Σελίδα 16 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 611121314151617181920212666116 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 226 έως 240 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #226
    είδα τη puig στο site της αλλά η μεγάλη έχει μια εικόνα άστα να πάνε...
    οπότε όταν την βάλεις περιμένω εντυπώσεις (ελπίζω να μην αργήσεις) και φωτογραφίες

    και εγώ θα βάλω ζελατίνα αλλά δεν θέλω να βάλω μια στην τύχη αν δεν την δώ πως θα φαίνεται ή πόση διαφορά κάνει

  2. #227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    mavroforemenos πάρε fazer με ABS... Το καινούριο με τα 78 άλογα πρέπει να είναι πολύ καλό... Και βγαίνει σε προσφορά από 1 Ιουνίου. Δες στο site του μοτοτρίτη. Βέβαια αρκετά πιο ακριβό από το Bandit, πιο φτηνό απο το Ζ, δεν έχει μοχλικό πίσω (αν σε νοιάζει αυτό) αλλά το ABS το θεωρώ πιο σημαντικό από τα άλογα του Kawasaki...
    Thx για την συμβουλή αλλά ABS δεν ξαναβάζω ποτέ. Όχι ότι είναι άσχημο αλλά επειδή αργότερα σκοπεύω να περάσω σε SS θα κοιτάξω να βελτιώσω το φρενάρισμα μου με εξάσκηση κι όχι με τεχνολογικά μέσα και όλοι ξέρουμε ότι τα SS θέλουν έμπειρα χέρια για να μην φας σαβούρα (άλλο αν το κυκλοφορεί ακόμα και ο κυρ Μήτσος που χτες δεν είχε ούτε παπί). Δυστυχώς η έκδοση με τα 78 άλογα δεν συμφέρει καθόλου, διάβασε το άρθρο του moto, είναι για εντελώς αρχάριους. Έχει ίδια δύναμη με το μεγάλο μέχρι τις 6000 (μούφα η αλλαγή χαρτογράφησης) και μετά το μεγάλο απογειώνεται φυσικά ενώ το άλλο ψοφάει.

  3. #228
    OK τις λεπτομέρειες δε τις διάβασα, κυρίως διαβάζω Power Bikes και περιστασιακά το 0-300. Αλλά για να το λένε οι άνθρωποι...

    Άποψη σου αυτό για τα φρένα, αλλά μην πέφτεις στους μύθους-παγίδες του κάθε δημοσιογράφου... Δεν υπάρχει άνθρωπος που θα φρενάρει καλύτερα από το ABS. (μη μου πεις ότι ο Ρόσι μπορεί να το κάνει, γιατί αν είμασταν Ρόσι δε θα συζητούσαμε για το Bandit, θα κέρδιζαμε εκατομύρια...) Αν τα καταφέρει κάποιος σε ελεγχόμενη διαδρομή, με γνωστή άσφαλτο, με γνωστά σημεία αρχής φρεναρίσματος, σε κάποιες προσπάθειες, αυτό δεν είναι υπεροχή του αναβάτη, είναι η εξαίρεση. Γιατί στην πράξη, καμμία τέτοια παράμετρος δεν ισχύει. Οπότε από τη μία έχεις ασφάλεια πάντα, από την άλλη, όταν νιώθεις ότι μπήκε, ξέρεις ότι αν οδηγούσες SS θα είχες ξαπλώσει Πόσοι αναβάτες έχουν τα αντανακλαστικά και την ψυχραιμία όταν βλέπουν εμπόδιο ή στροφή να έρχεται με πολλά να αφήσουν τα φρένα για να ξαναβρεί πρόσφυση ο τροχός;
    Μαθαίνεις να φρενάρεις δυνατά χωρίς να το ενεργοποιείς, που σημαίνει ότι εξασκείσαι στο φρενάρισμα, μαθαίνεις τα όρια της μοτοσικλέτας σου και προοδεύεις, αλλά έχεις και ένα πολύ όμορφο μαξιλάρι να σε σώσει αν υπερβείς τα όριά σου! Πόσο είσαι διατεθειμένος να ρισκάρεις για να βρεις τα όρια του SS; Σαν αρχάριος, νομίζω ότι το να μη φοβάμαι να πλακωθώ στα φρένα είναι μεγάλη βοήθεια. Και συγκρίνοντας με φίλους που είτε δεν έχουν ανοίξει το γκάζι ποτέ από το φόβο του να φρενάρουν, είτε άλλους που τσακίστηκαν γιατί φοβήθηκαν να φρενάρουν δυνατά, νιώθω πιο ασφαλής... Και χωρίς να λέω ότι έγινα ο θεός των φρένων, το ότι θα πάρω ένα SS για πίστα κάποτε (δεν κάνω θεωρητική κουβέντα τώρα) και θα το οδηγήσω χωρίς να χρειάζεται να ξεπεράσω φοβίες, είναι μεγάλη δουλειά.
    Τώρα για ανθρώπους βούρλα που σε κάθε φρενάρισμα απλά τραβούν τέρμα τη μανέτα και περιμένουν το ABS να τους σώσει... Δεν κάνουν για SS έτσι και αλλιώς. Απλά το ABS τους δίνει παράταση ζωής!

  4. #229
    Η λογική σου είναι σχετικά σωστή αλλά... πρώτον με το ABS καλομαθαίνεις και κακά τα ψέματα με την σιγουριά που σου δίνει ότι δεν θα μπλοκάρει ο τροχός μετά σε μηχανάκι χωρίς αυτό υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τα φας τα μούτρα σου. Δεύτερον χαλαρώνεις και οδηγείς με λιγότερη προσοχή (εγώ τουλάχιστον) και τρίτον και πιο σημαντικόν είναι ότι σε ορισμένα οδοστρώματα δεν φρενάρει αποδοτικά αυξάνοτας την απόσταση φρεναρίσματος κατά πολύ, έτσι την έπαθα πρόσφατα και πήγα και στούκαρα. Να σαι σίγουρος ότι αν δεν είχα το αναθεματισμένο το ABS δεν θα στούκαρα, μπόρει να είχα πέσει αλλά δεν θα στούκαρα. Για δοκίμασε τώρα που έχει αυτό το όμορφο χώμα κάτω σε όλους τους δρόμους να ανοίξεις το ABS και μέτρα σε πόση απόσταση θα καταφέρεις να σταματήσεις Πιστεύω είναι θέμα προσωπικό, όπως βολεύεται ο καθένας, άσε που έχω συνηθίσει όταν είναι έτοιμος να μπλοκάρει ο τροχός να το αφήνω το φρένο κι έτσι ουσιαστικά άχρηστο είναι σε μένα.

    Φιλικά παντα

    Υ.Γ. Το ABS κατά την γνώμη μου το χρείαζεται αυτός που οδηγεί 10 και 15 χρόνια μηχανή κι έχει μάθει ΗΔΗ να φρενάρει σωστά και απλά θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Όλοι εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να work work work! Ας μας πουν την γνώμη τους και οι γηραιότεροι και σοφότεροι πάνω σε αυτό

  5. #230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mavroforemenos
    μπόρει να είχα πέσει αλλά δεν θα στούκαρα.
    Οι νόμοι της φυσικής διαφωνούν με την άποψή σου, λογικά και θα τριβόσουν στο δρόμο και θα στούκαρες εκεί που στούκαρες... Το ότι κάποιες ελάχιστες φορές όντως το ABS παθαίνει αμόκ και αμολάει βλακωδώς τα φρένα είναι αλήθεια. Και στις μοτό και στα αυτοκίνητα που το έχουμε χρόνια. Αλλά στο χωματάκι που λες, με λάστιχα δρόμου, δεν κερδίζεις τίποτα μπλοκάροντας. Πρώτον γιατί ο συντελεστής τριβής κύλισης είναι πάντα μεγαλύτερος από το στατικό, δεύτερον γιατί αν ο δρόμος γλιστράει τόσο που ο συντελεστής τριβής είναι μηδέν, ότι και να κάνεις μηδέν παραμένει...

    Αν πίστευες όντως ότι πέφτοντας θα τη γλίτωνες, γιατί δεν την έριξες επίτηδες; Το έκανε ένα μαλακισμένο με ένα TDM που μπλόκαρε το πίσω σε στυλάκι SM και το άφησε να πέσει πάνω στο αυτοκίνητό μου το Δεκέμβρη επειδή δεν προλάβαινε να φρενάρει για το κόκκινο! Σε δευτερόλεπτα (μέχρι να χώσω ένα καντήλι, να λύσω τη ζώνη και να κοιτάξω και πίσω αν έρχεται και άλλο ηλίθιο πλάσμα) σήκωσε τη μηχανή και την κοπάνησε (μικρής ταχύτητας τράκο) και ευτυχώς που είδαν κάποιοι άλλοι την πινακίδα του και πλήρωσε η ασφαλιστική του (η ασφάλεια είχε λήξει αλλά δεν είχε διακοπεί). Κράνος δεν είχε, ΑBS δεν είχε, αλλά ούτε εγκέφαλο ούτε μπαλάκια να παραδεχτεί τη ζημιά είχε... Τσάμπα μαγκάκος. ΛΟΛ άσχετο, απλά αποδεικνύει ότι το πέσιμο καμιά φορά είναι "θεμιτό". Αν είχε χτυπήσει με το μπροστινό του και εγώ θα είχα πάθει μεγαλύτερη ζημιά και αυτός θα έψαχνε για ζάντα, καλάμια και ίσιωμα στο λαιμό στο πλαίσιο του... Βέβαια αν δεν έκανε κοντρίτσα σε γεμάτη Κηφησίας βράδι, σε σημείο που δεν φαίνεται από μακριά το φανάρι, δεν θα είχε συμβεί τίποτα.

  6. #231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Το έκανε ένα μαλακισμένο με ένα TDM που μπλόκαρε το πίσω σε στυλάκι SM και το άφησε να πέσει πάνω στο αυτοκίνητό μου το Δεκέμβρη επειδή δεν προλάβαινε να φρενάρει για το κόκκινο!
    Δυστυχώς την TDM την κυκλοφορεί αρκετή σαβούρα οδηγών που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να ανοίγουν τέρμα το γκάζι για να δείξουν τι μηχανάρα έχουν (περισσότερη σαβούρα και από οδηγούς SS θα έλεγα) και φυσικά για κράνος ούτε που να γίνεται λόγος, δεν είχα καμία αμφιβολία ότι δε θα σταμάταγε. Όχι τπτ άλλο αλλά αμαυρώνουν και την φήμη της μηχανής η οποία είναι για συνηδητοποιημένους αναβάτες κι όχι για κάθε μαλακιστήρι που θέλει απλά να έχει γκάζι χωρίς να ξέρει να οδηγεί. Τυχερός ήσουν που βρήκαν πινακίδα και πληρώθηκες αν και μου κάνει εντύπωση διότι δεν μπορώ να καταλάβω πως απέδειξες ότι σε χτύπησε αυτός χωρίς να έρθει η τροχαία και να καταγράψει το συμβάν. Πάντως σχετικά με το θέμα μας...όπως και να χει δεν μπορώ να δώσω 800 euro παραπάνω για την έκδοση με το ABS επειδή η Μοτοδυναμική γουστάρει να μας πιάνει τον κώλο. 8900 euro είναι επιεικώς απαράδεκτη τιμή για μοντέλο που έχει τόση ζήτηση. Ας πάρουν καλύτερα μαθήματα από τον Σφακιανάκη που ξέρει από σωστές τιμές στα προιόντα του.

    Υ.Γ Το χέσαμε λίγο το thread γιατί λέμε άσχετα :rotflmao:

  7. #232
    και ένα σχετικό
    με 9.5 λίτρα 236 ΚΜ ... ξέρω σε στρώσιμο καίει λιγότερα αλλά είναι καλή ένδειξη !!!

    τα μισά τα φάγαμε...άντε για άλλα τόσα

  8. #233
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mavroforemenos
    Ας πάρουν καλύτερα μαθήματα από τον Σφακιανάκη που ξέρει από σωστές τιμές στα προιόντα του.
    Δικό μας είναι, ότι θέλουμε λέμε, ΛΟΛ. Να μας ανοίξουν φάκελο όπως κάνουν με τους άλλους να τα χωρίσουμε τα threads.

    Καλές τιμές έχει στο Vstrom και το GSR μόνο. To Bandit ΕΓΙΝΕ καλή η τιμή ξαφνικά πέρυσι, φέτος δεν έρχεται με ABS... και στο εξωτερικό η Κ7/ΑBS έκδοση είναι μόλις 200 ως 300? ακριβότερη από την Κ5/Κ6 που σημαίνει ότι αδίκως δεν το προσφέρει. Άλλα μοντέλα σε καλή τιμή ξέρεις; Το GS500/f δεν ξανάρχεται... Τα παπιά είναι μέσο όρο... Τα σκούτερ είναι από τα πιο ακριβά, στα SS καλή τιμή σχετικά το 600 (που δεν είναι και εξελιγμένο από το 2005 αν θυμάμαι καλά), πανάκριβο το 750 & το 1000. Ουσιαστικά, συντηρείται από το Strom και το GSXR1000.
    Και οι καλές τιμές, όπως αποδεικνύουν αρκετοί στο forum (δες thread SV & Vstrom) έχουν αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση πελατών. Η Μοτοδυναμική κατά γενική ομολογία είναι κορυφαία στο θέμα. Οπότε κάπου πηγαίνουν τα παραπάνω λεφτά... Όπως αδικαιολόγητη -λένε- είναι και η Honda για το after sales της...

    edit: Έρθει δεν έρθει τροχαία (τους κάλεσα τους και είπαν πηγαίνετε να κάνετε καταγγελία στο τμήμα αφού σας παράτησε ο άλλος-παραπληροφόρηση βαριεστημένου οργάνου δηλαδή, έχουν υποχρέωση να έρθουν αλλά το έμαθα μετά) αν έχεις μάρτυρες και δώσεις στην ασφαλιστική σου τα στοιχεία τους, επειδή καμία εταιρία δεν το τραβάει δικαστικά όταν εμπλέκονται οι νομικές προστασίες, πληρώνουν και τελειώνει το θέμα... Και δικαστήριο να πάνε δηλαδή, πάλι θα αναγκαστούν να πληρώσουν αν έχεις μάρτυρες.

  9. #234
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aman17-2
    ξέρω σε στρώσιμο καίει λιγότερα αλλά είναι καλή ένδειξη !!!
    Στο στρώσιμο επειδή είναι σφιχτό το μοτέρ συνήθως καίει κάτι παραπάνω... Αλλά το πας χαλαρά, οπότε δε του φαίνεται. Στο αυτοκίνητο που το παρακολουθώ σε excel την κατανάλωση, μετά τα 2000 χλμ άρχισε να πέφτει και σταθεροποιήθηκε 1λ/100χλμ κάτω από την αρχική της, ένα χρόνο μετά. Τώρα που έβαλα καλά αμορτισέρ και λάστιχα και του πίνω το αίμα, πάλι πήρε την ανηφόρα... Αλλά μου φαίνεται αραμπάς μετά το Bandit.... και που να είχα και κάτι αληθινά δυνατό δηλαδή!

  10. #235
    Μισό ντεπόζιτο 230 χιλιόμετρα είναι όνειρο μην το συζητάς. Amyroukai (αλήθεια πως βγήκε αυτό το όνομα) η μοτοδυναμική έχει πράγματη άριστη εξυπηρέτηση αλλά δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τις τσιμπιμένες τιμές όσο για την honda δλδ σαρακάκης(επίτηδες δεν το γράφω με κεφαλαίο το σ);;;; Άστο καλύτερα...Honda δεν ξαναπέρνω ποτέ μα ποτέ, όχι επειδή δεν βγάζει καλά μοντέλα -ισα ισα- απλά δεν γουστάρω την αντιπροσωπία της για πάρα πολλούς λόγους που δεν έχω όρεξη να αναφέρω γιατί τα θυμάμαι και εκνευρίζομαι.

  11. #236
    εννοώ ότι καίει λιγότερα γιατί δεν πάω πάνω από 115-120
    μετά τα 300κμ που είχα ανεβάζω στροφές γρήγορα (να ξυπνήσουμε κιόλας) οπότε ανέβασε λίγο την κατανάλωση φαντάζομαι αλλά αφού είναι κάτω από 5 από βδομάδα θα ξέρω και τις κανονικές

  12. #237
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mavroforemenos
    Amyroukai (αλήθεια πως βγήκε αυτό το όνομα)
    Μιά που το έχουμε το off topic στο αίμα... Ένα βράδι πριν πολλά χρόνια, μιλούσαμε irc με ένα φίλο που σπούδαζε Αγγλία... Αρχίζουμε την πλακίτσα, το χοντραίνουμε, πέφτει και λίγο μπινελίκι και πάει να γράψει το επώνυμο μου και από τα νεύρα του γράφει αυτό το συνοθύλευμα γραμμάτων.... "amyroukai gamiesai" Και πέθανα στο γέλιο! Και ΦΥΣΙΚΑ το κράτησα! Και ακόμε γελάω και του το θυμίζω κάθε φορά που γκρινιάζει ότι δυσκολεύεται να το θυμηθεί απ'έξω όταν δεν είναι στο PC του. :rotflmao: Δυστυχώς έχασα τα irc logs μου σε κάποιο χτυπημένο δίσκο... Θα του το τύπωνα μπλουζάκι του "νονού"!


    aman για να πηγαίνεις 120, ανεβάζεις ως τις 6000? Είχα διαβάσει ότι δεν είναι κακό να τις υπερβείς, αλλά σε φάση Εθνική, κατηφόρα, χαλλλλαρά...

  13. #238
    δεν κοιτάω ακριβώς γιατί θέλω να κοιτάω εμπρός
    αλλά στισ 6000 πρέπει να είναι κάπου στα 117 γιατί στα 120 είχα λίγο πάνω από 6000

    κ τις έριξα πάλι.....

  14. #239
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα.

    @aman 17-2 : Τελικά τι έγινε με τις βαλίτσες; Τις έβαλες; Αν ναι ανέβασε καμιά φωτογραφία, είμαι έτοιμος να παραγγείλω τις sw-motech για βάσεις και τις E41 της Givi για πλαϊνές. Απλά θα ήθελα να δω και πως δείχνει με αυτά. Ευχαριστώ, τα λέμε...

  15. #240
    όχι δεν ήρθαν ακόμα δυστυχώς....
    από βδομάδα θα λείπω κ του είπα 11 Μαίου τις θέλω οπωσδήποτε μαζί με την ζελατίνα (γιατί δεν αντέχεται ο αέρας) μιας κ 15 παίζει ταξιδάκι

    οπότε τότε θα τα πούμε

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF