Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: Γνώμες περί Bmw K1200s

  1. #1

    Γνώμες περί Bmw K1200s/R

    Καλημέρα παίδες,

    να ρωτήσω εγκυκλοπεδικώς:

    τι λέει η K1200S/R με ή χωρίς ESA?
    Προβλήματα?
    Αξιοπιστία ηλεκτρονικών? (ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης, display οργανων κλπ κλπ λογο κάποιων προβληματων με αναβαθμίσεις και μπαταρίες σε GS1200).
    Μοτέρ?
    Κόστος συντήρησης? (περίπου οσο ενα αντίστοιχο Ιαπωνικό ή.......?)
    άλλο?

    Υπάρχει και το εργαλείο που λέγετε FJR1300 '06 σε πιο touring κατάσταση βέβαια αλλά.....δεν ξέρω....απο την μια μου αρέσουν τα περίεργα του Γερμαναρά και το πιο sport touring στύλ κι απο την άλλη φοβάμαι την πολυπλοκότητά του (ηλεκτρονικά και μοτέρ 4 κύλινδρο, service, ανταλλακτικά????), απο την μια πάλι μου αρέσει η κλασσική αξία του Ιάπωνα αλλά ψιλοβαριέμαι το πακέτο εμφάνισης (πέραν του κυριλέ της υπόθεσης).
    Για να διαβάσω γνώμες.

    Χαιρετώ
    CALCULATOR ISLAND

  2. #2
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Σοβαρο μειονεκτημα συγκριτικα με τους αμεσους ανταγωνιστες του,η ΤΙΜΗ.
    Συν 5000 περιπου.
    Δυσπεπτο ως προς την μετεπωλησι.
    Προβλημα μηχανολογικο,ουδεν.

  3. #3
    Καλά, ως μεταχείρο το λέω.
    Καινούριο δεν πλησιάζεται κάν! Ακόμα και ως μεταχ/νο ειναι ακριβό, οσο κάνει μια Busa new πχ, απλά προσφέρει διάφορα hi tech ιστορίες και ειναι αρκετα άνετο για 2πλό άτομο με ενα αξιόλογο γκάζι.
    CALCULATOR ISLAND

  4. #4
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Ως μεταχειρο εχει μια διαφορα των 3500-4000.
    Ανετο για τον συνεπιβατη ειναι και το χαγια.
    Χαιτεκ ιστοριες μονο προβληματα βγαζουν.
    Πλεονεκτημα του Κ1200 ειναι οτι εχει υποδομη για βαλιτσες.
    Μειονεκτημα του χαγια η συντηρηση της αλυσιδας.
    Αλεξισφαιρο το μοτερ του χαγια.Δεν ακουστηκαν κατι για το 1200.
    Ατελειωτο γκαζι στο χαγια,υποδειγματικη συμπεριφορα σε υψηλες ταχυτητες με ενα η" δυο ατομα.
    Εν κατακλειδι πιστευω οτι η σημαντικοτερη διαφορα τους ειναι η τιμη.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madtank
    Εγγραφή
    16/11/2005
    Μηνύματα
    282
    Σε συζητηση που ετυχε να ειμαι παρων, παλικαρι με Busa απο Πατρα με μολις 7500 χιλιομετρα, καταστημα στην Καλιρροης του εδινε 7500 €. Ενδιαφεροταν μετα απο test ride για μεταχειρισμενο Κ1200S που το εδινε καταστημα αντιπροσωπου στην Μιχαλακοπουλου
    14500 € του '05. Αλλα δεν επαιρνε το Busa για αλλαγη..

    Θεωρω και τις δυο μοτο κορυφαιες στην κατηγορια τους.

    Ειναι καθαρα οικονομικο θεμα το που θα καταληξεις για μενα... παντως μετα απο συζητηση με το εν λογω παλικαρι η συμπεριφορα του BMW K1200S τον κερδισε 100% σε σχεση με το BUSA ...

    Γουστα ειναι ή οντως το στησιμο του K1200S ειναι καλυτερο ;;;;

    Οι ποιο ειδημονες ας τοποθετηθουν...
    Μηχανίστα μου - Riding is a way of thinking...
    Yamaha XT500 '80, Kawasaki Z1R 1000 '81
    BMW R100GS '87, BMW F650 Funduro '94
    BMW R1150GS '99, BMW R1150GS Adv '03
    BMW R1200GS '05, BMW K1200GT SE '08

  6. #6
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    Εγω πιστευω οτι μια τετοια (και την οποια τετοια) μηχανη αγορασεις -εαν εισαι συνειδητοποιημενος για την αγορα σου- το τελευταιο πραγμα με το οποιο θα ασχοληθεις ειναι η μεταπωληση! Τα μπουσα τα σκοτωνουν πλεον και εχει βρωμισει ο τοπος! Ειναι κουκλι, εχει γαμω τα γκαζια αλλα προσωπικα δεν θα το επαιρνα.

    Το Κ -οπως και τα περισσοτερα bmw ειδικα η σειρα Κ- ειναι touring μηχανες. Ανετα ταξιδια, προδιαγραφες για βαλιτσες, ηλεκτρονικα μπλιμπλικια κτλ...

    Η τιμη ειναι μεγα μειων! προσωπικα εαν δεν το εβρισκα μεταχειρισμενο το δικο μου ουτε που θα το σκεφτομουν για αγορα. Αλλα πλεον μπορω να πω οτι εχει μια "πολυτελεια" που δικαιολογει ευτη τη τιμη.

    Για σερβις απαντησα και στο αλλο ποστακι που υπαρχει στο φορουμ. ΑΠλα σκεψου οτι εαν χρειαστει αλλαγμα η αλυσιδα του μπουσα τυο κοστος θα ειναι οσο ενα σερβις για το μπεμβε. (εαν βεβαια χαλασει ο αξονας το κοστος θα ειναι το ετησιο εισοδημα μου)

    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν ειναι εξωφρενικο ή ακριβο το κοστος του μπεμβε. Ουτε προβληματα εχουν ακουστει (τουλαχιστον οχι οσο το εχω ψαξει εγω).

    Στα θετικα ειναι τα 5 χρονια πανευρωπαικη καλυψη οδικης βοηθειας με παρα πολλες εξυπηρετησεις απο την εταιρεια, η εγγυηση που εχω μαθει οτι καλυπτει σχεδον τα παντα (ελπιζω να μην χρειαστει να το διαπιστωσω βεβαια).


    οσο για το esa κτλ εαν μπορεις να το επιλεξεις σαν εξοπλισμο βαλ'το και δεν θα το μετανιωσεις.
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madtank
    Εγγραφή
    16/11/2005
    Μηνύματα
    282
    adam_tsouk επειδη δεν μπορω να βρω το ποστακι σχετικα με το service του K1200S, μπορεις να το "τσεκαρεις"....παρακαλωωωω
    Μηχανίστα μου - Riding is a way of thinking...
    Yamaha XT500 '80, Kawasaki Z1R 1000 '81
    BMW R100GS '87, BMW F650 Funduro '94
    BMW R1150GS '99, BMW R1150GS Adv '03
    BMW R1200GS '05, BMW K1200GT SE '08

  8. #8
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    Αρχικά δημιουργήθηκε από madtank
    adam_tsouk επειδη δεν μπορω να βρω το ποστακι σχετικα με το service του K1200S, μπορεις να το "τσεκαρεις"....παρακαλωωωω

    σε ΑΥΤΟ αναφερομουν


    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madtank
    Εγγραφή
    16/11/2005
    Μηνύματα
    282
    'σαι ωραιος

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ
    Μηχανίστα μου - Riding is a way of thinking...
    Yamaha XT500 '80, Kawasaki Z1R 1000 '81
    BMW R100GS '87, BMW F650 Funduro '94
    BMW R1150GS '99, BMW R1150GS Adv '03
    BMW R1200GS '05, BMW K1200GT SE '08

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    11/04/2003
    Μηνύματα
    32

    haya-k1200s

    Καλημερα σε ολους.
    Λοιπον με αφορμη την ιστορια του madtank θα ηθελα να πω οτι και εγω ημουν κατοχος hayabusa για ενα χρονο ,δουλευα Πατρα,εκανα τεστ ride toy k1200s στην Μιχαλακοπουλου και εκει γνωρισα καποιον κυριο που ανταλλαξαμε αποψεις για τις μοτοσυκλετες αυτες.
    Τελικα κατορθωσα και αλλαξα το haya για ενα κ1200ς του 2007.
    Πιστευω οτι η γνωμη μου ισως βοηθησει .
    Το haya ειχε 17000 χλμ τα περισσοτερα σε εθνικη.Με αυτο ειχα κανει css 1-2-3 και αρκετα trackday ολα με σκοπο την εξοικειωση μου με την μοτο αυτη την οποια θεωρουσα και θεωρω καταπληκτικη για οδηγηση σε ανοικτα εθνικα δικτυα.
    Μειον του haya το βαρος που σε συνδιασμο με το μεγαλο μεταξονιο το κανει δυσκινητο σε κλειστα τμηματα και στροφες.
    Για το κ μπορω να πω οτι ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ισως λιγοτερο δυνατο απο το haya αλλα πολυ καλα στημενο και ιδανικο ακομα και για κλειστα τμηματα και στροφες.Για τα υπολοιπα δεν θα αναφερθω διοτι ειναι γνωστα.
    Ευχομαι καλο καλοκαιρι και καλες βολτες σε ολους.
    Γιωργος

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madtank
    Εγγραφή
    16/11/2005
    Μηνύματα
    282

    Re: haya-k1200s

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gv_gr
    Καλημερα σε ολους.
    Λοιπον με αφορμη την ιστορια του madtank θα ηθελα να πω οτι και εγω ημουν κατοχος hayabusa για ενα χρονο ,δουλευα Πατρα,εκανα τεστ ride toy k1200s στην Μιχαλακοπουλου και εκει γνωρισα καποιον κυριο που ανταλλαξαμε αποψεις για τις μοτοσυκλετες αυτες.
    Τελικα κατορθωσα και αλλαξα το haya για ενα κ1200ς του 2007.
    Πιστευω οτι η γνωμη μου ισως βοηθησει .
    Το haya ειχε 17000 χλμ τα περισσοτερα σε εθνικη.Με αυτο ειχα κανει css 1-2-3 και αρκετα trackday ολα με σκοπο την εξοικειωση μου με την μοτο αυτη την οποια θεωρουσα και θεωρω καταπληκτικη για οδηγηση σε ανοικτα εθνικα δικτυα.
    Μειον του haya το βαρος που σε συνδιασμο με το μεγαλο μεταξονιο το κανει δυσκινητο σε κλειστα τμηματα και στροφες.
    Για το κ μπορω να πω οτι ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ισως λιγοτερο δυνατο απο το haya αλλα πολυ καλα στημενο και ιδανικο ακομα και για κλειστα τμηματα και στροφες.Για τα υπολοιπα δεν θα αναφερθω διοτι ειναι γνωστα.
    Ευχομαι καλο καλοκαιρι και καλες βολτες σε ολους.
    Γιωργος
    καλοριζικο , καλοταξιδο και παντα ορθιος......
    Μηχανίστα μου - Riding is a way of thinking...
    Yamaha XT500 '80, Kawasaki Z1R 1000 '81
    BMW R100GS '87, BMW F650 Funduro '94
    BMW R1150GS '99, BMW R1150GS Adv '03
    BMW R1200GS '05, BMW K1200GT SE '08

  12. #12
    Μέλος
    Εγγραφή
    11/04/2003
    Μηνύματα
    32
    Euxaristo poly file.
    Kai se esena eyxomai kalous dromous .
    Giorgos.







    sorry gia ta greeklish alla to sygkekrimeno pc den exei ellinika.

  13. #13
    ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟ!ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!
    www.caferacers.gr

  14. #14
    Καλοτάξιδο!

    Πάντως επανήλθα ελαφρά στο θέμα...αν και ακόμα υπο σκέψην λόγο ΤΙΜΗΣ και πλέον περισσότερο με το K1200R στο προσκήνιο!!!!!!!
    Πιο όρθια θέση για καθημερινό και βασικά το ίδιο με το S αλλά με λιγότερι προστασία αέρα!
    CALCULATOR ISLAND

  15. #15
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gian_nykt
    Καλοτάξιδο!

    Πάντως επανήλθα ελαφρά στο θέμα...αν και ακόμα υπο σκέψην λόγο ΤΙΜΗΣ και πλέον περισσότερο με το K1200R στο προσκήνιο!!!!!!!
    Πιο όρθια θέση για καθημερινό και βασικά το ίδιο με το S αλλά με λιγότερι προστασία αέρα!
    κλαυτερα να πεις ΚΑΘΟΛΟΥ προστασια αερα.

    Και πιστεψε με οτι εαν δεν ξερεις τι σημαινει οχι προστασια αερα καλυτερα να μην δοκιμασεις.

    εγω με 2 χρονια γυμνο μηχανακι πηρα το R και στα πολλα (μετα τα 220+) εχω προβλημα....


    σκεψου το καλα.

    γιατι δε κοιτας το sport? για μενα ειναι ισως το ιδανικοτερο. εχει πολυ γκαζι το εργαλειο και εαν δεν αντεχεις τον αερα παει χαμενο
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Bmw K1200s
    από OldMan στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2007, 10:50
  2. γαι τη νεα Bmw K1200s
    από wrenchfzr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2005, 19:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF