Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 55

Θέμα: Tι σπρώχνεις, κύριος ???

  1. #1
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696

    Tι σπρώχνεις, κύριος ???

    Ερώτηση απευθυνόμενη σε όλους τους κατόχους moto άνευ μανιβέλλας (kick starter ελληνιστί) και σε ορισμένους οι οποίοι δεν διατηρούν άριστη σχέση με το παραπάνω εξάρτημα, με αφορμή ερώτηση σε ανάλογο post :

    Γιατί ρε κούκλοι (κούκλες) δεν αγοράζετε ένα Φορτιστή (της πλάκας και πάμφηνο) να κάνετε την δουλειά σας τις αποφράδες τούτες (και όλες τις υπολοιπες) μέρες ?????
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #2
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430

    Re: Tι σπρώχνεις, κύριος ???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ερώτηση απευθυνόμενη σε όλους τους κατόχους moto άνευ μανιβέλλας (kick starter ελληνιστί) και σε ορισμένους οι οποίοι δεν διατηρούν άριστη σχέση με το παραπάνω εξάρτημα, με αφορμή ερώτηση σε ανάλογο post :

    Γιατί ρε κούκλοι (κούκλες) δεν αγοράζετε ένα Φορτιστή (της πλάκας και πάμφηνο) να κάνετε την δουλειά σας τις αποφράδες τούτες (και όλες τις υπολοιπες) μέρες ?????
    Ε;;;;
    Τι;;;;


    Αγαπητέ, είχα ένα ΚΤΜ μέχρι πρότεινος.... (Lc4 620) και πολλές φορές το σκεφτόμουν να αφοράσω τον φορτιστή στον οποίο αναφέρεσαι....
    Λοιπόν, μιλώντας από την προσωπική μου άποψη πάντα, και σε κολώνα της ΔΕΗ να το είχα συνδεδεμένο αν δεν ήθελε να πάρει δεν θα έπερνα (με τη μίζα εννοώ) ανώ με τη μανιβέλα (kick starter ελληνιστι!!!!) άμα το παίδευες θα έπερνε΄(ή θα το παράταγες)

    Ξαναλέω πως ήταν η δική μου περίπτωση αλλά πολλές φορές του είχα δώσει ρεύμα και από αυτοκίνητο αλλά δεν έπερνε! Μπορεί να βοηθούσε ώστε να πάρει πιο εύκολα με τη μανιβέλα!!!


    Α! Μιλάω πάντα για περιπτώσεις όπου το μηχανάκι το είχα σε ακινησία μέρες. Σε περίπτωση που απλά είχα μείνει από μπαταρία και ζόριζε η μανιβέλα σίγουρα θα ήταν φοβερή λύση, αλλά που; θα κουβαλάμε και τον φορτιστή παρέα μας;



    Το αποτέλεσμα ήταν να το δώσω να υσυχάσω!! :rotflmao:
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  3. #3
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330

    Re: Tι σπρώχνεις, κύριος ???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ερώτηση απευθυνόμενη σε όλους τους κατόχους moto άνευ μανιβέλλας (kick starter ελληνιστί) και σε ορισμένους οι οποίοι δεν διατηρούν άριστη σχέση με το παραπάνω εξάρτημα, με αφορμή ερώτηση σε ανάλογο post :

    Γιατί ρε κούκλοι (κούκλες) δεν αγοράζετε ένα Φορτιστή (της πλάκας και πάμφηνο) να κάνετε την δουλειά σας τις αποφράδες τούτες (και όλες τις υπολοιπες) μέρες ?????
    γιατι σπρώξε σπρώξε....

    ε! δεν μπορεί θα ξεθυμάνεις....


    μετά

    χαλααααρααααα........

    :rotflmao: :rotflmao:
    και η ζωή συνεχίζεται...

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696

    Re: Re: Tι σπρώχνεις, κύριος ???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
    Ε;;;;
    Τι;;;;

    Το αποτέλεσμα ήταν να το δώσω να υσυχάσω!! :rotflmao:
    Για φορτιστή μιλάω, ΟΧΙ για ψυχίατρο !!!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    τι γιατι....γιατι δεν μενει ουτε μερα ακουνητη :ZZZ:
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  6. #6
    Χε χε...

    Νομίζεις πως θα τη βγάλεις καθαρή με δύο λέξεις;

    Πρέπει τώρα να μας πεις τι λειτουργία ακριβώς παρέχουν, τι τύποι υπάρχουν και ποιός είναι ο καλύτερος, ποιές φίρμες υπάρχουν, και πού τους βρίσκει κανείς (αν και δε φαντάζομαι να είναι σπάνιο είδος)


  7. #7
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Χε χε...

    Νομίζεις πως θα τη βγάλεις καθαρή με δύο λέξεις;

    Πρέπει τώρα να μας πεις τι λειτουργία ακριβώς παρέχουν, τι τύποι υπάρχουν και ποιός είναι ο καλύτερος, ποιές φίρμες υπάρχουν, και πού τους βρίσκει κανείς (αν και δε φαντάζομαι να είναι σπάνιο είδος)

    [FONT=courier new]Η φαντασία είναι καλό πράγμα....[/FONT]
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #8
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    τι γιατι....γιατι δεν μενει ουτε μερα ακουνητη :ZZZ:
    Τωρα μιλησες σωστα!

    Αυτα ειναι προβληματα για "κοτες"

    :rotflmao:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    [FONT=courier new]Η φαντασία είναι καλό πράγμα....[/FONT]
    ABSOFUCKINLUTELY!!!

  10. #10
    Άν η μηχανή έχει καλά ηλεκτρικά (τριφασική γεννήτρια που παράγει σωστή τάση και καλό ανορθωτή) ΔΕΝ χρειάζεσαι φορτιστή.

    Αρκεί η μίζα να μη προκαλεί σημαντική πτώση τάσης στην μπαταρία κάθε φορά που πας να βάλεις μπροστά (δηλαδή να μη χρειάζεται να πατάς μίζα για πάνω από 5 δευτερόλεπτα συνεχόμενα). Έτσι έχει προβλευτεί να δουλεύει η μίζα και βάσει αυτής της λειτουργείας είναι βασισμένη η επιλογή του μεγέθους της μπαταρίας από τον κατασκευαστή της μοτό.

    Να έχετε υπόψην πως όσο πιο παρατεταμένα χρησιμοποιείτε τη μίζα τόσο ανεβαίνει η θερμοκρασία στα τυλίγματα της. Επίσης, αποδεικνύεται μαθηματικά πως η ισχύς που τραβάει η μίζα ισούται με τον κύβο της μεταβολής της θερμοκρασίας των τυλιγμάτων της.

    Επομένως είναι πολύ εύκολο να "ξελιγώσουμε" την μπαταρία με κακή χρήση της μίζας και ακόμα πιο εύκολο να χαλάσουμε και την ίδια τη μίζα, αφού ώς γνωστόν οι ηλεκτρικοί κινητήρες δεν τα πάνε καλά με τις υψηλές θερμοκρασίες και πολύ λίγες μίζες έχουν θερμική προστασία.

    Επιπροσθέτως, ένας φορτιστής χρειάζεται περίπου 24 ώρες για να φορτίσει, οχι πλήρως, αλλά ικανοποιητικά μια μπαταρία. Οι ταχυφορτιστές που φορτίζουν τις μπαταρίες μέσα σε μισή ώρα μειώνουν δραματικά τη ζωή της μπαταρίας (μια ταχυφόρτιση ισούται με 200 κανονικές φορτίσεις). Επομένος για να φορτίσουμε την μπαταρία πρέπει η μοτο να τεθεί μια μέρα τουλάχιστον εκτός λειτουργείας.

    Οι κλασσικές (και πολύ βλαβερές για το περιβάλλον και για τον ανθρώπινο οργανισμό) μπαταρίες βολύβδου σιγά σιγά εγκαταλείπονται. Οι νέες μπαταρίες κλειστού τύπου που περιέχουν ζελέ και οι ξηρού τύπου ΔΕΝ φορτίζονται με φορτιστή παρά μόνο από το κύκλωμα φόρτισης του κινητήρα (το γράφει και στο φυλλαδιάκι με τις οδηγείες χρήσης της μπαταρίας αλλά ποιός το διαβάζει μωρέ....

    Συμπέρασμα: Άν μια μηχανή δε παίρνει μπρος εύκολα κάτι φταίει. Κοιτάμε να το επισκευάσουμε και δεν επαναπαυόμαστε οτι πέρνει μπρός με την 200η μιζιά. Όταν μια μπαταρία αποφορτίζει απότομα ήρθε η ώρα να την πετάξουμε και να πάρουμε καινούργια. Άν την φορτίσουμε κερδίζουμε το πολύ μια εβδομάδα ζωής ακόμα. Και τέλος, καλό είναι να αναβαθμίσουμε το ηλεκτρικό μας σύστημα με μια μπαταρία κλειστού τύπου.

    Εννοείται πως δε βάζουμε ασφάλειες μεγαλύτερες από αυτές που λέει ο κατασκευαστής. Άν δεν έχουμε διαρροές στο ηλεκτρικό μας κύκλωμα δε χρειάζεται να βγάζουμε τον πόλο από την μπαταρία όταν αφήνουμε τη μηχανή σταματημένη για καιρό αλλά καλό είναι να το κάνουμε για προληπτικούς λόγους.

    Συγνώμη για το μεγάλο ποστ.
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    [FONT=courier new]Η φαντασία είναι καλό πράγμα....[/FONT]
    Αν και συμφωνώ απόλυτα, ας κάνουμε λίγο πιο πεζά τα πράγματα:

    Οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες μολύβδου χρειάζονται σταθερή Τάση φόρτισης. (Το ρεύμα που τις διαρρέει κατά την φόρτιση ρυθμίζεται από την (μεταβαλόμενη) εσωτερική τους αντίσταση).

    Είναι κατάλληλη ΟΛΟΙ οι φορτιστές μπαταριών αυτοκινήτου (12V)γιατί η χωρητικότητα -άρα και το μέγιστο ρεύμα- είνα μεγαλύτερη από αυτήν των moto.
    Δεν βολεύουν γιατί είναι ογκώδεις (αν και βρίσκεις αρκετά φθηνούς σε πολυκαταστήματα).

    Κυκλοφορούν (επίσης φθηνοί) μικροί και βολικοί για μοτό σε αξεσουαράδικα.

    Σε γενικές γραμμές, όσο πιο μικρός (σε όγκο) είναι ο φορτιστής τόσο πιο φθηνός είναι αλλά και πιο αργός στην φόρτιση της μπαταρίας (με εξαίρεση αυτούς που έχουν κύκλωμα switching το τροφοδοτικό).

    Μια πολύ απλή και φθηνή λύση είναι κάποιο σταθεροποιημένο τροφοδοτικό (στα 12Volts) από συσκευή γραφείου (ΡC, εκτυπωτή, φαξ κ.λ.π.).

    Αυτά συνήθως έχουν ικανότητα ρεύματος 0.8 - 1.5 Α οπότε για μια πλήλως εκφορτισμένη μπαταρία των 6-8 Ah φτάνουν 6-7 ώρες φόρτισης. Προυποτίθεται ιδιοκατασκευή με κροκοδειλάκια ώστε να "πιάνει" στους πόλους.

    Πάω για κατούρημα και συνεχίζω με απλή ρουτίνα του τύπου τι είναι χωρητικότητα, πως φορίζεται μια μπαταρία, για πόσο διάστημα κ.λ.π.

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Δεν θα σας πρηξω με τεχνικα διοτι δεν εχω ασχοληθει περα καποιων μετρησεων μπαταριας/δυναμο/φορτιστη.

    Εχω αρκετες εμπειριες με τετοιου ειδους προβληματα και η λυση που μου εχει προσφερει ο φορτιστης που εχω με εχει βοηθησει σε σημειο που και 3-πλασια τιμη να ειχε παλι θα τον επαιρνα.

    Ολοι οσοι αφηνετε το αμαξι ή μηχανη > 3 εβδομαδες με συναγερμο αργα η γρηγορα (ακομη και με νεα μπαταρια) θα την πατησετε.

    Εχω μεινει απο μπαταρια σε 3 μηχανες και 2 αυτοκινητα τα τελευταια χρονια και καθε φορα ηταν ο ιδιος λογος - καταναλωση συναγερμου (sleep-mode, χωρις διαρροες).

    Ο φορτιστης εχει 2 mode - κανονικο για 15-20 ωρες και ταχυ για 6-10 ωρες.
    Οσες φορες εμεινα εβαλα τον φορτιστη στο ταχυ και μεσα σε 5 λεπτα ειχα αρκετη ισχυ για τη μιζα!
    Οσο για τη συντηρηση, οταν ξεπερασω 2 εβδομαδες ακινησιας βαζω τον φορτιστη στο "αργο" το αφηνω ολο βραδυ και ολα ok.

    Υπενθυμιζω η μπαταρια εκτος της εκκινησης χρειαζεται και για δινει την σωστη ταση/ ενεργεια στα ηλεκτρικα δηλαδη μια μπαταρια που εχει προβλημα ακομη και μετα την εκκινηση η λειτουργια του κινητηρα μπορει να παρουσιασει προβληματα

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
    Άν η μηχανή έχει καλά ηλεκτρικά (τριφασική γεννήτρια που παράγει σωστή τάση και καλό ανορθωτή) ΔΕΝ χρειάζεσαι φορτιστή.

    Είπαμε να μην αρχίσουμε του ανατριχιαστικούς παραλογισμούς!!!

    Αν δεν έχει "καλά ηλεκτρικά" την έχεις βαμένη ούτως ή άλλως....



    Επίσης, αποδεικνύεται μαθηματικά πως η ισχύς που τραβάει η μίζα ισούται με τον κύβο της μεταβολής της θερμοκρασίας των τυλιγμάτων της.

    Θα με ενδιέφερε η εν λόγω μαθηματική απόδειξη, ιδιαίτερα αν αναλογισθούμε ότι η ισχύς μετριέται σε Watt (ή Joule ή Νm ή ότι άλλο γουστάρεις) αλλά όχι σε βαθμούς Κελσίου (ή Φαρενάιτ ή Κέλβιν ή ότι άλλο γουστάρεις επίσης) που είναι η θερμοκρασία.


    Επιπροσθέτως, ένας φορτιστής χρειάζεται περίπου 24 ώρες για να φορτίσει, οχι πλήρως, αλλά ικανοποιητικά μια μπαταρία.

    Νέα δεδομένα στην παγκόσμια βιβλιογραφία !!!!
    Μια πλήρως εκφορτισμένη μπαταρία χρειάζεται το ΠΟΛΥ 12 ώρες για να φορτισθεί ΠΛΗΡΩΣ (100% χωτηρικότητας) σε συνθήκες αργής φόρτισης (ρεύμα φόρτισης 1/10 της χωρητικότητας της)
    Αλήθεια, αναρωτήθηκε κανείς οι μοτο σε τι συνθήκς φορτίζουν τις μπαταρίες τους?? (ΤΑΧΙΣΤΑ και με τεράστιο ρεύμα)



    Οι νέες μπαταρίες κλειστού τύπου που περιέχουν ζελέ και οι ξηρού τύπου ΔΕΝ φορτίζονται με φορτιστή παρά μόνο από το κύκλωμα φόρτισης του κινητήρα (το γράφει και στο φυλλαδιάκι με τις οδηγείες χρήσης της μπαταρίας αλλά ποιός το διαβάζει μωρέ....

    Είδες οι μαλ@#$ οι κατασκευαστές των μοτό που ενώ οι αντίστοιχοι των μπαταριών δεν τους επιτρέπουν την εξωτερική φόρτιση, οι ίδιοι στα manual των μηχανών δίνουν οδηγίες για το πώς και πόσο να φορτίζονται οι μπαταρίες !!!!!


    Κλείνω συμφωνόντας ΑΠΟΛΥΤΑ με τον προλαλίσαντα Τραχταμπιδουλίνο....

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Ρε μπαταριολόγοι, πείτε μου το εξής:

    Στο ντακαρίδιον που έχει τη μπαταρία εκεί που έχετε εσείς τη βενζίνα σας, δηλαδή σε σημείο που ειδικά το καλοκαίρι βράζει και ψήνεται, να του πάρω κλειστού τύπου μπαταρία ή θα την φάω στα μούτρα μόλις βράσει;

    δεν ξέρω γιατί ανυσηχώ, απλά μου έχει καρφωθεί η ιδέα....

    τι λέτε;

  15. #15

    Re: Tι σπρώχνεις, κύριος ???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ερώτηση απευθυνόμενη σε όλους τους κατόχους moto άνευ μανιβέλλας (kick starter ελληνιστί) και σε ορισμένους οι οποίοι δεν διατηρούν άριστη σχέση με το παραπάνω εξάρτημα, με αφορμή ερώτηση σε ανάλογο post :

    Γιατί ρε κούκλοι (κούκλες) δεν αγοράζετε ένα Φορτιστή (της πλάκας και πάμφηνο) να κάνετε την δουλειά σας τις αποφράδες τούτες (και όλες τις υπολοιπες) μέρες ?????
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan



    Είμαι γραμμένος στην Express Service.
    Και ναι, είναι γρήγοροι. Ούτε ολόκληρο τσιγάρο δεν προλαβαίνω να κάνω.
    Μπαμπά, μην πέφτεις........

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Tι σας χαρακτηρίζει?????
    από DoctorS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2005, 02:38
  2. Tι τραβάμε...
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2005, 09:34
  3. O Κυριος Ζαν
    από VAL-MPARIERINO στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2004, 10:44
  4. Tι άλλο θα πάει ΣΚΑΤΑ σήμερα...?
    από Wizard13 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 15:59
  5. Tι???? Χιονίζει????
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2004, 07:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF