Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 74

Θέμα: S(h)ag assistant

  1. #46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Δεν το λέει ο "χρυσός κανόνας" mon cheri, αλλά τα συνεργεία που ΔΕΝ έχουν manual των μοτό !!!


    Υ.Γ.
    Μην νευριάζεις (ούτε η γάτα σου), αλλά unfortunately αυτό συμβαίνει!!!
    My cat is pissed.....

    Yπενθυμίζω... διαδρομή πίσω ανάρτησης 335mm


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ΚΤΜ-manual-sag-measurement.jpg 
Προβολές:	90 
Μέγεθος:	58,5 KB 
ID:	90357

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  2. #47
    Nα συνεχίσω (λίγα έχω ακόμα)?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #48
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Άμα εσύ μπορέσεις να την βγάλεις χωρίς να την κάνεις π@#^άνα, σου κάνω τα εισιτήρια
    Θα ανοίξεις μια τρύπα 8mm από την μια μεριά (και θα βάλεις λαστιχένια ή πλαστική τάπα) και από αυτήν θα περνάς ένα αξονάκι και θα σπρώχνεις την απέναντι τάπα να βγει !!!



    είπε αυτός που χάνει μόνιμα τις τάπες του στο βουνό και του βάζουν στο συνεργείο κάθε φορά καινούριες... :rotflmao:
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #49
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Θα ανοίξεις μια τρύπα 8mm από την μια μεριά (και θα βάλεις λαστιχένια ή πλαστική τάπα) και από αυτήν θα περνάς ένα αξονάκι και θα σπρώχνεις την απέναντι τάπα να βγει !!!



    είπε αυτός που χάνει μόνιμα τις τάπες του στο βουνό και του βάζουν στο συνεργείο κάθε φορά καινούριες... :rotflmao:
    Και μόνο στην ιδέα του τρυπανιού στην 'ΚΟΥΤΑ" ΤΜ έχω ήδη ανατριχιάσει :a53:

    Ποιός σου είπε ότι διαθέτω τρυπάνι? :a13:

    Προτιμώ να βγάλω τον σιγαστήρα παρά να προκαλέσω ανήκε(ου)στες βλάβες...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #50
    Στο πάνω μέρος με τη βοήθεια αυτοκόλλητου, σημειώνουμε το σημείο αναφοράς (datum point), όπου θα πάρουμε τις μετρήσεις.......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #51
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Προφανώς μιλάς για το 90 - 105 mm riding sag !!!

    Αυτό ισχύει στα EXC (εν μέρει και λόγω απουσίας μοχλικού) αλλά ΔΕΝ ισχύει για όλα τα χωμάτινα μηχανάκια !!!

    (κάποιοι πάνε να τα "μπαλώσουνε" με ελατήρια μεταβλητής σκληρότητας, αλλά φέυ.. )


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ΚΤΜ-manual-sag-measurement copy.jpg 
Προβολές:	82 
Μέγεθος:	71,8 KB 
ID:	90358
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #52
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Στο πάνω μέρος με τη βοήθεια αυτοκόλλητου, σημειώνουμε το σημείο αναφοράς (datum point), όπου θα πάρουμε τις μετρήσεις.......
    ....και με τον τροχό κρεμασμένο, ΄μηδενίζουμε το εργαλείο....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	79 
Μέγεθος:	58,6 KB 
ID:	90359

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #53
    ... ολισθαίνοντας και ασφλίζοντας με τη βοήθεια της βίδας που είναι ομόκεντρη με τον πείρο που φωλιάζει στον άξονα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3.jpg 
Προβολές:	80 
Μέγεθος:	53,9 KB 
ID:	90360

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #54
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Προφανώς μιλάς για το 90 - 105 mm riding sag !!!

    95....


    ή είσαι hard ass ή δεν είσαι...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #55
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Άσχετο, αλλά το θυμήθηκα ...

    Στην βίδα του ρεγουλατόρου (κυρίως στην δεξιά) να βάζεις ΟΣΟ ΣΥΧΝΑ μπορείς penetrating oil, για να γλυτώσεις μετέπειτα μηχανουργικές κατεργασίες...
    (χωρίς να ξεσφίγγεις το παξιμάδι του άξονα - απλά λασκάρεις το "κόντρα" παξιμάδι της βίδας και την βιδώνεις όσο πάει με αντισκωριακό στα πάσα...)

    Υ.Γ.
    Κάντο, γιατί θα κλαις αργότερα !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #56
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Το σχήμα ρε μαλάκαααααα....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3 copy.jpg 
Προβολές:	79 
Μέγεθος:	62,2 KB 
ID:	90361
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Άσχετο, αλλά το θυμήθηκα ...

    Στην βίδα του ρεγουλατόρου (κυρίως στην δεξιά) να βάζεις ΟΣΟ ΣΥΧΝΑ μπορείς penetrating oil, για να γλυτώσεις μετέπειτα μηχανουργικές κατεργασίες...
    (χωρίς να ξεσφίγγεις το παξιμάδι του άξονα - απλά λασκάρεις το "κόντρα" παξιμάδι της βίδας και την βιδώνεις όσο πάει με αντισκωριακό στα πάσα...)

    Υ.Γ.
    Κάντο, γιατί θα κλαις αργότερα !!!
    Εσένα σου φαίνεται στεγνή?

    Μέχρι στιγμής έχει αφαιρεθεί-καθαριστεί-λιπανθεί με το γνωστό μυστικό γράσσο χαλκού (κι ας είναι γκρι) σε σπρευ, δις.

    Ακόμα θυμάμαι τι είχε πάθει ο Katanas πέρυσι....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #58
    Επειδή το σπάμαρα ανηλεώς το τόπικ μέχρι να καταλάβω ότι όντως παίζει πρόβλημα για τον dirtbird, στο λινκ παρακάτω πάντως δείχνει τον αναβάτη όρθιο στα μαρσπιέ για να βρεθεί το C (ελπίζω το A να το βγάζεις σωστά με τη μηχανή εκτός εδάφους):

    http://www.thumpertalk.com/forum/sho...d.php?t=271134

    Λέει και διάφορα άλλα ωραία.

  14. #59
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
    Επειδή το σπάμαρα ανηλεώς το τόπικ μέχρι να καταλάβω ότι όντως παίζει πρόβλημα για τον dirtbird,
    Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το παραπάνω...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  15. #60
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
    δείχνει τον αναβάτη όρθιο στα μαρσπιέ για να βρεθεί το C
    Σωστό, για 2 λόγους ...

    1. Η εκτός δρόμου οδήγηση γίνεται με τον αναβάτη όρθιο, οπότε η ρύθμιση του δυναμικού (riding) sag πρέπει να γίνεται με αυτήν την κατανομή βάρους (η οποία είναι ΟΝΤΩΣ διαφορετική από αυτήν του "καθιστού" αναβάτη" !!).

    2. Οι μετρήσεις των sags γίνονται ΚΑΙ πολλές φορές η κάθε μία (με μέσο όρο) ΚΑΙ μετά από διαδοχικές συμπιέσεις/εκτονώσεις της ανάρτησης (τον ρόλο του "συμπιεστή" τον παίζει ο όρθιος αναβάτης !!)


    Υ.Γ.
    Τι πρόβλημα παίζει για τον Dirtbird ???
    (εκτός από το ύψος του που είναι μικρό για τα κιλά του ....)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Suzuki AG Address vs Honda ANF 125 Innova vs Yamaha Crypton R 115 vs Modenas Kristar
    από sNaKeGT στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2012, 01:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF