για να μην καθομαι να γραφω παρε απ ευθειας τα λινκς και ξεστραβωσου...
http://www.xr650r.us/issues/
http://www.xr650r.net/
το συγκεκριμενο μηχανακι το "ετρεχα" ως μηχανικος στην νεων και το ειχα στην κατοχη μου για κανα χρονο...
για χωμα,αν δεν εισαι ο kinigadner(διμετρος μποντυμπιλντερ και φυσικο ταλεντο στο εντουρο)ξεχνα το ...απο την αλλη ως μοταρντ ειναι απλως θεϊκο...εχει την σταθεροτητα σουπερσπορτ κι ενα μοτερ που βγαζει αλογα για πλακα...(εφ οσον εχεις τις γνωσεις)...
αναφορικα με το προβλημα σου ,δεν σωζεσαι με λαμπες...στο πρωτο λινκ αναλυεται διεξοδικα το τι μπορεις να κανεις...
αναφορικα με αποδοση, βαλε μια full moriwaki, ενα fcr 41 ,εναν εκκεντροφορο hrc η( hot cams πρωτου σταδιου αν δεν σε πειραζει η καταργηση του αποσυμπιεστη) και εισαι απολυτως καλυμμενος...
απο το ψυγειο σου πετα το παραφλου και βαλε την πρωτη υλη της valeo(protectiv 100 κιτρινο) σε μιξη 1/1 με αποσταγμενο νερο και ξεμπερδευεις μια και καλη απο υπερθερμανσεις...
λαδακι full συνθετικο 20-50 της αρεσκειας σου(προτεινω TORCO T4-SR) και πεταμα μαζι με το φιλτρο στα 1500...
φοβερα αξιοπιστο μηχανακι...εβγαλε ολο το πρωταθλημα,κυκλοφορουσε καθε μερα δικαβαλο,πηγαινε εθνικη σταθερα με 180(220 τελικη) και δεν εκανε κιχ...ηταν και περιπου 70 ροδα....
καλοριζικο...θα το χαρεις...