Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
ΑΔΕΛΦΕ HORNET ΤΟ GT ΤΗΣ FORD ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ
ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 2004 ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ
xaaa
το remake του GT40 ειναι κατι παραπανω απο επανακυκλοφορια ενας μοντελου του 70
Θα ελεγα οτι ειναι ενα project , ενα πειραμα απο την Ford καθως ειναι το παλιο σχεδιο με νεα τεχνολογια.
δεν ειναι μονο ο κινητηρας καινουριος.
ο κινηνητηρας ( V-8 Turbo 5,4L 500hp, 500lbsft) δεν αποτελει το ζουμι της υποθεσης.
Ολα τα λεφτα ειναι :
Ο τροπος σχεδιασης του αυτοκινητου χρησιμοποιοντας το εντελως νεο συστημα CAE(Computer Aided Engineering) που στην ουσια κατασκευαζει ολο το αυτοκινητο (το καθε εξαρτημα μεμονομενα) σε ενα κοσμο τρισδιαστατης εικονικης πραγματικοτητας οπου ο σχεδιαστης εχει πληρη προσβαση και βλεπει με ειδηκα γυαλια εικονικης πραγματικοτητας.
Το αμαξωμα, κατασκευασμενο απο υπερπλαστικο αλουμινιο (Al5083) που δινει την δυνατοτητα ευκολοτερης και λεπτοτερης κατασκευης λογω της εντονης πλαστικοτητας του κραματος χωρις την ανυσηχια για υπερβολικη επιμηκυνση.
Το πλαισιο για πρωτη φορα στην αυτοκινητοβιομηχανια χρησημοποιει μια αεροδιαστημικη τεχνικη κατασκευης. Το πατωμα κατασκευαζεται απο δυο παραλληλα φυλλα αλουμινιου τα οποια πρωτα «τυπωνονται» με γραφιτη (σαν μεταξοτυπια) και υστερα συγκολουνται με την μεθοδο της συμπιεσης ( αφου φυσικα θερμανθουν) μονο στα σημεια που δεν εχει τυπωθει γραφιτης. Μετα εισαγεται συμπιεσμενος αερας που αναγκαζει το πλαισιο να φουσκωσει στα σημεια που δεν ειναι κολλημενο.
Ενδιαφερον και ο τροπος κολλησης του κεντρικου τουνελ του πλαισιου , οχι με ηλεκτροκολληση αλλα με συγκολιση δια τριβης που δινει μια πιο ομοιωγενης κολληση με ομοιομορφη συσταση χωρις τα προσθετα κραματα της ηλεκτροκολησης.
Αξιζει να αναφερω και το γεγονος πως η Ford θελοντας να αποφυγει χρονοβορους υπολογισμους οσων αφορα την ακαμψια του πλαισιου αγορασε μια Ferrari Modena 360 και αφου την ελυσε εντελως πηρε το πλαισιο της και το ...στραβωσε.. το στρεβλωσε ωστε να μετρησει την στρεπτικη ακαμψια του.
Οι σχεδιαστες εθεσαν σαν στοχο τους 40% αυξηση της ακαμψιας του πλαισιου τους σε σχεση με την 360 η οποια ειναι και ο κυριος ανταγωνιστης τους.
Το σχημα του αμαξωματος ειναι ιδιο με αυτο του πρωτου GT40 πραγμα που θα δημιουργουσε προβλημα ασταθειας στις ταχυτητες που καταφερνει ο 8κυλινδρος V (320χλμ τελικη) προβλημα που λυθηκε με εναν αεροδυναμικο διαχυτη που βρισκεται κατω απο το πατωμα φερνοντα και λιγο αρωμα F1 στο πανεμορφο GT40...
Ειναι σιγουρα ενα απο τα αυτοκινητα που θα ηθελα παρα πολυ να εχω στο γκαραζ μου αν και δεν με συναρπαζει η αμερικανικη αυτοβιομηχανια καθολου.
και ειδον εκ του στοματος δρακοντος και εκ του στοματος του θηριου και εκ του στοματος του αντιχριστου, πνευματα τρια, ακαθαρτα ως βατραχοι,
πνευματα τεσσερα ακαθαρτα ως μπατσοι
εκει που η φαντασια ξεπερναει την πραγματικοτητα
ΠΑΝΤΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗ ΦΙΝΕΤΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ FERRARI ΔΕΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΝΕΝΑ
και ειδον εκ του στοματος δρακοντος και εκ του στοματος του θηριου και εκ του στοματος του αντιχριστου, πνευματα τρια, ακαθαρτα ως βατραχοι,
πνευματα τεσσερα ακαθαρτα ως μπατσοι
εκει που η φαντασια ξεπερναει την πραγματικοτητα
Νομιζω, η τουλαχιστον ετσι ειναι οσων αφορα εμενα τα Supercars δεν τα αγαπας γιατι ειναι τα γρηγοροτερα στον κοσμο.Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
ΠΑΝΤΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗ ΦΙΝΕΤΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ FERRARI ΔΕΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΝΕΝΑ
Τα ΕΡΩΤΕΥΕΣΑΙ με την πρωτη ματια γιατι ειναι πανεμορφα, φινετσατα, αγρια και κακα, σου αναβουν τα λαμπακια..
και ειναι επομενο λοιπον να υποκλινεσαι(ομαστε) στην Ιταλικη φινετσα και σχεδιαστικη ομορφια .. και ας λενε οι Αγγλοι οτι τα ομορφοτερα ειναι τα Aston Martin , Jaguar και η McLauren F1
MY ASSSSSSSS!!!!!
![]()
και ειδον εκ του στοματος δρακοντος και εκ του στοματος του θηριου και εκ του στοματος του αντιχριστου, πνευματα τρια, ακαθαρτα ως βατραχοι,
πνευματα τεσσερα ακαθαρτα ως μπατσοι
εκει που η φαντασια ξεπερναει την πραγματικοτητα