Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Γιατί 16αρηδες τροχούς στο Mugello ;

  1. #1

    Question Γιατί 16αρηδες τροχούς στο Mugello ;

    Άκουσα χτες στον αγώνα του Mugello που ανέφερε ο Διατσίδης ότι άλλαξαν τους τροχούς από 17άρηδες σε 16άρηδες γιατί είναι καλύτερη η συμπεριφορά της μηχανής στις κατηφορικές στροφές της συγκεκριμένης πίστας..

    Αν θεωρήσουμε ότι η κάστερ στα μηχανάκια αυτά παίζει από τις 23 μέχρι τις 25 μοίρες (υποθέτω) κατά πόσο αλλάζει το ίχνος και πως αυτό συνάγει στην βελτίωση της συμπεριφοράς σε στροφιλίκι κατηφορικό ;;



  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Γιατί 16αρηδες τροχούς στο Mugello ;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Άκουσα χτες στον αγώνα του Mugello που ανέφερε ο Διατσίδης ότι άλλαξαν τους τροχούς από 17άρηδες σε 16άρηδες γιατί είναι καλύτερη η συμπεριφορά της μηχανής στις κατηφορικές στροφές της συγκεκριμένης πίστας..

    Αν θεωρήσουμε ότι η κάστερ στα μηχανάκια αυτά παίζει από τις 23 μέχρι τις 25 μοίρες (υποθέτω) κατά πόσο αλλάζει το ίχνος και πως αυτό συνάγει στην βελτίωση της συμπεριφοράς σε στροφιλίκι κατηφορικό ;;


    Aυτα παθαίνεις αν ακούς αυτα που λένε στην ΕΤ3....

    Ολοι οι οδηγοί με Michelin τρέχουν με 16 ιντσων μπροστινό απο την αρχή του πρωταθλήματος.
    Και πέρυσι ειχαν 16.5 και οχι 17....

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Και πέρυσι ειχαν 16.5 και οχι 17....
    Αν δεν κάνω λάθος, στην 16.5" έχουν καταλήξει εδώ και χρόνια σαν την "ιδανική" ζάντα για GP ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Re: Re: Γιατί 16αρηδες τροχούς στο Mugello ;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν δεν κάνω λάθος, στην 16.5" έχουν καταλήξει εδώ και χρόνια σαν την "ιδανική" ζάντα για GP ...
    Ε, ναι... εδω και μερικά χρόνια και μέχρι πέρυσι ειχαν καταλήξει στις 16.5 αλλά στις δοκιμές πριν αρχίσει η σαιζόν, η Michelin εκανε δοκιμες με το νεο 16ρι που εφτιαξε, το εδωσαν να το δοκιμάσουν όλοι οι οδηγοί τους (δεν ειναι και πολλοί φέτος) και κατέληξαν να χρησιμοποιούν ολοι τον 16ρη μπροστινό απο την αρχή του ετους.
    Η Bridgestone παραμένει στο 16.5

    Αυτό δημιουργεί ενα extra πρόβλημα στην Μichelin, αφού δεν εχει data ακόμα απ ολες τις πίστες.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν δεν κάνω λάθος, στην 16.5" έχουν καταλήξει εδώ και χρόνια σαν την "ιδανική" ζάντα για GP ...
    Σωστό.. 16.5'' είναι και όχι 17 όπως έγραψα.. mea culpa



    Αυτό που ρωτάω όμως είναι γιατί άλλαξαν σε μικρότερης διαμέτρου ελαστικό.. τι κερδίζουν έτσι σε σχέση με το ίχνος στην κατηφορική στροφή;;

    (εκτός και αν -όπως ο αγαπητός sapila racing ανέφερε - μας λέει μ@λακίες ο Διατσίδης... )

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    εκτός και αν -όπως ο αγαπητός sapila racing ανέφερε - μας λέει μ@λακίες ο Διατσίδης...


    ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Το Μ1 έχει σίγουρα 16.5..

    Και ποια τα οφέλη της μικρότερης διαμέτρου..;
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
    Το Μ1 έχει σίγουρα 16.5..

    Και ποια τα οφέλη της μικρότερης διαμέτρου..;
    Ηρθες στο μάθημα αδιάβαστος και εισαι και απιστος Θωμας

    http://www.crash.net/news_view~cid~6~id~143787.htm

    Διάβασε και πες μας τι κατάλαβες
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
    Το Μ1 έχει σίγουρα 16.5..

    Και ποια τα οφέλη της μικρότερης διαμέτρου..;
    Στα GP μηχανάκια ρυθμίζονται τα πάντα, οπότε είτε με 16 είτε με 16.5 θα φέρουν το μηχανάκι εκεί που θέλουν,

    Με 16 όμως ίντσες μειώνουν πολύ την ροπή αδράνειας του τροχού ή πιο ανθρωπινά το μηχανάκι αντιστέκεται λιγότερο στο πλάγιασμα.
    Δρομερός και τριάθλιος....

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster


    (εκτός και αν -όπως ο αγαπητός sapila racing ανέφερε - μας λέει μ@λακίες ο Διατσίδης... )
    ΠΙΠΕΡΙ-ΠΙΠΕΡΙ

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #11
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ηρθες στο μάθημα αδιάβαστος και εισαι και απιστος Θωμας

    http://www.crash.net/news_view~cid~6~id~143787.htm

    Διάβασε και πες μας τι κατάλαβες
    Σε ΟΛΟΥΣ τους αγώνες χρησιμοποιούν τον 16ρη..;

    Κοίτα εδώ,μήπως ο 'default' είναι ο 16.5 και παίζουν ανάλογα με την πίστα..;
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    σωστος ο σαπιλα.

    στα 800 η μισελεν εχει 16 μπροστινο.το πισω πρεπει να μεινε 16,5.

    τα μπριτζεστον εμειναν 16,5.

    απ οτι ελεγαν στη μισελεν ολοι οι αναβατες τους το προτιμουσαν το 16αρι, στη διαρκεια των χειμερινων δοκιμων, πρεπει να τεσταραν κ τα δυο ολοι οι αναβατες.

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
    Σε ΟΛΟΥΣ τους αγώνες χρησιμοποιούν τον 16ρη..;

    Κοίτα εδώ,μήπως ο 'default' είναι ο 16.5 και παίζουν ανάλογα με την πίστα..;
    Μπααα, απλώς η Yamaha δεν εχει ανανεώσει το site της.

    O αγωνιστικός διευθυντης της Michelin σίγουρα κάτι παραπάνω ξέρει.
    Υπ οψιν οτι το λινκ παραπάνω ειναι συνεντευξη της 27/02/07, πριν αρχίσει το πρωτάθλημα δηλαδή.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Για περίσσότερες πληροφορίες στο motograndprix.2delta.gr
    η και το http://www.motograndprix.gr/


    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Παρόμοια θέματα

  1. Ταξίδι στο Mugello, MotoGP 2009
    από gihal στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2009, 08:12
  2. Με τον ΜΟΘ στο Mugello
    από stokos στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2008, 00:21
  3. Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 15/12/2006, 00:21
  4. για την αποβαση στο MUGELLO
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 01:09
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 10:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF