Σελίδα 15 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 510111213141516171819202565115 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 211 έως 225 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #211
    θα βάλω φωτό αύριο......


    πήγα είδα το παλιό κράνος και ήταν για 60cm ενώ το καινούριο 61-62.....
    1 με 2 εκατοστά κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά?
    αν βάλω μεγαλύτερα μάγουλα θα καλύψει το κενό κάτω από το αυτί η να πληρώσω για το whisper kit?
    ή απλά να το πουλήσω κ να πάρω άλλο...τι λέτε

    (μια φορά να πάνε όλα σωστά δεν γίνεται ??? )

  2. #212
    Να το πουλήσεις και να πάρεις ένα Shoei στα μέτρα σου

  3. #213
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ και πάντα όρθιος!!!!! Καλές βόλτες!!!


    Καλά βρε θηρίο πως αγόρασες κράνος χωρίς να το φορέσεις να το νιώσεις στο κεφάλι;
    Πάντως, είναι πιθανό να μη φταίει το κράνος απόλυτα. Αν θυμάμαι καλά, μας είπες ότι είσαι 1,90... Που σημαίνει ότι ο αέρας που διώχνει η ζελατίνα, σου έρχεται ψηλά στο στήθος, κοντά στο λαιμό, "γκελάρει" επάνω σου και φεύγει κατακόρυφα κάτω από το κράνος... Δεν είναι κριτήριο μεγέθους το αν μπάζει αέρα αλλά το αν κουνιέται (όταν το δέσεις) ελεύθερα ή αν φέρνει αντίσταση στο κεφάλι σου, όπως επίσης αν προσπαθήσεις να το σηκώσεις από πίσω προς τα εμπρός αν πάει να βγει. Τα εκατοστά είναι μία ένδειξη μεγέθους. Πχ το XR1000 στο ίδιο μέγεθος (εκατοστά) με το Arai Chaser που πήρα, μου έπεφτε πολύ κοντά στο στόμα και χαλαρό στο κρανίο. Φϊλος που πήρε το XR1000 σε large, του άρεσε η εφαρμογή του Arai σε medium! Οπότε δοκίμαζε πρώτα, παραγγέλνεις μετά. Και αν το μέγεθος είναι ΟΚ σαν εφαρμογή εξαιρουμένου του αέρα, το whisper kit είναι φτηνότερο από καινούριο κράνος + τη χασούρα από τη μεταπώληση.

    Ποιές βαλίτσες έβαλες; (ή πιο σωστά θα βάλεις; )



    Τελικά στο δικό μου, από την αντιπροσωπεία "δεν έχουν ξανακούσει για τέτοια βλάβη σε Bandit", πρέπει να αλλαχτεί όλη η κλειδαριά με κόστος περίπου 90 το ανταλλακτικό, οπότε μια που έχω βγάλει ήδη τα πλαστικά, θα πάω την παλιά σε ηλεκτρολόγο να αλλάξει τα καλωδιάκια και να τελειώνει το ζήτημα. Αλλά με έχει σπάσει πΑΑΑΑρα πολύ η κακή εξυπηρέτηση... Άκου εκεί 2 εβδομάδες για ραντεβού! Φαντάσου να ήταν και κάτι σοβαρό δηλαδή! Όχι βλάβη που επισκευάζεται σε 30 λεπτά! Και ούτε λόγος για εγγύηση, φυσικά... Είναι "φθορά".

  4. #214
    το φόρεσα...
    μου είχε δώσει το L kai to XL
    το L το ένιωθα αρκετά μικρό και σφιχτό
    ενώ το XL ίσα ίσα που με έσφιγγε οπότε λέω αυτό μην μετά από μισή ώρα νιώθω το κεφάλι συμπιεσμένο.....

    αλλά αν ανοίξουν τα σφουγγαράκια τι γίνεται?
    αυτός ήταν υποχρεωμένος να μου μετρήσει το κεφάλι κ να μου δώσει το αντίστοιχο..
    anyway σε μια ωρίτσα θα πάω από εκεί να δω τι παίζει

    σαν εφαρμογή είναι καλό προς άνετο...δεν φεύγει σίγουρα....
    α και είμαι 1,82 αλλά ο αέρας με χτυπάει λίγο πιό πάνω από το στήθος...

    οι βαλίτσες είναι 2x GIVI E41 + GIVI V46
    όσο για το πρόβλημά σου
    δεν κάνεις ένα τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ ?
    καινούριο μηχανάκι και έβγαλε πρόβλημα τόσο γρήγορα και εκτός εγγύησης....

    κάντο λίγο θέμα και κάτι θα κερδίσεις
    εγώ είχα παρόμοιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο...
    με είχε χτυπήσει ένας όταν έκανε όπισθεν με ζημιά στα πλαστικά φανάρι κ προφυλ. τα οποία τα πλήρωσε η ασφάλεια
    μετά από 1 χρόνο το ψυγείο άρχισε να στάζει και όταν το πήγα μου είπαν είναι από το τρακάρισμα

    οπότε τους λέω αν είναι όντως από το τρακάρισμα ώφειλες να το είχες προβλέψει και να το είχες αλλάξει και πώς το έβγαλε μετά από ένα χρόνο κτλ κτλ

    εν τέλει τους είπα ότι θα γίνει θέμα σε όλα τα φόρουμ και θα στείλω μαιλ σε περιοδικά καθώς και στις ενώσεις καταναλωτών και θα δούμε τότε ποιός έχει δίκιο...
    .
    και απλά περάστηκε μέσα στην εγγύηση

  5. #215
    Καλύτερα το κράνος όταν το πρωτοφορέσεις να είναι λίγο σφιχτό παρά λίγο χαλαρό (για πολύ δεν το συζητάμε). Αργότερα εξάλλου ξεσφίγγει αρκετά με την χρήση.

  6. #216
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aman17-2

    καινούριο μηχανάκι και έβγαλε πρόβλημα τόσο γρήγορα και εκτός εγγύησης....
    Μεταχειρισμένο το πήρα... Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα, είναι στην κακή εξυπηρέτηση... Γιατί ένα καλωδιάκι 15 εκατοστά πόσο θα πάει, άντε να ζητήσει ο ηλεκτρολόγος ένα 10ρικο στην ξεφτίλα; Ε και πολλά λέω, αλλά τέλος πάντων... Το κακό ξεκινάει από το ότι ο Σφακιανάκης προφανώς δεν έχει αρκετό προσωπικό σαν ηλεκτρολόγους για να εξυπηρετήσει. Και το ότι "φοβούνται" οι dealers να ασχοληθούν με εγγυήσεις, κάτι λέει για την πολιτική. Αν ήταν πιο σοβαρό δε θα το άφηνα έτσι.


    Για το κράνος συμφωνώ με τον μαύρο, αλλά σφικτό σε φάση όχι "υποφέρω και μου κόβει την κυκλοφορία αίματος" απλά σφικτό.

  7. #217
    το κράνος θα πουληθεί (και είναι 1 ημέρας μόνο γμτ) και θα πάρω το μικρότερο μέγεθος...
    αγγελία μαζί με φωτό μηχανής το απόγευμα

  8. #218
    ayti i seira einai gia diagrafi !!!

  9. #219
    Λάθος links έβαλες aman... Αυτά είναι τα links για τα thumbnails (μικρογραφίες) των φωτό, όχι οι φωτογραφίες οι ίδιες...
    Αν μπορείς, διόρθωσέ τα.

  10. #220

  11. #221
    Κουκλί είναι φίλε, να το χαίρεσαι. Αν και φανατικός του μαύρου χρώματος γενικά, μπορώ να πω ότι το μπλε στο bandit μαμάει τρελά. Άντε μόλις πάρω κι εγώ την fazer η το z750s (ακόμα το ψάχνω) θα ρθω προς τα κει να πιούμε κανα καφέ να χαζέψω τις ιταλίδες και την μηχανή σου :rotflmao:

  12. #222
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα. Πολύ όμορφο σε μπλε, κρίμα που το δικό μας το παλιό το έβγαζαν μόνο σε ανοιχτό μπλε. Και πάλι καλοτάξιδος φίλε μου. Τα λέμε...

  13. #223
    Η επιστροφή του Bandit στο δρόμο είναι γεγονός!!! Στις φωτό που ακολουθούν, θα δείτε τον "ένοχο" κύριο Καλώδιο, το "μωρό" γυμνό (εύκολα το μετατρέπεις σε naked τελικά) και την πλεξούδα επισκευασμένη... Συνολικός χρόνος εργασίας ανειδίκευτων "μηχανικών" μία ώρα (κυρίως γιατί ψαχνόμασταν λίγο με τις βίδες και μας ζόρισε το μοντάρισμα της κλειδαριάς, που τελικά αν προσέξεις γίνεται και αυτό εύκολα, εμείς δε ξέραμε) που σημαίνει ότι ένας ηλεκτρολόγος του δικτύου θα το έφτιαχνε σε... 20 λεπτά; Μπορεί και λιγότερο.
    Αν και δε θα το διαβάσει, ο φίλος μου ο Μιχάλης ήταν πολύτιμος!!! Παλιός μηχανόβιος από τη σχολή που τα έκαναν όλα μόνοι τους και ηλεκτρολόγος (για οικιακές συσκευές) οπότε... Με λίγη βοήθεια από εμένα, τα φτιάξαμε όλα.

    Ο φταίχτης λοιπόν ήταν όποιος είχε κάνει τη συναρμολόγηση, που αν κρίνω από το γεγονός ότι αυτό το ζιπ που έπιανε τα καλώδια στο λαιμό ήταν και το μόνο λευκό, ήταν κάποιος από την αντιπροσωπεία (το μηχανάκι ήταν της εταιρίας Σφακιανάκη) που κάποια εργασία είχε κάνει και το είχε βγάλει. Επειδή το ξαναέδεσε σφιχτά, τριβόταν η πλεξούδα στο σημείο που είχε δεθεί με κάθε στρίψιμο και τελικά κόπηκε! Εμείς το ξαναπεράσαμε με το ζιπ, αλλά πιο χαλαρά και πιο προσεκτικά, από κάτω από το πιάσιμο και όχι ακριβώς επάνω, για να μην τρίβεται. Και φαίνεται ότι είχε ξεκινήσει και άλλο ένα! Αν κρίνω και από την κατάσταση του κομμένου, ήταν λογικά έτσι από τότε που το πήρα, δεν κόβεται έτσι καλώδιο σε 2 μήνες... Ευχαριστώ το Θεό που δεν έγινε καμμιά μαλακία στα Μέγαρα, δε ξέρω αν θα έγραφα τώρα... Αλλά και εκεί που ήταν, απέξω δε φαινόταν τίποτα, οπότε δεν υπήρχε και δυνατότητα να το υποψιαστεί κανείς... Πάλι καλά, φτου φτου. Τα υπόλοιπα καλώδια πάντως έδειχναν μιά χαρά (εξωτερικά) χωρίς ταλαιπωρημένα τα "καλύμματα". Το καφέ/πορτοκαλί πάει στο δυναμό, τις ασφάλειες και στο κουμπί της μίζας. Το μαύρο κόκκινο στις ασφάλειες και στο ρελέ της μίζας. Τώρα γιατί κοβόταν το ρεύμα σε όλη τη μοτοσικλέτα...

    Λοιπόν...
    Αυτό εδώ το παλιόπαιδο έφταιγε!

    Ο ληστής είναι γυμνός!

    Εδώ συνδέεται η πλεξούδα του τιμονιού με φίσα

    Επισκευασμένο... Και λιγότερο σφιχτό δέσιμο να μη ξανακοπεί!



    Ξέρω, το γκαράζ μου θέλει συμμάζεμα και βάψιμο.... Ήδη ξεκίνησα το ξεκαθάρισμα της σαβούρας 33 χρόνων του πατέρα, μόλις τελειώσω θα το βάψω κιόλας.


    Α ναι, ξέχασα να πω ότι τελικά ΔΕΝ είναι συνδεδεμένη με την κλειδαριά η πλεξούδα, οπότε αν την πουλάνε ΜΟΝΟ μαζί με καινούρια κλειδαριά, μιλάμε για τρελλή απάτη... Είναι δύο εντελώς διαφορετικά κομμάτια, μπορούν να αλλαχτούν ανεξάρτητα. Όχι τίποτα άλλο αλλά 90? για να χρησιμοποιήσεις μόνο το καλώδιο... Έλεος! Η φίσα όμως είναι πρεσσαριστή, που σημαίνει ότι δεν αλλάζεται καλώδιο από εκεί μέσα, οπότε αν ξαναγίνει ζημιά και πρέπει να αλλαχτεί ολόκληρο κάπου πρέπει να γίνει μάτιση. Στο κομμάτι της κλειδαριάς κολλιέται με καλάι.

  14. #224
    Ευχαριστώ ...
    όποτε θέλει όποιος θέλει να έρθει βόλτα δεν παίζει πρόβλημμα...

    αφού σου βγήκε μικρή ζημιά και σε καλή χρονική στιγμή welcome back στους δρόμους

    εγώ σήμερα αισίως είμαι στα 232 ΚΜ άντε ακόμη 4-5 μερούλες.....
    έβαλα 15 λίτρα και γέμισε
    γύρω στα 60-70 έσβησε η πρώτη γραμμή
    τώρα είμαι στα 98 και παραμένω ακόμη με 1 γραμμή μόνο από το φούλ....

    πρέπει να βρώ στάση να βολευτώ και να ¨χαμηλώσω" γιατί αν κατεβάσω λίγο ποιό κάτω το κεφάλι ο αέρας είναι υποφερτός....
    θα δούμε...
    καλές βόλτες σε όλους μέχρι τότε...

  15. #225
    Οπότε από κατανάλωση και το καινούριο στα ίδια με το δικό μας είναι αν και λογικά όσο το στρώνεις τόσο θα καίει λιγότερο... Αλλά βέβαια μετά θα ανοίγεις το γκάζι πιό πολύ... Ο δείκτης πάντως δεν είναι αναλογικός με τα χιλιόμετρα, στην αρχή δείχνει λίγο πέσιμο και μετά καταποντίζεται! Το "λαμπάκι" πότε αρχίζει και αναβοσβήνει; Εννοώ πόσα θέλει για να γεμίσει μετά;

    Το σκύψιμο μακροπρόθεσμα δε βολεύει aman, θα πιάνεσαι. Έχω καταλήξει στη λύση Puig (τις φοράει και η Rizla Suzuki που μάμησε τον κόσμο στο LeMans προχτές) θα την βάλω μόνος μου τώρα που έμαθα τα κόλπα με το fairing και θα πάει ένα κατοσταρικάκι... Παρά κάτι, οκ. Πιο ψηλή για να έχω την ηρεμία μου. Τώρα να πάρω και λεφτά από κανένα πελάτη...

    Η χρονική στιγμή είναι καλή και κακή. Αφ' ενός με τις βροχές δε στεναχωρέθηκα που δεν κυκλοφορούσα, από την άλλη θέλω να τη δοκιμάσω βρεγμένο και δεν έχω αδιάβροχο...

    mavroforemenos πάρε fazer με ABS... Το καινούριο με τα 78 άλογα πρέπει να είναι πολύ καλό... Και βγαίνει σε προσφορά από 1 Ιουνίου. Δες στο site του μοτοτρίτη. Βέβαια αρκετά πιο ακριβό από το Bandit, πιο φτηνό απο το Ζ, δεν έχει μοχλικό πίσω (αν σε νοιάζει αυτό) αλλά το ABS το θεωρώ πιο σημαντικό από τα άλογα του Kawasaki...

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF