Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 34

Θέμα: χαμηλωμα ducati 999...(απορια)!

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotiris68
    ευχαριστω για τις απαντησεις σας ολους παιδες,να στε καλα λεει το φιλαρακι μου
    θα σας ζαλισω λιγο παραπανω ....
    αν υποθεσουμε οτι το μηχανακι μενει ως εχει,κατεβασμενο δυομιση ποντους .οταν θα ταξιδευει και χρειαζεται πιο μαλακες ρυθμισεις(υποθετικα παντα),μπορει αλλαζοντας τις ρυθμισεις των αναρτησεων να κανει το μηχανακι πιο φιλικο γι αυτην την συγκεκριμενη χρηση;
    η δεν αλλαζει τιποτα ,μενει κατεβασμενος 2,5 ποντους και το μηχανακι ειναι το ιδιο φιλικο οπως ηταν απο πριν και προειδοποιει κ.τ.λ.

    Στο πισω μερος εχει ενα μπρατσο (ολα τα Ντουκατι) που ρυθμιζεις το υψος χωρις να επιρεαζεται η αναρτηση της μοτοσυκλετας, εαν εγινε το χαμηλωμα μεσω αυτου μπορει να κανει τις ρυθμισεις του ανετα στο μηχανακι του... 2.5cm μεσω προφορτησης αρκετο μου ακουγεται, αμα το πειραξει και αλλο... Σερβολετ θα το κανει?...

    καλες βολτες.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Σωστα ειπε ο el_hymandor oτι με το χαμηλωμα συνολικα της μοτοσυκλετας μειωνεται το trail γιατι το τρειλ στην αρχικη θεση ηταν η αποσταση στο σχημα που βαζω GD και γινεται μετα μια μικροτερη αποσταση ΑΒ.
    Για να καταλαβουν και οσοι δεν το ξερουν το trail ειναι η αποσταση απο εκει που ακουμπαει ο εμπρος τροχος το δρομο μεχρι εκει που τεμνει το δρομο η προεκταση του πιρουνιου. Το μεγεθος αυτο ειναι βασικοτατο στην οδηγηση της μηχανης γιατι οσο μεγαλυτερο τοσο ροπη μεγαλυτερη θελει το τιμονι για να κρατησει τη μηχανη σε μια στροφη ,ενω οσο μικροτερο τοσο πιο μικροτερη ροπη ζηταει το τιμονι απο τα χερια μας.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	treil.jpg 
Προβολές:	135 
Μέγεθος:	11,8 KB 
ID:	89849

  3. #18
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Δηλαδή μικρό treil = πιο ευκολοδήγητο

    ενω μεγάλο treil = είμαι χεράς και το στρίβο/στίβω όποτε γουστάρω
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
    Σωστα ειπε ο el_hymandor oτι με το χαμηλωμα συνολικα της μοτοσυκλετας μειωνεται το trail
    Ρε Ευκλείδες, γιατί επιμένετε ???

    Τα πηρούνια της μοτό ΔΕΝ κουνήθηκαν από την αρχική τους θέση (οι πλάκες κατέβηκαν...).

    Ξαναλέω !!!

    Το ίχνος (trail) επηρεάζεται ΜΟΝΟ από την γωνία κάστερ (castor effect) και το offset των πηρουνιών σε σχέση με τον άξονα του λαιμού !!!

    Θα συμφωνήσουμε ή θα με βάλετε να γράφω κατεβατά περί Γεωμετρίας και Ευστάθειας ???


    Υ.Γ.
    Περιμένω καποιον "καλοθελητή" να πεταχτεί και να προσθέσει τα περί "νυχιού" στο πηρούνι και άλλα φαιδρά της εποχής του ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ρε Ευκλείδες, γιατί επιμένετε ???

    Τα πηρούνια της μοτό ΔΕΝ κουνήθηκαν από την αρχική τους θέση (οι πλάκες κατέβηκαν...).

    Ξαναλέω !!!

    Το ίχνος (trail) επηρεάζεται ΜΟΝΟ από την γωνία κάστερ (castor effect) και το offset των πηρουνιών σε σχέση με τον άξονα του λαιμού !!!

    Θα συμφωνήσουμε ή θα με βάλετε να γράφω κατεβατά περί Γεωμετρίας και Ευστάθειας ???


    Υ.Γ.
    Περιμένω καποιον "καλοθελητή" να πεταχτεί και να προσθέσει τα περί "νυχιού" στο πηρούνι και άλλα φαιδρά της εποχής του ...
    Καλοθελητές δεν έχουμε. Υπάρχουν κακοθελητές όμως (εγώ) για να σας τα ζαλίζουνε.

    Εφόσον η γεωμετρία δεν αλλάζει (ή ίσως ελάχιστα αφού τα 2.5cm δεν μετρώνται μπροστά στις ~24.5μοίρες ενώ πίσω σε άλλη, μάλλον, γωνία) το χαμήλωμα του κέντρου βάρους θα δώσει μικρότερη μεταφορά βάρους σε φρένο-γκάζι και μικρότερη αντίσταση (ροπή αδράνειας) της μηχανής στο πλάγιασμα.

    Τότε γιατί δεν το κάνουν όλοι? Είχα την εντύπωση ότι στις street μηχανές το ύψος επιλέγεται με κυριότερο μέλημα να μην περιορίζουν τα περιθώρια κλίσης και γιαυτό δεν τα κατεβάζουν και άλλο.
    Εγώ την προφόρτιση πίσω αυξάνω και βλέπω διαφορά στο πότε βρίσκει κάτω. Με 2.5cm μπροστά πίσω υποθέτω ότι θα βρίσκει πάρα πολύ πιο νωρίς. Και ποιος ξέρει σε ποιο σημείο.
    Δρομερός και τριάθλιος....

  6. #21
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
    Τότε γιατί δεν το κάνουν όλοι?
    Και γιατί ρωτάς εμένα ???

    (μήηηηηπως δεν εμπιστεύονται το απόλυτο αλφάδιασμα και την πλήρη απουσία ανωμαλιών στους δρόμους ???)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
    Εγώ την προφόρτιση πίσω αυξάνω και βλέπω διαφορά στο πότε βρίσκει κάτω.
    Invalid data for logical procces ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #22
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Και γιατί ρωτάς εμένα ???

    (μήηηηηπως δεν εμπιστεύονται το απόλυτο αλφάδιασμα και την πλήρη απουσία ανωμαλιών στους δρόμους ???)


    Invalid data for logical procces ...
    Αύξηση προφόρτησης -> μεγαλύτερο ύψος -> μεγαλύτερα περιθώρια κλίσης πριν βρει κάτω (το μαρσπιέ στην περίπτωση μου)

    Δηλαδή δεν παίζει με χαμήλωμα η μηχανή να βρίσκει κάτω πολύ νωρίτερα και μάλιστα σε άλλο σημείο από αυτό που είναι σχεδιασμένη (μαρσπιέ). Γιατί εμένα μου φαίνεται προφανές?
    Δρομερός και τριάθλιος....

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
    Αύξηση προφόρτησης -> μεγαλύτερο ύψος -> μεγαλύτερα περιθώρια κλίσης πριν βρει κάτω (το μαρσπιέ στην περίπτωση μου)
    Δηλαδή δεν παίζει με χαμήλωμα η μηχανή να βρίσκει κάτω πολύ νωρίτερα και μάλιστα σε άλλο σημείο από αυτό που είναι σχεδιασμένη (μαρσπιέ). Γιατί εμένα μου φαίνεται προφανές?
    Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται προφανές ότι το μέγιστο ύψος που μπορείς να πετύχεις είναι η ΣΥΝΟΛΙΚΗ διαδρομή της ανάρτησης (ασχέτως οδηγικού αποτελέσματος) η οποία εξισοροπείται από ένα "φάγωμα" στα μαρσπιέ της τάξης του μισού πόντου ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται προφανές ότι το μέγιστο ύψος που μπορείς να πετύχεις είναι η ΣΥΝΟΛΙΚΗ διαδρομή της ανάρτησης (ασχέτως οδηγικού αποτελέσματος) η οποία εξισοροπείται από ένα "φάγωμα" στα μαρσπιέ της τάξης του μισού πόντου ???
    Πολύ με μπέρδεψε το τελευταίο προφανές σου. Πράμα δεν κατάλαβα.

    Ακόμα όμως δεν έχω πιστεί ότι το κατέβασμα είναι ακίνδυνο σαν γενική συνταγή. Σε πάρα πολλές μηχανές 2.5cm κάτω σημαίνει να βρίσκει κάτω η εξάτμιση, κεντρικό σταντ κτλ όταν πλαγιάζεις, και να σε ρίχνει στην στιγμή.

    Ελπίζω η Ducati να έχει το περιθώριο να κατέβει χωρίς να βρίσκει τίποτα άλλο εκτός από μαρσπιέ. Οι SS νομίζω ότι έχουν ύψος ~14cm (που με τον αναβάτη γίνονται 12 και πάνω στην στροφή ~10) και τα 2.5cm δεν είναι λίγα.
    Δρομερός και τριάθλιος....

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Old man στο σχημα λογω χαμηλωματος το πιρουνι κατεβαινει παραλληλα με την προηγουμενη θεση σε υψος 2,5 ποντους χαμηλοτερα,δεν αλλαζει η γωνια καστερ αλλα αλλαζει το που τεμνει η προεκταση του πιρουνιου το δρομο γι αυτο τελικα μεταβαλλεται το τρειλ.
    Tωρα για το οφσετ ξερω τι σημαινει αλλα δεν το εχω αφομοιωσει τι μεταβολες επιφερει στη μηχανη.Οποτε οι γεωμετριες σου καλοδεχουμενες.

  11. #26
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
    Old man στο σχημα λογω χαμηλωματος το πιρουνι κατεβαινει παραλληλα με την προηγουμενη θεση σε υψος 2,5 ποντους χαμηλοτερα
    βρε τι πάθαμε....

    Γιατί δεν προσπαθείς να καταλάβεις ότι το πηρούνι ΔΕΝ μετακινείται ΚΑΘΟΛΟΥ ???
    (αλλά η υπόλοιπη μηχανή από τιμονόπλακες και πίσω ...).


    Υ.Γ.
    Υπάρχει μια μείωση του μεταξονίου (χ=2,5cm χ ημ24,5) επειδή το μηχανάκι έρχεται πιο "μπροστά" λόγω αναγκαστικού "γλυστρίματος" πάνω στον άξονα του πηρουνιού, αλλά είναι πρακτικά ανεπαίσθητη !!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    βρε τι πάθαμε....

    Γιατί δεν προσπαθείς να καταλάβεις ότι το πηρούνι ΔΕΝ μετακινείται ΚΑΘΟΛΟΥ ???
    (αλλά η υπόλοιπη μηχανή από τιμονόπλακες και πίσω ...).


    Υ.Γ.
    Υπάρχει μια μείωση του μεταξονίου (χ=2,5cm χ ημ24,5) επειδή το μηχανάκι έρχεται πιο "μπροστά" λόγω αναγκαστικού "γλυστρίματος" πάνω στον άξονα του πηρουνιού, αλλά είναι πρακτικά ανεπαίσθητη !!
    Επείσης υπάρχει και μια μεταβολή στο μεταξόνιο λόγω χαμηλώματος πίσω, και αυτή μικρή.
    Η σημαντικότερη μεταβολή είναι αυτή του κέντρου βάρους που θα κάνει το μηχανάκι πιο αργό στο πέσιμο και πιο σταθερό στην ευθεία.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Oldman ναι εχεις δικιο δεν ειχα προσεξει οτι η ροδα δεν αφηνει το πιρουνι να μετακινηθει.

  14. #29
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
    η ροδα δεν αφηνει το πιρουνι να μετακινηθει.
    :rotflmao:

    Πάλι δεν κατάλαβες, αλλά never mind !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos

    Η σημαντικότερη μεταβολή είναι αυτή του κέντρου βάρους που θα κάνει το μηχανάκι πιο αργό στο πέσιμο και πιο σταθερό στην ευθεία.
    Έχεις μαζέψει empirical data ή μήπως τα έχεις καταγεγραμμένα σε recorder?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. να βαλω στο fazer μπροστινο λαστιχο απο ducati 999;
    από sotiris68 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 12:59
  2. Lamborghini Gallardo vs. Ducati 999
    από as_pino στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2006, 23:42
  3. Ducati 999 vs Lamborghini
    από 620 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2006, 15:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF