Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 81

Θέμα: Moto Gp ΓΑΛΛΙΑ Le Mans 19/20-05-2007

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    ο γιατρος απλα δν εχει την ψυχολογια κ ξερει οτι δν θα μπει μεσα να τους γαμησει ολους.

    το μηχανακι του δν τον αφηνει.

    στο μουτζελλο θα γινει χαμος....σιγουρα..ολοι θα περιμενουν το μουτζελλο για μια καλη εμφανιση, ακομα κ ο χευντεν. ο ροσσι θα δωσει το 100%, 100% ο στονερ θα εχει την αυτοπεποιθηση που του δινει η μεγαλη ευθεια, ο καπιροσσι το ιδιο θα κοιταει κ αυτος για καμ-μπακ, ο πεντροζα να δειξει πως παιζει κ αυτος για τιτλο κ γενικοτερα κ ολοι οι υπολοιποι αναβατες..

    το λε μαν ηταν απογοητευση, στο μουτζελλο περσι αρχισαν οι συνεχεις νικες για το βαλε, ελπιζω κ φετος.

  2. #62
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
    ...ή η Michelin μήπως..;

    η michelin σιγουρα περισσοτερο...


    αν θυμαστε και περυσι στο λε μανς μονος του αλωνιζε στη πρωτη θεση με διαφορα μαλιστα και μεχρι που εμεινε απο κινητηρα....


    μη την ψαχνετε προσωπικα πιστευω πως ειναι και εμπειρος αλλα και ταλαντουχος οδηγος και μαλιστα σε πολλες περιπτωσεις εχει "ξελασπωσει" τις επιλογες της εταιρειας...

  3. #63
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88

    στο μουτζελλο θα γινει χαμος

    λογικα και λογω καιρου και πιστας θα χουμε γρηγορους αγωνες ....

    αλλα δεν ξερω αν θα τα καταφερει απεναντι στη ντουκατι ο γιατρος....

  4. #64
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    ε δν ειναι κ ανικητος ο στονερ, ο γιατρος εντος εδρας θα λυσσαξει.

    θα ειναι μεγαλη ξενερα να βλεπουμε το ιδιο σκηνικο σε οποια πιστα με μεγαλη ευθεια...ελπιζω να τους ξυπνησε κ η βροχη τους αλλους..

    στο μουτζελλο θα παιξουν πολλοι για τη νικη πιστευω, ειναι παντα θεαματικος ο αγωνας εκει, φετος ευχομαι να ειναι ακομα περισσοτερο..

  5. #65
    το Ducati του Στονερ και ο μικρος δεν εχουν αντιπαλο οπου μετραει πολυ η δυναμη, εαν δεν κανει καποια λαθος επιλογη η Ducati, δεν χανει ο μικρος με το Desmosedici... το πραμα ειναι μπροστα σε τεχνολογια, ηλεκτρονικα, δυναμη...


    κριμα που ο καπιροσσι δεν εχει προσαρμοστει στα νεα δεδομενα και μενει πισω, θελει κατηγορια με θηρια αυτος οπως 1000αρια διστροπα, διχρονα 500αρια και τετοια, να παλευει με τα τιμονια, και να οδηγουνται με τον πισω τροχο χωρις πολλα πολλα απο τεχνολογια και ηλεκτρονικα, για να μην μπορουν να τα οδηγησουν οι αλλοι για να βγει μπροστα...

  6. #66
    DUCATI MARLBORO TEAM RIDER STONER EXTENDS POINTS LEAD AT SOAKING LE MANS, CAPIROSSI OUT OF LUCK


    Ducati Marlboro Team rider Casey Stoner extended his lead at the top of the MotoGP World Championship with a superbly judged ride to third place in atrocious conditions at Le Mans this afternoon. Team-mate Loris Capirossi had a much more difficult ride to eighth in the soaking wet conditions because of a bike problem.
    The race started with light drizzle falling at some parts of the tricky French circuit, Stoner keeping out of trouble in the midst of the leading pack while some of his rivals were riding like it was the last lap, several of them crashing out. When heavier rain started falling at one-third distance riders came into the pits to swap to bikes fitted with rain tyres. Stoner maintained his composure despite the treacherous conditions, slipping to seventh at one point but then moving forward, getting the best out of his second GP7 and its Bridgestone rain tyres to take third place on lap 17.
    Capirossi had his work cut out starting from the fifth row of the grid but the Italian charged through the pack to move into fifth place before the heavier rain came. However, when he swapped bikes his number-two GP7 didn’t have exactly the right engine mapping for the rain and he was unable to keep improving.

    CASEY STONER, 3rd place, World Championship leader on 102 points
    “I was surprised to stay upright really! I thought it was going to be difficult to finish because a lot of people were slipping off for what looked like no reason. In the first part of the race it was light rain and there were a lot of people going fast but a couple of corners later they’d be on the ground, so you weren’t too sure how hard to push. We got through that part, got on the wet-weather tyres at the right time and from there just tried to play it smart. I felt like we did that today, we did everything right. I went back to eighth or ninth or something – I couldn’t really see my pit board with all the rain – then at the end we managed to pull back up to a podium position and bring it home. The Ducati and the Bridgestones seemed to work really good in the wet, considering we haven’t had time to get used to them in the rain. I did have a few issues with rear grip, so I hope it’s wet tomorrow so can do some more wet testing.”

    LORIS CAPIROSSI, 8th place, 7th overall on 38 points
    “I’m very sad because I had the chance of a good result in the rain. I changed bikes at the best moment, swapping over a lap before the others and I found myself up front with Chris [Vermeulen, the race winner] but I soon realised something was wrong because the bike was very difficult to ride. The engine mapping wasn’t right, the team had made a mistake. It’s a real shame and even if I understand that this kind of thing happens I’m obviously not happy. I had to defend myself as best as I could and it wasn’t easy because I risked falling every time I braked. Now we just have to look forward to the next race”.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	strip_preview.jpg 
Προβολές:	200 
Μέγεθος:	56,7 KB 
ID:	89594

  7. #67
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati

    κριμα που ο καπιροσσι δεν εχει προσαρμοστει στα νεα δεδομενα και μενει πισω, θελει κατηγορια με θηρια αυτος οπως 1000αρια διστροπα, διχρονα 500αρια και τετοια, να παλευει με τα τιμονια, και να οδηγουνται με τον πισω τροχο χωρις πολλα πολλα απο τεχνολογια και ηλεκτρονικα, για να μην μπορουν να τα οδηγησουν οι αλλοι για να βγει μπροστα...

    Αααχ....μας Γ Κ Α Υ Λ Ω Σ Ε Σ μεσημεριάτικα

    Κρίμα για τον Capirex ... φέτος που η Ducati δεν παίζεται , δεν μπορεί να βρει τα ''κουμπιά'' για να πάει γρήγορα...
    Προσωπικά πιστεύω ότι έγινε χαζομπαμπάς και έχει το μυαλό του στη/ον μπέμπα/η ( παίζει να πιστεύω και μαλακίες )
    Κρίμα γιατί του αξίζει ένα πρωτάθλημα , και πέρσι κατά πολύυυυυυυυυυ μεγάλο ποσοστό του το στέρησε ο έξ από δώ ( ο Gibernau) με τις μαλακίες του στη Βαρκελώνη
    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

  8. #68
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
    Αααχ....μας Γ Κ Α Υ Λ Ω Σ Ε Σ μεσημεριάτικα


    Κρίμα γιατί του αξίζει ένα πρωτάθλημα , και πέρσι κατά πολύυυυυυυυυυ μεγάλο ποσοστό του το στέρησε ο έξ από δώ ( ο Gibernau) με τις μαλακίες του στη Βαρκελώνη
    Ετσι εγινε ακριβως... περσι το Ντουκατι γ@μουσε οπως φετος, αλλα ηταν εντελως διαφορετικο, 1000αρι και στημενο ειδικα για Καπιροσσι... ...... αλλα ας οψεται ο μπαγασας ο καντεμης (τον παω ομως τον Σετε γιατι εχει ψυχη) που τον διαολοστηλε... ηταν ο κυριος διεκδικητης του τιτλου μεχρι εκεινη την στιγμη....
    φετος το 800αρακι ειναι στημενο ειδικα για Στονερ που ειναι ακομα στα διχρονα 250 το μυαλο του, οπως και Πετροζαλη και αλλων πιτσιρικαδων... μαζι με τα traction και υπολοιπη τεχνολογια...

    anyway...

  9. #69
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/05/2006
    Μηνύματα
    23
    Παναγιώτη,
    βάλε και άλλες φωτογραφίες μόλις γυρίσεις...

  10. #70
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Rossi: Η Bridgestone είναι μπροστά !!!!

    Μετά από έναν έντονο και βροχερό αγώνα στη Γαλλία, ο κόσμος είδε τρεις αναβάτες της Bridgestone να πλαισιώνουν το βάθρο. Ο πέντε φορές πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Valentino Rossi επέμεινε πως η Michelin είναι πίσω στην τρέχουσα μάχη των ελαστικών και της γόμας.

    Ο Vermeulen αποτέλεσε τον πρώτο άνθρωπο που πήρες νίκη για τη Suzuki από το 2000 ενώ έβαλε επίσης τέλος στις μέχρι τώρα –14- συνεχόμενες νίκες της γαλλικής Michelin εντός έδρας.

    Ο Rossi έχασε έδαφος από τη μάχη για την πρώτη θέση στη βαθμολογία και έμεινε 21 πόντους πίσω από τον νεαρό Stoner. Ο ίδιος δήλωσε: “Αυτή τη στιγμή η Bridgestone είναι πολύ πιο μπροστά από την Michelin. Το πλεονέκτημα που είχαμε εμείς οι αναβάτες της Michelin πέρσι, το έχουν οι αναβάτες της Bridgestone φέτος.”


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bridgestoneusedtyre.jpg 
Προβολές:	149 
Μέγεθος:	85,8 KB 
ID:	89651

  11. #71
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533
    Δηλαδή ο Pedrosaς έτρεχε με Bridgestone και τερμάτισε 4ος?

    Σίγουρα η Bridgestone έχει πάρει την πρωτοπορεία στον αγώνα της εξέλιξης των ελαστικών ,αλλά τόσο χάλια πια είναι τα Michelin του doctor?
    Ειδικά στους τελευταίους γύρους ...το ένα γλίστρημα μετά το άλλο.
    Ίσως να είχαν στήσει το μπροστινό για αγώνα με λιγότερη βροχή και απλά δεν τους ''βγήκε'' στον αγώνα και σε συνδυασμό με τη γόμα που επέλεξαν έφεραν τον Rossi σε τόσο πίσω θέση.
    Αν είχε 4-5 γύρους ακόμα, έτσι όπως πήγαινε θα έμενε οριακά εντός πεντάδας.
    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

  12. #72
    Εγώ πάλι αρχίζω και εκνευρίζομαι με το στύλ Formula1 αγώνα των εταιρειών ελαστικών.....ε δηλαδή έχει καταντήσει αρρώστια.

    Δηλαδή σε πρωταθλήματα όπου ο προμηθευτής είναι ένας, χειρότερο θέαμα έχουμε?

    Καλύτερο έχουμε αλλά είναι τελματωμένο οικονομικά.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    Valentino Rossi - position 6th;

    "Of course I'm very upset about this result because I had a very good feeling in
    the dry at the start. We made some good modifications to the bike, it was
    working very well and I thought I was going to be able to fight for the victory.
    Unfortunately the weather ruined it for us today! We made the pit stop and
    started the second part of race with hard rain tyres, because we thought it was
    only going to be light rain. Sadly we were wrong and when the rain got heavier
    my tyre was too hard for the conditions and I couldn't push.

    I was very slow from then on and didn't have any grip from the rear. In the last
    five laps it was quite dangerous as it was very hard to stay upright and I think
    I lost five or six seconds per lap at the end. We had hoped that this would be a
    track at which we could gain some ground on Stoner and it's going to be a very
    hard battle from here because he is very fast, not just on the straights but
    everywhere! I want to congratulate Chris Vermeulen today because he rode a great
    race, I think he's a bit of a magician in the rain!"

  14. #74
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nakedorange

    3)Στο βρεγμενο τερεν δεν ηταν ποτε ο καλυτερος ο Vale γιατι να ηταν σημερα?

    Εγώ θυμάμαι έναν αγώνα στο Donington(μού φαίνεται)που,κάτω από βροχή και ενώ βρισκόταν καμμιά 10αριά δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο,έκανε τον ταχύτερο γύρο τού αγώνα.
    Και αυτό,χωρίς να απειλείται.....στον προτελευταίο ή τελευταίο γύρο.


    Έχει καταντήσει βαρετό αλλά θα το πω κι εγώ άλλη μια φορά.Είναι ο καλύτερος.
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  15. #75
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alx_gr


    Οσον αγορα τον Rossi,πιστευω οτι εκανε ενα και μονο αλλα ΤΕΡΑΣΤΙΟ λαθος. Δεν εξελιξε σωστα το Yamaha. Βεβαια δεν μπορουμε να ξερουμε τι τους ελεγε και τι εκαναν και το budget της Yamaha αλλα παντα Rossi με Burgess ειχαν πολυ καλα αποτελεσματα (βλεπε Honda...μεχρι περυσι και Yamaha το 2004-5 τουλαχιστον) Αρα λοιπον κατι δεν πηγε καλα ή απλα οπως προειπα δεν περιμεναν μια τοσο δυνατη Ducati,αλλα οπως και να εχει ειναι πισω και φταιει και αυτος.

    Οσον αφορα τους αγωνες, ο Rossi δινει τα παντα να καλυψει τα κενα που δημιουργουνται απο Michelin και Yamaha και οδηγει στο οριο. Λογικο ειναι να κανει λαθη και να μην μπορει να ειναι σταθερος γιατι πανω απο ολα ειναι ανθρωπος και προσπαθει να οδηγησει πανω απο το οριο και τις δυνατοτητες των ελαστικων+μηχανη.Ε καποια στιγμη θα κανει λαθος.

    Κανενας αλλα κανενας ομως δεν μπορει να μην θαυμασει αυτον τον ανθρωπο που δινει τα παντα μεσα στην πιστα και δειχνει μαχητικοτητα και αφοσιωση οδηγου που διψαει για νικες λες και δεν εχει ουτε μια.

    Και το γεγονος οτι σημερα τον περασε και ο Hoffman για εμενα δειχνει οτι ειναι τοσο εμπειρος που προτιμαει να παρει τους βαθμους που μπορει, παρα να πεσει αφου το Yamaha και Michelin δεν του επιτρεπουν να οδηγησει στο οριο που θα επιθυμουσε. Ναι ειναι φανερο οτι ο Rossi αντιμετωπιζει προβλημα με ελαστικα μηχανη και δεν μπορει να πιεσει εκει που θελει. Ναι η εκτη θεση ηρθε γιατι ενιωθε αβολα να πιεσει παραπανω γιατι δεν του εδιναν σιγουρια ελαστικα και μηχανη. Ναι ο Rossi οταν τελειωνει εκτος δεν φταινε οι οδηγικες του ικανοτητες αλλα το το συνολο ελαστικων μηχανης. Εκει που φταιει ειναι οτι δεν εκανε οσο καλη δουλεια επρεπε pre-season και οτι αφηνουν την Michelin να μαλακιζεται.
    Όσο αφορά το πρώτο σκέλος θα πω ότι τα Μ1 φέτος είναι εκπληκτικά, πολύ σταθερά και πολύ ευέλικτα και γι αυτό και είναι κορυφαία στις κλειστές πίστες. Δεν νομίζω ότι σε μια στεγνή πίστα με μέτριες ευθείες υπάρχει γρηγορότερη μηχανή απ΄την Μ1 και αυτό μπορεί κάποιος να το δεί απ΄το ότι φέτος και ο ENDUARDS έχει καλύτερα αποτελέσματα ειδικά στα χρονομετρημένα. Σίγουρα η DUCATI είναι ταχύτερη στις ευθείες και μόνο εκεί, σίγουρα ο STONER δείχνει φέτος αρκετά ανεβασμένος με σταθερότητα που εντυπωσιάζει αλλά απ΄την άλλη όλες του οι νίκες έχουν στηριχθεί στην δύναμη της DUCATI και μόνο εκεί καθώς ούτε μια φορά δεν μπλέχθηκε σε καμιά μονομαχία με κανένα. Όσο αφορά τον ROSSI στο LE MAN θα πω ότι έδειξε για άλλη μια φορά την κλάση του οδηγόντας ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΤΑ ΟΡΙΑ μια μοτοσυκλέτα με λάθος λάστιχα για αυτόν τον αγώνα μιας και όπως ειπώθηκε αργότερα τα βρόχινα λάστιχα της YAMAHA του ROSSI ήταν για light βροχή δηλαδή σκληρά και με μικρά αυλάκια που βέβαια μόλις άρχισε ο κατακλυσμός απλά δεν δουλεύανε καθόλου. Αυτός ήταν και ο λόγος του δεύτερου πίτ στόπ του ENDUARDS μιας και ήδη ήταν πολύ πίσω. Όσο αφορά το προσπέρασμα του HOFMAN στον ROSSI θα πώ ότι ο ROSSI είναι τόσο μεγάλος οδηγός που ήξερε μέχρι πόσο (πάνω απ΄τα όρια της Μ1) να πιέσει και απο εκεί και πέρα έπρεπε να κάνει στην άκρη. Παιδιά αυτή είναι η στόφα ενός ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΔΗΓΟΥ.

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Moto Guzzi 850 Le Mans
    από castor στο forum Ανακατασκευές (Restoring)
    Απαντήσεις: 383
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2016, 16:23
  2. MOTO GP ROUND 4-LE MANS
    από TROOPER στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 263
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2013, 12:09
  3. Moto gp 2012 round 4 France, Le Mans
    από zephyr1 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2012, 01:10
  4. Καλημερες 20/05/2007
    από Tsakalaki στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2007, 19:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF