στο ιδιαίτερα έξυπνο σύστημα εύρεσης της νεκράς σταματημένος καθώς το κιβώτιο δεν επιτρέπει την επιλογή της 2ας από 1η παρα μόνο της νεκράς όταν η μηχανή είναι σταματημένη![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Άψογη η κριτική/δοκιμή του er6![]()
Το θέμα της αυτόματης εύρεσης νεκράς σε στάση (από πρώτη) είναι κάτι που δε γνώριζε ούτε ο έμπορος που μου την πούλησε...!
Και δουλεύει καταπληκτικά! Μεγάλο συν στην κίνηση της πόλης. Επιτέλους, έπαψα να κρατάω συμπλέκτη με πρώτη στα φανάρια... (πού να βρίσκεις τώρα νεκρά...?)
Λοιπόν Lina, σε μωρό και σε τρελλό μην τάξεις (γκουχ γκουχ!), οπότε... κανόνισε για εκείνη τη μοτοβόλτα με κορίτσια που θα παίρνει μάτι ο Dim:a39:
Η δική μου... "έστρωσε" χαρακτήρα αλλά παρέα νάμαστε και με ταχύτητες στρωσίματος μια χαρά είναι![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από funmoto
Λοιπόν Lina, σε μωρό και σε τρελλό μην τάξεις (γκουχ γκουχ!), οπότε... κανόνισε για εκείνη τη μοτοβόλτα με κορίτσια που θα παίρνει μάτι ο Dim:a39:
Η δική μου... "έστρωσε" χαρακτήρα αλλά παρέα νάμαστε και με ταχύτητες στρωσίματος μια χαρά είναι![]()
Ορίστε ρε η κοπέλα! Χωρίς μα και μου!
ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΗ!
Θύμισέ μου να σε κεράσω τσαγ... ε..... μιά μπύρα ήθελα να πώ!
![]()
![]()
![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από LINA
και μερικες πληροφοριες απο γειτονικο φορουμ .... για το ΕR 6 N & F φυσικα....
Κοόιτα ρε που θα με μπριζώσει να το κάνω test ride!
![]()
μπραβο ρε συ Λινα,
καλοταξιδι και να σου χαριζει παντα χαμογελα!!!!!!!!!
![]()
Όταν η πόλη κοιμάται.......
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Κοόιτα ρε που θα με μπριζώσει να το κάνω test ride!
![]()
να σε μπριζωσω γιατι οχι :a29: για να μη σε μπριζολωσω :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από funmoto
Λοιπόν Lina, σε μωρό και σε τρελλό μην τάξεις (γκουχ γκουχ!), οπότε... κανόνισε για εκείνη τη μοτοβόλτα με κορίτσια που θα παίρνει μάτι ο Dim:a39:
Η δική μου... "έστρωσε" χαρακτήρα αλλά παρέα νάμαστε και με ταχύτητες στρωσίματος μια χαρά είναι![]()
Αμεσωωωως εφτασεεεεεεεεεε υποψηφια ημερομηνια 2/6/2007κοριτσιααααα get ready girls
![]()