Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 36

Θέμα: oil filter?????

  1. #16
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310

    Re: oil filter?????

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    poia ta meionektimata tis antikatasasis autou
    Οι διαφορές που μπορεί να εντοπίσει κανείς οπτικά είναι οι προφανείς και μόνο (το μεταλλικό είναι πιο όμορφο)

    Για να συγκρίνεις δύο φίλτρα καλό είναι να κοιτάξεις τις προδιαγραφές τους. Νομίζω ότι οι σημαντικές είναι, το ελάχιστο μέγεθος σωματιδίων που μπορεί να συγκρατήσει, το ποσοστό των σωματιδίων αυτών που θα σταματήσει, την χωρητικότητα του. Τα πρώτα δύο σου λένε πόσο καλό είναι για τον κινητήρα σου και το τρίτο πόσο θα διαρκέσει πρίν να χρειαστεί αλλαγή. Άμα δε καταφέρνει να τα κάνει όλα αυτά καλά και να παρουσιάζει και μικρή αντίσταση στην διέλευση του λαδιού τότε βάλτο.

    Από φωτογραφίες δεν βγαίνει άκρη. Ψάξε τα χαρακτηριστικά του μαμά φίλτρου και του καινούργιου. Αν είναι σε όλα καλύτερο μεγειά το φίλτρο.
    Δρομερός και τριάθλιος....

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    sto paradigma exeis valei ena filtro ladiou (autokinitistikou tipou ???) pou exoun ta perissotera ss

    sto arxiko post exoume ena filtro pou egathistate edos kinitira (mallon se yamaha)
    Στο παράδειγμα έχει ένα φίλτρο λαδιού (ήταν εύκολο το λινκ, και το έβαλα τραβάτε κάνα ζόρι; )

    Άμα διαβάσεις όμως τί λέει, και πατήσεις το μαγικό κουμπάκι που λέει ΜORE, θα δεις και άλλα πράγματα γύρω από τα συγκεκριμένα αφτερμάρκετ φίλτρα γενικά (που όλως τυχαίως χρησιμοποιώ καθότι τα παίρνω σε εξευτελιστικές τιμές σε σύγκριση με τα μαμά και τη ντόπια τιμή, και τα θεωρώ λιγουλάκι καλύτερα).

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Τα φίλτρα δεν έχουν και μεγάλη σημασία.
    Αυτό που έχει σημασία είναι να αλλάζεται λάδια συχνά.

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Τα φίλτρα δεν έχουν και μεγάλη σημασία.
    Αυτό που έχει σημασία είναι να αλλάζεται λάδια συχνά.
    every two hundred klm...en oligeis omws...ta metallica einai estw kai elaxista kalytera h xeirotera oson afora th douleia tous kai oxi thn eykolia tous

  5. #20
    Δεν ξέρω για τους άλλους , αλλά πιστεύω ότι θέμα εξαντλήθηκε , από εδώ και εμπρός αρχίζει να μοιάζει με διαλυμένη τσίχλα ..

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Δεν ξέρω για τους άλλους , αλλά πιστεύω ότι θέμα εξαντλήθηκε , από εδώ και εμπρός αρχίζει να μοιάζει με διαλυμένη τσίχλα ..
    thelw na pisteyw oti ena thema linetai oti dinetai panw apo mia tekmiriwmenh apanthsh(den exei dwthei kamia ws twra) wste na katalhkseis se apotelesma.

  7. #22
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Ο κινητήρας σου , θέλει όσο το δυνατών καθαρότερο λάδι , μιας και η ταχύτητα ροής , δεν τον ενδιαφέρει , διότι κολυμπάει μέσα στο λάδι .
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Δεν ξέρω για τους άλλους , αλλά πιστεύω ότι θέμα εξαντλήθηκε , από εδώ και εμπρός αρχίζει να μοιάζει με διαλυμένη τσίχλα ..
    Yes master ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Yes master ...!!!
    kyrios...an exete thn eygeni kalosynh ...thelete na apanthsete sthn potapi erwthsh moy?????PLEAAAASSSEEEE

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    kyrios...an exete thn eygeni kalosynh ...thelete na apanthsete sthn potapi erwthsh moy?????PLEAAAASSSEEEE
    Συνέχιζε να βάζεις το χάρτινο......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #25
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    thelw na pisteyw oti ena thema linetai oti dinetai panw apo mia tekmiriwmenh apanthsh(den exei dwthei kamia ws twra) wste na katalhkseis se apotelesma.
    α) Μέγεθος σωματιδίων. Αν το φίλτρο συγκρατεί πολύ μικρά σωματίδια τότε τα (ακόμα πιο μικρά) σωματίδια που καταφέρουν να περάσουν το φίλτρο και καταλήγουν μεταξύ των κινούμενων μερών, θα είναι μικρότερα από το πάχος του λιπαντικού φιλμ και συνεπώς δεν θα έρχονται σε επαφή με τα μέταλλα και άρα δεν θα προκαλέσουν φθορές.

    β) Αποτελεσματικότητα. Αν το φίλτρο κατακρατεί μεγάλο ποσοστό από αυτά τα σωματίδια τότε πάει να πει ότι με ένα και μόνο πέρασμα τους από το φίλτρο αυτά θα παγιδεύονται εκεί και άρα τα ξεφορτωνόμαστε πριν να κάνουν ζημιά.

    γ) Χωρητικότητα. Αν το φίλτρο είναι εξαιρετικό στα α) και β) αλλά έχει μικρή χωρητικότητα τότε θα κάνει εξαιρετική δουλειά αλλά θα στουμπώνει γρήγορα οπότε αν δεν το αλλάζουμε συχνά πυκνά αυτό θα βουλώνει και στην συνέχεια θα παρακάμπτεται και θα είναι σαν να μην έχουμε καθόλου φίλτρο.

    δ) Αντίσταση. Αν παρουσιάζει μεγάλη αντίσταση στην διέλευση του λαδιού τότε μπορεί η παροχή του λαδιού να μειωθεί και συνεπώς να έχουμε χειρότερη προστασία.

    Τα aftermarket φίλτρα συνήθως αναγράφουν το α) (δηλαδή μέχρι πόσα μικρόμετρα σωματίδια κρατούν) και το β) πόσο % ποσοστό των διερχόμενων σωματιδίων αυτών των διαστάσεων θα κατακρατηθούν.

    Το φίλτρο λαδιού είναι εξαιρετικά σημαντικό για τον κινητήρα. Αν δεν ξέρεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά του φίλτρου που θέλεις να βάλεις ρώτα τον κατασκευαστή. Αν δεν ξέρει μάλλον είναι παντελώς απατεώνας και δεν τον απασχόλησε ποτέ.
    Δρομερός και τριάθλιος....

  11. #26
    Nα συμπληρώσω και γώ ότι τα φίλτρα λαδιού τα αλλάζουμε όταν λέει το μάνιουαλ (όπως και τα λάδια) -και όχι άνα 3ετία πχ που μπορεί να λέει ο μηχανικός σας.

    Τα μάνιουαλ των περισσοτέρων μηχανών μιλάνε για συνθετικά λάδια -και για αυτό υπάρχουν ένα κάρο λόγοι (με κυριότερο τη μακροζωία του κινητήρα), δείτε άλλο σχετικό με λάδια ποστ.

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
    Nα συμπληρώσω και γώ ότι τα φίλτρα λαδιού τα αλλάζουμε όταν λέει το μάνιουαλ (όπως και τα λάδια) -και όχι άνα 3ετία πχ που μπορεί να λέει ο μηχανικός σας.

    Τα μάνιουαλ των περισσοτέρων μηχανών μιλάνε για συνθετικά λάδια -και για αυτό υπάρχουν ένα κάρο λόγοι (με κυριότερο τη μακροζωία του κινητήρα), δείτε άλλο σχετικό με λάδια ποστ.
    to manual leei kathe deka wres emeis ta allazoume kathe 2-3 KAI OXI OPOTE TO THIMITHOUME

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    to manual leei kathe deka wres emeis ta allazoume kathe 2-3 KAI OXI OPOTE TO THIMITHOUME
    Καθε 10 ώρες !! τι είναι ραπτομηχανή ? :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Κατσε να το ρίξω στην πλάκα , διότι άκρη δεν βγαίνει ..

  14. #29
    Η ερώτηση του nikos force αφορά προφανώς κάποιο αγωνιστικό χωμάτινο μηχανάκι (οι 10 ώρες που λέει κάτι με θύμισαν), και τα γενικά που είπα παραπάνω μπορεί να ισχύουν, αλλά, εγκό καθότι άσχετος με τη συγκεκριμένη κατηγορία μηχανακίων οφείλω να... μήν έχω γνώμη.

    (Το μόνο που έχει πάρει το αυτί μου είναι η μακροζωία για το φουλ ατσάλινο, τώρα άμα καθαρίζεται ή όχι, πως και πόση δουλειά κάνει, δες κάνα σχετικό σάιτ βρε παιδί μου και συ, ή βάλε καμμιά μάρκα μπας ψάξει κανένας και βρει τίποτα.)

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
    Η ερώτηση του nikos force αφορά προφανώς κάποιο αγωνιστικό χωμάτινο μηχανάκι (οι 10 ώρες που λέει κάτι με θύμισαν), και τα γενικά που είπα παραπάνω μπορεί να ισχύουν, αλλά, εγκό καθότι άσχετος με τη συγκεκριμένη κατηγορία μηχανακίων οφείλω να... μήν έχω γνώμη.

    (Το μόνο που έχει πάρει το αυτί μου είναι η μακροζωία για το φουλ ατσάλινο, τώρα άμα καθαρίζεται ή όχι, πως και πόση δουλειά κάνει, δες κάνα σχετικό σάιτ βρε παιδί μου και συ, ή βάλε καμμιά μάρκα μπας ψάξει κανένας και βρει τίποτα.)
    Τα Υamaha WR έχουν μεταλλικό επανακαθαριζόμενο φίλτρο λαδιού.
    Επίσης υπάρχουν και της SCOTT'S (αυτής που φτιάχνει και σταμπιλιζατέρ για μοτό off-road), η οποία υπόσχεται καλυτερο φιλτράρισμα από το κανονικό χάρτινο.
    Το τελευταίο όμως αμφισβητείται έντονα.

    Πάντως το κόστος του (στανταρ) φίλτρου λαδιού είναι συνήθως τόσο μικρό που δύσκολα θα σκεφτόμουν τη λύση του μεταλικού (και χωρίς να είμαι σίγουρος ότι έχει τουλάχιστον τις ίδιες προδιαγραφές) .

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. oil filter o-ring
    από akamarinos στο forum KTM
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2010, 05:53
  2. cbr 929 αλλαγή oil filter
    από id12586 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2009, 01:24
  3. Η γνωμη σας για το Oil Cooler Guard ??
    από Giannis_L στο forum BMW
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2005, 15:38
  4. Cbr600rr Fork Oil Capacity
    από sp71 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2004, 09:34
  5. Peri R6 kai OIL
    από maragelis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 14:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF