Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 127

Θέμα: Hornet 900 Dyno

  1. #106
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
    100 στον Αρη.

    Φτανει να δουμε κοντρα.


    Που μπορεί κανείς πλέον να κάνει μια καλή και ασφαλή κόντρα εκκίνησης χωρίς να πάει 100 χλμ μακριά??

    Εννοώ όπως παλιά, εκκίνηση από στάση, ευθεία καμμια 400-500 μέτρα και να εχει και κολώνες για μέτρημα η εστω κάποιο ετοιμο σημειο τερματισμού

    Βούτα αποκλείεται, Αυρα αποκλείεται.

    ΑΟ??? δεν εχει φανάρια ρε γ@μ@#το
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #107
    +666 στον Κοσμικο-Αρχοντα-FZRrrrrRRR!

    Ρε σεις τι καθεστε και μαλωνετε για βλακειες; Ολα τα μηχανακια ειναι μια χαρα, και καθε ενα ειναι τελειο για καποιο σκοπο.

    Το Hornet ειναι ενα υπεροχο πρακτικο all round γυμνο μηχανακι με πολυ ροπη, το SD ειναι ενα χουλιγκανιστικο μηχανακι με εμφαση στην σπορ οδηγηση και οχι τοσο χρηστικο, το Tuono ειναι ενα γυμνο SS με οτι και αν συνεπαγεται κατι τετοιο, ενω το CBR954 ειναι ενα καθαροαιμο καλοστημενο γνησιο SS.

    Καλα να ειμαστε να μπορουμε να εχουμε ενα τεραστιο γκαραζ και να εχουμε ολα αυτα τα μηχανακια μεσα!
    Εκαστος στο ειδος του! ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΗΝ!














































    ....(αντε μην ερθω με το κτηνος και σπινιαρω στην φαλακρα σας! Παλιοκουλαδια!) :rotflmao: :rotflmao:
    Νίκος
    Open Horizons

  3. #108
    ας βαλω και εγω απο το χορνετ μου 600, πρωτου σταδιου φτιαγμενο με dynojet k.n και εξατμιση akrapovic.
    τωρα επειδη οταν μου το εφτιαξε και καλα ο αρχιμανικος του εξουσιοδητημενο της χοντα πανω σε δυναμομετρο 9 δυναμομετρησεις,μου το ξεσκισε και οταν ακουω να λεει μαστορα εκανα οτι μπορουσα αυτο με βαζει σε σκεψεις.
    για;υτο τωρα που πλησιαζω στο μεγαλο σερβις θα το παω σε αλο συνεργειο μπας και μου το σεταρει καλυτερα,αλα πολυ μιλησα οριστε ορισμενα χαρτια απο τις δυναμομετρησεις.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc01446 (medium).jpg 
Προβολές:	164 
Μέγεθος:	37,6 KB 
ID:	90499

  4. #109
    και αλη μια


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc01447 (medium).jpg 
Προβολές:	165 
Μέγεθος:	37,0 KB 
ID:	90500

  5. #110
    και αλη


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc01449 (medium).jpg 
Προβολές:	165 
Μέγεθος:	42,1 KB 
ID:	90501

  6. #111
    και μια τελευταια


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc01450 (medium).jpg 
Προβολές:	167 
Μέγεθος:	38,0 KB 
ID:	90502

  7. #112
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Η τελευταία (κόκκινη) ειναι πολύ καλύτερη απο την μπλέ, καλύφτηκε η τρύπα μια χαρά και η μέγιστη ιπποδύναμη ειναι καλή.
    Εμένα με απασχολεί οτι το air fuel ratio ειναι all over ther place Θα σου καιει και αρκετα παραπάνω τώρα φαντάζομαι.

    Βεβαια η μετα πάλι ειναι καλύτερη απο την πριν, αλλά αυτό δεν λεει ακι τίποτα αφού ηταν εκτός διαγράμματος για μεγάλο ευρος στροφων!!

    Δοκίμασε διάφορα ζιγκλέρ στις 9 δυναμομετρήσεις η επαιζε με τα βιδακια μόνο?
    Ησουν εκεί?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #113
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/02/2007
    Μηνύματα
    2
    Δοκίμασε διάφορα ζιγκλέρ στις 9 δυναμομετρήσεις η επαιζε με τα βιδακια μόνο?
    Ησουν εκεί? [/B][/QUOTE]


    SORRY SORRY παιδια για την σφηνα αλλα στα μηχανακια με καρμπιρατέρ αυτό το πραγμα δεν μπορεί ο άλλος να στο χρεωση(λυσιμο αλλαγη ζιγκελ 9 φορες δεσιμο & ρυθμισμα 4 τραδας ) θα του φαει 2 μερες .
    Για αυτο βαζεις το dynojet kit και μετα παιζεις με τις ρυθμίσεις από τα βιδακια.

  9. #114
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Η τελευταία (κόκκινη) ειναι πολύ καλύτερη απο την μπλέ, καλύφτηκε η τρύπα μια χαρά και η μέγιστη ιπποδύναμη ειναι καλή.
    Εμένα με απασχολεί οτι το air fuel ratio ειναι all over ther place Θα σου καιει και αρκετα παραπάνω τώρα φαντάζομαι.

    Βεβαια η μετα πάλι ειναι καλύτερη απο την πριν, αλλά αυτό δεν λεει ακι τίποτα αφού ηταν εκτός διαγράμματος για μεγάλο ευρος στροφων!!

    Δοκίμασε διάφορα ζιγκλέρ στις 9 δυναμομετρήσεις η επαιζε με τα βιδακια μόνο?
    Ησουν εκεί?
    sap man, τι allover the place....

    φτωχό -κυρίως- στις μεσαίες είναι.....

    καλά -για απόδοση- είναι στις 9 και 11.5


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #115
    Επίσης θέλει αλυσσίδα.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #116
    Και τέλος -ειδικά στα Honda- σταματήστε να βάζετε τα διάφορα γαμοφίλτρα (ότι μάρκα και να'ναι)

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #117
    σε ολες τις δυναμομετρησεις δεν ημουν λογου δουλειας, αλα ειχα βρεθει σε δυο που μπροστα στα ματια μου ελυσε δυο φορες τα καρμπυρατερ εβαλε ζιγκλερ τα εδεσε τα δυναμομετρησε και ξανα το ιδιο.
    φυσικα και μου καει παραπανω οταν μου εβγαζε χωρις να γυρισω ρεζερβα γυρω στα 180 χλμ και τψρα στα 150 χλμ γυρναω ρεζερβα.
    αλλα οπως ειπα και παλι ο ταν ενας σου λεει εκανα οτι μπορουσα επιδη ειμαι και εγω μηχανικος στα αποριματοφορα του δημου κατι δεν μου καθετε σωστα.
    γιαυτο οταν την παω σε αλλο συνεργειο θα πω να μου την σεταρει καλυτερα.
    dirbird τι ενοειης θελει αλυσιδα?και με τα φιλτρα για πιο λογο?τα μαμα να αποδιδουν καλυτερα?

  13. #118
    α και κατι αλο τωρα αυτα ειναι πριν δυο χρονια η μηχανη ειχε μεινει ταυτοχρονα για το σερβις των 24.000χλμ και εμεινε στο συνεργειο 5 ημερες

  14. #119
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Και τέλος -ειδικά στα Honda- σταματήστε να βάζετε τα διάφορα γαμοφίλτρα (ότι μάρκα και να'ναι)
    Εχεις δίκιο dirt, δεν πρόσεξα τις μονάδες και πολύ.
    Επίσης τωρα ειδα το KN σην επικεφαλίδα

    Φαίνεται οτι η κόκκινη μετρηση ειναι με ΚΝ και εξάτμιση χωρίς άλλη μετατροπή, και βγηκε πολύ φτωχο, εκτος διαγράμματος στην ουσία.
    Ηδη ειναι ρυθμισμενα φτωχα στις χαμηλές για να περνουν τα ορια και αυτο παραγινε με την εξατμιση και το ΚΝ.

    Μπαλώθηκε η κατάσταση μετα αλλά πάλι παιζει πολύ το μίγμα, 15/1 ειναι πολυ φτωχο.

    Σίγουρα ειναι αρκετή δουλειά να λύνεις καρμπυρατερ και να αλλάζεις ζιγκλερ/θεση βελόνας κλπ, αλλά αν ειναι να μην γίνει σωστα μην το πειράζεις καθόλου εξ αρχής!

    Απ οτι φαίνεται τα κυρια ζιγκλερ ειναι μάλλον σωστά, το υπόλοιπο θέλει στρωσιμο.

    Και αν το dyno ειναι ενταξει, οπως ειπε και ο dirtbird η αλυσιδα θα ειναι χάλια και κανει κατσαρώματα στο διαγραμμα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #120
    ναι η αλυσοδα οντος ηταν χαλια και μετα αλαχτηκε.δηλαδη τι θελει και αλο ρυθμισμα οσο αφορα τον αερα?

Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Εντυπωσεισ Σασ Για Hornet 900
    από ALEX75 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2006, 20:37
  2. αν υπαρχει καμια δισκοπλακα απο hornet 900?
    από savvaske35 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2006, 23:11
  3. Hornet 900 Kai EΧΑΤΜΙΣΕΙΣ
    από DIA.FA.N.I.A στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2006, 16:02
  4. Hornet 900 2005
    από sapila racing στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2005, 15:07
  5. Hornet 900 Kai EΞΑΤΜΙΣΕΙΣ
    από DIA.FA.N.I.A στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2005, 07:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF