Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 54

Θέμα: SERVICE CBF 600 S 25,000km

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze
    Ti einai το ψεκασμα στις μανετες;
    Λαδάκι στις ντίζες και λίγο στον πείρο που στηρίζει τη μανέτα Νικόλα

    Εγώ πάντως θα το πηγαίνω σύμφωνα με το manual εκτός απ'την αλλαγή λαδιών που την κάνω κάθε 6000 ενώ το manual αναφέρει τα 12000. Δεν το φοβάμαι κιόλας αφού το 90% των χιλιομέτρων του γίνονται στην εθνική οδό.

    Από βδομάδα μπαίνω για το σέρβις των 12000 και λέω ν'αλλάξω και τα μπουζί, το manual λέει για τα 24000, τι λέτε γι'αυτό ρε παίδες ;

    Αφού ούτως ή άλλως θα τα βγάλει να τα ελέγξει, καλύτερα δεν θά'ταν να τ'αλλάξει κιόλας ;

    Τα 30-40 ευρά που χρειάζονται δεν μου περισσεύουν αυτές τις μέρες πάντως αλλά ευκαιρία είναι να ξεγνοιάσω για άλλα 12000 χιλιόμετρα. Μήπως όμως δεν χρειάζεται πραγματικά η αντικατάστασή τους και θα πετάξω άδικα την 30άρα ;

    Εσείς τ'αλλάξατε στα 12000;


  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geopitt
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    142
    Μακη εγω πρωτη φορα αλλαξα μπουζι στα 18.000 χλμ.Μαλιστα
    βγηκαν πεντακαθαρα αλλα ειπα στον μηχανικο να τα αλλαξει.
    Λαδια αλλαζω καθε 6.000 χλμ και ειναι συνθετικα (οχι full-συνθετικα).

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από geopitt
    Μακη εγω πρωτη φορα αλλαξα μπουζι στα 18.000 χλμ.Μαλιστα
    βγηκαν πεντακαθαρα αλλα ειπα στον μηχανικο να τα αλλαξει.
    Κι εγώ αυτό σκέφτηκα αλλά λέω, αφού θα τα βγάλει που θα τα βγάλει να τα τσεκάρει (έτσι μου είπε στο κλείσιμο του ραντεβού) καλύτερα δεν θά'τανε να τ'αλλάξει κατευθείαν ;

    Δε γμται, αφού τα έχω βάλει στο πρόγραμμα θα του πω να τ'αλλάξει, μια CBFα την έχουμε


  4. #34
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Εγώ πάντως θα το πηγαίνω σύμφωνα με το manual εκτός απ'την αλλαγή λαδιών που την κάνω κάθε 6000 ενώ το manual αναφέρει τα 12000. Δεν το φοβάμαι κιόλας αφού το 90% των χιλιομέτρων του γίνονται στην εθνική οδό.

    ρε συ θα μας τρελλανεις?

    που λεει αλλαγη λαδιων καθε 12?

    καθε 6 λέει...


    μάκη αμα δεν εχεις φραγκα

    φτασε μέχρι τις 14.000 και άλλαξε μονο λαδια, φιλτρο λαδιου και καθαρισμα του ΚΝ...

    (τα μπουζί έχουν 5,50 ευρω το ενα και αλλαζονται ευκολα αλλά άστα ... τιποτα δεν θα εχουν)

    τίποτα άλλο....

    κάνε ενα καλο στις 24.000 (με ενδιάμεσα μονο αλλαγη λαδιων)... μη μασας δε προκειται να παθει τιποτα η μηχανη...

    ακου με

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    ρε συ θα μας τρελλανεις?
    που λεει αλλαγη λαδιων καθε 12?
    καθε 6 λέει...
    Ωχ ναι, χαζομάρα..

    Κάθε 12 λέει για το φίλτρο..

    Τάσο όλα θα του τ'αλλάξω ρε, το ξέρω ότι δεν παθαίνει τίποτα αλλά το πήρα απόφαση κι ας βγω στη βίζιτα για να τη βγάλω τον Ιούνη.

    Θενξ πάντως


  6. #36
    Τάσοοοοοοοοο !! Επιτέλους ευχάριστα μαντάτα ρεεεεεεεεεεεεεεε !!!

    Κατ'αρχήν βρήκα συνεργείο εντιμότατο, το δουλεύουν δυο παλικάρια που είναι αδέρφια και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ με κεφαλαία γράμματα, εξυπηρετικότατοι, με άψογες τιμές και με διάθεση ν'αφήσουν τον πελάτη τους ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ !!

    Σέρβις 12000 χιλιομέτρων λοιπόν, αυτά που ζήτησα.

    Αλλαγή:

    -Λάδια
    -Φίλτρο λαδιού ("μαμά")
    -Μπουζί (παρόλο που το manual αναφέρει αντικατάσταση στα 24000)

    Έλεγχος ή ρύθμιση/καθάρισμα/λίπανση/αντικατάσταση

    -Φίλτρο αέρα
    -Τακάκια
    -Ρύθμιση καρμπυρατέρ (λόγω τοποθέτησης φίλτρου Κ&Ν και τελικού εξάτμισης)
    -Ντίζες γκαζιού, συμπλέκτη
    -Κι ότι άλλο έκριναν απαραίτητο

    Τα παλικάρια αντικατέστησαν λάδια και φίλτρο λαδιού και με τον πιο έντιμο τρόπο μου είπαν το εξής:

    "Σου κάναμε ότι ζήτησες αλλά τα μπουζί τα βγάλαμε και ήταν ολοκαίνουργια, και νά'σουν εδώ να απαιτούσες αντικατάσταση εγώ δεν θα στα άλλαζα ! Κι επειδή τα μπουζί είναι ιριδίου όταν θα τα ξαναελέγξουμε στα 24000χλμ φρόντισε να βρίσκεσαι εδώ να δεις και με τα ίδια σου τα μάτια ότι θα είναι ακόμα σαν καινούργια !"

    Όπως ακριβώς μου τό'πες φίλε, στην αντιπροσωπεία απλώς θα μου τα άλλαζαν αφού το είχα ζητήσει στην αρχή..

    -Άλλαξαν λοιπόν λάδια και φίλτρο.
    -Τέντωσαν και γράσσαραν αλυσίδα.
    -Έλεγξαν τακάκια (έχουν άλλο τόσο ψωμί ακόμα)
    -Έλεγξαν φίλτρο αέρα(λαμπίκο!)
    -Λάδωσαν ότι ντίζα βρήκαν μπροστά τους
    -Λάδωσαν τα ελατήρια των δυο σταντς !
    -Έλεγξαν μπουζί
    -'Ελεγξαν φώτα (εντάξει χεστήκαμε)
    -Έπλυναν τη CBFα μου ! Και μη φανταστείτε κανα μπουρτζουλοπλύσιμο, μιλάμε για επαγγελματική δουλειά !
    -Τέλος, έκαναν τις απαραίτητες ρυθμίσεις στις πεταλούδες των καρμπυρατέρ που όπως είπαν χρειάζονταν στο μηχανάκι για να δουλέψει σωστά μετά την τοποθέτηση του φίλτρου και του τελικού παρόλο που δεν υπήρξαν ποτέ και πουθενά αρρυθμίες.

    Αποτέλεσμα ;

    Τάσο και παίδες γενικότερα, το μηχανάκι δεν το αισθάνθηκα ποτέ έτσι !!

    Μέχρι 90 το πήγα γιατί είναι φρεσκολαδωμένη η αλυσίδα και του φέρθηκα σεμνά σήμερα αλλά σε όλες μα σε όλες τις ταχύτητες με το που φτάνανε στις 3500 με 4000 στροφές, είχαν την τάση να ωθήσουν το μοτέρ ν'ανέβει ψηλότερα !

    Δεν το αισθάνθηκα ποτέ ξανά αυτό το πράγμα, μια ζωηράδα ; Ότι και να πω θα είναι λίγο για τον ενθουσιασμό μου ! Ίσως να είναι αυτό που είχε αναφέρει ο javaneze όταν είχε ρυθμίσει και τα δικά του τα καρμπυρατέρ, ότι και νά'ναι περιμένω πως και πως το ΣΚ που θα πάμε άτα !

    Κι όλα αυτά με 130 ευρώ, είχα στο πορτοφόλι πολλά περισσότερα για παν ενδεχόμενο αλλά βρήκα εύκαιρα δυο 20ευρα και του τά'δωσα μαζί με το κατοστάρικο απαιτώντας να κρατήσει το 10ευρω που ετοίμαζε για ρέστα.

    Αν γυρίσω 7-8 μήνες πίσω και θυμηθώ τα 120κάτι που έδωσα στην αντιπροσωπεία για δυο-τρεις εργασίες και με μόνη αντικατάσταση στα λάδια για το σέρβις των 6000χλμ με πιάνει πανικός όταν σκέφτομαι τι θα τους έδινα αν σήμερα το πήγαινα εκεί και μου κάνανε τα ίδια πράγματα !

    Το λέω και το δηλώνω με υπογραφές και τα τοιάυτα.

    Αυτές τις μέρες θα είμαι ο πιο ευτυχισμένος κάτοχος CBF-600 που υπάρχει πάνω στον πλανήτη, μη δοκιμάσετε να κάνετε τίποτα, εγώ ακόμα ο πιο ευτυχισμένος θα είμαι !

    Από βδομάδα ότι θέλετε

    Σώθηκα Τασούλη, έφυγε ένα τεράστιο βάρος τώρα που βρήκα ένα συνεργείο άξιο σαν το δικό σου φίλε.


  7. #37
    Τα χρηματα για τις εργασιες που λες και τα ανταλακτικα ειναι παρα πολυ καλα...δε μας λες που ειναι τα παιδια να πηγαινουμε και εμεις...


    Με βαλβιδες δεν ασχοληθηξαν καθολου φανταζομαι!!!


    Μπραβο κουκλε,παντα τετοια!!!
    The precious made me do it...

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
    Τα χρηματα για τις εργασιες που λες και τα ανταλακτικα ειναι παρα πολυ καλα...δε μας λες που ειναι τα παιδια να πηγαινουμε και εμεις...
    Με βαλβιδες δεν ασχοληθηξαν καθολου φανταζομαι!!!
    Το συνεργείο δεν έγραψα ποιο είναι γιατί... βρίσκεται στα Χανιά !

    Όποιος το χρειαστεί πάντως μπορώ να του το δώσω με πμ.

    Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να ασχοληθούν με βαλβίδες, θα τσεκάρουν στα 24000χλμ αλλά το πιθανότερο είναι ότι δεν θα χρειαστούν την παραμικρή παρέμβαση αν κρίνω απ'τα λεγόμενα CBFάδων που πέρασαν απ'αυτό το στάδιο.

    Νά'σαι καλά φίλε

  9. #39
    Πώπωπωπωπω μιλάμε στον παράδεισο έκανε σέρβις η μαυρούκα !

    Μέχρι και στους διακόπτες του τιμονιού μου βάλανε λαδάκι συντήρησης και τ'ανακάλυψα σήμερα που άρχισε να ψιλοστάζει από κάτω !:rotflmao:

    Πλάκα πλάκα έχω μείνει μλκας με τη δουλειά που κάνανε τα παλικάρια, λες και δεν άφησαν τίποτα που να μην το κοίταξαν πάνω στη μηχανή μου.


  10. #40
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Πώπωπωπωπω μιλάμε στον παράδεισο έκανε σέρβις η μαυρούκα !

    Μέχρι και στους διακόπτες του τιμονιού μου βάλανε λαδάκι συντήρησης και τ'ανακάλυψα σήμερα που άρχισε να ψιλοστάζει από κάτω !:rotflmao:

    Πλάκα πλάκα έχω μείνει μλκας με τη δουλειά που κάνανε τα παλικάρια, λες και δεν άφησαν τίποτα που να μην το κοίταξαν πάνω στη μηχανή μου.


    ο μονοφθαλμος στους τυφλους βασιλεύει....

    ελπίζω να παραμείνει έτσι η σχέση σου με αυτό το συνεργειο



  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lyk0s
    Εγγραφή
    23/06/2006
    Μηνύματα
    116
    Εκανα το service των 24.000(στα 25.000) με κοστος ...250 ευρω

    Εγιναν:

    -Αλλαγη λαδιου
    -Αλλαγη μπουζι
    -Καθαρισμα φιλτρο αερα
    -Αλλαγη φιλτρο λαδιου
    -Αλλαγη υγρα ψυγειου μηχανης
    -Ελεγχος βαλβιδων
    -Αλλαγη ελαστικου δακτυλιου απο αριστερο πλαινο καπακι σελας
    -Καποια αλλα οπως λαδωμα αλυσιδας,τεντωμα,λαδωμα σε μανετες και τετοια

    Κοστος
    -Λαδι shell ημι 4χ12 48ευρω
    -Μπουζι ngk honda 4x9 36ευρω
    -Φιλτρο λαδιου honda 8ευρω
    -αντιψυκτικο shell 2x6 12ευρω
    -ελαστικος δακτυλιος(το λαστιχακι)
    απο αριστερο πλαινο καπακι σελας 3ευρω
    -Εργασια 150ευρω

    Συνολο 257ευρω!(με το σκοντο 250)

    Και τις βαλβιδες οπως τις ανοιξαν τις εκλεισαν...

  12. #42
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lyk0s
    Εκανα το service των 24.000(στα 25.000) με κοστος ...250 ευρω

    Εγιναν:

    -Αλλαγη υγρα ψυγειου μηχανης

    Και τις βαλβιδες οπως τις ανοιξαν τις εκλεισαν...
    Χρονη τα υγρα στο ψυγειο γιατι τα αλλαξες; Σου ειπε καποιος οτι επρεπε ή ειχες καποιο προβλημα;

    Εφτασα αισιως κι εγω τα 24.000 και ειμαι για το μεγαλο. Μπροστινα τακακια δεν χρειαζομαι ακομα παρολο που δεν τα εχω αλλαξει ποτε, αντιθετα τα πισω θελουν παλι αλλαγη και θα ειναι τα 4α.

    Το λοιπον με ενα ζευγαρι τακακια (25ευρω) και μια νεα μπαταρια που χριαζομαι (50ευρω) θα παει με ρυθμιση βαλβιδων 330 ευρω απο οτι μου ειπε ο μηχανικος.

    Επειδη αφ'ενος μου ηρθε ο νταμπλας για το σχεδον μισο μηνιατικο, αφ'εταιρου επειδη απο οσους διαβασα που κανατε βαλβιδες δεν πειραξαν τιποτα οι μηχανικοι λεω μηπως να αποφυγω αυτο το εξοδο και να μην κανω βαλβιδες.
    Λαδακια δλδ τακακια και τελος.
    Τι λετε, γιατι ειμαι λιγο προβληματισμενος οσον αφορα την αποφαση.

    Υ.Γ. Ρωτησα αν ειναι να αλλαξω μονο τα μπουζι αλλα μου ειπε ο μηχανικος οτι ειναι τετοια η διαδικασια που αν ειναι να αλλαξει μπουζι να κανει και βαλβιδες γιατι λεει παλι θα ανοιξει το μοτερ (; ) οποτε παλι τα εργατικα ειναι αρκετα ... οντως ή με δουλευε;
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  13. #43
    Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze
    Επειδη αφ'ενος μου ηρθε ο νταμπλας για το σχεδον μισο μηνιατικο, αφ'εταιρου επειδη απο οσους διαβασα που κανατε βαλβιδες δεν πειραξαν τιποτα οι μηχανικοι λεω μηπως να αποφυγω αυτο το εξοδο και να μην κανω βαλβιδες.
    Λαδακια δλδ τακακια και τελος.
    Τι λετε, γιατι ειμαι λιγο προβληματισμενος οσον αφορα την αποφαση.
    Υ.Γ. Ρωτησα αν ειναι να αλλαξω μονο τα μπουζι αλλα μου ειπε ο μηχανικος οτι ειναι τετοια η διαδικασια που αν ειναι να αλλαξει μπουζι να κανει και βαλβιδες γιατι λεει παλι θα ανοιξει το μοτερ (; ) οποτε παλι τα εργατικα ειναι αρκετα ... οντως ή με δουλευε;
    Nίκο το ίδιο μου είπε κι εμένα ο μηχανικός μου στο σέρβις των 12000, ότι στα 24000 δηλαδή το πιθανότερο είναι να μη χρειαστεί καν να κοιτάξει τις βαλβίδες, θα κάνει τον απαραίτητο έλεγχο αλλά η εμπειρία του σ'αυτό το μοτέρ του έχει αποδείξει ότι δεν θα χρειαστεί καν να πιάσει το φιλεράκι που τις ρυθμίζουν.

    Νομίζω ότι επιβάλλεται ο έλεγχος όμως εκτός κι αν θέλεις να το αναβάλεις για το επόμενο σέρβις στα 30000 ας πούμε.

    Τα δικά μου τα μπουζί τα τσέκαρε πάντως στα 12000 και τα βρήκε ολοκαίνουργια, δεν ξέρω πόση διαδικασία χρειάστηκε, νομίζω όμως ότι πρέπει να αφαιρεθεί το ψυγείο νερού χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μιλάμε για κάτι ιδιαίτερα χρονοβόρο, ένα απλό ξεβίδωμα του κάνει για να το βγάλει πιο έξω με σκοπό να μπορέσει να γυρίσει το μπουζόκλειδο.

    Γνώμη μου ; Κάντα όλα μαζί και ξέγνοιασε για άλλα 25000 χιλιόμετρα !


  14. #44
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze
    Υ.Γ. Ρωτησα αν ειναι να αλλαξω μονο τα μπουζι αλλα μου ειπε ο μηχανικος οτι ειναι τετοια η διαδικασια που αν ειναι να αλλαξει μπουζι να κανει και βαλβιδες γιατι λεει παλι θα ανοιξει το μοτερ (; ) οποτε παλι τα εργατικα ειναι αρκετα ... οντως ή με δουλευε;



    ε?









    δε χρειάζονται ρύθμιση ρε Νικόλα, ρύθμιση καρμπυρατερ όμως μπορεί να θες...

  15. #45
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548
    Παλι μωρε Τασο ... πριν 5.000 χλμ τα ειχα ρυθμισει αυτα ... δεν νομιζω να θελουν παλι ... μα θα ρωτησω καλου κακου ...
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Service 6000χλμ για το CBF-600;
    από yiannis600 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2011, 15:48
  2. CBF 600 Service Manual
    από quirky9 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2007, 13:56
  3. Service CBF-600
    από tsiki στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2006, 12:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF