Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: χαμηλωμα λεβιε φρενου;...

  1. #1

    χαμηλωμα λεβιε φρενου;...

    επειδη δεν βολευομαι οταν παω πορεια να εχω συνεχως το ποδι πανω απο το λεβιε του φρενου,σκεφτηκα οτι αν χαμηλωνα κανα δυο ποντους το λεβιε θα ημουν πιο ανετα και ισως να κερδιζα και στην αισθηση του φρεναρισματος κατι,να μην μπλοκαρει ευκολα το πισω ....
    πρεπει να εχω συνεχως το ποδι μου πανω απο το λεβιε; γιατι αν πρεπει ,οταν το κανω αυτο το ποδι μου πιανεται...ειμαι 1.80 υψος.οι αλλοι fazerαδες της παρεας τι λενε;

    μην βαρατε,εκανα search,δεν βρηκα κατι στο forum....

  2. #2
    Δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα αφού σου δίνετε η δυνατότητα να το ρυθμίσει ο κάθε οδηγός ανάλογα με τον σωματότυπό του . και είναι σίγουρα σπαστικό να έχεις το πόδι ελαφρά ανασηκωμένο πάνω από το φρένο ή να το πετάς στο πλάι προκειμένου να μην το πατάς άθελά σου το ποδόφρενο

  3. #3
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Κάνε αρκετές δοκιμές μετά γιατί ίσως να μην σε βολέψει στο φρενάρισμα.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  4. #4
    γεια χαρα


    δεν χρειαζεται να εχεις το πόδι πάνω απο το φρένο...

    αν σου αρεσει να ακουμπας με την καμαρα στο μαρσπιε, εχε την μυτη της μπότας στα πλάγια, δίπλα απο το ποδοφρενο...

    δεν χάνεις τίποτα σε χρόνο ή αμεσότητα φρεναρισματος...

    επισης καλο ειναι να εναλλάσεις το σημειο επαφης πελματος -μαρσπιε, με την μυτη στο μαρσπιε ειναι καλυτερα... τυλιγεις με τα γονατα καλυτερα το ντεποζιτο...


    για να συνηθισεις το πίσω φρενο, να το γνωρισεις , να μαθεις το όρια του, κάνε το εξής...

    στην επόμενη αλλαγή τακακιων πίσω, πάρε μιας εταιρειας που να σφυριζουν... ετσι με το παραμικρο αγγιγμα θα καταλαβαινεις ποτε πατας φρενο και πότε όχι... ετσι θα μαθεις να το χρησιμοποιείς και θα καταλαβεις την σημαντικη χρησιμοτητα του...


    παλιά δεν το πατουσα καθολου, μολις πήρα το κΤΜ όπου σφύριζαν τα τακακια... έμαθα να παταω πίσω φρένο συνεχως... ειδικα στην πολη οταν σε ελιγμ,ους ηθελα να κλεισω την γραμμη μου, ή να στριβω σταθερα,και σε ον-οφφ και σε στρητ μηχανη!

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    [..


    οταν σε ελιγμ,ους ηθελα να κλεισω την γραμμη μου, ή να στριβω σταθερα,και σε ον-οφφ και σε στρητ μηχανη! [/B]
    σουπερ εποικοδομητικα αυτα που λες φιλε katana,αν μπορεις εξηγησε το θεμα κλεινω τη γραμμη με το πισω φρενο

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotiris68
    σουπερ εποικοδομητικα αυτα που λες φιλε katana,αν μπορεις εξηγησε το θεμα κλεινω τη γραμμη με το πισω φρενο

    σε πρωτη φαση προσπαθησε να καταλαβεις ποτε πατας πισω φρενο και πότε όχι...

    για όλους μας ειναι δύσκολο ειδικά με μπότες να καταλαβουμε την ένταση της δύναμης που ασκούμε, και συνηθως περιμένουμε αναδραση απο την αντίδραση της μοτο (επιβραδυνση)

    και επειδη παταμε παντα και μπροστινο στο τέλος το χρησιμοποιουμε για χρονια και στην ουσια δεν ξέρουμε πόσο ακριβώς το παταμε...

    το τσίριγμα των τακακιων βοηθάει πολύ! μεχρι να μαθει το δεξι ποδι να ειναι ευαισθητο στην πίεση του πενταλ...


    μολις εξοικειωθεις θα καταλαβεις εμπειρικα ποσο πιο αποτελεσματικα και στυβαρα φρεναρεις οταν το πίσω φρενο προηγειται του μπροστα κατα 1-2 δευτερολεπτα... η μοτοσυκλέτα σταθεροποιείται


    τωρα για την χρηση του πίσω φρενου κατα την διαρκεια μιας στροφής:

    μου το είπαν παλαιότεροι και εμπειρότεροι στο χώμα... στο εντουρο οταν βρισκεσαι σε μπερμ και στρίβεις, μαζι με το ανοιγώμενο γκαζι , αν πατησεις και πίσω φρένο συμπιέζεται η πίσω ανάρτηση και κλείνει την γραμμη της η μοτοσυκλέτα, στην ουσία στρίβει πιο εύκολα!

    με νόμους της φυσικης δεν εχω κατσει να το αναλυσω, μου φτανει που με το που το δοκιμασα πραγματικα δούλεψε...

    φυσικο επακολουθο ηταν να το δοκιμασω και στην ασφαλτο μιας και το ΚΤΜ το χρησιμοποιουσα και για δουλειες...

    δεν υπηρχε στροφη που να μην τσιμπαω λιγο πίσω φρένο... (παραλληλα με το ανοιγωμενο γκαζι παντα ετσι

    στη συνεχεια το δοκιμασα και στη σουζουκι όπου παρατηρησα μεγαλη διαφορα στους στενους ελλιγμους που απιτουνται μεσα στην πολη!

    βεβαια η καταναλωση τακακιων ειναι πιο μεγαλη, αλλά αξίζει αυτη η τεχνική... ολοκληρωνεσαι σαν οδηγος πιστευω οταν εχεις ακριβης αισθηση του πισινου φρενου!

    μετα εμαθα πώς το χρησιμοποιούν και αγωνιζόμενοι στην πίστα... σε υψηλο λεβελ όμως!

    ελπιζω να βοηθησα!


    ποτε μη το χρησιμοποιησεις με κλειστο γκαζι... πάντα κατα την διαρκεια του ανοιγματος του γκαζιού...




  7. #7
    μελεταω το κατεβατο που εγραψες χωρις να βαρεθεις,ευχαριστω:wacko:

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotiris68
    μελεταω το κατεβατο που εγραψες χωρις να βαρεθεις,ευχαριστω:wacko:
    Δίνε του θάρρος .....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    για να συνηθισεις το πίσω φρενο, να το γνωρισεις , να μαθεις το όρια του, κάνε το εξής...

    στην επόμενη αλλαγή τακακιων πίσω, πάρε μιας εταιρειας που να σφυριζουν... ετσι με το παραμικρο αγγιγμα θα καταλαβαινεις ποτε πατας φρενο και πότε όχι...
    Αρκούδε, ΣΙΓΟΥΡΑ συνήλθες από την τράκα ???

    (καλύτερα να συνδέσει ένα λαμπάκι στο καντράν με το πίσω stop κι να βλέπει πότε πατάει φρένο - δεν την παλεύουμε σήμερα :hypnotize
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10

    Lightbulb Να γιατί έχει το λαμπάκι το ΑΧ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    (καλύτερα να συνδέσει ένα λαμπάκι στο καντράν με το πίσω stop κι να βλέπει πότε πατάει φρένο
    .... σου λέει πότε να πατήσεις πίσω φρένο για να μη φάς κλήση...

    You.... master... you





    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #11
    πολυ καλη ιδεα!

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αρκούδε, ΣΙΓΟΥΡΑ συνήλθες από την τράκα ???

    (καλύτερα να συνδέσει ένα λαμπάκι στο καντράν με το πίσω stop κι να βλέπει πότε πατάει φρένο
    NAIAIAIAIAIIAIAI


    EIMAI POLY KALYTERA! (επισκευτηκα τον γιατρο ορθιος! )


    με το λαμπακι δεν θα καταφερει τιποτα...

    δεν ειπα για να καταλαβει απλα το 0/1 (αν παταει ή όχι) αλλα την και ένταση ... ο ήχος του στριγλιματος αλλάζει ανάλογα την ασκουμενη πίεση στα τακακια!

    δουλέυει λέμε!


  13. #13
    Εγώ Σταύρο πάντως..... απλά σου συστήνω να βάζεις μαμά τακάκια







    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Παρόμοια θέματα

  1. Μανέτα φρένου vs Καθρέπτης αυτοκινήτου
    από Alexander στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 85
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2014, 19:47
  2. Λεβιέ πισω φρένου...
    από domiemic65 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2009, 06:49
  3. "Χαμήλωμα" μαρσπιέ φρένου
    από gtheof στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2006, 23:27
  4. F650 '98 Πίσω τρόμπα φρένου
    από DimitrisT στο forum BMW
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2005, 11:49
  5. χαμήλωμα από τις μπουκάλες fazer 600 04
    από lousou76 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2005, 22:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF